NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
الحاجه اللى مستفزه هنا أن تلاقى شاب داخل باسم بنت ونفسه يتعرف على. بنت . نفسي افهم بس واسأله علاقه ايه او حتى صداقه ممكن تبدأها بكذب
شاب يعني راجل وانا شايفه ان البيعمل كده مش بيكون راجل بيكون ذكر مش اكتر في فرق كبير بين الذكر والراجل

• حبيته
التفاعلات: Aly1909
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحاجه اللى مستفزه هنا أن تلاقى شاب داخل باسم بنت ونفسه يتعرف على. بنت . نفسي افهم بس واسأله علاقه ايه او حتى صداقه ممكن تبدأها بكذب
ايه صحيح

هاي انا جديده هنا في المنتدي كنت بخش كزائره مش عضو وحاليا بقيت عضو فعايزه اعرف ايه نظام المنتدي هنا والناس هنا جاده ولا لأ فممكن تفهموني النظام
هاى

قصص ودردشه جنسيه

قصص ودردشه جنسيه

المنتدى هنا زي الدنيا بالظبط فيه ناس كويسة و محترمه و فيه تعبانين و فيه كذابين و فيه الي بيشتغلو نفسهم و عايزين يشتغلو المجتمع معاهم،، فرقو بس عن الواقع ان هنا كلو عريان معهوش الى نفسه و شخصيته و دماغة و بخبرة صغيرة في الحياة حتعرفي تفرقيهم بس حيعجبك 👌👌
المنتدي جميل جدا منكرش لكن في تشويش بين المحترم وقليل الادب بس هو ممكن فعلا بالوقت اعرف احدد ؟؟

• عجبني
التفاعلات: Life selector، زين سوريا و زوج قححححبه
و اى رايك يعد ما اكتشفتى

منوره و كله جاد بس اهم حاجه تبقي محدده انتي محتاجه ايه و اكيد هتتبسطي بوجودك هنا

هاي انا جديده هنا في المنتدي كنت بخش كزائره مش عضو وحاليا بقيت عضو فعايزه اعرف ايه نظام المنتدي هنا والناس هنا جاده ولا لأ فممكن تفهموني النظام
هو انتي خسرانة حاجه انتي اديكي بتتعاملي مع بشر وخلاص

هو انتي خسرانة حاجه انتي اديكي بتتعاملي مع بشر وخلاص
يعني ايه مش خسرانه حاجه ممكن حد يلعب بيا او يأذيني

افهم بس مين بيرد علي مين 😂

يعني ايه مش خسرانه حاجه ممكن حد يلعب بيا او يأذيني
ده شئ طبيعي انتي مش دخله مكان للصلاة انتي داخله منتدي محتواه اباحي فطبيعي تلاقي الحلو والوحش ولو لقيت حلو مش معناه ان كل الهنا حلو ولو لقيتي الوحش برضو مش معناه ان كل الهنا وحش الموضوع ده يرجع علي حسب كل شخص بس خلاص

هنا الأحسن المتابعه في صمت انا شخصيا بعمل كده وده اريح

ده شئ طبيعي انتي مش دخله مكان للصلاة انتي داخله منتدي محتواه اباحي فطبيعي تلاقي الحلو والوحش ولو لقيت حلو مش معناه ان كل الهنا حلو ولو لقيتي الوحش برضو مش معناه ان كل الهنا وحش الموضوع ده يرجع علي حسب كل شخص بس خلاص
انت رايق اوي علي فكره وباين عليك واخد الموضوع ببساطه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%