NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش انا سالب بنوتي نفسي اجرب ديرتي

انا سالب بنوتي نفسي اجرب ال piss drink وال cum in mouth بس في نفسي المشكلة ان لما بنزل الشهوة بتروح للموضوع دة تنصحوني ب اي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mimi69mimi69, Toommc, Savoy و 2 آخرين
انا سالب بنوتي نفسي اجرب ال piss drink وال cum in mouth بس في نفسي المشكلة ان لما بنزل الشهوة بتروح للموضوع دة تنصحوني ب اي
ماتكتب عربي علشان نعرف انتا عايز ايه بالظبط 😁

عادي جرب قبل متجيب شهوتك وبعدين انت لازم تستني شهوتك متجيبهاش قبل الموجب اللي معاك عشان دي حركة بتستفزني

• أتفق
التفاعلات: Hell boy
عادي جرب قبل متجيب شهوتك وبعدين انت لازم تستني شهوتك متجيبهاش قبل الموجب اللي معاك عشان دي حركة بتستفزني
الفكرة دي من غير موجب فاهم

• عجبني
التفاعلات: الشبح الحساب الجديد
OK bb بس عشان توصل للمتعة cum in mouth و انت لوحدك دي اخر حاجة هتعملها و انت بت cum
انما الديربي حاحة تانية مش piss و بس الديربي اكتر من كدا لو مستعدله اعمله لو لا يبقي لا

• أتفق
التفاعلات: gupA
OK bb بس عشان توصل للمتعة cum in mouth و انت لوحدك دي اخر حاجة هتعملها و انت بت cum
انما الديربي حاحة تانية مش piss و بس الديربي اكتر من كدا لو مستعدله اعمله لو لا يبقي لا
ممكن شرح اكتر

• عجبني
التفاعلات: Jordn
ممكن شرح اكتر
Sure bb
الديرتي عايز استحمال عايز تقبل من الطرفين و لو انت solo لازم تكون قابل كل حاجة سواء هتعمل piss او hard او salvia

Sure bb
الديرتي عايز استحمال عايز تقبل من الطرفين و لو انت solo لازم تكون قابل كل حاجة سواء هتعمل piss او hard او salvia
انا مش فاهم المصطلحات 😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
cum in mouth من تجربه لذيذ جدا و حلو :love:
piss drink ضد تجربه الشرب يسبب مشاكل صحيه للكلي
ممكن تجربه piss على الجسم و الصدر او الطياز و الاحساس بحرارته بعيد عن الوجه

• عجبني
cum in mouth من تجربه لذيذ جدا و حلو :love:
piss drink ضد تجربه الشرب يسبب مشاكل صحيه للكلي
ممكن تجربه piss على الجسم و الصدر او الطياز و الاحساس بحرارته بعيد عن الوجه
Good opinion

• حبيته
التفاعلات: Shynice6
جرب قبل ما ينيكك وينزا شهوته

اشرح بليز

• عجبني
المصطلحات ببساطه
cum in mouth يعني تنزيل اللبن بالفم و بلعه

piss drink التبول عاي الجسم و الوجه و شرب البول

• عجبني
التفاعلات: Jordn و رفيق الجن
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%