NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
مرحبا بيك انا ايضا جديد

انت رايق اوي علي فكره وباين عليك واخد الموضوع ببساطه
لا هو الموضوع انتي بنفسك هتعرفي الناس الموضوع مش محتاج كتالوج انتي محتاجه تعرفي لنتي محتاجه ايه وانتي اكيد كبيره كفايه انك تعرفي مين اللي ينفع ف اي شيء بتدوري عليه ولا لا

أهلاً بيكي معانا

هاي انا جديده هنا في المنتدي كنت بخش كزائره مش عضو وحاليا بقيت عضو فعايزه اعرف ايه نظام المنتدي هنا والناس هنا جاده ولا لأ فممكن تفهموني النظام
الناس هنا جدة وعامة وخالة وفي ناس لسه مدخلتش دنيا
وفي كل الأنواع
فخدي ع الأجواء كدا وهتنبهري 😂

انت رايق اوي علي فكره وباين عليك واخد الموضوع ببساطه
اصل الموضوع مش محتاج تعقيد انتي في حياتك الطبيعيه ممكن تلاقي واحد بيتحرش بيكي وواحد بيفعص فيكي جامد وواحد ممكن يغتصبك وواحد يخدك بحنيه وواحد ميشوفميش اصلاا ولا كانك موجوده نفس النظام هنا وخلاص لاني بجد تعبت منوالصداع والاشعارات البتجيلي بسببك 😑😑

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اصل الموضوع مش محتاج تعقيد انتي في حياتك الطبيعيه ممكن تلاقي واحد بيتحرش بيكي وواحد بيفعص فيكي جامد وواحد ممكن يغتصبك وواحد يخدك بحنيه وواحد ميشوفميش اصلاا ولا كانك موجوده نفس النظام هنا وخلاص لاني بجد تعبت منوالصداع والاشعارات البتجيلي بسببك 😑😑
هو معلش بس انت فاتح الخاص

منوره واهلا يكى ❤️

المكان جميل وأغلب المحتوى بيناسب كل الميول . لكن الحاجه اللى ناقصه هو الثقه . خاصه من كميه منشورات مستفزه لصور البنات . أكيد فيه بنت او مدام بتدخل هنا حتى لو عجبها انسان هنا بتخاف تقرب منه بعد ما بتشوف المنشورات دى

اهلا وسهلا بك

لو فعلا عايزه تتكلمي مع حد صادق يحبك ويحترمك
كلميني

• بيضحكني
التفاعلات: Max3212
كل الانواع موجودة هنا اتعاملي مع اللي تحسي انك مرتاحة معاه
كل حاجة هتلاقيها هنا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل