NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال اليتيم | السلسلة الأولى | ـ أحدي عشر جزء 4/6/2022

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
حرفيا انا مستني العظمة ياريت الساعة تيجي 12 او 1 لان دول ميعاد السهرة وبجد عايز اشوف المدعكة اللي هتحصل وياه كمان لو القيصر ينزل دلوقتي يبقي كدة فل الفل يجد وجمدان 🔥♥️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Le loup
حرفيا انا مستني العظمة ياريت الساعة تيجي 12 او 1 لان دول ميعاد السهرة وبجد عايز اشوف المدعكة اللي هتحصل وياه كمان لو القيصر ينزل دلوقتي يبقي كدة فل الفل يجد وجمدان 🔥♥️
كلامك صحيح بس فين اللي ينفذ😭😭

• عجبني
  • عجبني
لا لا عم le loup قال هينزل في السهرة متقلقش هو بينزل في ميعاده
ياريت بصراحه بس انا دايما بحب ادي اعزار للبينشر لان احيانا الظروف بتخلف

• عجبني
ياريت بصراحه بس انا دايما بحب ادي اعزار للبينشر لان احيانا الظروف بتخلف
وانا بردك عمري مشتمت كاتب لان هو بني ادم زيه زينا واكيد عنده مشغولات فربنا معاهم كلهم

• عجبني
وانا بردك عمري مشتمت كاتب لان هو بني ادم زيه زينا واكيد عنده مشغولات فربنا معاهم كلهم
اكيد طبعا لان فيش حد بيتفرغ لشي محدد وبعدين الكتابه موهبه ومش كل الأوقات بيكون مركز او عنده استعداد للتاليف

• عجبني
اكيد طبعا لان فيش حد بيتفرغ لشي محدد وبعدين الكتابه موهبه ومش كل الأوقات بيكون مركز او عنده استعداد للتاليف
وكمان دي بتبقي وقت فراغ يعني لما بيبقي الواحد معندوش اي حاجة بيكتب غير كدة لا

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Le loup و Elnamr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت مقدمه مسلسل هنا كمان انا جي ااتخنقت قال الجزء في السهر طولت مع الناس دي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ناقد بناء، Le loup و Elnamr
انت مقدمه مسلسل هنا كمان انا جي ااتخنقت قال الجزء في السهر طولت مع الناس دي
انا بصيح في اي حته هتلاقيني

• عجبني
انت بتحلم الاثنين ينزل الجزء الجديد مستحيل

• عجبني
انت بتحلم الاثنين ينزل الجزء الجديد مستحيل
لا لا le loup متاكد لانه بينزل علي 3 والقيصر مش متاكد بس ان شاء **** هينزل علي 3 بردك ويبقي كدة جمدان

• عجبني
الجزء الأول نزل

• عجبني
  • عجبني
السلسله الجديده نزلت

• عجبني
  • عجبني
روووووووووووووووووووعه اكمل

• عجبني
  • حبيته
اولاً فل تذهب الي الجحيم
خود يلاا انتا صدقت نزل السلسله الجديده و خلصها و بعدها روح الجحيم براحتك ايه يا عم ده انتا عارف ان السلسله شغال قرائه فيها امبارح بليل لا و كمان ايه ده انا عندي امتحان النهارده و مطبق بسببك القصه جمده جدا و بما اني قولت جامده تبقي عظمه الاني شخص صعب ارضائه بشكل كبير او نادر لما تلفت نظري حاجه و ده تفخيم في نفسي سيكه بس مش كتير 😂😂😂
بجد القصه جامده و من الجزء الاول لحد الحادي عشر في تطور كبير جدا في الشخصيات و الحبكه و اسلوب الكتابه نفسه بيطور شكرا على السلسله الجامده دي

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فحل يعشق النساء, SAYKO3, ابيوسف و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%