NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Momo202

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصو يا جماعه انا عارف ان في ناس دلوقتي هتقولي انت بتكدب و كلام من دا بس ياعم بعد ازنك اعتبرني بكدا وصدقني وحاول تساعدني

موضوعنا با
انا بنيك امي واختي ودا ال الناس هتكدبني فيه
المهم انا كدا المفروض ديوث بس المعروف عن اي ديوث انو يحب امو تتشتم و تتناك قدامو وهو يتفرج و لو شاف حد بيتحرش بيها يهيج ويتبسط
انا با عكس كدا انا بحب حد يبقي بيتفرج عليا وانا ال بنيكهم وممكن لو حد اتكلم عليهم ادامي اهيج برضو بس بصيغه كلام معينه مش اي رزع وخلاص ولو شوفت حد بيتحرش ب امي او خطيب اختي وهو بيقفش ف اختي بزهق واتعصب جامد مش زي اي حد يتبسط و يهيج
فا انا دلوقتي محتار ولا انا ال انسان طبيعي ولا يعتبر ديوث
حد يفهمني اي دا ولو في حد زيي يقول ولو في حل اني ابطل دا ياريت حد يفيدني

معلومه اخيره انا حرفيا بهيج علي كل محارمي حرفيا كلهم

• عجبني
التفاعلات: qenawy xx
مش ديوث..
انتا كدا متحرر

• بيضحكني
  • هممم
التفاعلات: مرحب، Ramiro و x🅨🅞🅖🅘
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Life selector و x🅨🅞🅖🅘
هرد اقوله ايه...
تربيتي وعقليتي
لا تسمح بذالك
الواحد اتبضن
وانا اللى مطلعك بطل فى قصتى اللى بكتبها اذن فلتحل عليك لعنتى فى الجزء الثالث

أنا نفس الكلام علي فكره وبنيك أمي واختي ونفس قصتك دي
ملحوظه انا كيمو أكيد في ناس كتيير هنا عارفاني بس دا أكونت جديد القديم اسمه فاشخ ماما وأختي بس أتقفل

😶😶😶🤔

انا بينك اختي ومرات عمي

انت كدا متحرر مش ديوث

حاشة و كلا
انت مش ديوث نو ابسلويتلي

انت فشخت نفسك بس
اهلا بيك في عالم البعد عن الحياة الطبيعية السوية التي ستجد فيها سعادتك و راحتك الابدية

أنت كده مريض بحب محارمك الجنسي ، لا ديوث ولا متحرر

• عجبني
التفاعلات: أم قويق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصو يا جماعه انا عارف ان في ناس دلوقتي هتقولي انت بتكدب و كلام من دا بس ياعم بعد ازنك اعتبرني بكدا وصدقني وحاول تساعدني

موضوعنا با
المهم انا كدا المفروض ديوث بس المعروف عن اي ديوث انو يحب امو تتشتم و تتناك قدامو وهو يتفرج و لو شاف حد بيتحرش بيها يهيج ويتبسط
انا با عكس كدا انا بحب حد يبقي بيتفرج عليا وانا ال بنيكهم وممكن لو حد اتكلم عليهم ادامي اهيج برضو بس بصيغه كلام معينه مش اي رزع وخلاص ولو شوفت حد بيتحرش ب امي او خطيب اختي وهو بيقفش ف اختي بزهق واتعصب جامد مش زي اي حد يتبسط و يهيج

وهنا عجز الفم عن الشخر😂

• بيضحكني
التفاعلات: dr_nero

موضوعنا با

اذا كان كلامك صح فصدقني عزيزي هيجيلك يوم وتخسر حياتك متل ما انا خسرت حياتي مش موضوع ديوث او تحرر موضوع تفكير كتير وتعب نفسي فيما بعد

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%