NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ندي بنوتي اليكس

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ارجوكوا منغير سخريه الموقف ده حصل معايا وهموت من الخوف. انا سالب بنوتي لكن قصاد الناس شكلي عادي من حوالي 3 اسابيع عملت عمليه تسليك عصب في دراعي في احد المستشفيات. العمليه كانت تحت تأثير بينج كلي مكنش معايا حد غير مراتي هيا اللي كانت بتجيب طلباتي والحاجات اللي محتجاها المشكلة لما فوقت من البينج لقيت نفسي في الاوضه ومراتي مش موجوده وحاسه بوجع جامد في خرمي من ورا ووجع رهيب في حلماتي كأني كنت في علاقه انا من طبعي جسمي علي طول نضيف ومش فيه شعر. مين ممكن يعمل كده انا خايفه اوي ومش قادره احكي لحد وبقيت مرعوبه اروح المستشفي عشان المتابعه وبقيت بحاول اداري وشي بالكمامه علي قد ما اقدر. ومفيش حد باين عليه حاجة الناس هناك كان كلهم محترمين. انا فضلت حوالي 4 ايام موجوعه كأني كنت في علاقه انا عارفه الاحساس ده اوي بس انا كنت بطلت علاقات من زمان. اعمل ايه ارجوكوا من غير تريقه انا عايشه في رعب

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Josapr, البوب الكبير اوي, بنوتي اسمر و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه المشكله روح تابع العلاج ومفيش حاجه حصلت والي يكلمك كلمه متعجبكش حط صوابعك في عينو

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: البوب الكبير اوي, نوني الخول, ندي بنوتي اليكس و 2 آخرين
اتناكت تغفيل😂😂😂🔥

• الكلام ده مش عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Abdo10، ندي بنوتي اليكس و ههه88
تعامل معاهم عادي جدا وحاول تسئل مراتك هي اكيد لو حصل حاجه هيبقي عندها فكره

• عجبني
التفاعلات: ههه88
الموضوع بسيط

• عجبني
مراتك هيا اللى ناكتك

• عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي و ههه88
ممكن وانت فى البنج خرفت فى الكلام وحد من طاقم التمريض او الافاقة سمع واستغل فرصة انك بمفردك وناكك واتصرف عادى انا اعرف صديق مر بتجربه زى دى

• عجبني
مش ممكن تكون تهيئات او هلاوس بنج

• عجبني
ومراتك فين لما فوقت

• عجبني
تعامل معاهم عادي جدا وحاول تسئل مراتك هي اكيد لو حصل حاجه هيبقي عندها فكره
كل اللي عرفته انها كانت بتسيبني عشان تجيب تقرير العمليه او اكل

ممكن وانت فى البنج خرفت فى الكلام وحد من طاقم التمريض او الافاقة سمع واستغل فرصة انك بمفردك وناكك واتصرف عادى انا اعرف صديق مر بتجربه زى دى
ده اكتر تحليل مقنع

هو فعلاً الاغلب مع هلوسه البينج حد سمع واستغل فرصه انك لوحدك وعمل كده فا انت عدي الموضوع و خلاص

هو فعلاً الاغلب مع هلوسه البينج حد سمع واستغل فرصه انك لوحدك وعمل كده فا انت عدي الموضوع و خلاص
غصب عني مضطره اعدي الموضوع لكن نفسيا بموت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%