NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لمتابعة السلسلة الأولي​


الي هيقرا السلسلة دي لازم يكون قرأ السلسلة الاولي علشان يفهم الاحداث ماشية ازاي
وقفنا في السلسلة الاولي عند لما كان فرح بنت خالتي وفرح مصطفي كان باقي علية اسبوع

الجزء الاول:
المهم في الفترة دي مبقتش بكلم مصطفي ولا هو بيكلمني حسيت انو عايز يتهرب مني بس انا مش فارق معايا
وامي وسامية (ام رامي وام عريس بنت خالتي) بيريحوا بعض كل اسبوع وبقوا اصحاب اوي

انا كنت بدرس وبتعلم برمجة وكده زي ما قلتلكم انا بحب البرمجة والتكنولوجيا
الفرح:
فاضل اسبوع علي فرح بنت خالتي وفرح مصطفي ونا لحد دلوقتي مش عارف مصطفي هيتجوز مين بس عرفت انهم هيعملوا فرحهم مع بعض
طبعا خالتي وبنتها جم عندنا وكان كل يوم اغاني ورقص وعملنا الحنه في بيتنا وكله تمام وكان بكرا الفرح الفرح هيكون في قاعه كبيرة ومعازيم كتير

يوم الفرح الفرح كان يوم الخميس
صحيت الصبح قومت علي الاغاني والدوشة وحاجة بضان قومت فطرت ورحت للحلاق زبطت نفسي هناك وعجبتني بدلة كانت في محل شيك رجعت البيت خدت فلوس من امي ورحت اشتريتها وكانت تحفة بمعني الكلمة هي اه غالية اوي بس مش مهم الغالي للغالي 😅
رجعت البيت كان الساعه 11 وامي قالتلي ان العريس جاي علشان ياخد العروسة ويروحوا الكوافير واني هروح معاهم قلتلها ماشي
ورحت خدت دوش ولبست طقم خروج عادي وخدت البدلة معايا في كيس كان العريس جة وروحنا للكوافير قعدوا هناك يظبطوا العروسة والعريس ونا قاعد مش بعمل حاجة وكنت جعان نزلت من عند الكوافير رحت مطعم كشري وكلت وانا بفكر اي هيحصل النهاردة ( كان في الوقت دا مصطفي خد عروسته وراح للكوافير برضوا بس كوافير تاني) خلصت اكل ورحت قهوة وشربت شاي بعد كده رجعت للكوافير لقيت امي وخالتي جم مش عارف جم لية هما قالو مش عايزين ييجو وهيظبطوا نفسهم لوحدهم..

كانت الساعه 4 وانا زهقت علي الاخر واحنا اصلا رحنا بدري قعدت العب في الفون ساعتين جات الساعه 6 وقمت خدت دوش في الكوافير الرجالي وغيرت هدومي ولبست البدلة الشيك وخليت الكوافير يظبطلي شعري استشوار وكده وكان العريس معايا وجهز هو كمان ورحنا عن الكوافير الحريم لقيتهم خلصوا بس لسة بيظبطوا شوية ميكب للعروسة كانت الساعه جت 7 بعد كدا رحنا للاستوديو وخدنا كام صورة مع بعض وركبنا العربيات وقعدنا نلف شوية ونهيص ونا شايف في شوية شباب بيحاولوا يعاكسوا امي وخالتي وباقي قرايبي بس مع الدوشة محدش واخد باله غيري عديت الموضوع دا ووصلنا القاعه كانت الساعه 8 ولقيت ان مصطفي لسة موصلش قعدت استنيت ولقيت مصطفي وصل ومعاه عروستة بس مع الزحمة والناس مكنتش عارف مين العروسة لحد ما العرسان قعدو جمب بعض والناس بترقص وكده ونا حاسس اني شفت مرات مصطفي دي قبل كده ومش فاكر بسبب المكياج الي حطاه ولقيت مصطفي قاعد قلقان ومش مبسوط ونا قاعد. بعصر دماغي علشان افتكر مين دي بس مش عارف بعد كده رحت علشان اسلم علي بنت خالتي وعريسها سلمت عليهم ورحت عند مصطفي سلمت علية وهو كان مخنوق وقلقان فنفس الوقت ووشو احمر سلمت علي مراته وقلتلها ازيك والف مبروك لقيتها ردت وقلت **** يبارك فيك عقبالك.
ونا هنا اتصدمت وقلت في نفسي احا دي البت علا الي زنقها مصطفي في السينما لما كنت معاه ورجعت وخرجت برا القاعه وقعدت لوحدي ونا بفكر مصطفي لية يتجوز بنت شمال زي دي طيب اهل مصطفي عارفين ولا لا ودخلت وقلت لنفسي الايام جاية كتير وكله هيبان رجعت ارقص مع الشباب ولقيت امي بترقص مع خالتي مع الحريم وكذا واحد قاعد يصورهم وكنت مبسوط من جوايا. ونا شايف امي بتهز طيازها الي زي الجيلي وكانت لابسة فستان طيق والولاد كل واحد مطلع لسانو ومبحلق وبيغتصبوا امي بعنيهم
خلص الفرح وكل عريس اخد عروستوا وروح ونا اخدت امي وخالتي وجوز خالتي وابنهم ورجعت البيت امي دخلت اوضتها وانا اوضتي وجوز خالتي وخالتي وابنهم دخلو الاوضة التالته
وكنت تعبان فشخ رحت في النوم بعد ما قلعت البدلة ونمت لحد الصبح صحيت علي خالتي وهي بتصحيني وتقولي قوم البس علشان نروح للعروسة وكان وشها احمر ونا قمت وقلتلها حاضر يا خالتي ولاحظت وهي خارجة مش علي بعضها لقيت زبي كان برا البوكسر وواقف زي العامود احا انا كنت بحلم ب اي يادي الكسوف
روحت لبست و رحنا لبنت خالتي وجوزها وقعدنا معاهم شوية وبعدين خالتي وامي قالولي يلا نروح لمصطفي صاحبك نباركلهم
قلتلهم ماشي وانا فرحان وفعلا رحنا وفتحت لينا علا وهي لابسة قميص نوم احمر وفوقية روب ومش مداري حاجة من جسمها الابيض الفرنساوي وسلمت علينا ودخلت سلمت علي مصطفي وكان قاعد خايف ومش علي بعضوا وبعدين الحريم دخلو مع العروسة اوضة النوم ونا اخدت مصطفي علي جنب وقلتلوا
انا / برضوا كده يا صاحبي متقوليش انك هتتجوز
مصطفي/ معلش و**** انا كنت فاكر انك عارف علشان عملنا الفرح مع بنت خالتك وكنت مشغول في الخطوبة
انا / ماشي يا عم اومال مالك متضايق لية كده
مصطفي/ لا مفيش شوية صداع بس
انا عملت روحي عبيط وقلتلوا / الاه صحيح مراتك اسمها اي وعرفتها منين ( لقيت مصطفي مستعجب اني مش عارفها او نسيتها)
مصطفي/ اس اسمها صفاء وكنت عارفها من فترة كده
انا / ماشي يا عم الف مبروك
(حسيت مصطفي ارتاح شوية من كلامي اني معرفش هي مين)
مصطفي/ تسلم يا حبيبي عقبالك
انا / لا يعم انا مش بتاع جواز وجم الحريم ولقيت علا او صفاء بتبص عليا وحسيت انها افتكرتني رجعت البيت
مسكت اللاب توب بتاعي وقلت لازم اعرف الحكاية دي وجبت اكونت مصطفي علي الفيس وحاولت اخترقوا معرفتش رحت عملت صفحة علي الفيس بتاعت شغل وبعتلوا مسدج فيها رابط ملغم اول ما هيفتحوا هقدر ادخل حسابو وبعتلوا قبل الرابط معلومات عن الشغل وكده
وفضلت مستني مصطفي يفتح الرابط ساعه واتنين لحد ما فتحو وبعدين قالي الرابط دا مش شغال رحت عملتلوا بلوك وفتحت حسابو (اصل الكورسات الي خدتها اتعلمت شوية عن الهكر)
دخلت علي الماسنجر لقيتو بيكلم بنات كتير وقعدت ادور علي اسم علا ملقتش ولقيت وحده اسمها صفاء فتحت الشات لقيتها هي فعلا (علشان كده اتاكدت انها اسمها صفاء مش علا وهغير اسم علا بصفاء في الاحداث الي جاية)
قعدت اقرا الشات من اولو للاخر. وفالاخر عرفت ان مصطفي خد البت صفاء ونام معاها وفتحها علشان كان سكران وان صفاء بعديها عرفت انها حامل ولو متجوزهاش هتروح تفضحوا عند اهلو وتعملوا مصيبة وعرفت ان مصطفي اقنع اهلو بالعافية انهم يوافقوا علي الجوازة
رحت قفلت اكونت مصطفي ورجعت الاكونت بتاعي انا وكلمت صفاء من علية وقلتلها ازيك
صفاء / اهلا يا احمد
انا / اانا عارف انك البت علا بتاعت السينما
صفاء / ابوس ايدك بلاش فضايح وانسي الي كان
انا / متخافيش مش هقول لحد بس عايزك متقوليش لمصطفي اني عرفتك
صفاء / حاضر مش هقولوا
انا / لو عرفت انك قلتيلوا هفضحكم
صفاء / و**** مش هقولوا
انا / طيب من هنا ورايح تسمعي كلامي بالحرف سلام يا عروسة
صفاء / حاضر بس ابوس ايدك بلاش فضايح
انا مردتش عليها وقفلت ونا فرحان اخيرا هاخد حقي من الي عملو مصطفي في امي بس الحوار دا محتاح تكتيك وتفكير
طلعت للصالة لقيت خالتي قاعدة لابسة جلبية بيتي كات ومش لابسة سنتيانه وبزازها مدلدلين انا هجت ورحت قعدت جمبها
انا / اومال امي فين يا خالتي
خالتي/نزلت السوق. عايز حاجة
انا / اه كنت جعان
خالتي/ طيب هروح احضرلك الاكل
انا / ماشي يا خالتي
خالتي دخلت المطبخ وبعد 5 دقايق لقيتها بتنادي عليا روحتلها لقيتها بتقولي شوفلي الملح فين مش لاقياه رحت قلتلها امي بتحطو فوق المطبخ رحت معدي من وراها والمكان كان ضيق فشخ وهي طيازها مدورة وكبيرة لقيتها اتخضت واتوترت وانا حسيت بيها رحت راجع لورا وقلتلها معلش المكان ضيق
لقيتها مردتش وقالتلي هات الملح قلتلها مش هقدر اجيبو قالتلي شوف كرسي واركب علية ورحت جبت كرسي وانا داخل بالكرسي حكيت فيها بس مش اوي وجبت الملح ونزلت وخرجت للصالة
خالتي جات وقالتلي انها هتاكل معايا بس هي متعوده تاكل علي الارض
وقعدنا علي الارض لقيتها متربعه وقعدنا ناكل وبعدين لقيتها بتقول ان رجليها وجعوها وعايزة تفردهم وفعلا فردتهم ومكنتش عارفة تقععد بسبب المكان صغير رحت قلتلها هاتي رجليكي حطيهم علي حجري وانا قاعد متربع وفعلا حطت رجليها علي حجري ورجليها كانت زي القشطة بيضة بتلمع وكانت قريبة من زبي وزبي وقف في البنطلون وهي خدت بالها وقعدنا ناكل ونهزر وهي تدلع رحت مديت ايدي بأكلها في بوقها وهي نأكلني زي العرسان في شهر العسل هههه بعدين خلصنا اكل وهي قامت تغسل الاطباق ونا رحت معاها قعدنا نكمل كلامنها وهي كل شوية تعدي من قدامي ونا هجت جامد عليها وفي مرة وهي بتعدي رحت راشق فيها حسيت ان زبي رشق في فلقتين طيزها وهي اتنفضت وقالتلي بس يا قليل الادب اوعي
وانا مش معبرها وقلتلها معلش انا تعبان يا خالتي قالتلي عيب كده انا خالتك وبعدت عني رحت جريت علي الاوضة بتاعتي وقفلت الباب ورايا وخوفت علي الي حصل دا
بعد 10 دقايق لقيت خالتي بتخبط علي باب اوضتي وفتحتلها قالتلي متزعلش مني انا حاسة بيك انك عايز تريح نفسك بس مينفعش انا خالتك عيب وحرام
قلتلها وانا اريح نفسي ازاي يا خالتي ( وعملت نفسي عبيط) قالتلي انت متعرفش تريح نفسك قلتلها لا قالتلي اقعد العب في بتاعك لحد ما تجيبهم قلتلها العب ازاي علميني
ابوس ايدك يا خالتي انا تعبان ومعرفش بنات ومعرفش اريح نفسي ازاي ساعديني ودا هيبقا سر بينا
لقيتها متردده وقالت ماشي بس هي مرة وحده وقلتلها ماشي ونا قلعت قدامها وهي مبحلقة في زبي بس كان نايم
وقالتلي ماهو نايم اهو اومال تعبان ازاي قلتلها ساعات بيقف وبيتعبني قالتلي طيب فكر في اي حاجة كده خلية يقف
قلتلها مش عارف قالتلي طيب تعالي راحت مسكت زبي وقعدت تلعب فية لحد ما وقف علي الاخر وشد عروقة وهي باصة بعيد مش باصة علية ولا باصة في وشي وهي حاسة بية بين ايديها وهي بدأت تهيج فضلت ربع ساعه علي كده وقالتلي انا ايديا وجعتني ما تجيب وتخلص قلتلها مش عارف قلتلها ساعديني انتي قالتلي طيب راحت لفت وشها وشافت زبي وشفت في عنيها نظرة هياج وشبق راحت قربت لسانها علي زبي وقعدت تلحس فية وبعدين دخلت زبي في بوقها وبتمص في جامد وكانت محترفة مص ونا كتت ماسك نفسي بالعافية لانطرهم بسرعه
بعد 10 دقايق مص لقيتها بتقولي انا اتخنقت انت مش بتجيبهم لية
رحت قلتلها علشان مش شايف حاجة تغريني او فيها اثارة
لقيتها قامت فتحت زراير الجلابية وطلعت بزازها برا وظهرلي بزازها الكبار الي زي الجيلي وقالت كده هتجيبهم علي طول وقعدت تدعك في زبي وتمص فية وانا مبحلق في بزازها الكبيرة الطرية الي قاعدة تتهز مع كل حركة رحت مادد ايدي امسكهم لقيتها ضربت ايدي وقالتلي لا متلمسنيش قلتلها كده مش هجيبهم برضوا
راحت هزت دماغها ورحت ماسك بزازها ومفعصهم وهي بتنهج ونفسها زاد ورحت منيمها فوقي وقعدت امص في بزازها وحلماتها واقفة زي الزبر الصغير وقعدت اكل في الحلمة واعض في كل بز شوية وهي بتنهج وتتلوي فوقي وبتقول امممم براحة سنانك بتقطعني اححح وبتدعك في زبي جامد انا مستحملتش اكتر من كده ورحت ناطر كمية لبن كبيرة غرقت ايدها والجلابية بتاعتها وانا لسة مكمل مص في بزازها وهي بتوحوح لقيتها زقتني وقامت جري لبرا ..

الي اللقاء في الجزء الثاني
ننتظر منك الجزء القادم شكرا لك على هذهالقصة الرائعة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
متنساش بي تخلي احداث نيك الام من اصاحبه وصراعه مع نفسه قائمه لان كتير من القصص فيها الانتقام وان البطل فشيخ ولا يقهر
لاكن صراع الي حصل من انه مش عارف يبعد امه عن صحبه او يبعدها دا مدي متعه للقصهانا كان توقعي ان امه هتبقي هي العروسه 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جامد ومستنين اللي جاي متتاخرش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جميلة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتنزل بجزا وتقعد سنه عشان تنزل التاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ياريت يكون فيه دياثة اكثر على امو
وتستعبدو وتخليه عرص عليها ويلحس رجليها وهيا تتناك
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
من اجمد وأحلى القصص بصراحه إنتى عالمى بس ياريت تنزل الجزء الثاني بسرعه وتعمل مثلا مواعيد لنزول الأجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
الجزء صغير جداً جداً يا معلم لكن بصراحة جزء ممتع تسلم ايدك
مع خالص تحياتى...
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
فين الجديد يا برنس 😎
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
من اجمد وأحلى القصص بصراحه إنتى عالمى بس ياريت تنزل الجزء الثاني بسرعه وتعمل مثلا مواعيد لنزول الأجزاء
مس بقدر اظبط مواعيد
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كمل متناخرش حاول تنزل الأجزاء في وقت اقصر من كدا
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
الابتزاز والتهديد سهل، لذلك هو من علامات الضعف.
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جامد يا زعامة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%