NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه انا مش عارف اعمل اية

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

bahy8

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بخون مراتي مع وحدة من المنصورة و هي جايبة عيل معرفش هل هو ابني ولا ابن جوزها و مسمياه علي اسمي و مش عارف كل ما اقول هبطل مبعرفش ابعد عنها وبحس اني بحبها اكتر ومقدرش ابعد عنها لو حد عند حل يا ريت يقول

• عجبني
التفاعلات: مكيانيكي حريم و #...EL-MAFIA...#
اعمل تحليل الاول و اتاكد من غير م هي تعرف و لما تتاكد اتجوزها و قول لمراتك و بلاش تخلي ابنك بعيد عنك

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans، #...EL-MAFIA...# و الملك السادى
انا بخون مراتي مع وحدة من المنصورة و هي جايبة عيل معرفش هل هو ابني ولا ابن جوزها و مسمياه علي اسمي و مش عارف كل ما اقول هبطل مبعرفش ابعد عنها وبحس اني بحبها اكتر ومقدرش ابعد عنها لو حد عند حل يا ريت يقول
لو عرفت تطول الواد وتاخد شعراية منه وتعمله تحليل تثبت انه ابنك او ابنه خليها تطلق وواكتب الواد باسمك

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans و #...EL-MAFIA...#
اعمل تحليل الاول و اتاكد من غير م هي تعرف و لما تتاكد اتجوزها و قول لمراتك و بلاش تخلي ابنك بعيد عنك
عين العقل 👌

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
ازاي يعني ممكن تفاصيل

• عجبني
  • عجبني
لو عرفت تطول الواد وتاخد شعراية منه وتعمله تحليل تثبت انه ابنك او ابنه خليها تطلق وواكتب الواد باسمك
تمام بس دا في اي مستشفي عادي ولا مختبارات وكدا

• عجبني
  • عجبني
أتفق معكما في الراي

• عجبني
التفاعلات: Marioumaa1
طب معلش سؤال تاني هل ابعد ولا اكمل وانا مش عارف هل ينفع العلاقة دي تكمل ولا لا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعمل تحليل dna ليك وليه ولو ابنك متحرموش منك
وطلما متجوز ابعد عنها

هيه متجوزه فا مش هينفع يتجوزها غير لما تطلق

• عجبني
التفاعلات: Marioumaa1
اولا اعمل تحاليل عشان تعرف هو ابنك ولا لا وحاول لو ابنك مش تحرمه منك واتجوزها بعد ما تتطلق

معاك انو يعمل تحليل بس مش معاك انو يخرب بيتين واسرتين عشان يكون اسره

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%