NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احمد1235

نسوانجى متقحرط
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
اهلا يرجالة انا احمد 1235 صاحب قصة الارادة من تراث نسوانجى احب ابشركم برجوعى انا لقيت المنتدى اخيرا و خليكو على انتظار لقصة جديدة احلى من الارادة بس قبلها طبعا لو حابينى اكمل الارادة قولولى قبل ما ابدأ الجديدة....شكرا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hulk 97, مدام دعاء, قيصر الشرق و 5 آخرين
اهلا بيك لرجوعك

• عجبني
التفاعلات: احمد1235 و فولدمورت
نزل الارادة من الاول وكملها وبعدها هات الجديدة

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص و فولدمورت
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
صديقي انت ممكن لا تعرفنى لانى كنت متابع شبه صامت انا من محبين قصصك جدا جدا وحزنت ان الادارة قفلت السلسلة الثالثة

اهلا برجوعك كنت منتظرك ومتأكد انك هترجع

تحياتي الحارة لك

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و احمد1235
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صديقي انت ممكن لا تعرفنى لانى كنت متابع شبه صامت انا من محبين قصصك جدا جدا وحزنت ان الادارة قفلت السلسلة الثالثة

اهلا برجوعك كنت منتظرك ومتأكد انك هترجع

تحياتي الحارة لك
صدقنى انا بعد لما السلسلة التالتة اتشال الجزء الاول اتقفلت جامد و لما قررت اكملها كان المنتدى اتقفل و مكنتش لاقيه لحد من قريب عرفت انو موجود تانى عملت ايميل انا بعتذرلك انى على غيابى و اوعدك بتكملة رائعة للارادة و قصة احسن و احلى جديدة..

صدقنى انا بعد لما السلسلة التالتة اتشال الجزء الاول اتقفلت جامد و لما قررت اكملها كان المنتدى اتقفل و مكنتش لاقيه لحد من قريب عرفت انو موجود تانى عملت ايميل انا بعتذرلك انى على غيابى و اوعدك بتكملة رائعة للارادة و قصة احسن و احلى جديدة..
عارف هى كانت حاجة بيض بس خلاص موضوع وعدى وانشاء .... ترجع احسن

ولا تعتذر يا غالى مش ذنبك

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الجواهرجى زهرالورد و احمد1235
مرحباً بك
فى انتظار قصة الإرادة كاملة

• عجبني
التفاعلات: احمد1235
مرحبا بكاتبنا احمد
هتبدأ امتى امتاع منتظرينك بال سلسلة الثالثه

• عجبني
طب هو انت بتقرأ افكاري او بتحس بيا ياعم في ايه ده انا لسة قاري قصتك وخلصتها كلها وقولت ياه لو الكاتب يكمل القصة الاقيك رجعت المنتدي ايه ياعم ده بس عاش يسطا بجد القصة فشيخة جدا حرفيا ومنتظر العظمة الجاية بس ياريت تخلص بسرعة علشان الواحد متشوق للسلسلة التالتة♥️

• عجبني
وياريت يسطا تفتح اكونتك متقفلهوش علشان الناس تخش علي الاكونت ونعرف علي طول لو نزلت حاجة خلصانة♥️

• عجبني
وياريت يسطا تفتح اكونتك متقفلهوش علشان الناس تخش علي الاكونت ونعرف علي طول لو نزلت حاجة خلصانة♥️
افتحو ازاى؟ هو مش مفتوح؟

افتحو ازاى؟ هو مش مفتوح؟
اه اكونتك مقفول تقريبا عمله ان اللي انت متباعهم بس اللي يشوفوا اكونتك او انت قفله خالص

افتحو ازاى؟ هو مش مفتوح؟
بص بتدوس علي صورتك وبتدوس علي كلمة الخصوصية وبتنزل تحت خالص هتلاقي كلمة مشاهدة بياناتك في الملف الشخصي خليها كافة الزوار بس كدة

ياعم احمد المنتدي منزل القصه لحد السلسله التالته وقفل الجزء الاول من السلسلة الاولي اللي انت نزلتوا علشان التكرار اتمني انك تبدا في السلسلةالتالته علي طول انا بقالي كتير مستنيها

بص بتدوس علي صورتك وبتدوس علي كلمة الخصوصية وبتنزل تحت خالص هتلاقي كلمة مشاهدة بياناتك في الملف الشخصي خليها كافة الزوار بس كدة
تمام هعملها دلوقتى

اهلاََ برجعتك وياريت كل الكتاب يرجعو كمان ليمكنلو قصصهم 😊😊

• عجبني
اهلاََ برجعتك وياريت كل الكتاب يرجعو كمان ليمكنلو قصصهم 😊😊
اعتقد كلو رجع الفكرة ان انا عرفت ان المنتدى رجع لو المشرفين عرفو يتواصلو مع الناس هيرجعو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%