NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER
  • عجبني
النقاش تقريبا انتهي

ليلتكم جميلة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Abo.Taha
  • عجبني
اسباب كتير غير انها محتاجه للجنس ممكن داخله علشان تتكلم بحريه من غير قيود في الكومنتات وغيرها او علشان تستفيد من البوستات وتاخد خبرة ومعلومات اكتر او او فيه اسباب كتير ما هي مش داخله علشان تاخد واحد في شات او كول اللي عايزه تعمل علاقه مش هتيجي لك في الشات وتقولك اح اووف اللي بتكون كده بتكون مقضياها حقيقي ومش مستنيه منك انت او غيرك كلمتين يولعوها
مش شايف سبب بصراحه ف دول غير انها تاخد معلومات عشان دا منتدي جنسي و معروف سبب دخوله اي ف اي حتي لما تتكلم من غير قيود بتتكلم ف الجنس ف كله داخل عشان هدف واحد اين كانت اي الاسباب الي تخلينا هنا و دا ميمنعش ان كل واحد ف حياته محترم و له تقديره

• عجبني
التفاعلات: Abo.Taha
مش شايف سبب بصراحه ف دول غير انها تاخد معلومات عشان دا منتدي جنسي و معروف سبب دخوله اي ف اي حتي لما تتكلم من غير قيود بتتكلم ف الجنس ف كله داخل عشان هدف واحد اين كانت اي الاسباب الي تخلينا هنا و دا ميمنعش ان كل واحد ف حياته محترم و له تقديره
لما تكون دخله تتكلم في الجنس او لذيادة معلومات غير انها داخله تعمل علاقة في الشات مع كل واحد يدخلها برايفت

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Abdo112 و Abo.Taha
لما تكون دخله تتكلم في الجنس او لذيادة معلومات غير انها داخله تعمل علاقة في الشات مع كل واحد يدخلها برايفت
انا متفق معاكي ان شباب كتير بيبقي مستعجل ف العلاقة ومن اول رسالة يا بيبعت صورة بتاعه يا بيسأل لابسة ايه
ودا بيقفل اي واحدة بس مش كلنا كدا

• أتفق
التفاعلات: Cuckold hubby
انا مبسوط اوي بالنقاش دا :love:

• عجبني
رغم اني بكلم %98 من اللي بيكلموني وعارفة انه الكلام فى النيك والجنس
بس الاسباب اللي بتخليني ما اردش الاسلوب الفالجر
او واحد يرزع كومنت فى موضوع كله ذكورية ويجي فى البرايفت يتاسف ويبقى ناعم
الادعاء والكذب اكبر الاسباب
والبنت اللي داخله هنا على انها مش شرموطة فده عبث اخر من البنات والستات والشرموطة هنا مش بمعني مومس لان المصطلحين كثير من الناس بتربط بينهم وده طبعا مش حقيقي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Fares swinger, Hamona, Kemoo1490 و 2 آخرين
والبنت اللي داخله هنا على انها مش شرموطة فده عبث اخر من البنات والستات والشرموطة هنا مش بمعني مومس لان المصطلحين كثير من الناس بتربط بينهم وده طبعا مش حقيقي
كلامك صح

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: talin و Cuckold hubby
  • عجبني
التفاعلات: فحل اكتوبر زبير
عشان ما فيش بنات 😂

هو الكذب عموما بيفشل اي علاقة حتي لو كانت مبنية ع اساس الجنس
واللي كتير مش واخد باله منه هنا ان ف كتير بيدور ع المتعة فترة وهيطلع وتواجده هنا مؤقت ممكن مرة ف الاسبوع او الشهر ف مش بيدور ع شكل معين للعلاقة او المسميات بس بيتصدم بالناس اللي بتحب تتجمل وتتمسك بالرسميات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نورتنا وقولنا رأيك
انا بميولي دي بشوف العجب في الرسايل فانا حاسس باللي بتشوفه اي بنت هنا لانه اكيد اضعاف
مش كون انهم هنا يبقي معناه يردوا علي اي وخلاص وشايف ان الناس لازم تبقي عندها طريقه مهذبه لما تحاول تتواصل مع بعض حتي لو لغرض جنسي
انا عارف ان فيه كتير بيفكروا بدماغهم هنا مش باعضائهم التناسليه بس صدقني بقي صعب جدا تفرق بينهم

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: القيصرsezr و Abo.Taha
انا بميولي دي بشوف العجب في الرسايل فانا حاسس باللي بتشوفه اي بنت هنا لانه اكيد اضعاف
مش كون انهم هنا يبقي معناه يردوا علي اي وخلاص وشايف ان الناس لازم تبقي عندها طريقه مهذبه لما تحاول تتواصل مع بعض حتي لو لغرض جنسي
انا عارف ان فيه كتير بيفكروا بدماغهم هنا مش باعضائهم التناسليه بس صدقني بقي صعب جدا تفرق بينهم
فعلا كلامك صحيح

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%