NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا كدا ميولي ايه

totowaell

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
كان فيه واحد صاحبي بينيكني كتير باستمرار بس انا سوفت يعني مكنش بيدخل زبه
هو كان بيعمل كل حاجة و كلمني أنه عايز يعرف واحد تالت اللي أحنا بتعمله عشان يخش معانا و التالت دا صاحبنا بردوا ز قريب مننا و عرف فعلا و جرجرناه في السكة بس اللي حصل أنه مكنش يعرف أن أنا السالب و لما اتجمعنا في البيت عنده كانت الحفلة عليا كان كل واحد ينيكني شوية و يسلمني للتاني و امصلهم و يركبوني و كدا اكنه ديوث عليا يعني من بعدها و انا مبقتش احب كدا واحد يفشخني لا بقيت احب الحفلة اللي بتتعمل عليا و بحب اوي دكرين يتخانقوا علي طيزي أنا كدا رايح في سكة كبيرة ولا اوقف ؟

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر, ديوث ممحون, Mazen mohamed و 3 آخرين
هو كان بيعمل كل حاجة و كلمني أنه عايز يعرف واحد تالت اللي أحنا بتعمله عشان يخش معانا و التالت دا صاحبنا بردوا ز قريب مننا و عرف فعلا و جرجرناه في السكة بس اللي حصل أنه مكنش يعرف أن أنا السالب و لما اتجمعنا في البيت عنده كانت الحفلة عليا كان كل واحد ينيكني شوية و يسلمني للتاني و امصلهم و يركبوني و كدا اكنه ديوث عليا يعني من بعدها و انا مبقتش احب كدا واحد يفشخني لا بقيت احب الحفلة اللي بتتعمل عليا و بحب اوي دكرين يتخانقوا علي طيزي أنا كدا رايح في سكة كبيرة ولا اوقف ؟
انت روحت مش لسه رايح

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed و totowaell
بعد كده هتحب تجرب وممكن فجاه يغفلوك
لا انا واثق فيهم و هما سايبيني براحتي لأن كدا كدا بيتمتعوا و بيجيبوا لبنهم عليا و حتي مش مصممين يفتحوني الموضوع بالنسبالهم عادي طالما فيه حد بيريح ازبارهم خلاص

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
لا انا واثق فيهم و هما سايبيني براحتي لأن كدا كدا بيتمتعوا و بيجيبوا لبنهم عليا و حتي مش مصممين يفتحوني الموضوع بالنسبالهم عادي طالما فيه حد بيريح ازبارهم خلاص
وانتي طبعا مبسوط بكده

هى الفكرة مش سوفت او هارد او ان حد يدخله فيك او لا
هى الفكرة فى انك تقبل كدة اصلا ان راجل زيم يعاملك على انك ست و يركبك .. انت فرحان بكدة مش حاسس باهانة

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed
  • عجبني
التفاعلات: totowaell
هى الفكرة مش سوفت او هارد او ان حد يدخله فيك او لا
هى الفكرة فى انك تقبل كدة اصلا ان راجل زيم يعاملك على انك ست و يركبك .. انت فرحان بكدة مش حاسس باهانة
لا و هما ليعرفوا يجيبوني حتي و طريقتهم معايا جميلة و بحس بحاجة مختلفة كدا أن حد منهم بيركبني

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
لا و هما ليعرفوا يجيبوني حتي و طريقتهم معايا جميلة و بحس بحاجة مختلفة كدا أن حد منهم بيركبني
فوق انت راجل مش بنت

بص بامانه مس عارف هو ف كده بجد اصلا

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت كده تمام اوي طالما طيزك تمام
و كمل براحتك و متع نفسك و صحابك
طالما زبك بيرتاح

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون و فحل على مرات اخويا
  • عجبني
التفاعلات: هيجان علي رجلين

المواضيع المشابهة