NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال انا بنت وعوزه اسألكم سؤال ..

A

Anonymous (a1ba)

ضيف
البنات صحباتى مش جاوبونى عليه ..عوزه أسالكم هو انا لو مع ولد وهحت معاه خالص ممكن اشخر فعلا غصب عنى ..عوزه اعرف بحس بايه بيخلينى اشخر ..يعنى حد يوصفلى الحاله والنعمه

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Incubuz911z, 7mada_sexy_sexy, doctor_massage و 6 آخرين
البنات صحباتى مش جاوبونى عليه ..عوزه أسالكم هو انا لو مع ولد وهحت معاه خالص ممكن اشخر فعلا غصب عنى ..عوزه اعرف بحس بايه بيخلينى اشخر ..يعنى حد يوصفلى الحاله والنعمه
عادي الهيجان يعمل اي شي

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مدام رشا و 7mada_sexy_sexy
بتحسي أن فيه نار في جسمك اعصابك سايبه جسمك بيتنفض من كله من حلاوه اللذه بتاعت النيك بعدها بتغرقي في أحساس يخليكي تشخري من حلاوه النيك

• عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, doctor_massage, Marwan Mooo و شخص آخر
وقت الهيجان والمتعه تخليك في دماغ تانيه خاااالص

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
الهيجان الي هتكوني فيه مش هيحسسك بنفسك

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
الهيجان جواكي

هي مش حاله عامه ومش بتخصل لكل ست
في ناس بتشخر لما يحصل حاجه معينه وهي مش واخده بالها
منها الضحك بزياده او الهيجان بزياده ... وفيه بنات الشخر سواء بتعمله او بيتعملها بيخليها هيجانه اكتر

تشخري؟ مثل وقت النوم!؟

هيجان و متعة

بصي بغض النظر انت بنت ولا ولد

بس البنت مش بتعمل كده ،الا لو قاصده تهيج اللي قدامها وبتبقي قاصده بس علشان الرجاله بتحب الشخر 😁

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس و غريب عن العالم

بس البنت مش بتعمل كده ،الا لو قاصده تهيج اللي قدامها وبتبقي قاصده بس علشان الرجاله بتحب الشخر 😁
مش شرط كل الرجاله كده
بس الي شوفته ان الست وقت الرعشه والهيجان مبتحسش بنفسها وكل ست غير التانيه

مفيش اي حاجة تخلي البنت تشخر الا لو غصب عنها طلعت ف وقت الجنس وحتي دا مش كل الستات بتحصل معاها قلة قليلة جدا منهم

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
جربى وانتى هتعرفى وابقى عرفيني حسيتى بايه

غصب عنك ازاى طيب دا انا قعدت سنين على ما اتعلمت اعملها و يادوب بطلعها بالعافيه وقت الخناقات بعد ما ريقي يكون نشف

• بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: asaad2024 و gasser selim
شكلك فهمانه انتى

• عجبني
التفاعلات: Incubuz911z

الرجالة مش بتحب الست اللى بتشخر الا لو كانوا فاقدين الذكورة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اى دا انتى بتتخانقى وكدا وتحدفى طوب 😂😂
غصب عنك ازاى طيب دا انا قعدت سنين على ما اتعلمت اعملها و يادوب بطلعها بالعافيه وقت الخناقات بعد ما ريقي يكون نشف

ساعات وساعات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%