NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية امي و انا _ حتى الجزء السابع 3/8/2023

Akama

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
19 مايو 2022
المشاركات
57
مستوى التفاعل
102
نقاط
574
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا امتي دي اول قصه محارم حقيقه حصلت معايا بجد هغير بس الاسامي و السن


الجزء الأول....



انا اسمي عادل 23 سنه جسمي رياضي طولي 182 سنتي زبي 13.5 سنتي و بشرتي بيضه
امي اسمها مريم 45 سنه قصيره 155 سنتي بزازها كبار مدافع حلمتها لونهم وردي كسها احمر
و طيزها كبيره عندها كرش و بيضه
ابويا ميت من 3 سنين و عندي اخين مالهمش اي دور في قصتنا
بتبدا اني طول عمري بحب المس و العب في بزاز ماما و هيا نايمه احسس اقرص شويه لحد ما في يوم هيا نايمه جنبي ب قميص نوم لونه ابيض و برا لونها احمر قعدت العب في بزازها شويه ك عادتي و فجأة اتجرأت و دخلت ايدي جوا البرا قعدت العب فيهم و اقرص حلمتها لحد ما هيا هاجت و انا قاعد العب في زبي من كتر ما هما جمال و طريه كده و ملبن جبت علي طول
المهم تعدي الايام و انا زي ما انا بلعب في بزازها
لحد ما في يوم فتحت زراير الجلبيه و قعدت العب في بزازها و بالغلط طلعت بز من الاتنين برا المهم بعد ما طلعته اقعدت افعص افعص في كسمه لحد ما نزلت مصيته بصراحه كان طعمه فاجر ابن متناكه و بعد كده حصل اللي عمري ما كنت

أتوقعه هكمل في الجزء التاني بس عايز تعليقات حلوه
و ياريت الناس بتاعت اجي انيكها و ابسطها ده متعملش الكومنت ده علشان بجد سخيف





الجزء الثاني...




استمر الوضع كده كل اشويه اقفش و العب في بزازها و هيا نايمه لحد ما جه اليوم و انا بلعب لقيتها صحيت
امي:بتعمل ايه يا وسخ
انا: عملت نفسي نايم
امي: عارفه انك صاحي قوم و كلمني
انا: بجد اسف مش عارف كنت بعمل ايه
امي: للدرجه دي بزازي عاجبك
انا: الصراحه اه و عايز أفضل امص فيهم طول عمري
لقيت ماما قلعت الجلبيه و قالتي وريني هتعمل ايه فيا انا قدامك اهو
انا هجت عليها نيك و علي كسم منظر بزازها خدتها في بوسه خمس دقايق و ايدي شغاله تفعيص في فوق القميص قلعتها قميص النوم و فضلت ب البرا و الكلوت فضلت اقفش فيهم و هيا ااااهههههه اهههه و نزلت العب في كسها شويه لقيتها هاجت زياده قلعتها البرا و فضلت العب في المدافع اللي عندها كسم جمال بزازها بجد يعني
فضلت امص في البز اليمين و العب في التاني و ايدي التانيه علي كسها و هيا عماله تصوت و تقولي مص بزاز امك مص بزاز الشرموطه امك العب فب كسها اهههههه نزلت علي كسها لقيته احمر و مفيهوش ولا شعرايه واحده اول ما شوفته فضلت الحس فيه و امصه حرفيا كنت باكله و الشرموطه مش مبطله صويت اههههههه احاااا مش قادره اهه مصك حلو اوي فضلت كده لحد ما جبتهم في وشي و نيمتني علي ضهري و طلعت زبي فضلت تمص فيه ولا اجدعها شرموطه
لحد ما جبتهم في بوقها قالتي طعم لبنك حلو اوي طبعا هيا كانت خلصانه ف سيبتها منيكتهاش و برضو قولت مريحش كسها دلوقتي افشخه علي روقان و بكدا

يكون خلص الجزء الثاني

للناس اللي بتقول الجزء قصير اوي اعمل ايه يعني دي حقيقه و انا بقولك اللي حصل مش بقص حاجه منه و اتمني القصه تعجبكم


الجزء الثالث...


وقفنا في الجزء اللي فات اني نايم و ايدي علي بزازها صحيت تاني يوم قبلها قعدت طبعا العب فيهم علشان بحبهم اوي هيا صحيت
امي: صباح الخير يا حبيبي
انا: صباح الخير يا قلبي
امي: مالك صاحي هيجان كده ليه هتقطع بزازي حرام عليك
انا: احا هوا حد يشوف البزاز دي و ميهجش ولا طيزك الملبن دي و زبه ميقفش
امي: طب يلا يا قليل الادب علشان نفطر و لقيتها قامت و قلعت كل هدومها و لبست قميص نوم اببض قصير لحد ركبتها و يلا علشان نفطر
لبست البوكسر و قومت معاها حضرت الفطار و فطرنا شيلنا الاطباق سوا و خدتها من ايدها علي سريرها بوستها بوسه طويله و نزلت حملات قميص النوم و قعدت افعص في بزازها و نزلت علي كسها مص و لحس و هيا فضلت تشخر و تصوت و قعدت تقول: احححححح مصك حلو ريحني و دخله
و انا مش سأل فيها قعدت امص زياده و اقولها ادخل ايه
امي: دخل زبك في كس امك الشرموطه القحبه ريح كسها
دخلت زبي في كسها مره واحده و هيا صوتت بصوت عالي اعتقد الشارع كله سمعها 😂😂
و فضلت انيك فيها بتاع ربع ساعه و بعدين عملنا doggy style قعدت ارزع في كسها الضيق بتاع عشر دقايق كمان و هيا كانت جابت بتاع ٣ مرات
امي:احا انا جبت ٣ مرات و انتا لسه مجبتش لبنك احا ايه كل ده
انا: خلاص هجيب عايزه فين
امي: هاتهم في كسي و طفي ناره
جبت شلال لبن في كسها و نمت جنبها
امي: احا ايه كميه اللبن دي ده انا مفضياك إمبارح
انا:متقلقيش طالما كسك موجود هفضل انيك كسمه
طبعا قومنا خدنا شاور سريع عملنا واحد برضه هناك و بدأت بقي امسك تليفوني و اشوف مين اللي مكلمني لقيت طبعا شرموطتي و حبيبتي جارتي باعته بتسأل عليا انا فين و بتاع بقالي كذا يوم مختفي و مش برد رديت عليها و اطمنت عليا
اوصفلكم جارتي بقي
اسمها امنيه عندها ٢٦ سنه بزازها كبيره طيزها متوسطه عنيها خضرا شعرها بني طويل جدا بتحب تلبس علي الموضه دايما و لبسها كلها سكسي كدا
طبعا بتبعتلي نودز
لقيت امي جت لبست و قعدت جنبي
امي:ايه بتكلم مين
انا: بكلم امنيه يا حبيبتي
امي بصت في الشات ايه دههه دي بعتالك نودز
انا:اه يا قلبي ايه رأيك
امي:بصراحة البت فاجره اوي
انا: ايه رايك انيكها معاكي و شويه و ندخل امها معانا
امي: لا يا خويا انا عايزك و عايزه زبك القمر ده ليا بس البت امنيه لو جت هتاخد مكاني و هتصفيك اول ب اول و بالذات ان امها عايشه برا و هيا ممكن تيجي تعيش معانا
انا: لا القمر ميقلقش كده كده انتي اللي في القلب و خدت شفايفها في بوسه طويله و ايدي سرحت علي كسها و فضلت ادعك فيه لحد ما غرقت السرير
قامت قلعت كل هدومها و قلعتي كل هدومي و عملنا وضع ال 69 و بقت هيا بتمص زبي و انا مش راحم كسها بعبصه لحد ما وصلت اني دخلت ٣ صوابع و بقيت بلحس و هيا خلاص مبقتش قادره قامت بقي تنطط علي زبي و انا بلعب في المدافع اللي عندها و فضلنا علي الوضوع ده ربع ساعه لحد ما جبتهم في كسها و هيا جابتهم مرتين و نمنا في حضن بعض لحد ما صحيت علي رنه تليفوني....
و بكده يكون خلص الجزء التالت و في احتمال اني اغيب فتره كده و مكتبش حاجه يعني يومين تلاته كده



الجزء الرابع....


وقفنا المره اللي فاتت اني نايم بعد نيكه ماما و صحيت علي تليفوني بيرن ببص لقيتها امنيه رديت
انا: الو ازيك يا قلبي
امنيه:ازيك يا حبيبي عامل ايه
انا:كويس طول ما انتا كويسه يا قلبي ايه بتعملي ايه
امنيه:ولا حاجه لسه كنت واخده شاور و بفكر فيك
انا: يا جمالو تحبي اجي اريحك ولا
امنيه:بجددد هتيجي
انا:اه طبعا
امنيه: مستنياك علي نار
قومت من جنب ماما و غطيتها
و قمت لبست و خرجت خبط علي امنيه لقيتها فتحت علي طول و هيا عريانه كسم جمال بزازها فعلا
انا: يخربيتك ايه الحلاوة دي و مسكت بزازها و قعدت العب شويه
امنيه: واضح انهم عاجبينك اوي لدرجة انك مش بتسأل فيا بقالك كام يوم
انا: معاش سامحني يا قلبي
امنيه: لا صالحني
انا:ازاي بس
امنيه شوف هتعمل ايه بقي
انا: عرفت هعمل ايه
و خدتها في بوسه طويله البت ساحت معايا و خدتها شيلتها علي الاوضه رميتها علي السرير و قعدت ابوس فيها و اقفش في بزازها الملبن و هيا عماله تصوت كمااان اهه اههه
و نزلت علي كسها الحس فيه و امص زنبورها و هيا عماله تصوت اههه مص كمان كمان و عمال امص و هيا عماله تزق راسي ب ايدها لحد ما بدأت تقول اححح اححح كمان كمان اههههه و لقيت نافورة مايه في وشي قعدت علي السرير و هيا قعدت تمص زبي ولا اجدعها شرموطه فضلت تمص بتاع خمس دقايق و قلبتها و دخلت زبي في طيزها و فضلت تصوت الشرموطه كانت هتفصحني و طيزها حلوه فضلت ارزع و اضرب فيها لحد هيا مبقتش قادره و جبتهم انا بعد ربع ساعة في طيزها و هيا نامت في حضني و جت قالتي حبيبي عايزه أسألك سؤال بس من غير لف ودوران
انا: خير يا حبيبتي
هيا: مين اللي كانت بتصوت بقالها يومين عندك في الشقه دي
انا مفيش تلافي بيتهيألك ولا حاجه
هيا لا انا متأكده و ان مقولتش دلوقتي لا اعرفك ولا اي حاجه و اطلع برا
انا خلاص خلاص هقولك ديه كانت ماما و ايوا بنيك امي هيا طلعت هيجانه عليا و انا كمان الصراحه ارتحتي
هيا اه ارتحت و عادي طنط اصلا جامده نيك و عادي انا اصلا بعمل سحاق مع ماما
انا احا بجد؟؟!
ايوا يبني هبقي اخليك تتفرج في مره بس عايزه اتناك منك مع مامتك
انا عنيا يا قلبي و خدتها جوله تانيه و جبتهم علي بزازها
كلمت ماما قولتها تقلع و تستني في الاوضة و انا جي
خدت امنيه الشقه بتاعتنا زي ما احنا عريانين و دخلت على ماما انا و امنيه
ماما اتخضت و لقيت امنيه دخلت....
استنوا الجزء الجديد

الجزء الخامس...

وقفنا لما امنيه دخلت علي ماما و هما عريانين طبعا ماما حاولت تخبي جسمها بس امنيه قالتها عادي يا طنط انا عارفه كل حاجه و جريت عليها خدتها في بوسه طويله و امي ساحت من البوسه و امنيه كانت شرموطه اوي عرفت تهيج امي نزلت تدعك في بزازها و نزلت بوس فيهم و لعب و تلعب في حلمات ماما و قعدت تمص شويه و نزلت علي كس ماما لحس و عض و بدأت تلحس طيزها و بدأت تدخل صباع في طيزها و صباع في كسها و شغاله لعب مهيا كانت بتعمل مع امها ف خبره و امي عماله تتلوي تحتها و تشخر و بدأت تصوت و انا قاعد عمال العب في زبي و امنيه مش سايبها و امي جبتهم و جت بقي امي باست امنيه و قاعده تلعب فب بزازها و نزلت بقي مص في كسها و بدأت تدخل صباعين في طيزها و عماله تنيكها و امنيه قامت جايبهم في بق ماما و عملوا وضع 69 و بدأو يلحسوا لبعض لحد ما هما الاتنين جابو شهوتهم و انا جيت دخلت زبي في طيز امنيه علي طول
امنيه: اااااااااههههه احااااا مش قادرههههه
و انا شغال نيك و مش راحمها و بقولها خدي يا شرموطه و امي جت تلعب في كس امنيه البت كان هيغمي عليها و طلعت زبي حطيته في بق ماما و دخلته تاني في كس امنيه ( عارف السؤال اللي في دماغك ايه ده ازاي امنيه مفتوحه و انتا ليه منكتهاش في كسها علي طول
احب اقولك عزيزي القارئ ان ديه حاجه الاثاره و ايوه انا اللي فاتحها) و امنيه عماله تصوت تحتي و مش قادره خرجت زبي من كسها و دخلت في كس ماما حبيبتي و فضلت انيك فيها و امنيه برضه جت تلعب في بزاز ماما و تهيجها و في الاخر طلعت زبي و نطرت لبني علي احلي بزاز امنيه و ماما حبيبتي و بكده خلص الجزء الخامس و معلش مش عارف اكتب اطول من كده و بعتذر كمان مره لان ممكن معرفش اكتب ل فتره علشان هيبقي عندي امتحانات و شكرا لكل واحد كتب كومنت حلو
الجزء السادس

ازيكم يا حلوين عارف اني اتأخرت عليكم بس كان عندي امتحانات و كدا و بعدين لقيت كومنتات من نوعية ب جنيه منطق و كلام من ده ماشي يعم بس هل انتا بقي كل القصص بتلاقي فيها منطق اكيد لا في حاجات كدا مفيش عقل يقدر يصدقها المهم نخش علي طول في الجزء السادس

الجزء السادس:

وقفنا المره اللي فاتت لما نيكت ماما و امنيه مع بعض و من ساعتها حياتي اتغيرت
صحيت الصبح الساعه ١٠ لقيت امي نايمه ملط من نيكه امبارح سيبتها نايمه و امنيه طبعا كانت روحت امبارح
دخلت المطبخ قولت اعملي كوباية نسكافيه و اعملي فطار
و قعدت قدام ال TV شويه اتفرج علي اي حاجه لحد ما جت الساعه ١٢ لقيت ماما صحيت و لبست قميص نوم ابيض علي اللحم يادوب مغطي كسها
ماما: صباح الخير يا حبيبي عامل ايه
انا: صباح الخير با قلبي انا تمام انتي عامله ايه
ماما: تمام مش قادره امشي من امبارح 😂😂
انا: عادي بقي اتعودي علي ده كتير و بعدين انتي اللي جامده اوي اعملك ايه
ماما:ماشي يا سيدي تفطر ؟
انا: لا يا حبيبي سبقتك افطري انتي انا نازل اقابل واحد صاحبي
ماما:تروح و ترجع بالسلامه
انا: اه صحيح بقولك البسي برا و كلوت كدا بدل ما انتا ماشيه كدا
ماما :حاضر
نزلت قابلت واحد صاحبي و روحنا نلعب بلايستيشن ساعتين كدا و قعدنا نتكلم في حاجات كتير
روحت البيت علي الساعه ٥ كدا و ملقتش ماما في البيت
امي رجعت الساعه ٧
انا: ايه كنتي فين يا قمر
ماما: كنت عند خالتك يا حبيبي
انا:تمام
طبعا انتوا مستنين تعرفوا ازاي انا فتحت امنيه
فلاش باك سنتين
اتعرفت علي بنت زي القمر و اسمها امنيه و بقينا صحاب بسرعه و بقينا نخرج مع بعض و بحكم اننا ساكنين قدلم بعض ف كنت بقعد عندهم كتير عادي و في يوم خدت امنيه مكان شيك و اعترفت ليها ب حبي ليها و هيا كمان و بقينا boyfriend and girlfriend
صحيت في يوم الصبح لقيت امنيه بترن عليا تعالا اقعد معايا انا ماما خرجت مع مامتك و انا زهقانه
بالفعل قومت لبست و روحت ل امنيه و هنا بقي يا عزيزي المفاجأة لقيت امنيه فتحت ليا ب قميص نوم ازرق ابن متناكه مفتوح من الجناب و مش لابسه برا و قاعده معايا
طبعا يا عزيزي ك اي اتنين متصاحبين كنت باخد بوسه تقفشيه من علي الهدوم بديها بعبوص كدا يعني انا طبعا شوفت المنظر ده قدامي و هيجت جدا و خدتها في بوسه طويله جدا و البت ساحت علي الاخر و خدتها في اوضتها و بدأت طبعا ب بوس رقبتها و نزلت علي بزازها فضلت اقفش و امص الحلمه و العب في البز التاني لحد ما لقيتها زقتني و نمت علي ضهري و هيا نزلت و طلعت زبي و بدأت تمص فيه و انا قلعتها قميص النوم و عملنا وضع ال 69 و نزلت الكلوت لقيته غرقان من عسلها فضلت امص و العب في كسها لحد ما لقيت نافوره في وشي و بدأت طبعا اوسع خرم طيزها عشان انيكها و بدات احط صباعين و احركهم لحد ما هيا خدت عليهم و طبعا جبت كريم و دخلت نص زبي بدأت تصوت سبت زبي شويه لحد ما طيزها بدأت تاخد عليه و بعدين دخلته و بدأت انيكها فب طيزها عشر دقايق و جبت في طيزها طلعت زبي و هيا بدأت تنضفه من كسم منظرها قدامي زبي وقف تاني لقيتها بتقولي انا عايزك تفتحني
انا : احا انتي عبيطه ازاي يعني
امنيه : بقولك هتفتحني عادي ما انتا هتبقبي جوزي
انا: مستحيل افتحك قبل الجواز
أمنيه: بقولك هتفتحني و قامت زقاني و منايمني علي ضهري و نزلت ب كسها علي زبي و من هنا فتحتها يا سيدي و نكتها طبعا و علشان كدا مش بنيك كسها كتير
و نسيت اقولك تفصيله صغيره معلش عندي دي انا خطبت امنيه بعدها ب يومين و بقت خطيبتي و فرحنا قريب
نرجع للواقع
ماما: الغدا جاهز يا حبيبي
انا جي اهو يا حبيبي
اتغديت انا و ماما و شيلنا الاطباق و قعدنا نتفرج علي ال TV حبه حلوين و بعدين دخلنا نمنا
صحيت تاني يوم الساعه ٩ و لقيت بقي ماما حبيبتي نايمه ب قميص نوم علي جنبها ب بطنها كدا و القميص مرفوع لحد طيزها و نص بزازها برا دخلت نمت جنبها و عدلتها علي ضهرها و طلعت بزازها القمر و فضلت امص فيهم هيا طبعا صحيت و انبسطت و قلعت قميص النوم و البرا و انا طلعت زبي و بقيت انيك بزازها و هيا طبعا بتمص زبي و جبت علي بقها و بزازها و طبعا خدت شويه لبن و بلعتهم
ماما : طعمهم حلو اوي يا حبيبي
انا طول ما دول موجودين (بلعب في بزازها ) هتدوقيهم علي طول و استحمنيا و فطرنا و عملنا واحد سريع و جبت لبني في بوقها
شويه و طنط علياء مامات امنيه جت سلمت عليا و انا نزلت خرجت و رجعت بدري و لقيت حاجة غريبه جدا
المفاجأة في الجزء الجديد
متنسوس بقي كومنت حلو علشان استمر

ازيكم يا حلوين طبعا انتوا مستنين الجزء السابع

الجزء: السابع

طبعا لما رجعت من برا لقيت سنتاينه امي مرميه برا في الصاله و سمعت صوت اهات انا اول تفكير في دماغي احاا امي جايبه حد ينيكها الشرموطه دي انا مش مكفيها احااا و داخل دمي فاير و قربت اكتر لقيت امي نايمه علي ضهرها و رجيلها مفتوحه و لقيت ام امنيه بين رجلين ماما
اعرفكم ب ام امنيه طنط علياء بنقولها يا لولو
وصف لولو: بزاز متوسطه مفيش كرش خالص مهتمه ب نفسها بيضه شمع طيزها سبب جمالها كبيره شعرها بني زي بنتها و عينها برضه خضراء
لقيت بقي لولو نازله لحس في كس ماما و راحمها انا طبعا عارف ان لولو بتعمل سحاق مع امنيه من امنيه نفسها و هيا اصلا جوزها ميت بقاله ٧ سنين و هيا عندها ٤٧ سنه و هيا بقت تريح نفسها لحد ما امنيه قفشتها فب مره و بقوا بيرحوا بعض
نرجع للمشهد الرئيسي
امي عماله تصوت علي اخرها و لولو مش سايبه كسها في حالو و عمله تقولها خدي با شرموطه خدي يا زانيه و امي اههه اشتمني كمان يا بنت الاحبه اهه و امي غيرت الوضع و هيا بقت اللي بتنيك لولو ب لسانها لحد ما فتحت نافوره في وش ماما لقيت ماما خدت شويه و شربتهم و باست عليا و اديتهم لها في بوقها و قالتها دوقي عسلك يا شرموطه و فجأة لقيت امي بتفتح الدرج اللي جنبها و جابت زب صناعي ب راسين و حط راس في كسها و راس في كس لولو و بدأو ينيكوا بعض و عمالين يصوتوا و ب يبوسوا بعض و لولو نزلت علي بزاز ماما الكبيره مص و رضاعه و انا طبعا طلعت زبي و قعدت ادعك فيه احتراما ل اجدع شرموطيتين قدامي و طبعا كنت نزلت مرتين و لسه زبي واقف و اكتشفت حاجه غريبه جدا ان امنيه و ماما قالولها علي اني بنيكهم
انا: يا دين امي اجدع شرموطين علي سرير واحد و دخلت قعدت معاهم
لولو: اهلا ب اللي فاشخ بنتي و مش قادره تمشي
انا: مهيا اللي جامده نيك يا لولو حاجه تنيك فيها ليل نهار متزهقش منها
لولو: يا عرص بقي اسلملك البت سليمه ترجعها بتنقط لبن
انا: طب ما تيجي تدوقي كدا بدل ما انتي عملله تنظري و تسيبك من الاكساس اللي مش عارف ترويكي ديه
لولو: عنيا يا حبيبي
نزلت لولو مص في زبي و أكتشفت انها احسن من ماما و امنبه في المص اوي خبره يعني كانت هتخليني اجيب من اول ما حطط بوقها معرفش ليه و فضلت تمص عشر دقايق كدا و انا بقي خدت شفافيها في بوسه طويله شويه و فضلت اضربها علي طيزها و مريم عماله تلعب في كسها بتتفرج علينا و رفعت رجل لولو علي كتفي و بدأت انيكها اسرع شويه و ابطئ شويه لحد ما خدتها doggy style و هيا بدأت تاكل كس ماما و امي مش قادره و انا عمال انيك في لولو
لولو:زبك جامد نيكككك ده انا جبت ٣ مرات و انتا لسه احااااااااا مش قادره
انا: هجيب يا لبوه عايزه فين
لولو : ااااااههههه جواااااا
انا: جوا فين
لولو: في كسييييييي اااااااه مش قادره ريحيني
و فعلا جبتهم في كسها و ريحتها اترمت علي السرير تريح و تاخد نفسها
لقيت امنيه دخلت علينا ملط هوا انا مليش نفس ولا ايه
الجزء ده خلص عارف انه صغير بس اوعدكم هعوضعم الجزء الجي لانه الاخير و شكرا ليكم
 
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: 3asheq Algens, fhhd, Ya you و 74 آخرين
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا امتي دي اول قصه محارم حقيقه حصلت معايا بجد هغير بس الاسامي و السن
الجزء الأول....
انا اسمي عادل 23 سنه جسمي رياضي طولي 182 سنتي زبي 13.5 سنتي و بشرتي بيضه
امي اسمها مريم 45 سنه قصيره 155 سنتي بزازها كبار مدافع حلمتها لونهم وردي كسها احمر
و طيزها كبيره عندها كرش و بيضه
ابويا ميت من 3 سنين و عندي اخين مالهمش اي دور في قصتنا
بتبدا اني طول عمري بحب المس و العب في بزاز ماما و هيا نايمه احسس اقرص شويه لحد ما في يوم هيا نايمه جنبي ب قميص نوم لونه ابيض و برا لونها احمر قعدت العب في بزازها شويه ك عادتي و فجأة اتجرأت و دخلت ايدي جوا البرا قعدت العب فيهم و اقرص حلمتها لحد ما هيا هاجت و انا قاعد العب في زبي من كتر ما هما جمال و طريه كده و ملبن جبت علي طول
المهم تعدي الايام و انا زي ما انا بلعب في بزازها
لحد ما في يوم فتحت زراير الجلبيه و قعدت العب في بزازها و بالغلط طلعت بز من الاتنين برا المهم بعد ما طلعته اقعدت افعص افعص في كسمه لحد ما نزلت مصيته بصراحه كان طعمه فاجر ابن متناكه و بعد كده حصل اللي عمري ما كنت أتوقعه هكمل في الجزء التاني بس عايز تعليقات حلوه و ياريت الناس بتاعت اجي انيكها و ابسطها ده متعملش الكومنت ده علشان بجد سخيف
هو انت قلت حاجة دول سطرين وبس
 
  • عجبني
التفاعلات: X&7mo و Hayde
  • عجبني
التفاعلات: X&7mo و Hayde
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا امتي دي اول قصه محارم حقيقه حصلت معايا بجد هغير بس الاسامي و السن
الجزء الأول....
انا اسمي عادل 23 سنه جسمي رياضي طولي 182 سنتي زبي 13.5 سنتي و بشرتي بيضه
امي اسمها مريم 45 سنه قصيره 155 سنتي بزازها كبار مدافع حلمتها لونهم وردي كسها احمر
و طيزها كبيره عندها كرش و بيضه
ابويا ميت من 3 سنين و عندي اخين مالهمش اي دور في قصتنا
بتبدا اني طول عمري بحب المس و العب في بزاز ماما و هيا نايمه احسس اقرص شويه لحد ما في يوم هيا نايمه جنبي ب قميص نوم لونه ابيض و برا لونها احمر قعدت العب في بزازها شويه ك عادتي و فجأة اتجرأت و دخلت ايدي جوا البرا قعدت العب فيهم و اقرص حلمتها لحد ما هيا هاجت و انا قاعد العب في زبي من كتر ما هما جمال و طريه كده و ملبن جبت علي طول
المهم تعدي الايام و انا زي ما انا بلعب في بزازها
لحد ما في يوم فتحت زراير الجلبيه و قعدت العب في بزازها و بالغلط طلعت بز من الاتنين برا المهم بعد ما طلعته اقعدت افعص افعص في كسمه لحد ما نزلت مصيته بصراحه كان طعمه فاجر ابن متناكه و بعد كده حصل اللي عمري ما كنت أتوقعه هكمل في الجزء التاني بس عايز تعليقات حلوه و ياريت الناس بتاعت اجي انيكها و ابسطها ده متعملش الكومنت ده علشان بجد سخيف
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا امتي دي اول قصه محارم حقيقه حصلت معايا بجد هغير بس الاسامي و السن
الجزء الأول....
انا اسمي عادل 23 سنه جسمي رياضي طولي 182 سنتي زبي 13.5 سنتي و بشرتي بيضه
امي اسمها مريم 45 سنه قصيره 155 سنتي بزازها كبار مدافع حلمتها لونهم وردي كسها احمر
و طيزها كبيره عندها كرش و بيضه
ابويا ميت من 3 سنين و عندي اخين مالهمش اي دور في قصتنا
بتبدا اني طول عمري بحب المس و العب في بزاز ماما و هيا نايمه احسس اقرص شويه لحد ما في يوم هيا نايمه جنبي ب قميص نوم لونه ابيض و برا لونها احمر قعدت العب في بزازها شويه ك عادتي و فجأة اتجرأت و دخلت ايدي جوا البرا قعدت العب فيهم و اقرص حلمتها لحد ما هيا هاجت و انا قاعد العب في زبي من كتر ما هما جمال و طريه كده و ملبن جبت علي طول
المهم تعدي الايام و انا زي ما انا بلعب في بزازها
لحد ما في يوم فتحت زراير الجلبيه و قعدت العب في بزازها و بالغلط طلعت بز من الاتنين برا المهم بعد ما طلعته اقعدت افعص افعص في كسمه لحد ما نزلت مصيته بصراحه كان طعمه فاجر ابن متناكه و بعد كده حصل اللي عمري ما كنت أتوقعه هكمل في الجزء التاني بس عايز تعليقات حلوه و ياريت الناس بتاعت اجي انيكها و ابسطها ده متعملش الكومنت ده علشان بجد سخيف
هو فين الجزء. ده وبعدين مسرع الأحداث اووي اووي
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و معلم جامد
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
الجزء الثاني...
استمر الوضع كده كل اشويه اقفش و العب في بزازها و هيا نايمه لحد ما جه اليوم و انا بلعب لقيتها صحيت
امي:بتعمل ايه يا وسخ
انا: عملت نفسي نايم
امي: عارفه انك صاحي قوم و كلمني
انا: بجد اسف مش عارف كنت بعمل ايه
امي: للدرجه دي بزازي عاجبك
انا: الصراحه اه و عايز أفضل امص فيهم طول عمري
لقيت ماما قلعت الجلبيه و قالتي وريني هتعمل ايه فيا انا قدامك اهو
انا هجت عليها نيك و علي كسم منظر بزازها خدتها في بوسه خمس دقايق و ايدي شغاله تفعيص في فوق القميص قلعتها قميص النوم و فضلت ب البرا و الكلوت فضلت اقفش فيهم و هيا ااااهههههه اهههه و نزلت العب في كسها شويه لقيتها هاجت زياده قلعتها البرا و فضلت العب في المدافع اللي عندها كسم جمال بزازها بجد يعني
فضلت امص في البز اليمين و العب في التاني و ايدي التانيه علي كسها و هيا عماله تصوت و تقولي مص بزاز امك مص بزاز الشرموطه امك العب فب كسها اهههههه نزلت علي كسها لقيته احمر و مفيهوش ولا شعرايه واحده اول ما شوفته فضلت الحس فيه و امصه حرفيا كنت باكله و الشرموطه مش مبطله صويت اههههههه احاااا مش قادره اهه مصك حلو اوي فضلت كده لحد ما جبتهم في وشي و نيمتني علي ضهري و طلعت زبي فضلت تمص فيه ولا اجدعها شرموطه
لحد ما جبتهم في بوقها قالتي طعم لبنك حلو اوي طبعا هيا كانت خلصانه ف سيبتها منيكتهاش و برضو قولت مريحش كسها دلوقتي افشخه علي روقان و بكدا يكون خلص الجزء الثاني
للناس اللي بتقول الجزء قصير اوي اعمل ايه يعني دي حقيقه و انا بقولك اللي حصل مش بقص حاجه منه و اتمني القصه تعجبكم
منتظرين الاقوي باين عليك هتكون كاتب كبير هنا بس محتاج تزود شوية احداث وتطول الجزء تاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
طيب يا جماعه مكنتش حابب تخلص كده بس حرفيا من ساعت ما بدأت اكتب القصه هنا و انا بفتح في اي وقت الاقي خمسه ست رسايل ورينا امك ميلوك ايه ممكن انيكها ف انا بعتذر ف مش هقدر اكمل في الوضوع ده لو عايزني اكمل بقيتها ياريت تقولو حاجه للناس دي بجد يعني
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و الزبير الصعيدي
طيب يا جماعه مكنتش حابب تخلص كده بس حرفيا من ساعت ما بدأت اكتب القصه هنا و انا بفتح في اي وقت الاقي خمسه ست رسايل ورينا امك ميلوك ايه ممكن انيكها ف انا بعتذر ف مش هقدر اكمل في الوضوع ده لو عايزني اكمل بقيتها ياريت تقولو حاجه للناس دي بجد يعني
متهتمش بكلام حد وخليك مركز مع احداث القصه كتابتك هتكون جامده كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا امتي دي اول قصه محارم حقيقه حصلت معايا بجد هغير بس الاسامي و السن


الجزء الأول....



انا اسمي عادل 23 سنه جسمي رياضي طولي 182 سنتي زبي 13.5 سنتي و بشرتي بيضه
امي اسمها مريم 45 سنه قصيره 155 سنتي بزازها كبار مدافع حلمتها لونهم وردي كسها احمر
و طيزها كبيره عندها كرش و بيضه
ابويا ميت من 3 سنين و عندي اخين مالهمش اي دور في قصتنا
بتبدا اني طول عمري بحب المس و العب في بزاز ماما و هيا نايمه احسس اقرص شويه لحد ما في يوم هيا نايمه جنبي ب قميص نوم لونه ابيض و برا لونها احمر قعدت العب في بزازها شويه ك عادتي و فجأة اتجرأت و دخلت ايدي جوا البرا قعدت العب فيهم و اقرص حلمتها لحد ما هيا هاجت و انا قاعد العب في زبي من كتر ما هما جمال و طريه كده و ملبن جبت علي طول
المهم تعدي الايام و انا زي ما انا بلعب في بزازها
لحد ما في يوم فتحت زراير الجلبيه و قعدت العب في بزازها و بالغلط طلعت بز من الاتنين برا المهم بعد ما طلعته اقعدت افعص افعص في كسمه لحد ما نزلت مصيته بصراحه كان طعمه فاجر ابن متناكه و بعد كده حصل اللي عمري ما كنت

أتوقعه هكمل في الجزء التاني بس عايز تعليقات حلوه
و ياريت الناس بتاعت اجي انيكها و ابسطها ده متعملش الكومنت ده علشان بجد سخيف





الجزء الثاني...




استمر الوضع كده كل اشويه اقفش و العب في بزازها و هيا نايمه لحد ما جه اليوم و انا بلعب لقيتها صحيت
امي:بتعمل ايه يا وسخ
انا: عملت نفسي نايم
امي: عارفه انك صاحي قوم و كلمني
انا: بجد اسف مش عارف كنت بعمل ايه
امي: للدرجه دي بزازي عاجبك
انا: الصراحه اه و عايز أفضل امص فيهم طول عمري
لقيت ماما قلعت الجلبيه و قالتي وريني هتعمل ايه فيا انا قدامك اهو
انا هجت عليها نيك و علي كسم منظر بزازها خدتها في بوسه خمس دقايق و ايدي شغاله تفعيص في فوق القميص قلعتها قميص النوم و فضلت ب البرا و الكلوت فضلت اقفش فيهم و هيا ااااهههههه اهههه و نزلت العب في كسها شويه لقيتها هاجت زياده قلعتها البرا و فضلت العب في المدافع اللي عندها كسم جمال بزازها بجد يعني
فضلت امص في البز اليمين و العب في التاني و ايدي التانيه علي كسها و هيا عماله تصوت و تقولي مص بزاز امك مص بزاز الشرموطه امك العب فب كسها اهههههه نزلت علي كسها لقيته احمر و مفيهوش ولا شعرايه واحده اول ما شوفته فضلت الحس فيه و امصه حرفيا كنت باكله و الشرموطه مش مبطله صويت اههههههه احاااا مش قادره اهه مصك حلو اوي فضلت كده لحد ما جبتهم في وشي و نيمتني علي ضهري و طلعت زبي فضلت تمص فيه ولا اجدعها شرموطه
لحد ما جبتهم في بوقها قالتي طعم لبنك حلو اوي طبعا هيا كانت خلصانه ف سيبتها منيكتهاش و برضو قولت مريحش كسها دلوقتي افشخه علي روقان و بكدا

يكون خلص الجزء الثاني

للناس اللي بتقول الجزء قصير اوي اعمل ايه يعني دي حقيقه و انا بقولك اللي حصل مش بقص حاجه منه و اتمني القصه تعجبكم

الجزء الثالث...

وقفنا في الجزء اللي فات اني نايم و ايدي علي بزازها صحيت تاني يوم قبلها قعدت طبعا العب فيهم علشان بحبهم اوي هيا صحيت
امي: صباح الخير يا حبيبي
انا: صباح الخير يا قلبي
امي: مالك صاحي هيجان كده ليه هتقطع بزازي حرام عليك
انا: احا هوا حد يشوف البزاز دي و ميهجش ولا طيزك الملبن دي و زبه ميقفش
امي: طب يلا يا قليل الادب علشان نفطر و لقيتها قامت و قلعت كل هدومها و لبست قميص نوم اببض قصير لحد ركبتها و يلا علشان نفطر
لبست البوكسر و قومت معاها حضرت الفطار و فطرنا شيلنا الاطباق سوا و خدتها من ايدها علي سريرها بوستها بوسه طويله و نزلت حملات قميص النوم و قعدت افعص في بزازها و نزلت علي كسها مص و لحس و هيا فضلت تشخر و تصوت و قعدت تقول: احححححح مصك حلو ريحني و دخله
و انا مش سأل فيها قعدت امص زياده و اقولها ادخل ايه
امي: دخل زبك في كس امك الشرموطه القحبه ريح كسها
دخلت زبي في كسها مره واحده و هيا صوتت بصوت عالي اعتقد الشارع كله سمعها 😂😂
و فضلت انيك فيها بتاع ربع ساعه و بعدين عملنا doggy style قعدت ارزع في كسها الضيق بتاع عشر دقايق كمان و هيا كانت جابت بتاع ٣ مرات
امي:احا انا جبت ٣ مرات و انتا لسه مجبتش لبنك احا ايه كل ده
انا: خلاص هجيب عايزه فين
امي: هاتهم في كسي و طفي ناره
جبت شلال لبن في كسها و نمت جنبها
امي: احا ايه كميه اللبن دي ده انا مفضياك إمبارح
انا:متقلقيش طالما كسك موجود هفضل انيك كسمه
طبعا قومنا خدنا شاور سريع عملنا واحد برضه هناك و بدأت بقي امسك تليفوني و اشوف مين اللي مكلمني لقيت طبعا شرموطتي و حبيبتي جارتي باعته بتسأل عليا انا فين و بتاع بقالي كذا يوم مختفي و مش برد رديت عليها و اطمنت عليا
اوصفلكم جارتي بقي
اسمها امنيه عندها ٢٦ سنه بزازها كبيره طيزها متوسطه عنيها خضرا شعرها بني طويل جدا بتحب تلبس علي الموضه دايما و لبسها كلها سكسي كدا
طبعا بتبعتلي نودز
لقيت امي جت لبست و قعدت جنبي
امي:ايه بتكلم مين
انا: بكلم امنيه يا حبيبتي
امي بصت في الشات ايه دههه دي بعتالك نودز
انا:اه يا قلبي ايه رأيك
امي:بصراحة البت فاجره اوي
انا: ايه رايك انيكها معاكي و شويه و ندخل امها معانا
امي: لا يا خويا انا عايزك و عايزه زبك القمر ده ليا بس البت امنيه لو جت هتاخد مكاني و هتصفيك اول ب اول و بالذات ان امها عايشه برا و هيا ممكن تيجي تعيش معانا
انا: لا القمر ميقلقش كده كده انتي اللي في القلب و خدت شفايفها في بوسه طويله و ايدي سرحت علي كسها و فضلت ادعك فيه لحد ما غرقت السرير
قامت قلعت كل هدومها و قلعتي كل هدومي و عملنا وضع ال 69 و بقت هيا بتمص زبي و انا مش راحم كسها بعبصه لحد ما وصلت اني دخلت ٣ صوابع و بقيت بلحس و هيا خلاص مبقتش قادره قامت بقي تنطط علي زبي و انا بلعب في المدافع اللي عندها و فضلنا علي الوضوع ده ربع ساعه لحد ما جبتهم في كسها و هيا جابتهم مرتين و نمنا في حضن بعض لحد ما صحيت علي رنه تليفوني....
و بكده يكون خلص الجزء التالت و في احتمال اني اغيب فتره كده و مكتبش حاجه يعني يومين تلاته كده
تحياتى فى انتظار القادم
 
تم أاضافة الجزء الرابع
 
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا امتي دي اول قصه محارم حقيقه حصلت معايا بجد هغير بس الاسامي و السن


الجزء الأول....



انا اسمي عادل 23 سنه جسمي رياضي طولي 182 سنتي زبي 13.5 سنتي و بشرتي بيضه
امي اسمها مريم 45 سنه قصيره 155 سنتي بزازها كبار مدافع حلمتها لونهم وردي كسها احمر
و طيزها كبيره عندها كرش و بيضه
ابويا ميت من 3 سنين و عندي اخين مالهمش اي دور في قصتنا
بتبدا اني طول عمري بحب المس و العب في بزاز ماما و هيا نايمه احسس اقرص شويه لحد ما في يوم هيا نايمه جنبي ب قميص نوم لونه ابيض و برا لونها احمر قعدت العب في بزازها شويه ك عادتي و فجأة اتجرأت و دخلت ايدي جوا البرا قعدت العب فيهم و اقرص حلمتها لحد ما هيا هاجت و انا قاعد العب في زبي من كتر ما هما جمال و طريه كده و ملبن جبت علي طول
المهم تعدي الايام و انا زي ما انا بلعب في بزازها
لحد ما في يوم فتحت زراير الجلبيه و قعدت العب في بزازها و بالغلط طلعت بز من الاتنين برا المهم بعد ما طلعته اقعدت افعص افعص في كسمه لحد ما نزلت مصيته بصراحه كان طعمه فاجر ابن متناكه و بعد كده حصل اللي عمري ما كنت

أتوقعه هكمل في الجزء التاني بس عايز تعليقات حلوه
و ياريت الناس بتاعت اجي انيكها و ابسطها ده متعملش الكومنت ده علشان بجد سخيف





الجزء الثاني...




استمر الوضع كده كل اشويه اقفش و العب في بزازها و هيا نايمه لحد ما جه اليوم و انا بلعب لقيتها صحيت
امي:بتعمل ايه يا وسخ
انا: عملت نفسي نايم
امي: عارفه انك صاحي قوم و كلمني
انا: بجد اسف مش عارف كنت بعمل ايه
امي: للدرجه دي بزازي عاجبك
انا: الصراحه اه و عايز أفضل امص فيهم طول عمري
لقيت ماما قلعت الجلبيه و قالتي وريني هتعمل ايه فيا انا قدامك اهو
انا هجت عليها نيك و علي كسم منظر بزازها خدتها في بوسه خمس دقايق و ايدي شغاله تفعيص في فوق القميص قلعتها قميص النوم و فضلت ب البرا و الكلوت فضلت اقفش فيهم و هيا ااااهههههه اهههه و نزلت العب في كسها شويه لقيتها هاجت زياده قلعتها البرا و فضلت العب في المدافع اللي عندها كسم جمال بزازها بجد يعني
فضلت امص في البز اليمين و العب في التاني و ايدي التانيه علي كسها و هيا عماله تصوت و تقولي مص بزاز امك مص بزاز الشرموطه امك العب فب كسها اهههههه نزلت علي كسها لقيته احمر و مفيهوش ولا شعرايه واحده اول ما شوفته فضلت الحس فيه و امصه حرفيا كنت باكله و الشرموطه مش مبطله صويت اههههههه احاااا مش قادره اهه مصك حلو اوي فضلت كده لحد ما جبتهم في وشي و نيمتني علي ضهري و طلعت زبي فضلت تمص فيه ولا اجدعها شرموطه
لحد ما جبتهم في بوقها قالتي طعم لبنك حلو اوي طبعا هيا كانت خلصانه ف سيبتها منيكتهاش و برضو قولت مريحش كسها دلوقتي افشخه علي روقان و بكدا

يكون خلص الجزء الثاني

للناس اللي بتقول الجزء قصير اوي اعمل ايه يعني دي حقيقه و انا بقولك اللي حصل مش بقص حاجه منه و اتمني القصه تعجبكم


الجزء الثالث...


وقفنا في الجزء اللي فات اني نايم و ايدي علي بزازها صحيت تاني يوم قبلها قعدت طبعا العب فيهم علشان بحبهم اوي هيا صحيت
امي: صباح الخير يا حبيبي
انا: صباح الخير يا قلبي
امي: مالك صاحي هيجان كده ليه هتقطع بزازي حرام عليك
انا: احا هوا حد يشوف البزاز دي و ميهجش ولا طيزك الملبن دي و زبه ميقفش
امي: طب يلا يا قليل الادب علشان نفطر و لقيتها قامت و قلعت كل هدومها و لبست قميص نوم اببض قصير لحد ركبتها و يلا علشان نفطر
لبست البوكسر و قومت معاها حضرت الفطار و فطرنا شيلنا الاطباق سوا و خدتها من ايدها علي سريرها بوستها بوسه طويله و نزلت حملات قميص النوم و قعدت افعص في بزازها و نزلت علي كسها مص و لحس و هيا فضلت تشخر و تصوت و قعدت تقول: احححححح مصك حلو ريحني و دخله
و انا مش سأل فيها قعدت امص زياده و اقولها ادخل ايه
امي: دخل زبك في كس امك الشرموطه القحبه ريح كسها
دخلت زبي في كسها مره واحده و هيا صوتت بصوت عالي اعتقد الشارع كله سمعها 😂😂
و فضلت انيك فيها بتاع ربع ساعه و بعدين عملنا doggy style قعدت ارزع في كسها الضيق بتاع عشر دقايق كمان و هيا كانت جابت بتاع ٣ مرات
امي:احا انا جبت ٣ مرات و انتا لسه مجبتش لبنك احا ايه كل ده
انا: خلاص هجيب عايزه فين
امي: هاتهم في كسي و طفي ناره
جبت شلال لبن في كسها و نمت جنبها
امي: احا ايه كميه اللبن دي ده انا مفضياك إمبارح
انا:متقلقيش طالما كسك موجود هفضل انيك كسمه
طبعا قومنا خدنا شاور سريع عملنا واحد برضه هناك و بدأت بقي امسك تليفوني و اشوف مين اللي مكلمني لقيت طبعا شرموطتي و حبيبتي جارتي باعته بتسأل عليا انا فين و بتاع بقالي كذا يوم مختفي و مش برد رديت عليها و اطمنت عليا
اوصفلكم جارتي بقي
اسمها امنيه عندها ٢٦ سنه بزازها كبيره طيزها متوسطه عنيها خضرا شعرها بني طويل جدا بتحب تلبس علي الموضه دايما و لبسها كلها سكسي كدا
طبعا بتبعتلي نودز
لقيت امي جت لبست و قعدت جنبي
امي:ايه بتكلم مين
انا: بكلم امنيه يا حبيبتي
امي بصت في الشات ايه دههه دي بعتالك نودز
انا:اه يا قلبي ايه رأيك
امي:بصراحة البت فاجره اوي
انا: ايه رايك انيكها معاكي و شويه و ندخل امها معانا
امي: لا يا خويا انا عايزك و عايزه زبك القمر ده ليا بس البت امنيه لو جت هتاخد مكاني و هتصفيك اول ب اول و بالذات ان امها عايشه برا و هيا ممكن تيجي تعيش معانا
انا: لا القمر ميقلقش كده كده انتي اللي في القلب و خدت شفايفها في بوسه طويله و ايدي سرحت علي كسها و فضلت ادعك فيه لحد ما غرقت السرير
قامت قلعت كل هدومها و قلعتي كل هدومي و عملنا وضع ال 69 و بقت هيا بتمص زبي و انا مش راحم كسها بعبصه لحد ما وصلت اني دخلت ٣ صوابع و بقيت بلحس و هيا خلاص مبقتش قادره قامت بقي تنطط علي زبي و انا بلعب في المدافع اللي عندها و فضلنا علي الوضوع ده ربع ساعه لحد ما جبتهم في كسها و هيا جابتهم مرتين و نمنا في حضن بعض لحد ما صحيت علي رنه تليفوني....
و بكده يكون خلص الجزء التالت و في احتمال اني اغيب فتره كده و مكتبش حاجه يعني يومين تلاته كده



الجزء الرابع....


وقفنا المره اللي فاتت اني نايم بعد نيكه ماما و صحيت علي تليفوني بيرن ببص لقيتها امنيه رديت
انا: الو ازيك يا قلبي
امنيه:ازيك يا حبيبي عامل ايه
انا:كويس طول ما انتا كويسه يا قلبي ايه بتعملي ايه
امنيه:ولا حاجه لسه كنت واخده شاور و بفكر فيك
انا: يا جمالو تحبي اجي اريحك ولا
امنيه:بجددد هتيجي
انا:اه طبعا
امنيه: مستنياك علي نار
قومت من جنب ماما و غطيتها
و قمت لبست و خرجت خبط علي امنيه لقيتها فتحت علي طول و هيا عريانه كسم جمال بزازها فعلا
انا: يخربيتك ايه الحلاوة دي و مسكت بزازها و قعدت العب شويه
امنيه: واضح انهم عاجبينك اوي لدرجة انك مش بتسأل فيا بقالك كام يوم
انا: معاش سامحني يا قلبي
امنيه: لا صالحني
انا:ازاي بس
امنيه شوف هتعمل ايه بقي
انا: عرفت هعمل ايه
و خدتها في بوسه طويله البت ساحت معايا و خدتها شيلتها علي الاوضه رميتها علي السرير و قعدت ابوس فيها و اقفش في بزازها الملبن و هيا عماله تصوت كمااان اهه اههه
و نزلت علي كسها الحس فيه و امص زنبورها و هيا عماله تصوت اههه مص كمان كمان و عمال امص و هيا عماله تزق راسي ب ايدها لحد ما بدأت تقول اححح اححح كمان كمان اههههه و لقيت نافورة مايه في وشي قعدت علي السرير و هيا قعدت تمص زبي ولا اجدعها شرموطه فضلت تمص بتاع خمس دقايق و قلبتها و دخلت زبي في طيزها و فضلت تصوت الشرموطه كانت هتفصحني و طيزها حلوه فضلت ارزع و اضرب فيها لحد هيا مبقتش قادره و جبتهم انا بعد ربع ساعة في طيزها و هيا نامت في حضني و جت قالتي حبيبي عايزه أسألك سؤال بس من غير لف ودوران
انا: خير يا حبيبتي
هيا: مين اللي كانت بتصوت بقالها يومين عندك في الشقه دي
انا مفيش تلافي بيتهيألك ولا حاجه
هيا لا انا متأكده و ان مقولتش دلوقتي لا اعرفك ولا اي حاجه و اطلع برا
انا خلاص خلاص هقولك ديه كانت ماما و ايوا بنيك امي هيا طلعت هيجانه عليا و انا كمان الصراحه ارتحتي
هيا اه ارتحت و عادي طنط اصلا جامده نيك و عادي انا اصلا بعمل سحاق مع ماما
انا احا بجد؟؟!
ايوا يبني هبقي اخليك تتفرج في مره بس عايزه اتناك منك مع مامتك
انا عنيا يا قلبي و خدتها جوله تانيه و جبتهم علي بزازها
كلمت ماما قولتها تقلع و تستني في الاوضة و انا جي
خدت امنيه الشقه بتاعتنا زي ما احنا عريانين و دخلت على ماما انا و امنيه
ماما اتخضت و لقيت امنيه دخلت....
استنوا الجزء الجديد
كمل يا برنس
 
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا امتي دي اول قصه محارم حقيقه حصلت معايا بجد هغير بس الاسامي و السن


الجزء الأول....



انا اسمي عادل 23 سنه جسمي رياضي طولي 182 سنتي زبي 13.5 سنتي و بشرتي بيضه
امي اسمها مريم 45 سنه قصيره 155 سنتي بزازها كبار مدافع حلمتها لونهم وردي كسها احمر
و طيزها كبيره عندها كرش و بيضه
ابويا ميت من 3 سنين و عندي اخين مالهمش اي دور في قصتنا
بتبدا اني طول عمري بحب المس و العب في بزاز ماما و هيا نايمه احسس اقرص شويه لحد ما في يوم هيا نايمه جنبي ب قميص نوم لونه ابيض و برا لونها احمر قعدت العب في بزازها شويه ك عادتي و فجأة اتجرأت و دخلت ايدي جوا البرا قعدت العب فيهم و اقرص حلمتها لحد ما هيا هاجت و انا قاعد العب في زبي من كتر ما هما جمال و طريه كده و ملبن جبت علي طول
المهم تعدي الايام و انا زي ما انا بلعب في بزازها
لحد ما في يوم فتحت زراير الجلبيه و قعدت العب في بزازها و بالغلط طلعت بز من الاتنين برا المهم بعد ما طلعته اقعدت افعص افعص في كسمه لحد ما نزلت مصيته بصراحه كان طعمه فاجر ابن متناكه و بعد كده حصل اللي عمري ما كنت

أتوقعه هكمل في الجزء التاني بس عايز تعليقات حلوه
و ياريت الناس بتاعت اجي انيكها و ابسطها ده متعملش الكومنت ده علشان بجد سخيف





الجزء الثاني...




استمر الوضع كده كل اشويه اقفش و العب في بزازها و هيا نايمه لحد ما جه اليوم و انا بلعب لقيتها صحيت
امي:بتعمل ايه يا وسخ
انا: عملت نفسي نايم
امي: عارفه انك صاحي قوم و كلمني
انا: بجد اسف مش عارف كنت بعمل ايه
امي: للدرجه دي بزازي عاجبك
انا: الصراحه اه و عايز أفضل امص فيهم طول عمري
لقيت ماما قلعت الجلبيه و قالتي وريني هتعمل ايه فيا انا قدامك اهو
انا هجت عليها نيك و علي كسم منظر بزازها خدتها في بوسه خمس دقايق و ايدي شغاله تفعيص في فوق القميص قلعتها قميص النوم و فضلت ب البرا و الكلوت فضلت اقفش فيهم و هيا ااااهههههه اهههه و نزلت العب في كسها شويه لقيتها هاجت زياده قلعتها البرا و فضلت العب في المدافع اللي عندها كسم جمال بزازها بجد يعني
فضلت امص في البز اليمين و العب في التاني و ايدي التانيه علي كسها و هيا عماله تصوت و تقولي مص بزاز امك مص بزاز الشرموطه امك العب فب كسها اهههههه نزلت علي كسها لقيته احمر و مفيهوش ولا شعرايه واحده اول ما شوفته فضلت الحس فيه و امصه حرفيا كنت باكله و الشرموطه مش مبطله صويت اههههههه احاااا مش قادره اهه مصك حلو اوي فضلت كده لحد ما جبتهم في وشي و نيمتني علي ضهري و طلعت زبي فضلت تمص فيه ولا اجدعها شرموطه
لحد ما جبتهم في بوقها قالتي طعم لبنك حلو اوي طبعا هيا كانت خلصانه ف سيبتها منيكتهاش و برضو قولت مريحش كسها دلوقتي افشخه علي روقان و بكدا

يكون خلص الجزء الثاني

للناس اللي بتقول الجزء قصير اوي اعمل ايه يعني دي حقيقه و انا بقولك اللي حصل مش بقص حاجه منه و اتمني القصه تعجبكم


الجزء الثالث...


وقفنا في الجزء اللي فات اني نايم و ايدي علي بزازها صحيت تاني يوم قبلها قعدت طبعا العب فيهم علشان بحبهم اوي هيا صحيت
امي: صباح الخير يا حبيبي
انا: صباح الخير يا قلبي
امي: مالك صاحي هيجان كده ليه هتقطع بزازي حرام عليك
انا: احا هوا حد يشوف البزاز دي و ميهجش ولا طيزك الملبن دي و زبه ميقفش
امي: طب يلا يا قليل الادب علشان نفطر و لقيتها قامت و قلعت كل هدومها و لبست قميص نوم اببض قصير لحد ركبتها و يلا علشان نفطر
لبست البوكسر و قومت معاها حضرت الفطار و فطرنا شيلنا الاطباق سوا و خدتها من ايدها علي سريرها بوستها بوسه طويله و نزلت حملات قميص النوم و قعدت افعص في بزازها و نزلت علي كسها مص و لحس و هيا فضلت تشخر و تصوت و قعدت تقول: احححححح مصك حلو ريحني و دخله
و انا مش سأل فيها قعدت امص زياده و اقولها ادخل ايه
امي: دخل زبك في كس امك الشرموطه القحبه ريح كسها
دخلت زبي في كسها مره واحده و هيا صوتت بصوت عالي اعتقد الشارع كله سمعها 😂😂
و فضلت انيك فيها بتاع ربع ساعه و بعدين عملنا doggy style قعدت ارزع في كسها الضيق بتاع عشر دقايق كمان و هيا كانت جابت بتاع ٣ مرات
امي:احا انا جبت ٣ مرات و انتا لسه مجبتش لبنك احا ايه كل ده
انا: خلاص هجيب عايزه فين
امي: هاتهم في كسي و طفي ناره
جبت شلال لبن في كسها و نمت جنبها
امي: احا ايه كميه اللبن دي ده انا مفضياك إمبارح
انا:متقلقيش طالما كسك موجود هفضل انيك كسمه
طبعا قومنا خدنا شاور سريع عملنا واحد برضه هناك و بدأت بقي امسك تليفوني و اشوف مين اللي مكلمني لقيت طبعا شرموطتي و حبيبتي جارتي باعته بتسأل عليا انا فين و بتاع بقالي كذا يوم مختفي و مش برد رديت عليها و اطمنت عليا
اوصفلكم جارتي بقي
اسمها امنيه عندها ٢٦ سنه بزازها كبيره طيزها متوسطه عنيها خضرا شعرها بني طويل جدا بتحب تلبس علي الموضه دايما و لبسها كلها سكسي كدا
طبعا بتبعتلي نودز
لقيت امي جت لبست و قعدت جنبي
امي:ايه بتكلم مين
انا: بكلم امنيه يا حبيبتي
امي بصت في الشات ايه دههه دي بعتالك نودز
انا:اه يا قلبي ايه رأيك
امي:بصراحة البت فاجره اوي
انا: ايه رايك انيكها معاكي و شويه و ندخل امها معانا
امي: لا يا خويا انا عايزك و عايزه زبك القمر ده ليا بس البت امنيه لو جت هتاخد مكاني و هتصفيك اول ب اول و بالذات ان امها عايشه برا و هيا ممكن تيجي تعيش معانا
انا: لا القمر ميقلقش كده كده انتي اللي في القلب و خدت شفايفها في بوسه طويله و ايدي سرحت علي كسها و فضلت ادعك فيه لحد ما غرقت السرير
قامت قلعت كل هدومها و قلعتي كل هدومي و عملنا وضع ال 69 و بقت هيا بتمص زبي و انا مش راحم كسها بعبصه لحد ما وصلت اني دخلت ٣ صوابع و بقيت بلحس و هيا خلاص مبقتش قادره قامت بقي تنطط علي زبي و انا بلعب في المدافع اللي عندها و فضلنا علي الوضوع ده ربع ساعه لحد ما جبتهم في كسها و هيا جابتهم مرتين و نمنا في حضن بعض لحد ما صحيت علي رنه تليفوني....
و بكده يكون خلص الجزء التالت و في احتمال اني اغيب فتره كده و مكتبش حاجه يعني يومين تلاته كده



الجزء الرابع....


وقفنا المره اللي فاتت اني نايم بعد نيكه ماما و صحيت علي تليفوني بيرن ببص لقيتها امنيه رديت
انا: الو ازيك يا قلبي
امنيه:ازيك يا حبيبي عامل ايه
انا:كويس طول ما انتا كويسه يا قلبي ايه بتعملي ايه
امنيه:ولا حاجه لسه كنت واخده شاور و بفكر فيك
انا: يا جمالو تحبي اجي اريحك ولا
امنيه:بجددد هتيجي
انا:اه طبعا
امنيه: مستنياك علي نار
قومت من جنب ماما و غطيتها
و قمت لبست و خرجت خبط علي امنيه لقيتها فتحت علي طول و هيا عريانه كسم جمال بزازها فعلا
انا: يخربيتك ايه الحلاوة دي و مسكت بزازها و قعدت العب شويه
امنيه: واضح انهم عاجبينك اوي لدرجة انك مش بتسأل فيا بقالك كام يوم
انا: معاش سامحني يا قلبي
امنيه: لا صالحني
انا:ازاي بس
امنيه شوف هتعمل ايه بقي
انا: عرفت هعمل ايه
و خدتها في بوسه طويله البت ساحت معايا و خدتها شيلتها علي الاوضه رميتها علي السرير و قعدت ابوس فيها و اقفش في بزازها الملبن و هيا عماله تصوت كمااان اهه اههه
و نزلت علي كسها الحس فيه و امص زنبورها و هيا عماله تصوت اههه مص كمان كمان و عمال امص و هيا عماله تزق راسي ب ايدها لحد ما بدأت تقول اححح اححح كمان كمان اههههه و لقيت نافورة مايه في وشي قعدت علي السرير و هيا قعدت تمص زبي ولا اجدعها شرموطه فضلت تمص بتاع خمس دقايق و قلبتها و دخلت زبي في طيزها و فضلت تصوت الشرموطه كانت هتفصحني و طيزها حلوه فضلت ارزع و اضرب فيها لحد هيا مبقتش قادره و جبتهم انا بعد ربع ساعة في طيزها و هيا نامت في حضني و جت قالتي حبيبي عايزه أسألك سؤال بس من غير لف ودوران
انا: خير يا حبيبتي
هيا: مين اللي كانت بتصوت بقالها يومين عندك في الشقه دي
انا مفيش تلافي بيتهيألك ولا حاجه
هيا لا انا متأكده و ان مقولتش دلوقتي لا اعرفك ولا اي حاجه و اطلع برا
انا خلاص خلاص هقولك ديه كانت ماما و ايوا بنيك امي هيا طلعت هيجانه عليا و انا كمان الصراحه ارتحتي
هيا اه ارتحت و عادي طنط اصلا جامده نيك و عادي انا اصلا بعمل سحاق مع ماما
انا احا بجد؟؟!
ايوا يبني هبقي اخليك تتفرج في مره بس عايزه اتناك منك مع مامتك
انا عنيا يا قلبي و خدتها جوله تانيه و جبتهم علي بزازها
كلمت ماما قولتها تقلع و تستني في الاوضة و انا جي
خدت امنيه الشقه بتاعتنا زي ما احنا عريانين و دخلت على ماما انا و امنيه
ماما اتخضت و لقيت امنيه دخلت....
استنوا الجزء الجديد
جميله ومشوقه استمر
 
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا امتي دي اول قصه محارم حقيقه حصلت معايا بجد هغير بس الاسامي و السن


الجزء الأول....



انا اسمي عادل 23 سنه جسمي رياضي طولي 182 سنتي زبي 13.5 سنتي و بشرتي بيضه
امي اسمها مريم 45 سنه قصيره 155 سنتي بزازها كبار مدافع حلمتها لونهم وردي كسها احمر
و طيزها كبيره عندها كرش و بيضه
ابويا ميت من 3 سنين و عندي اخين مالهمش اي دور في قصتنا
بتبدا اني طول عمري بحب المس و العب في بزاز ماما و هيا نايمه احسس اقرص شويه لحد ما في يوم هيا نايمه جنبي ب قميص نوم لونه ابيض و برا لونها احمر قعدت العب في بزازها شويه ك عادتي و فجأة اتجرأت و دخلت ايدي جوا البرا قعدت العب فيهم و اقرص حلمتها لحد ما هيا هاجت و انا قاعد العب في زبي من كتر ما هما جمال و طريه كده و ملبن جبت علي طول
المهم تعدي الايام و انا زي ما انا بلعب في بزازها
لحد ما في يوم فتحت زراير الجلبيه و قعدت العب في بزازها و بالغلط طلعت بز من الاتنين برا المهم بعد ما طلعته اقعدت افعص افعص في كسمه لحد ما نزلت مصيته بصراحه كان طعمه فاجر ابن متناكه و بعد كده حصل اللي عمري ما كنت

أتوقعه هكمل في الجزء التاني بس عايز تعليقات حلوه
و ياريت الناس بتاعت اجي انيكها و ابسطها ده متعملش الكومنت ده علشان بجد سخيف





الجزء الثاني...




استمر الوضع كده كل اشويه اقفش و العب في بزازها و هيا نايمه لحد ما جه اليوم و انا بلعب لقيتها صحيت
امي:بتعمل ايه يا وسخ
انا: عملت نفسي نايم
امي: عارفه انك صاحي قوم و كلمني
انا: بجد اسف مش عارف كنت بعمل ايه
امي: للدرجه دي بزازي عاجبك
انا: الصراحه اه و عايز أفضل امص فيهم طول عمري
لقيت ماما قلعت الجلبيه و قالتي وريني هتعمل ايه فيا انا قدامك اهو
انا هجت عليها نيك و علي كسم منظر بزازها خدتها في بوسه خمس دقايق و ايدي شغاله تفعيص في فوق القميص قلعتها قميص النوم و فضلت ب البرا و الكلوت فضلت اقفش فيهم و هيا ااااهههههه اهههه و نزلت العب في كسها شويه لقيتها هاجت زياده قلعتها البرا و فضلت العب في المدافع اللي عندها كسم جمال بزازها بجد يعني
فضلت امص في البز اليمين و العب في التاني و ايدي التانيه علي كسها و هيا عماله تصوت و تقولي مص بزاز امك مص بزاز الشرموطه امك العب فب كسها اهههههه نزلت علي كسها لقيته احمر و مفيهوش ولا شعرايه واحده اول ما شوفته فضلت الحس فيه و امصه حرفيا كنت باكله و الشرموطه مش مبطله صويت اههههههه احاااا مش قادره اهه مصك حلو اوي فضلت كده لحد ما جبتهم في وشي و نيمتني علي ضهري و طلعت زبي فضلت تمص فيه ولا اجدعها شرموطه
لحد ما جبتهم في بوقها قالتي طعم لبنك حلو اوي طبعا هيا كانت خلصانه ف سيبتها منيكتهاش و برضو قولت مريحش كسها دلوقتي افشخه علي روقان و بكدا

يكون خلص الجزء الثاني

للناس اللي بتقول الجزء قصير اوي اعمل ايه يعني دي حقيقه و انا بقولك اللي حصل مش بقص حاجه منه و اتمني القصه تعجبكم


الجزء الثالث...


وقفنا في الجزء اللي فات اني نايم و ايدي علي بزازها صحيت تاني يوم قبلها قعدت طبعا العب فيهم علشان بحبهم اوي هيا صحيت
امي: صباح الخير يا حبيبي
انا: صباح الخير يا قلبي
امي: مالك صاحي هيجان كده ليه هتقطع بزازي حرام عليك
انا: احا هوا حد يشوف البزاز دي و ميهجش ولا طيزك الملبن دي و زبه ميقفش
امي: طب يلا يا قليل الادب علشان نفطر و لقيتها قامت و قلعت كل هدومها و لبست قميص نوم اببض قصير لحد ركبتها و يلا علشان نفطر
لبست البوكسر و قومت معاها حضرت الفطار و فطرنا شيلنا الاطباق سوا و خدتها من ايدها علي سريرها بوستها بوسه طويله و نزلت حملات قميص النوم و قعدت افعص في بزازها و نزلت علي كسها مص و لحس و هيا فضلت تشخر و تصوت و قعدت تقول: احححححح مصك حلو ريحني و دخله
و انا مش سأل فيها قعدت امص زياده و اقولها ادخل ايه
امي: دخل زبك في كس امك الشرموطه القحبه ريح كسها
دخلت زبي في كسها مره واحده و هيا صوتت بصوت عالي اعتقد الشارع كله سمعها 😂😂
و فضلت انيك فيها بتاع ربع ساعه و بعدين عملنا doggy style قعدت ارزع في كسها الضيق بتاع عشر دقايق كمان و هيا كانت جابت بتاع ٣ مرات
امي:احا انا جبت ٣ مرات و انتا لسه مجبتش لبنك احا ايه كل ده
انا: خلاص هجيب عايزه فين
امي: هاتهم في كسي و طفي ناره
جبت شلال لبن في كسها و نمت جنبها
امي: احا ايه كميه اللبن دي ده انا مفضياك إمبارح
انا:متقلقيش طالما كسك موجود هفضل انيك كسمه
طبعا قومنا خدنا شاور سريع عملنا واحد برضه هناك و بدأت بقي امسك تليفوني و اشوف مين اللي مكلمني لقيت طبعا شرموطتي و حبيبتي جارتي باعته بتسأل عليا انا فين و بتاع بقالي كذا يوم مختفي و مش برد رديت عليها و اطمنت عليا
اوصفلكم جارتي بقي
اسمها امنيه عندها ٢٦ سنه بزازها كبيره طيزها متوسطه عنيها خضرا شعرها بني طويل جدا بتحب تلبس علي الموضه دايما و لبسها كلها سكسي كدا
طبعا بتبعتلي نودز
لقيت امي جت لبست و قعدت جنبي
امي:ايه بتكلم مين
انا: بكلم امنيه يا حبيبتي
امي بصت في الشات ايه دههه دي بعتالك نودز
انا:اه يا قلبي ايه رأيك
امي:بصراحة البت فاجره اوي
انا: ايه رايك انيكها معاكي و شويه و ندخل امها معانا
امي: لا يا خويا انا عايزك و عايزه زبك القمر ده ليا بس البت امنيه لو جت هتاخد مكاني و هتصفيك اول ب اول و بالذات ان امها عايشه برا و هيا ممكن تيجي تعيش معانا
انا: لا القمر ميقلقش كده كده انتي اللي في القلب و خدت شفايفها في بوسه طويله و ايدي سرحت علي كسها و فضلت ادعك فيه لحد ما غرقت السرير
قامت قلعت كل هدومها و قلعتي كل هدومي و عملنا وضع ال 69 و بقت هيا بتمص زبي و انا مش راحم كسها بعبصه لحد ما وصلت اني دخلت ٣ صوابع و بقيت بلحس و هيا خلاص مبقتش قادره قامت بقي تنطط علي زبي و انا بلعب في المدافع اللي عندها و فضلنا علي الوضوع ده ربع ساعه لحد ما جبتهم في كسها و هيا جابتهم مرتين و نمنا في حضن بعض لحد ما صحيت علي رنه تليفوني....
و بكده يكون خلص الجزء التالت و في احتمال اني اغيب فتره كده و مكتبش حاجه يعني يومين تلاته كده



الجزء الرابع....


وقفنا المره اللي فاتت اني نايم بعد نيكه ماما و صحيت علي تليفوني بيرن ببص لقيتها امنيه رديت
انا: الو ازيك يا قلبي
امنيه:ازيك يا حبيبي عامل ايه
انا:كويس طول ما انتا كويسه يا قلبي ايه بتعملي ايه
امنيه:ولا حاجه لسه كنت واخده شاور و بفكر فيك
انا: يا جمالو تحبي اجي اريحك ولا
امنيه:بجددد هتيجي
انا:اه طبعا
امنيه: مستنياك علي نار
قومت من جنب ماما و غطيتها
و قمت لبست و خرجت خبط علي امنيه لقيتها فتحت علي طول و هيا عريانه كسم جمال بزازها فعلا
انا: يخربيتك ايه الحلاوة دي و مسكت بزازها و قعدت العب شويه
امنيه: واضح انهم عاجبينك اوي لدرجة انك مش بتسأل فيا بقالك كام يوم
انا: معاش سامحني يا قلبي
امنيه: لا صالحني
انا:ازاي بس
امنيه شوف هتعمل ايه بقي
انا: عرفت هعمل ايه
و خدتها في بوسه طويله البت ساحت معايا و خدتها شيلتها علي الاوضه رميتها علي السرير و قعدت ابوس فيها و اقفش في بزازها الملبن و هيا عماله تصوت كمااان اهه اههه
و نزلت علي كسها الحس فيه و امص زنبورها و هيا عماله تصوت اههه مص كمان كمان و عمال امص و هيا عماله تزق راسي ب ايدها لحد ما بدأت تقول اححح اححح كمان كمان اههههه و لقيت نافورة مايه في وشي قعدت علي السرير و هيا قعدت تمص زبي ولا اجدعها شرموطه فضلت تمص بتاع خمس دقايق و قلبتها و دخلت زبي في طيزها و فضلت تصوت الشرموطه كانت هتفصحني و طيزها حلوه فضلت ارزع و اضرب فيها لحد هيا مبقتش قادره و جبتهم انا بعد ربع ساعة في طيزها و هيا نامت في حضني و جت قالتي حبيبي عايزه أسألك سؤال بس من غير لف ودوران
انا: خير يا حبيبتي
هيا: مين اللي كانت بتصوت بقالها يومين عندك في الشقه دي
انا مفيش تلافي بيتهيألك ولا حاجه
هيا لا انا متأكده و ان مقولتش دلوقتي لا اعرفك ولا اي حاجه و اطلع برا
انا خلاص خلاص هقولك ديه كانت ماما و ايوا بنيك امي هيا طلعت هيجانه عليا و انا كمان الصراحه ارتحتي
هيا اه ارتحت و عادي طنط اصلا جامده نيك و عادي انا اصلا بعمل سحاق مع ماما
انا احا بجد؟؟!
ايوا يبني هبقي اخليك تتفرج في مره بس عايزه اتناك منك مع مامتك
انا عنيا يا قلبي و خدتها جوله تانيه و جبتهم علي بزازها
كلمت ماما قولتها تقلع و تستني في الاوضة و انا جي
خدت امنيه الشقه بتاعتنا زي ما احنا عريانين و دخلت على ماما انا و امنيه
ماما اتخضت و لقيت امنيه دخلت....
استنوا الجزء الجديد
قصة حلوه بس الاجزاﻋ قصيرة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا امتي دي اول قصه محارم حقيقه حصلت معايا بجد هغير بس الاسامي و السن


الجزء الأول....



انا اسمي عادل 23 سنه جسمي رياضي طولي 182 سنتي زبي 13.5 سنتي و بشرتي بيضه
امي اسمها مريم 45 سنه قصيره 155 سنتي بزازها كبار مدافع حلمتها لونهم وردي كسها احمر
و طيزها كبيره عندها كرش و بيضه
ابويا ميت من 3 سنين و عندي اخين مالهمش اي دور في قصتنا
بتبدا اني طول عمري بحب المس و العب في بزاز ماما و هيا نايمه احسس اقرص شويه لحد ما في يوم هيا نايمه جنبي ب قميص نوم لونه ابيض و برا لونها احمر قعدت العب في بزازها شويه ك عادتي و فجأة اتجرأت و دخلت ايدي جوا البرا قعدت العب فيهم و اقرص حلمتها لحد ما هيا هاجت و انا قاعد العب في زبي من كتر ما هما جمال و طريه كده و ملبن جبت علي طول
المهم تعدي الايام و انا زي ما انا بلعب في بزازها
لحد ما في يوم فتحت زراير الجلبيه و قعدت العب في بزازها و بالغلط طلعت بز من الاتنين برا المهم بعد ما طلعته اقعدت افعص افعص في كسمه لحد ما نزلت مصيته بصراحه كان طعمه فاجر ابن متناكه و بعد كده حصل اللي عمري ما كنت

أتوقعه هكمل في الجزء التاني بس عايز تعليقات حلوه
و ياريت الناس بتاعت اجي انيكها و ابسطها ده متعملش الكومنت ده علشان بجد سخيف





الجزء الثاني...




استمر الوضع كده كل اشويه اقفش و العب في بزازها و هيا نايمه لحد ما جه اليوم و انا بلعب لقيتها صحيت
امي:بتعمل ايه يا وسخ
انا: عملت نفسي نايم
امي: عارفه انك صاحي قوم و كلمني
انا: بجد اسف مش عارف كنت بعمل ايه
امي: للدرجه دي بزازي عاجبك
انا: الصراحه اه و عايز أفضل امص فيهم طول عمري
لقيت ماما قلعت الجلبيه و قالتي وريني هتعمل ايه فيا انا قدامك اهو
انا هجت عليها نيك و علي كسم منظر بزازها خدتها في بوسه خمس دقايق و ايدي شغاله تفعيص في فوق القميص قلعتها قميص النوم و فضلت ب البرا و الكلوت فضلت اقفش فيهم و هيا ااااهههههه اهههه و نزلت العب في كسها شويه لقيتها هاجت زياده قلعتها البرا و فضلت العب في المدافع اللي عندها كسم جمال بزازها بجد يعني
فضلت امص في البز اليمين و العب في التاني و ايدي التانيه علي كسها و هيا عماله تصوت و تقولي مص بزاز امك مص بزاز الشرموطه امك العب فب كسها اهههههه نزلت علي كسها لقيته احمر و مفيهوش ولا شعرايه واحده اول ما شوفته فضلت الحس فيه و امصه حرفيا كنت باكله و الشرموطه مش مبطله صويت اههههههه احاااا مش قادره اهه مصك حلو اوي فضلت كده لحد ما جبتهم في وشي و نيمتني علي ضهري و طلعت زبي فضلت تمص فيه ولا اجدعها شرموطه
لحد ما جبتهم في بوقها قالتي طعم لبنك حلو اوي طبعا هيا كانت خلصانه ف سيبتها منيكتهاش و برضو قولت مريحش كسها دلوقتي افشخه علي روقان و بكدا

يكون خلص الجزء الثاني

للناس اللي بتقول الجزء قصير اوي اعمل ايه يعني دي حقيقه و انا بقولك اللي حصل مش بقص حاجه منه و اتمني القصه تعجبكم


الجزء الثالث...


وقفنا في الجزء اللي فات اني نايم و ايدي علي بزازها صحيت تاني يوم قبلها قعدت طبعا العب فيهم علشان بحبهم اوي هيا صحيت
امي: صباح الخير يا حبيبي
انا: صباح الخير يا قلبي
امي: مالك صاحي هيجان كده ليه هتقطع بزازي حرام عليك
انا: احا هوا حد يشوف البزاز دي و ميهجش ولا طيزك الملبن دي و زبه ميقفش
امي: طب يلا يا قليل الادب علشان نفطر و لقيتها قامت و قلعت كل هدومها و لبست قميص نوم اببض قصير لحد ركبتها و يلا علشان نفطر
لبست البوكسر و قومت معاها حضرت الفطار و فطرنا شيلنا الاطباق سوا و خدتها من ايدها علي سريرها بوستها بوسه طويله و نزلت حملات قميص النوم و قعدت افعص في بزازها و نزلت علي كسها مص و لحس و هيا فضلت تشخر و تصوت و قعدت تقول: احححححح مصك حلو ريحني و دخله
و انا مش سأل فيها قعدت امص زياده و اقولها ادخل ايه
امي: دخل زبك في كس امك الشرموطه القحبه ريح كسها
دخلت زبي في كسها مره واحده و هيا صوتت بصوت عالي اعتقد الشارع كله سمعها 😂😂
و فضلت انيك فيها بتاع ربع ساعه و بعدين عملنا doggy style قعدت ارزع في كسها الضيق بتاع عشر دقايق كمان و هيا كانت جابت بتاع ٣ مرات
امي:احا انا جبت ٣ مرات و انتا لسه مجبتش لبنك احا ايه كل ده
انا: خلاص هجيب عايزه فين
امي: هاتهم في كسي و طفي ناره
جبت شلال لبن في كسها و نمت جنبها
امي: احا ايه كميه اللبن دي ده انا مفضياك إمبارح
انا:متقلقيش طالما كسك موجود هفضل انيك كسمه
طبعا قومنا خدنا شاور سريع عملنا واحد برضه هناك و بدأت بقي امسك تليفوني و اشوف مين اللي مكلمني لقيت طبعا شرموطتي و حبيبتي جارتي باعته بتسأل عليا انا فين و بتاع بقالي كذا يوم مختفي و مش برد رديت عليها و اطمنت عليا
اوصفلكم جارتي بقي
اسمها امنيه عندها ٢٦ سنه بزازها كبيره طيزها متوسطه عنيها خضرا شعرها بني طويل جدا بتحب تلبس علي الموضه دايما و لبسها كلها سكسي كدا
طبعا بتبعتلي نودز
لقيت امي جت لبست و قعدت جنبي
امي:ايه بتكلم مين
انا: بكلم امنيه يا حبيبتي
امي بصت في الشات ايه دههه دي بعتالك نودز
انا:اه يا قلبي ايه رأيك
امي:بصراحة البت فاجره اوي
انا: ايه رايك انيكها معاكي و شويه و ندخل امها معانا
امي: لا يا خويا انا عايزك و عايزه زبك القمر ده ليا بس البت امنيه لو جت هتاخد مكاني و هتصفيك اول ب اول و بالذات ان امها عايشه برا و هيا ممكن تيجي تعيش معانا
انا: لا القمر ميقلقش كده كده انتي اللي في القلب و خدت شفايفها في بوسه طويله و ايدي سرحت علي كسها و فضلت ادعك فيه لحد ما غرقت السرير
قامت قلعت كل هدومها و قلعتي كل هدومي و عملنا وضع ال 69 و بقت هيا بتمص زبي و انا مش راحم كسها بعبصه لحد ما وصلت اني دخلت ٣ صوابع و بقيت بلحس و هيا خلاص مبقتش قادره قامت بقي تنطط علي زبي و انا بلعب في المدافع اللي عندها و فضلنا علي الوضوع ده ربع ساعه لحد ما جبتهم في كسها و هيا جابتهم مرتين و نمنا في حضن بعض لحد ما صحيت علي رنه تليفوني....
و بكده يكون خلص الجزء التالت و في احتمال اني اغيب فتره كده و مكتبش حاجه يعني يومين تلاته كده



الجزء الرابع....


وقفنا المره اللي فاتت اني نايم بعد نيكه ماما و صحيت علي تليفوني بيرن ببص لقيتها امنيه رديت
انا: الو ازيك يا قلبي
امنيه:ازيك يا حبيبي عامل ايه
انا:كويس طول ما انتا كويسه يا قلبي ايه بتعملي ايه
امنيه:ولا حاجه لسه كنت واخده شاور و بفكر فيك
انا: يا جمالو تحبي اجي اريحك ولا
امنيه:بجددد هتيجي
انا:اه طبعا
امنيه: مستنياك علي نار
قومت من جنب ماما و غطيتها
و قمت لبست و خرجت خبط علي امنيه لقيتها فتحت علي طول و هيا عريانه كسم جمال بزازها فعلا
انا: يخربيتك ايه الحلاوة دي و مسكت بزازها و قعدت العب شويه
امنيه: واضح انهم عاجبينك اوي لدرجة انك مش بتسأل فيا بقالك كام يوم
انا: معاش سامحني يا قلبي
امنيه: لا صالحني
انا:ازاي بس
امنيه شوف هتعمل ايه بقي
انا: عرفت هعمل ايه
و خدتها في بوسه طويله البت ساحت معايا و خدتها شيلتها علي الاوضه رميتها علي السرير و قعدت ابوس فيها و اقفش في بزازها الملبن و هيا عماله تصوت كمااان اهه اههه
و نزلت علي كسها الحس فيه و امص زنبورها و هيا عماله تصوت اههه مص كمان كمان و عمال امص و هيا عماله تزق راسي ب ايدها لحد ما بدأت تقول اححح اححح كمان كمان اههههه و لقيت نافورة مايه في وشي قعدت علي السرير و هيا قعدت تمص زبي ولا اجدعها شرموطه فضلت تمص بتاع خمس دقايق و قلبتها و دخلت زبي في طيزها و فضلت تصوت الشرموطه كانت هتفصحني و طيزها حلوه فضلت ارزع و اضرب فيها لحد هيا مبقتش قادره و جبتهم انا بعد ربع ساعة في طيزها و هيا نامت في حضني و جت قالتي حبيبي عايزه أسألك سؤال بس من غير لف ودوران
انا: خير يا حبيبتي
هيا: مين اللي كانت بتصوت بقالها يومين عندك في الشقه دي
انا مفيش تلافي بيتهيألك ولا حاجه
هيا لا انا متأكده و ان مقولتش دلوقتي لا اعرفك ولا اي حاجه و اطلع برا
انا خلاص خلاص هقولك ديه كانت ماما و ايوا بنيك امي هيا طلعت هيجانه عليا و انا كمان الصراحه ارتحتي
هيا اه ارتحت و عادي طنط اصلا جامده نيك و عادي انا اصلا بعمل سحاق مع ماما
انا احا بجد؟؟!
ايوا يبني هبقي اخليك تتفرج في مره بس عايزه اتناك منك مع مامتك
انا عنيا يا قلبي و خدتها جوله تانيه و جبتهم علي بزازها
كلمت ماما قولتها تقلع و تستني في الاوضة و انا جي
خدت امنيه الشقه بتاعتنا زي ما احنا عريانين و دخلت على ماما انا و امنيه
ماما اتخضت و لقيت امنيه دخلت....
استنوا الجزء الجديد
الأجزاء قصيرة والأحداث سريعة
 
تم أضافة الجزء الخامس
 
تم أضافة الجزء الخامس
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%