NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الوعد | السلسلة الثالثة | - عشرة أجزاء 15/6/2022

معلش بس الأجزاء الجديده هتنزل امتا 🙂،
القصه حلوه وعجبتني جدا مع ان مفيش فيها مشاهد حنسيه بس جميله وقرأتها وخلصتها ف 4 ايام وياريت تكمل وتنزل الاجزاء الجديده علطول🙂.

• عجبني
التفاعلات: عاشق وليل
فين باقي السلسلة يا غالي ارجو التكمله

• عجبني
معلش بس الأجزاء الجديده هتنزل امتا 🙂،
القصه حلوه وعجبتني جدا مع ان مفيش فيها مشاهد حنسيه بس جميله وقرأتها وخلصتها ف 4 ايام وياريت تكمل وتنزل الاجزاء الجديده علطول🙂.
القصة بقالها اكتر من شهرين مفيش ليها تكملة .. ومعظم القصص الل بتبقي مفيش فيها مشاهد جنسية بتبقي جميلة جدا بصراحة وانا بحب النوع دا من القصص.. زي الفنجان و الوعد والبداية .. و الارادة .. ومرات عمي سبب فجر العائلة .. والمصير المزعوم .. وزلزال .. و ال صقر والطريق نحو المجد .. وقصص تانية كتير جدا وكتاب عظماء وفعلا مش هيتكرروا تاني 🌹

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يااااه اخيرا لاقيت حد عارف كم القصص العظمه دي زيي

• عجبني
التفاعلات: عاشق وليل، C A R V E L♡︎✯. و R3D
القصة بقالها اكتر من شهرين مفيش ليها تكملة .. ومعظم القصص الل بتبقي مفيش فيها مشاهد جنسية بتبقي جميلة جدا بصراحة وانا بحب النوع دا من القصص.. زي الفنجان و الوعد والبداية .. و الارادة .. ومرات عمي سبب فجر العائلة .. والمصير المزعوم .. وزلزال .. و ال صقر والطريق نحو المجد .. وقصص تانية كتير جدا وكتاب عظماء وفعلا مش هيتكرروا تاني 🌹
عندك حق انا قرأت كل دول ماعدا الفنجان وال صقر بس القصه دي بصراحه عجبتني جدا ومستني ينزلها تكمله عايز اعرف اللي هيحصل ونا زيك بحب اقرأ وم شرط يكون فيها مشاهد جنسيه المهم تكون القصه حلوه وموضوعها بيعجب الناس ودا الاهم 💗.

• عجبني
التفاعلات: عاشق وليل، حماده هلال و R3D
  • عجبني
حمد**** علي السلامه

• عجبني
تسلم ايدك بس متأخرش كدة تاني

• عجبني
ايوه يا كبييير اي الغيبه دي كمل وبلاش غيبه تاني

• عجبني
يسلام على الجمال

• عجبني
ياريت مش تتاخر عليناا تانى بقاا

• عجبني
وعوده حميده

• عجبني
**** ينور اقسم ب**** القصه عظمه وليك وحشه

• عجبني
التأخير زاد عن حده علي فكره بس ماشي القصه كلها حلوه وحب الاصحاب ده محليها اكتر وياريت ميكونش في تأخير تاني وانا متابع القصه من أولها في المنتدى التاني

• عجبني
يااااه
اخيرا رجعتلنا يا صديقي
تسلم ايدك علي المجهود الرائع دا
منتظر جديدك بكل شوق
تحياتي

• عجبني
ياااااه يعبد الصمد 😂😂❤️
و**** زمان يراجل
عودة حميدة ويريت التأخير دا ميتكررش دا طلب لان القصو ليها معزة خاصة 🌹

• عجبني
يااااااااااااااااه اخيرا يا راجل بعد اربع سنين و**** واحشتنا جدآ وياريت تبهرنا زي الاول ومنتحرمش منك أبدا انتا مش عارف انا بحبك اد ايه وياريت لو حد منك يعرف حماده فتحي الراجل ده هو قدوتي بجد وانتا يا عبد الصمد ليك معزه خاصه في قلبي ❤️❤️❤️❤️

• عجبني
عودة حميدة ياكينج كان ليك واحشه كبيره من ايام المنتدي القديم والقصة اخدت منحدر سلسلة سليم الجراح بس ودا شئ جميل ، ياريت متتأخرش علينا انت من ريحة الغوالي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%