NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من شهر كده جالي شغل صيانه في مطعم وكافيه شيك جدا في ثلاثه شباب حلوين شغلين في الكافيه اتصحابنا وبقينا نهزر مع بعض وبقيت ارحلهم الصبح وبقيت افرجهم على صوري لكن ماكانوش يعرفوا اني انا لاني بقص وشي بعد التصوير فبداو يسخنوا ويتمنوا أن اللي في الصوره يكون ادمهم دلوقتي فقلتلهم لو جبتهلكم دلوقتي قلوللي ياريت قمت قايم قالع البنطلون فشافو الاندر اللي في الصوره كنت لبسه قاموا وخدني وطلعنا المكتب وبداو يبدلوا عليه هما الثلاثه وفضلنا على كده 20 يوم كل يوم ارحلهم الساعه 9 الصبح ويفضلوا ينيكوا فيه لحد الساعه 10 ونص بدأ الشغل والثلاثه ازبرهم كبيره وشرقنين اوي وكانو مش مصدقين ان في واحد جسمه كده
IMG 20220906 161250
IMG 20220906 161123
IMG 20220906 155650
IMG 20220906 155826
ي

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: Alpha.§tar, موجب حلوان, Star55 و 10 آخرين
انا فحل عاوز سالب بنوتي يكون نضيف وابيض وكمان ديووووث الجاد يبعت كيك salah990v

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: سامي الحواي و سالب طري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من شهر كده جالي شغل صيانه في مطعم وكافيه شيك جدا في ثلاثه شباب حلوين شغلين في الكافيه اتصحابنا وبقينا نهزر مع بعض وبقيت ارحلهم الصبح وبقيت افرجهم على صوري لكن ماكانوش يعرفوا اني انا لاني بقص وشي بعد التصوير فبداو يسخنوا ويتمنوا أن اللي في الصوره يكون ادمهم دلوقتي فقلتلهم لو جبتهلكم دلوقتي قلوللي ياريت قمت قايم قالع البنطلون فشافو الاندر اللي في الصوره كنت لبسه قاموا وخدني وطلعنا المكتب وبداو يبدلوا عليه هما الثلاثه وفضلنا على كده 20 يوم كل يوم ارحلهم الساعه 9 الصبح ويفضلوا ينيكوا فيه لحد الساعه 10 ونص بدأ الشغل والثلاثه ازبرهم كبيره وشرقنين اوي وكانو مش مصدقين ان في واحد جسمه كده مشاهدة المرفق 345734مشاهدة المرفق 345735مشاهدة المرفق 345752مشاهدة المرفق 345753ي
العطف على الشباب ميزه فيك

عايزك تكلمنى ابعتلى على الخاص ضرورى

من شهر كده جالي شغل صيانه في مطعم وكافيه شيك جدا في ثلاثه شباب حلوين شغلين في الكافيه اتصحابنا وبقينا نهزر مع بعض وبقيت ارحلهم الصبح وبقيت افرجهم على صوري لكن ماكانوش يعرفوا اني انا لاني بقص وشي بعد التصوير فبداو يسخنوا ويتمنوا أن اللي في الصوره يكون ادمهم دلوقتي فقلتلهم لو جبتهلكم دلوقتي قلوللي ياريت قمت قايم قالع البنطلون فشافو الاندر اللي في الصوره كنت لبسه قاموا وخدني وطلعنا المكتب وبداو يبدلوا عليه هما الثلاثه وفضلنا على كده 20 يوم كل يوم ارحلهم الساعه 9 الصبح ويفضلوا ينيكوا فيه لحد الساعه 10 ونص بدأ الشغل والثلاثه ازبرهم كبيره وشرقنين اوي وكانو مش مصدقين ان في واحد جسمه كده مشاهدة المرفق 345734مشاهدة المرفق 345735مشاهدة المرفق 345752مشاهدة المرفق 345753ي
جسمك حلوة اوى يابوة

وحشتيني حبيبتي

• عجبني
التفاعلات: Gamed niik
جامده يقلبي

طب تعالى خاص وانا اكيفك بزبى طيزك حلوة اوووى

مووت يا قلبي لو قدامي هعمل معاكي الصح

يخربيت بزازك تجنن

بغض النظر عن الكلام بس جسمك جامد اوى ويتاكل اكل

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف
احلي مره شوفتها

حبيبتي بلاش تعملي تعديل علي الصوره عايزين نشوف جسمك طبيعي

بجد عاوز اعرف انت بتشتغل ايه.
لأن الطياز دي مستحيل تكون صنايعي😂
الصنايعي هو اللي بينيك

بجد عاوز اعرف انت بتشتغل ايه.
لأن الطياز دي مستحيل تكون صنايعي😂
الصنايعي هو اللي بينيك
مين قلك اني صنايعي هوه في صنايعي طيزو كده

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%