NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مساء الخير.
هي مش مشكلة ع قدا انا مش فاهم .. انا معنديش تجارب كتير بس اول تجاربي كانت مع ولد سالب مليان
كنا مع بعض ف المدرسة و كنا ١٤ سنه تقريبا لما طلب مني اروحلو بيتو ف الاخر طلب من انيكو و حصل و بعدها كنا بنقعد مع بعض اقفشلو و ارضع منو او العب ف فخادو و هو يلعب ف بتاعي بس ممارسناش تاني معاه و مكنش فيه بوس
الغريب هنا اني مش شاذ و مش بميل للرجالة
غير المليانين زي الي مارست معاه و من ساعتها ممارستش مع رجالة بس ساعات بشوف رجالة مربربة بتهيجني
انا كدا وضعي ايه

• عجبني
التفاعلات: el-korsan و Kokik
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الخير.
هي مش مشكلة ع قدا انا مش فاهم .. انا معنديش تجارب كتير بس اول تجاربي كانت مع ولد سالب مليان
كنا مع بعض ف المدرسة و كنا ١٤ سنه تقريبا لما طلب مني اروحلو بيتو ف الاخر طلب من انيكو و حصل و بعدها كنا بنقعد مع بعض اقفشلو و ارضع منو او العب ف فخادو و هو يلعب ف بتاعي بس ممارسناش تاني معاه و مكنش فيه بوس
الغريب هنا اني مش شاذ و مش بميل للرجالة
غير المليانين زي الي مارست معاه و من ساعتها ممارستش مع رجالة بس ساعات بشوف رجالة مربربة بتهيجني
انا كدا وضعي ايه
توب

انت ياما مفيش ليك قبول او تعامل مع الجنس الاخر يما طفولتك ونشأتك وممارسات المراهقة مأثرة على الهوية الجنسية و توجهك الجنسى اللى بتتشكل عند الناس من بعد البلوغ

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%