NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا كدا خول؟

انا متجوز بقالي سنتين و لما خدت على مراتي بقت بتدخل صباعها كله في طيزي و احنا في العلاقة و ساعات ببقى الكلب بتاعها و تخليني الحس رجلها و هي بتبعبصني و بتقولي الحس رجلي يا كسمك. انا بهيج اوي لما بتعمل معايا كدا و ببقى مبسوط بس عايز اعرف انا كدا خول ولا دا عادي
لا هيا كدا حب تشوف رد فعلك بس انت طلعت خول ودلدول زي م هيا. كاتت حسه وركبتك

على الطريق
استمر

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سامر سمور و Medooga
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا متجوز بقالي سنتين و لما خدت على مراتي بقت بتدخل صباعها كله في طيزي و احنا في العلاقة و ساعات ببقى الكلب بتاعها و تخليني الحس رجلها و هي بتبعبصني و بتقولي الحس رجلي يا كسمك. انا بهيج اوي لما بتعمل معايا كدا و ببقى مبسوط بس عايز اعرف انا كدا خول ولا دا عادي
عيش حياتك واستمتع

• عجبني
التفاعلات: Koko koko89 و سمر البنوتي
مهو الكلب بداية الخولانة كدة انته مش حتعرف تنك مرات الا لما تدهل صباعها يا نجم

عندك ميول مازوخية بتهب تتهان ساعة هيجانك

تسترجل شويه وخليك راجل انت كده اقل من الخول

مش خول انتا خاضع

فكك من المسميات
انتوا مبسوطين سوا و لا لا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%