NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

LeDo0

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا بيكم جميعا
اول مره اكتب قصه في المنتدي هنا قصتي علي مدار ثلاث سنوات لكن سأحكي لكم البعض منها لكن بدون ذكر اسماء أشخاص منعنا للمشاكل واسف علي اطله
انا اسمي ...... ٣٠ سنه اتجوزت مراتي مسيرة الحال عندها بنت اخوتها جميله جدا اول في فتره الخطوبه كانت دائما بتجي تقعد معايا و ساعات ارجع معاها الدروس بتاعها وخدين علي بعض يعني بعد الجواز برضو نفس الكلام تقربنا المهم بعد الجواز باسبوعين كانت ايام صيف كانت طلع مصيف المهم بنت اخوتها كانت عوزه طلع معنا انا الحقيقه كانت عاوزها تطلع معنا عشان من اول الخطوبه كان نفس انيكها وانام معها البنت الحقيقه بيضه حلوه جدا شعرها طويل اصفر عينها مليونيه كانت في غايه الروعه والجمال جمسها ملبن ابيض كانت مغريه لدرجه اني انا كانت بهيج عليها زوبري بيوقف عليها كانت ساعات يتحرش بيها انا عامل نفسي بذكرها الدرس المهم قولتها بس بشرط اني انتي تجي تبتي معانا انا عارف اني ممكن امها متوفقش بس قولت عادي جدا المهم امها موافئت اني هي تبت معنا و حضرت شنطتها تمام روحت معنا انا مراتي احنا مروحين جيبنا عشاء خفيف جدا جبنه وحلاوه المهم روحانا هي ومراتي غيرو هدمهم عشان نتعشه ونام بنت طلعه لبسه بجامه خفيه جدا كانت مش لبسه لا كلوت ولا سنتيان جسمها كان عامل زي لبن زوبري بيوقف تاني مكنتش قادر خلص دقيقه وكانت هناط عليها بصراحه المهم اكلنا تمام واقت النوم بقي هي ومراتي هينامو علي السرير انا هفرش وانام في ارض بس كل ده دماغ فيها في جسمها نار ده انا ولا كاني متجوز رغم اني مراتي حلوه برضو بس بت كلت دماغي بجسمها وخصوصا طيزها كانت جمدا المهم طلعت اشرب سيجاره ونام طلعت خلصت سجاره دخلت المشهد كا الاتي مراتي نايم جوه جمب الحيطه بنت نايمه من بره نايمه علي بطنها انا شوفت كده جسمي كله قد نار بتاعي قام مش عوز ينام المهم قربت قولت اتكد اني كله نايم ولا ايه قولت استنه شويه بلاش اتسرع عشان محلصش مشكله المهم بعد يجي ساعه فضلت نايمه بنفس المنظر ده تقربنا كده نوعا ما نومها تقيل أو بتمثل اني نايمه اتسحبت جمب السرير قعد احسس علي طيزها وكسها في فوق البنطلون بتاعها شويه بعدين ندخلت ايدي جوه قعد افعص في طيزها ونحيه كسها لقت كوسها في ميه تقربنا كده حاسه اني بعامل معها كده قعد جمبها علي السرير بصت علي مراتي عشان أكدا اني هي نايمه مراتي برضو نومها تقيل زي بنت اخوتها المهم قلعت بنطلون بتاعي هي قلعتها بنطلون قعد لعب في طيزها وكسها عدلتها علي طهرها قعدت لعب في كوسها والحس فيها كانت بتجيب افرازات بس ريحتها حلوة اوي قعد علي السرير رفعت رجلها قد احرك زوبري علي كوسها من بره انابمص في بزازها للي عامله زي برتقانه لحد لما خلص مش قادر خلاص دقيقه و هنا مقدرتش امسك نفسي روحت مانزل لبن بتاعي علي كوسها من بره تقربنا كده غرق بطنها انا قفش بزازها بيدي شغل بوس فيها و اتعدلت عدلتها همومها بس الصراحه قلبي مكنش جيبني امسح لبن بتاعي لبستها الهدوم هي تقربنا غرقنا لبن ورحت و نامت مكاني عده ساعه كمان قومت عاملت واحد تاني بس من وره عدلتها نايمتها علي بطنها نامت علي طيزها قفشات بزازها قعد افرق عليها لحد لما نزله قومت لبستها الهدوم بتاعتها و نامت لحد الصبح هنا بقي كانت المفاجأة كله صاحي و مراتي حضرت الفطار شنطه الهدوم فطرنا وتمام بعد ما نزلنا بنت اخت مراتي ناسيت حاجه فوق كان لزم تطلع تاني تجبها المهم مراتي قالتي معلش اطلع معها افتحلها الباب المهم طلعت معاها هنا بقي كانت المفاجأة بقولي ايه للي انت عاملته ده امبارح انا نايمه قولتها عاملت ايه الرد يعني انت مش عارف ايه للي انت عاملته قولتها لاء قلتي ازي تقلعني هدومي تنام معايا مش عيب كده قولتلها لاء انتي جسمك حلو تعبني فعملت معاكي كده بس ايه رايك عجبك اكيفتي ولاايه
سبتني ونزلت وطبعا الرد فعل ممكن يكون أسواء
هنا تنتهي القصه لو القصه عجبتك قولي عشان انزل باقي هبقي احلي من القصه دي كمان
وشكرا لكم جميعا

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: ابوزبر
انا ضربت عشره على كلوت بنت اخت مراتي

• عجبني
التفاعلات: ميدو الفشيخ و LeDo0
انا ضربت عشره على كلوت بنت اخت مراتي
انا من ساعه ما سبتها انا بضرب ١٠ علي صورها لما تعبت زوبري اتهري 😂😂علي فكره القصه حقيقه انا ماقفلتش حاجه من واحي خيالي اصلا بس حصل ظروف انفصلنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Mst
انا من ساعه ما سبتها انا بضرب ١٠ علي صورها لما تعبت زوبري اتهري 😂😂علي فكره القصه حقيقه انا ماقفلتش حاجه من واحي خيالي اصلا بس حصل ظروف انفصلنا
طب ماتكمل القصه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%