NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محب العبايات السودا

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فيه اي ديوث هنا امو او اختو بيلبسوا عبايات سمرا ديقة و مجسمة؟ وبيكون ايه احساسك يا خول و هي امك او اختك نازلة و شكلها شبه الشرموطة الفرسة وانت عارف ان الرجالة هتقعد تبص على طيازها الملبن هل بتبقى فرحان بهيجان الناس على امك او اختك و بتهيج عليهم انت كمان؟

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: آبن الدياثةة, امين الا, Ćũĉķolŷ و شخص آخر
فيه اي ديوث هنا امو او اختو بيلبسوا عبايات سمرا ديقة و مجسمة؟ وبيكون ايه احساسك يا خول و هي امك او اختك نازلة و شكلها شبه الشرموطة الفرسة وانت عارف ان الرجالة هتقعد تبص على طيازها الملبن هل بتبقى فرحان بهيجان الناس على امك او اختك و بتهيج عليهم انت كمان؟
ايوا انا ديوث من السعودية وامي شي اساسي تلبس عباية سودا وطيزها ترج رج مع مشي انا استمتع والرجال تبص في طيز امي ولو انا بكيفي وعلى راحتي كان انا بنفسي ارفع عبايه امي وعري طيزها قدام ازبابكم

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: samerdena, RoBaka, محب العبايات السودا و 2 آخرين
ماما

• عجبني
التفاعلات: محب العبايات السودا
سخن زبك ليه؟

• عجبني
تبسبط نيك وانا شايف الناس هايجة علي امي

• عجبني
  • عجبني
مين امه مش بتلبس عباية سودا تتشرمط بيها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايوا انا ديوث من السعودية وامي شي اساسي تلبس عباية سودا وطيزها ترج رج مع مشي انا استمتع والرجال تبص في طيز امي ولو انا بكيفي وعلى راحتي كان انا بنفسي ارفع عبايه امي وعري طيزها قدام ازبابكم
يخربيت امك بنت الشرموطة هاجلها السعودية مخصوص عشان في كسم طيازها الجامدة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%