NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الباحث عن السعادة

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يعني لما يبقي عندك كبت ملهوش حل .. وادخل منتدى جنسي ..ولا عايز تأذي حد ولا في بالك مشاكل مع حد .. كل الي عايزه حد تشاركة ميولك .. ليه بقي الحوارات والكذب والأفلام الي الواحد بيشفها .. مش فاهم انا .. وبقالي فتره كبيره في المنتدي وملقتش حد جاد فعلا .. ودي مصيبه للمنتدي فعلا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: غريب عن العالم, كوسته, lotfi700 و شخص آخر
هو انا مش فاهم انت محتاج ايه بالظبط لكن اعتقد لو انتو كبلز روح تويتر فيه ناس نفس ميولك كتير هناك ٍ

يعني لما يبقي عندك كبت ملهوش حل .. وادخل منتدى جنسي ..ولا عايز تأذي حد ولا في بالك مشاكل مع حد .. كل الي عايزه حد تشاركة ميولك .. ليه بقي الحوارات والكذب والأفلام الي الواحد بيشفها .. مش فاهم انا .. وبقالي فتره كبيره في المنتدي وملقتش حد جاد فعلا .. ودي مصيبه للمنتدي فعلا
المنتدى ترفيهي وغير مسؤول عن إقامة أي علاقه فا متتصورش عشان منتدى جنسي يبقى هلاقي حد عايز

• أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
وساخة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المنتدى ترفيهي وغير مسؤول عن إقامة أي علاقه فا متتصورش عشان منتدى جنسي يبقى هلاقي حد عايز
يعني ترفيهي بالكذب والحوارات

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%