NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

essra

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا شوفت اللي بيحصل هنا وحاجة
هو عادي بيحصل في اي مكان يمكن لو كنت
شوفت الكلام دة في الاول مكنتش لا اتكلمت ولا حتي قابلت حد من هنا ولما قعدت مع نفسي فكرت في حاجه صغيرة واتاكدت ان كل مكان في الكويس وفي الوحش
ومش علشان حد خزوقني يبقا الناس كلها وحشة

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: حصان الفرسة, Moheb sex, حموده الوحش و 21 آخرين
شوفت الكلام دة في الاول مكنتش لا اتكلمت ولا حتي قابلت حد من هنا ولما قعدت مع نفسي فكرت في حاجه صغيرة واتاكدت ان كل مكان في الكويس وفي الوحش
بس الوحش هو الي بيتعرف مش الكويس
عمرك ما شوفتي حد بيقول ده كويس بس بتشوفي ناس بتقول ده وحش عشاان كدا الحاجه الوحشه هي الي بتبان
و بعدين هنا مفيش حد صغير عشان ميعرفش الحلو من الوحش

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: أحمد السويسي, الــــــعَــــــربــــــى, essra و شخص آخر
المهم تعرفي الناس عشان تعرفي الفرق بين الحلو والوحش

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، essra و esraa.2000
عمرك ما شوفتي حد بيقول ده كويس بس بتشوفي ناس بتقول ده وحش عشاان كدا الحاجه الوحشه هي الي بتبان
عندك حق انا اللي برتاح في الكلام معاهم مش معروفين قوي هنا
بس في ناس بتحب تتجمل في شخصيتها

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
المشكله الحكم بيكون بالقلب بس إنما تغييب العقل عن الحكم ف الأشخاص وع ما اكتشفوا الكلام ده بيكون القلب اتملي وجع

• عجبني
التفاعلات: essra
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتي في منتدي جنسي مفيش حد علي حقيقته هنا كله بيخرج احسن حاجه جواه حتي انا
ف عمرك ما هتعرفي الشخص ده حلو ولا وحش الا ب العشره

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: محمد اشرف1 و استشاري الحياه
المشكله الحكم بيكون بالقلب بس إنما تغييب العقل عن الحكم ف الأشخاص وع ما اكتشفوا الكلام ده بيكون القلب اتملي وجع
بص انتو ك رجاله احسن مننا في اتخاذ القرار ب العقل احنا بنمشي ب قلبنا كلمه حلوة تودينا و كلمه حلوه تجيبنا ف بينضحك علينا بسهوله و لما بنكتشف الواقع بنتدمر فعلا و القلب بيتملي وجع

• عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه
انتي في منتدي جنسي مفيش حد علي حقيقته هنا كله بيخرج احسن حاجه جواه حتي انا
ف عمرك ما هتعرفي الشخص ده حلو ولا وحش الا ب العشره
انا اوبن مايند لابعد حد عادي ممكن اطلع واتكلم فويس وانزل صورتي علي بروفايلي بس بعد اللي شوفتة هنا واللي بيحصل مش هثق ثقة كاملة في حد حتي في حد
عرفتة من هنا لو كنت شوفت اللي حصل دة في الاول مكنتش هقابلة ولا حتي هتكلم معاه

• عجبني
بص انتو ك رجاله احسن مننا في اتخاذ القرار ب العقل احنا بنمشي ب قلبنا كلمه حلوة تودينا و كلمه حلوه تجيبنا ف بينضحك علينا بسهوله و لما بنكتشف الواقع بنتدمر فعلا و القلب بيتملي وجع
حصللللل جداااا

في ناس كويسة هنا بس مش حابين يختلطوا
طبعا وكتيرررر المشكله ان الناس مش بعديها فرصه انها تعبر عن نفسها
بيكون المقابل انه يحاول يظهر نفسه باي طريقه عشان يتشاف او يعمل حاجه غير طبيعته عشان الناس تشوفها

انا اوبن مايند لابعد حد عادي ممكن اطلع واتكلم فويس وانزل صورتي علي بروفايلي بس بعد اللي شوفتة هنا واللي بيحصل مش هثق ثقة كاملة في حد حتي في حد
ايوه خليكي حريصه لأبعد حد مهما كان واياكي والصور اوعي تنزليها

• أتفق
زي ما اسراء قالتلك احنا بناخد قرارتنا بالعاطفة والمشاعر
مش بالعقل

اوعي اصلا تبعتي صورتك او تنزليها علي الفيس مش هنا الزمن بقا وحش كل واحد عاوز ياخد شو قدام الناس ينزل صور بنت

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه و الــــــعَــــــربــــــى
لو تاخدي بالك كل اللي حصلهم مشاكل مصطنعين

• عجبني
يبقى تخلي الناس كلها ع خط واخد وتعرفي ع اكتر من حد عشان تشوفي الحلو والوحش عشان لو مشوفتيش الحلو مش هتعرفي الوحش

• عجبني
طبعا وكتيرررر المشكله ان الناس مش بعديها فرصه انها تعبر عن نفسها
بيكون المقابل انه يحاول يظهر نفسه باي طريقه عشان يتشاف او يعمل حاجه غير طبيعته عشان الناس تشوفها
الزوار فيهم ناس كتير اووي كويسين بس شافين الوحش بس الي ظاهر قدامهم في المنتدي ف مش حابيين يدخلو ب اكونتات حتي لو فيك
انا ك بنت كنت كدا و اول ما دخلت اتخنقت بصراحه من كتر الرسايل و الحك لحد ما بقتش فارقه معايا بس لما بنت تسجل او مره و تلاقي كدا هتلغي التسجيل علي طول

• عجبني
اوعي اصلا تبعتي صورتك او تنزليها علي الفيس مش هنا الزمن بقا وحش كل واحد عاوز ياخد شو قدام الناس ينزل صور بنت
بصي ي قمر انا فاهمة ان مش كل الناس هنا ثقة ممكن نقول ان كل المنتدي دة فية بالكتير قوي 5 ودة مجرد مثال

• عجبني
التفاعلات: استشاري الحياه و esraa.2000
محدش هيعرف حاجه عني
مش اوي كده اتكلمي واتعاملي بس ع اقد الموضوع حتى لو كان سكس خليكي ف حدود مش صورك وتبقي اوبن اوي ف العلاقه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%