NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميدو الجيزاوى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا مدمن العادة السريه وبعملها في اليوم تلت مرات وقضيبي علي طول واقف وانا تعبت من كتر ما انا بعمل العادة السريه وعاوز ابطلها بس مش معارف حد عندو حل

• محزن
التفاعلات: عاشق السكس فون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مدمن العادة السريه وبعملها في اليوم تلت مرات وقضيبي علي طول واقف وانا تعبت من كتر ما انا بعمل العادة السريه وعاوز ابطلها بس مش معارف حد عندو حل
حاول تلهي نفسك ب اي حاجه

• عجبني
التفاعلات: Bisexual
بتعمله ازاي
يعني تتفرج على افلام ولا ايه ؟

اشغل وقتك وتفكيرك باى حاجه مفيدة انت كده بتدمر نفسك وحياتك الجنسية هتكون قصيرة لو كملت فى السكه دى اشترى صحتك ونفسك قبل فوات الأوان

• عجبني
التفاعلات: Bisexual
اشغل وقتك وتفكيرك باى حاجه مفيدة انت كده بتدمر نفسك وحياتك الجنسية هتكون قصيرة لو كملت فى السكه دى اشترى صحتك ونفسك قبل فوات الأوان
انا بشتغل ١٠ ساعات وبردو مش عارف ابطل

يعني حاول تنزل او تعمل حاجه تلهيك علي الحاجات دي
مش عارف انا بشوف طياز النسوان في الشارع زبي يوقف زي الحديد انا لما كنت بنيك النسوان مكنتش بعمل العادة السريه بس لما بطلت بقيت بعملها كل يوم وطول اليوم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%