NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اسنانجي

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
امتي بتعرف تسامح حد ازاك او جه عليك
ازاي بتعديها كده او بطنش
حاجه نفسي اتعلمها بس مش عارف خالص لازم اخد حقي حتي لو هولع الدنيا بس دا اللي برتاح بيه

• عجبني
التفاعلات: كريم سعد مكرم، مستر سيمب و إبراهيم سالم
ازاي بتعديها كده او بطنش
حاجه نفسي اتعلمها بس مش عارف خالص لازم اخد حقي حتي لو هولع الدنيا بس دا اللي برتاح بيه
على حسب الموقف

كبير او صغير مش بعرف
بس لو موقف صعب رد فعلي بيبقي وحش
مهو ميبقاش دراعك سابق تفكيرك ما ممكن الموضوع اصلا ميكنش يستاهل بس انت اديتو اكبر من حجمه

مهو ميبقاش دراعك سابق تفكيرك ما ممكن الموضوع اصلا ميكنش يستاهل بس انت اديتو اكبر من حجمه
الموضوع مش دراع و ضرب و كده
الموضوع ان اللي بيغلط فيا لو بعد زمن لازم ابقي فاكر و اخد حقي

سامح لان مفيش حل قدامك سامح انا بحب اسامح اى كان السبب

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان نفسي اعرف او اقدر فكرت كتير و برجع تاني للتفكير
معلش صدقنى مفيش حاجه فالدنيا تستاهل سامح وانبسط انك سامحت خليك طيب

• أتفق
لما اكون عارف اخر الي قدامي

بحاول و هفضل احاول
مفيش حاجه اسمها تحاول خليك طيب ومختلف وسامح بدون تردد خليك انسان قنوع كدا فنفسك لو فكرت هتتعب والتفكير ملهوش اخر ومتعب نفسيا وبدنيا

مفيش حاجه اسمها تحاول خليك طيب ومختلف وسامح بدون تردد خليك انسان قنوع كدا فنفسك لو فكرت هتتعب والتفكير ملهوش اخر ومتعب نفسيا وبدنيا
التفكير دا مرض ابن وسخه

• محزن
التفاعلات: 卍 فرعون卍
  • عجبني
ازاي بتعديها كده او بطنش
بص هو كل شيخ وله طريقه بس الدنيا علمتني أنه ف العداوة بالذات اوقات كتير مينفعش تبقى واضح لأن وضوحك بيخسرك المفاجاه
والناس مذاهب .
عن نفسي لما بيكونلي عدو برميله رساله عارف انها هتوصله " واللي على رأسه بطحه بيحسس عليها" و بشوف رد فعله وغالباً أن مكنش دايما ردود الفعل بتبقى 3 حاجات
اول واحد يجيلك يكلمك ويوضحلك و ده اشيله فوق راسي
وتاني واحد يجيلك برضه ويكلمك و يقولك هو ده اللي عندي و إن كان عاجبك وهات اخرك وده برضه احترمه لانه صريح ف عدوته
وتالت واحد ده بقى اللي ينطبق عليه " أن كان لا مفر من أن تؤذي أحدهم فلتؤذه بقسوه تجعلك لا تخاف انتقامه " بيعمل عبيط و كأنه معملش حاجه مع أنه بيمشي يطبش بالكلام بس مبياخدش باله و ده تبيتله لحد ما يقع تحت ضرسك ومتحلهوش

• أتفق
ازاي بتعديها كده او بطنش
يا عم خليك على وضعك أحسن

• عجبني
ازاي بتعديها كده او بطنش
هو انا بسامح حسب الموقف وحسب الشخص بس قليل لما اسامح حد اذاني.

• أتفق
ازاي بتعديها كده او بطنش
بحس ان ده فعليا بيأذيك انت اكتر ، بيعطلك عن حاجات اهم و بعدين لو عملت كده ايه فرق الي بينك و بينه ؟ خد حقك ديه حاجه اكيده بس مش بي نفس الاسلوب
خد وقتك انك تزعل او تغضب بس خليك فاكر انك كل ما بتتمسك بي مشاعر ديه كل ما انت و بس الي بتتأذي هو مبيتأذيش في حاجه ،تقبل بقي الي حصل و تقبل ان مش كل الناس كويسه و ان فيه ناس كتير مؤذيه بلا سبب ممكن ده يخفف من حده غضبك شويه

ازاي بتعديها كده او بطنش
بفوض أمري لله

• عجبني
التفاعلات: Savvy
ازاي بتعديها كده او بطنش
بسامح لما بكون قادر اخد حقى لكن لو مش قادر بكون تعبان
من عفا و اصفح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%