NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
اللي أصعب من إنك تكوني لوحدك
إن تكوني وسط ناس كتير بس برضه لوحدك
الناس مش بيجي منها غير الاذي ووجع القلب
يعني انا مؤذي وجايلك مني وجع القلب
تمام 🙂🙂

• محزن
التفاعلات: mos.mero
  • حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
ياريت ياريت كل الناس زيك يابيكهام ❤️❤️❤️❤️❤️
لا يا بيبي بيكهام الحمد**** واحد بس مافيش زيه اتنين لو في مني اتنين مكانش بقي دا حالنا و**** 😂😂

• حبيته
التفاعلات: mos.mero
استمتعى..........................لا تعليق

ومين فينا مش وحيد. يمكن انتي حاسه بالوحده وانتي لوحدك لكن غيرك حاسس بالوحده وهو وسط ناس. انا عن نفسي افضل اكون وحدي احسن ما اكون عايش وسط ناس مش شبهي ولا زي تفكيري. صدقيني الوحده افضل بكتير انك تعيشي مع حد مش منك

معلش ممكن يكون موضوع نكد شويه فبعتذر مقدما بس محتاجه افضفض شويه و اقول حاجه لانى زهقت انى اكلم نفسى

انا كنت قاعده بتغدى انهارده لوحدى و براجع نفسي و حياتى كدا و لاحظت حاجه هزتنى شويه

لاحظت ان انا لوحدى

مليش اب لا ام و بقالى سنين معرفش حاجه عن اختى و مليش اهل يسألو عليا مليش صحاب ولا اصدقاء لا بنات ولا ولاد ولا حتى زمايل عمل و حتى جيرانى مش طايقنى ولا بيسلمو عليا

كل علاقاتى علاقات سطحيه جدا يا اما مبنية على مصلحه معينه سواء مع سمسار و ايجار محلات او علاقه جنسيه كل اخر اسبوع و بعد ما بتخلص بنبتسم لبعض ابتسامه مصطنعه اكننا بنحب بعض بس الحقيقه ان خلاص خدنا اللى عايزين من العلاقه و مفيش حاجه تانيه نعملها و طول ايام الاسبوع لا فيه كلام ولا سلام

مش بخرج ولا بتفسح ولا بشم هوا لا بشتغل ولا بتعلم مش بلعب رياضه ولا بروح جيم ولا بعمل اي حاجه فى حياتى غير القعده فى البيت على النت و التلفزيون و اكل و نوم

عملت فيسبوك و قلت يمكن الاقى حد اتصاحب على حد بس ملقيتش حاجه و قفلته بعد اسبوع

انا لوحدى بجد و ممكن سبب انى لوحد انى مش اجتماعيه خالص ولا بحب اتعامل مع الناس و عندى ازمه كبيره جدا فى الثقه فى اى حد

حاجه اخيره انا كتبت الموضوع دا عشان افضفض شويه انا مش داخله ادور على اصدقاء ولا صحاب و اكيد مش عايزه علاقات فارجوكم بلاش رسايل الخاص لانى فعلا مش برد عليها ولا بقرأها اصلا مش تكبرا ابدا لكن فعلا مش داخله هنا للتعا
انتي حكيتي ورديتي على نفسك يعني قلتي الشكوى ورفضتي الحل وده معناه انك داخله المنتدى لاسباب غير الاسباب اللي المنتدى يقصدها لاني اعتقد ان المنتدى معمول عشان نتكلم ونلاقي حد يبقى صديق ونهزر ونطلع من المود الوحش في الحياه العمليه وحتى لو فيه مضايقات من البعض فأكيد في ناس تانيه لذيذه وممكن الاعتماد عليها من غير مانعرفها معرفه شخصيه اما اننا نرفض ان اي حد يكلمنا ونقول اننا مش داخلين نعمل صداقات واننا بنفضفض فقط فيبقى الاحسن انك تفضفضي مع نفسك او ممكن تربي قطه تتكلمي معاها عشان متردش وتسمع فقط وانا مش بهزر على فكره بالعكس انا بتكلم بجد جدا لان ده بيحصل في اوروبا وامريكا كتير

معلش ممكن يكون موضوع نكد شويه فبعتذر مقدما بس محتاجه افضفض شويه و اقول حاجه لانى زهقت انى اكلم نفسى

انا كنت قاعده بتغدى انهارده لوحدى و براجع نفسي و حياتى كدا و لاحظت حاجه هزتنى شويه

لاحظت ان انا لوحدى

مليش اب لا ام و بقالى سنين معرفش حاجه عن اختى و مليش اهل يسألو عليا مليش صحاب ولا اصدقاء لا بنات ولا ولاد ولا حتى زمايل عمل و حتى جيرانى مش طايقنى ولا بيسلمو عليا

كل علاقاتى علاقات سطحيه جدا يا اما مبنية على مصلحه معينه سواء مع سمسار و ايجار محلات او علاقه جنسيه كل اخر اسبوع و بعد ما بتخلص بنبتسم لبعض ابتسامه مصطنعه اكننا بنحب بعض بس الحقيقه ان خلاص خدنا اللى عايزين من العلاقه و مفيش حاجه تانيه نعملها و طول ايام الاسبوع لا فيه كلام ولا سلام

مش بخرج ولا بتفسح ولا بشم هوا لا بشتغل ولا بتعلم مش بلعب رياضه ولا بروح جيم ولا بعمل اي حاجه فى حياتى غير القعده فى البيت على النت و التلفزيون و اكل و نوم

انا لوحدى بجد و ممكن سبب انى لوحد انى مش اجتماعيه خالص ولا بحب اتعامل مع الناس و عندى ازمه كبيره جدا فى الثقه فى اى حد

حاجه اخيره انا كتبت الموضوع دا عشان افضفض شويه انا مش داخله ادور على اصدقاء ولا صحاب و اكيد مش عايزه علاقات فارجوكم بلاش رسايل الخاص لانى فعلا مش برد عليها ولا بقرأها اصلا مش تكبرا ابدا لكن فعلا مش داخله هنا للتعارف
انتى عارفه مشاكلك فأنتى الوحيدة اللى تقدر تغييرها محدش هيفكرلك بمعنى لازم تغيير أسلوب حياتك بلاس القوقعه اللى انتى عائشة فيها حاولى تتتعاملى مع الناس و تغيير نمط حياتك روحى جيم تخرج فى أماكن مريحه نفسيا سفرى خلى ليكى اصدقاء بجد عيسى حياتك صح بلاش ام الروتين اللى عائشة فيه ده غيرى من شكلك من ألوان لبسك و تسرحتك تظهرى الانثى اللى جواكى بطريقة جميلة حاولى صباحك فل يا قمر

انتي كده مش بتحاولي تدي لنفسك فرصه اصلاً طلما كده كده عندك ازمه ثقه في الناس ولما بتبعدي عن الناس هما كمان بيبعدوا عنك وبيحسوا انك مغروره او متكبره او قرفانه منهم
لازم حتى ترمي السلام على الناس الي حواليكي مش لازم تبقوا صحاب بس ممكن على الاقل يبقى في ود من بعيد والواحد مبيعرفش يعيش منغير ناس لازم يكون ليكي صحاب وثقه كمان ومش بالعدد بس ناس يخافوا عليكي بجد مش مصلحه جنس و شكراً حوالي تراجعي نفسك علشان غالباً اختياراتك كانت غلط للناس

أنا ممكن ابقى صاحبك من غير اى حاجه أنا يعتبر لوحدى بردو حتى ف وجود الناس على لسان ناس كتير عرفتها أن أنا مريح ف الكلام ممكن تعرفى ترتاحى معايا ف الكلام ونبقى أصحاب ونخرج ونتفسح فكرى ف كلامى يمكن يناسبك

الحقيقة بعيدا عن موضوعك بس بيضحكني اوي الناس اللي بتقولك نتعرف ونخرج ونتفسح 😂😂😂
محسسني أن كلامك هندي عن الموضوع ده 😂😂😂😂

محتاجه تقييم لعلاقاتك وتصفيه للي تعرفيهم اكيد هتلاقي حد مش عايز منك مصلحه او دوري من جديد الحياه قدامك لسه وكل يوم هتقابلي ناس جديده ثقي في نفسك الاول هتلاقي اللي بتدوري عليه في يوم

لاحظت ان انا لوحدى

حاجه اخيره انا كتبت الموضوع دا عشان افضفض شويه انا مش داخله ادور على اصدقاء ولا صحاب و اكيد مش عايزه علاقات فارجوكم بلاش رسايل الخاص لانى فعلا مش برد عليها ولا بقرأها اصلا مش تكبرا ابدا لكن فعلا مش داخله هنا للتعارف
يمكن معندكيش ثقه في نفسك او مش شايفه نفسك جميله انت لو حبيتي نفسك هتلاقي الناس كلها بتحبك

مفيش عموما غير احسن من الوحدة ولكن اللي مستغربله ازاي بتعملي علاقات مع رجالة كتير كدة وبتعاني من الوحدة ؟
يعني مثلا مفيش واحد منهم حبتيه او حبك ؟ انتي مع ناس لمجرد انهم ياخدو حاجة منك ماهو اكيد هتحسي بوحدة لان هدفهم اخدوه ووصلو لجسمك
يعني المفروض كان عندك فرصة او فرص تعملي اسرة ليكي تتجوزي وتخلفي لو فعلا مفيش عندك عيلة تحسي انهم حواليكي فهرجع واقولك انتي السبب في حالتك دي
المشكلة بقى هنا ولا اللي مع اهله عاجبه حاله ووحيد ولا اللي مقضيها عاجبه ووحيد برضو

كلنا هذا الشخص 😁

لاحظت ان انا لوحدى

حاجه اخيره انا كتبت الموضوع دا عشان افضفض شويه انا مش داخله ادور على اصدقاء ولا صحاب و اكيد مش عايزه علاقات فارجوكم بلاش رسايل الخاص لانى فعلا مش برد عليها ولا بقرأها اصلا مش تكبرا ابدا لكن فعلا مش داخله هنا للتعا
الوحده مش حاجه وحشه علي فكره انا واحد مقضي حياتي كلها لوحد حتي لو حواليا ناس كتير عارف ان ممكن تكون حاجه كئيبه بس هي مش علي طول حاجه وحشه الوحده فيها حريه اكتر فيها راحه اكتر وقت ما تحسي انك مخنوقه رفهي عن نفسك بنفسك صدقيني الاحسن انك تبقي لوحدك ولا تكوني وسط ناس غلط لو مش عايزه تبقي لوحدك بس متبقيش مع ناس جربي تجيبي حيوان اليف قطه او كلب هيوفرلك احساس الونس اللي عايزاه وهيبقا وفي ومريح اكتر من البشر

مفيش عموما غير احسن من الوحدة ولكن اللي مستغربله ازاي بتعملي علاقات مع رجالة كتير كدة وبتعاني من الوحدة ؟
يعني مثلا مفيش واحد منهم حبتيه او حبك ؟ انتي مع ناس لمجرد انهم ياخدو حاجة منك ماهو اكيد هتحسي بوحدة لان هدفهم اخدوه ووصلو لجسمك
يعني المفروض كان عندك فرصة او فرص تعملي اسرة ليكي تتجوزي وتخلفي لو فعلا مفيش عندك عيلة تحسي انهم حواليكي فهرجع واقولك انتي السبب في حالتك دي
المشكلة بقى هنا ولا اللي مع اهله عاجبه حاله ووحيد ولا اللي مقضيها عاجبه ووحيد برضو
في فرق بين ناس معانا علشانا احنا وناس معانا علشان مصلحتهم الرجالة دول معاها علشان جنس فقط وشهوة وأنه بيحس قد ايه انا دكر ومرغوب من مراتي وستات تاني غيرها ودول ناس غالب عليهم الشخصية النرجسية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

لاحظت ان انا لوحدى

نزلى tinder و اوعدك هتلاقي صحاب كتير

اضافة بقى لكلامي ياسمر انتي في راحة اقسم ب**** عن الاهل ووجع الدماغ والمشاكل وحاجة اخر قرف يعني هتاخدي ايه من الاهل غير المشاكل وقلة القيمة والبهدلة وانهم كاسرين بنفسك على طول

• محزن
التفاعلات: بيكهام الاسمر
العلاقات عاملة زي الوردة
محتاجة اهتمام و رعاية و جهد لازم تتروي بالمحبة و الاولفة بين الناس
و تزدهر بالتواصل بين بعض الي مش من وراه اي مصلحة غير انهم يطمنو على بعض
و عايزة صبر و جهد تتحملي فيه تقلاباتهم النفسية و مزاجهم الي مره يكون متعكر و مرة يكون مبسوط
المشكلة دلوقتي ان الاغلبية من الناس بقى نفسها قصير و بقى الكل بيدور على الحلو بس في الي قدامه و ساعة ما كلام صاحبه او قريبه او اخوه مش عاجبه يمشي و يهكل العلاقة لغاية ما تموت
بس اقلية بس الي لسة محافظة على اصول العلاقات ،،بتفضل جمب صحابها تسهل عليهم الدنيا مهما عملو و مهما كان مزاجهم و مهما بعدو بيفضلوا محبوبين لبعض

• أتفق
التفاعلات: سمر20
بصي هاحكيلك تجربتي علي السريع انا كنت اجتماعي اوي لحد لحظة وفاة اخويا وابويا في اقل من سنه الاتنين انصدمت ويعدت عن الناس وبقيت من الشغل للبيت، لحد م قررت اقدم تعليم مفتوح ومن هنا الدنيا فتحت باب دخولها تاني واتعامل مع الناس ونفسيتي تتحسن جربي، التعليم هيعرفك بناس وصجاب ونفس الوقت هي من طاقتك السلبيه لنك بتعملي شي مفيد ممكن ينفعك.. تقبلي مروري

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%