NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية الهلفوت ـ عشرة أجزاء 25/9/2022

بدايه موفقه يا غالي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Le loup و رجل من هذا الزمن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بداية قوية جدا اهم حاجه متتأخرش علينا يا ملك الوادي 👑

تسلم الايادي 👏👏

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء، Le loup و رجل من هذا الزمن
كم عهدتك يا ذئب الذئاب رائع رائع في احداثك تسلم ايدك و عودة حميده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Le loup
كالعادة عندك القصة جامدة كتير بس بتمنى تحدد موعد نزول الاجزاء لاني اموت و اقرا الجزء البعدو و لك كل الشكر يا غالي.....
تسلم يا غالي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ayed
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و رجل من هذا الزمن
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
الهلفوت
الجزء الاول
////////////////////////////////////////////////
كله هيعدي وكل شيء هيهون طمن قلبك ومتفكرش كتير وتدخل في مود زعل وكآبة إنتَ أقوى من أي حاجة تأثر عليك بص على اللي فات أهو كله عدى وإنت نجحت في صعوبات كتير مش ناوي تكمل قصتك يا بطل، مش هتدون هزايمك وتتعلم منها وتكتب إنتصاراتك وتبص لنفسك في المراية وتشوف قد إيه ملامحك الباهتة حلوة، وقد إيه إنت كل تفاصيلك حلوة؟ إنت أحلى ما بالكون حب نفسك وإدعمها
//////////////////////////////////////////////////////////////
يبدا المشهد الاول من جوه جهاز الامن الوطني لراجل عنده 27سنه هدومه متغرقه ددمم وعلي رجله كلب قاعد بياكل فيه وبيشرب سجاره وقدامه اثنين محققين محتارين فيه بس قرروا يبداوا في استجوابه برغم من استغرابهم منه...
المحقق الأول: انت مين
الراجل بملامح ثابته وهدوء غريب: أنا الهلفوت..... وبعدها يرجع بزاكرته لورا ويفتكر من وقت ما كان لسه مخلص ثانويه
( فلاش باك)
///////////////////////////////////////////////////////////
في احد الاحياء الشعبيه
وخصوصا في ورشه ميكانيكا نلاقي شاب على مشارف سن 18 شاب وسيم جدا و وشه مليان طيبه بطريقه رهيبه ونلاقي راجل كبير داخل عليه وبيقوله....
عم رجب: ها خلصت يابشمهندس
احمد ( بطل القصه اسمه احمد حسن مختار الجمال لسه مخلص ثانوي ومستني النتيجه طيب لاقصي درجه وديما بينطبق عليه كلمه علي نياته او الاصح ماشي جنب الحيط غلبان جدا وسيم جدا وجسمه مظبوط شعره اسود وعنده دقن لسه بتظهر شغال ميكانيكي جنب دراسته وبيعشقها وسبب شغله ده حاجه هنعرفها قدام وكمان احمد يتيم الام وليه اخ وابوه عايش)
أحمد: لسه بدري يا خال بس بشري حلوه انك قولتها
عم رجب : ( خال أحمد ويعتبر هو ال مربيه راجل طيب اوي وبيحب احمد كأنه ابنه) نفسي يا ابني الاقيك انت ومحمد ابني مهندسين اد الدنيا وافرح بيكم ( وهنا يقاطهم حسام ابن رجب وصاحب احمد وزميله ويعتبر صاحبه الوحيد وقده ف السن وصفه طويل ومعضل شويه واسمراني سيكا وشعره مفلفل)
حسام بفرحه: هتفرح يا حج رجب
عم رجب بفرحه: النتيجه بانت
حسام: اه يا بابا
احمد: طمني يا حسام انت عملت أي
حسام: طب أسأل ع نفسك الاول
احمد: اخلص يا زفت
حسام بياس من صاحبه ال عمره ما فكر ف نفسه: 97%
أحمد بيحضنه: ألف مبروك يا صاحبي تستاهل اكتر من كده كمان **** يوفقك ديما
حسام بيابدله الحضن: **** يبارك فيك يا اخويا بس انت تستاهل اكتر وهو ده ال حصل
عم رجب: طمني يا ابني
حسام بفرحه: احمد جاب 98.5%
رجب هنا حضنهم وباركلهم وكان فرحان بيهم لحد ما احمد قال
احمد: بعد ازنك يا خال هغير واروح افرح ابويا
عم رجب بحب: بتستازن مني ليه الورشه بتاعتك متنساش ده
احمد بطيبه: انت الكبير يا خال بعد ازنك ومشي يغير
وبعد ما مشي اتبدلت الفرحه لحزن عليه من حسام ورجب
حسام: تفتكر هيفرحلو يا بابا
عم رجب بحزن: مهما كان ده اب وده ابنه يا حسام
حسام بحزن: ياريت يا بابا كده كتير
عم رجب بغموض: كله بسبب واوان......
//////////////////////////////////////////////////////////////////
في بيت اقل ما يقال عليه انه قصر كلاسيكي يظهر قدامنا راجل في اوائل الاربيعنات بس السن مش ظاهر عليه ويدخل عليه شاب ويبداء يكلمه.....
شهاب ( اخو احمد الكبير عنده 19 سنه في كليه حقوق بس مش حاببها طويل ومعضل وشعره ناعم وابيضاني بيحب اخوه بس ديما مستغرب من طريقه معامله ابوه ليه) بابا نتيجه الثانويه بانت
حسن ( ابو احمد راجل غني جدا بداء من الصفر وبني نفسه بنفسه ملوش غير اخ واحد عنده مشاريع كتير وداخل في مجالات كتيره اوي متجوزش من بعد موت مراته ال من بعدها وهو بيعامل احمد وحش)
حسن بلامبلاه: طيب اخوك عمل أي
شهاب: هيفرق مع حضرتك
حسن بنظره غير مفهومه: اعتقد أنا سألت سؤال
شهاب باحترام: اسف لحضرتك احمد نجح وجاب 98.5%
حسن: ماشي وانت ناوي تعمل أي
شهاب: أنا هقدم ف اختبارات شرطه وكلمت عمي حسين
حسن: تمام يا شهاب ( وهنا يقاطعهم دخول واحد من الشغالين)
شاب: احم أنا آسف يا فندم أحمد بيه ابن حضرتك عايز يدخل
حسن: خليه يدخل ( ويخرج الخادم ويدخل احمد ويحضنه اخوه)
شهاب بحب: مبروك يا احمد ألف مبروك يا هندسه
احمد بحب لأخوه: يبارك فيك يا حبيبي (وهنا عينه جت ف عين ابوه واحمد حط وشه ف الأرض) ازي حضرتك يا بابا أنا جنت جاي ابلغ حضرتك اني نجحت ونويت اقدم هندسه
حسن ببرود: طيب يا احمد بس اعمل حسابك انت بردو ال هتتحمل مصاريف كليتك متنساش اني سيبتلك نص الورشه وكمان الشقه ال انت قاعد فيها ده ورث المرحومه امك بس أنا ادتهولك وحطيت لاخوك حقه ف البنك يعني تعتمد ع نفسك
احمد بحزن شديد بس كان مبتسم: ال حضرتك تشوفه يا بابا هستازن حضرتك اسلم ع داده احلام وامشي
حسن: بس متطولش ( وهنا يخرج احمد وشهاب يتكلم)
شهاب بغضب: نفسي افهم ليه بتكرهو كده وع طول قاسي عليه يا بابا حرام ارحمه ده **** بيرحم
حسن بهدوء: أنا مش بكرهو مفيش اب بيكره ابنه (وكمل كلامه بغموض ) بس كله بسبب وليه أوان........
/////////////////////////////////////////////////////////////////
في ملحق الفيلا
نلاقي ست جميله جدا وقاعد معاها بنتها ال بتبارك ليها
احلام ( رئيسه خدم القصر ارمله ويعتبر هي ال مربيه احمد بعد موت امه لحد ما بقي عنده 10 سنين وراح عاش مع خاله بس ديما كانت بتزوره عندها 39 سنه وجميله جدا شبه Kendra lust بس احلا وجسمها اتخن سيكا بس ميلف كما قال الكتاب)
احلام: ألف مبروك يا حبيبتي اخيرا فرحتيني
( ياسمين بنت احلام جميله اوي من سن أحمد وبتحبه بس هي عارفه انه ملوش ف جو الجو شبه becky crocker )
ياسمين: يبارك فيكي يا ماما متعرفيش احمد عمل أي
احلام بحزن: محدش عارف
ياسمين: نفسي اعرف ليه باباه بيعاملو كده
احلام بخنقه: من يوم موت امه وابوه اتغير معاه كده وبعته يعيش مع الحاج رجب اخو المرحومه ومن وقتها وهو بعيد (وهما بيتكلمو الباب خبط وكان احمد ال ع الباب واول ما دخل احلام خدته ف حضنها جامد)
احلام بعتاب: كده متسالش عليا كل ده هونت عليك
احمد: مقدرش يا طنط حقك عليا أنا آسف
احلام: تاني طنط معتش بتقولي يا لوما
أحمد ببتسامه: حاضر ازيك يا ياسمين عملتي اي ف النتيجه
ياسمين برتباك: الحمد**** نجحت وجبت 96% وانت
احمد: مبروك انتي تستهلي كل خير أنا الحمد**** نجحت وجبت 98% ( وهنا هاله شدته في حضنها و ياسمين بان عليها الفرح)
احلام بحب: ألف مبروك يا حبيبي وناوي ع اي بقا
أحمد: هندسه أن شاء **** وانتي ياسمين
ياسمين: زيك بالظبط
احمد بيقوم: **** يوفقك هسيبكم أنا واشوفكم بعدين مع السلامه يا جماعه بعد ازنكم ومشي ( وبعد ما مشي)
ياسمين: حساه مكسور اوي
احلام بغموض: كسرته هتبقي سبب ف قوته بعد كده........
///////////////////////////////////////////////////////////
علي كورنيش النيل
واقف حسام مع جارته وحبيبته داليا ( داليا نفس سن حسام وأحمد وكمان ساكنه ف البيت ال قدامهم وزميلتهم ف الدروس هي وحسام بيحبو بعض اوي شبه Kendra Sunderland )
داليا: اخيرا نجحنا وهندخل الكليه
حسام بحب: ايوا وكمان علشان اجي اخطبك
داليا بكسوف: أن شاء **** يا حبيبي
حسام بحزن: كده مش هيبقي فاضل غير حاجه واحده
داليا باستغراب: هي اي
حسام: اني اشوف أحمد فرحان و واقف ع رجليه وقوي
داليا بحب: هيحصل بس احمد مش وحش
حسام بغضب: بس مخلي نفسه هالفوت وغلبان بيخلي اي حد يقولهاله ويسكت لو حد ضربه مبيدفعش ع نفسه المهم عنده انه يساعد كل ال حواليه لكن هو طز يولع
داليا بهدوء: يا حسام متقساش ع احمد انت كمان أنت اكتر واحد عارفه وعارف انه طيب اوي وغلبان وعارف هو شاف اد أي خليك جنبه وربنا هيفرحه أن شاء ****
حسام برجاء: يارب يا داليا
داليا: مش يلا بقا متنساش ال عتريس قالك عليه
حسام بضحك: معرفش اي ال محببه ف أحمد كده رغم ان عتريس اكبر مننا ب سنتين وطول عمره فتوه من وهو صغير بس مبيسمعش غير لأحمد
داليا: طب يلا پقا علشان متاخرش علي البيت
حسام: يلا وياخدها ويمشي...................................
//////////////////////////////////////////////////////
في المقابر
واقف أحمد قدام قدام قبر امه وبيبصلها وزكرياته بترجع بيه لآخر لقاء جمعه مع امه قبل ما تموت بيوم
فلاش باك
( طبعا انتي حفظتني بنعمل فلاش باك جوه الفلاش باك)
أحمد كان عنده 9سنين بيلعب ف جنينه القصر وامه معاه وندهت عليا راح ليها جري
أحمد: نعم يا ماما
امه بحب: تعالي عايز اقولك على حاجه
احمد: سر يعني
امه بضحك: حاجه زي كده
أحمد: أي هي
امه: مش انت عايز تبقي كويس وربنا يحبك
أحمد: اه ياماما
امه بحب وطيبه: يبقي لازم تصلي وتقرب من **** ومتكذبش ومتازيش حد وتحب كل الناس وتكون طيب وحنين واعوا تجري ورا الشر مهما اتقالك اوعا يا حبيبي
احمد بطفوله: يعني اي شر واجري وراه ازاي
امه: الشر هو كل حاجه وحشه بتزعل الناس
احمد: وبيخليهم يعيطو
امه بضحك: اه يا حبيبي
احمد: حاضر يا ماما
امه: اوعا من الشر يا احمد خليك ديما ف الخير واتمسك بطيبه قلبك واوعا تقسيه ع حد ولا علي نفسك فاهم
احمد: فاهم ياماما أنا بحبك اوي
امه: وأنا كمان بس اوعا تنسي كلامي ده
احمد: حاضر يا ماما......
( عوده من الفلاش باك )
احمد واقف ولسه باصص للقبر ومره واحده كانه انهار
احمد بدموع: أنا منستش يا امي بس انتي ال نسيتي وسبتيني ومشيتي وحشتني اوي امي الحياه من غيرك وحشه اوي أنا لسه حافظ كلامك وماشي بيه لدرجه انهم بقو مسميني الهلفوت علشان طيب بس مش مهم المهم اني بنفذ كلامك ليا أنا اه بزعل شويه (وسكت مره واحده وانفجر في العياط اكتر ) لا أنا بموت في كل مره بيتريقو عليا فيها بس بسكت ومبقدرش اتكلم يا امي تعبت اوي ومش قادر كان نفسي تكوني معايا وتقوليلي اعمل أي سبتيني ليه امي بس أنا ماشي بالي قولتهولي زمان حتي لو هيجبلي الاهانه والوجع انا راضي
راضي يا امي علشان ده كلامك وهنفذه ( وابتسم بوجع) تعرفي اني نجحت النهارده وهدخل هندسه واحقق حلمك يا امي كان نفسي تكوني معايا وافرحك زي ( وسكت وبكي اكتر وهو بيضحك) ما فرحت بابا كان فرحان اوي يا ماما وخدني ف حضنه وقالي الكليه ال انت عايزها هدخلهالك ( وعيط اكتر) باين اني بكذب صح أنا آسف يا امي بس أنا قولت ال اتمنيته انا مش زعلان منه ومش عايزك تزعلي أنا مش زعلان من بابا انتي عارفه اني بحبه اد اي واي حاجه هيعملها أنا راضي بيها منه ومش زعلان بس موجوع من غيرك يا امي وفضلت يبكي ويعيط لحد ما لقي ايد بتتحط ع كتفه وبتطبطب عليه
حسين ( عم احمد وبيحبه جدا ظابط جيش ومطلق وعنده بنت و ولد بس عايشين مع امهم) قوم يا احمد كفايه عياط
احمد: أنا آسف يا عمي بس غصب عني
حسين بغضب: لازم تقوم ولا عايز تفضل كده ه وسكت
احمد ببتسامه: هالفوت قولها يا عمي
حسين بيشده ف حضنه: متزعلش مني يا حبيبي انت عارف انا بحبك اد أي وبعدين نستني ألف مبروك يا بشمهندس
احمد بضحك: **** يبارك فيك انت 5واحد يباركلي
حسين: ليه من ال4 ال سبقوني
احمد : خالو وحسام وياسمين وطنط احلام وغمز لعمه
حسين: بطل لماضه ويلا بينا ع الحته خالك مستنينا
احمد: حاضر وانت بطل مكابره
حسين:طب يلا بينا ومشيوا.....
( كان واقف من بعيد راجل لابس جلابيه سوده بيبص عليهم)
حارس بغموض : لسه مانش اوانك يا ابن الغوالي بس هانت قريب هتبقي الخليفه.........
///////////////////////////////////////////////////////////////////
في شقه بعيده
نايم شاب ع السرير و واقفه قدامه واحده لابسه عبايه وطرحه
حسنه ( قشطايه بالمعني الحرفي نفس جسم الهام شاهين وشكلها في فيلم جنون الحياه عندها 26سنه مطلقه ومدورها)
حسنه: وحشتني اوي يا عتريس
عتريس ( عماد عصام الشهير بعتريس شاب بايع الدنيا بعد موت ابوه ف كليه تجاره وده بفضل احمد ال اقنعه يكمل تعليمه عنده 20سنه فتوه ع حق ملوش غير امه ف الدنيا)
عتريس: مش هنقضيها رغي ارقصي يلا
حسنه وهي بتقلع: من عنيا(وهنا قلعت حسنه وكانت لابسه قميص نوم تايجر واصل عند اول كسها وابتداء ترقص بس مش رقص كانت بتهز كل حته ف جسمها ومع رقصها كان عتريس بيهيج اكتر لحد ما جاب اخره وشدها ع السرير ونزل بوس فيها وكان بياكل ف شفايفها وايده سرحت ف جسمها كله)
حسنه بهيجان: اكتر يا حبيبي متعني اكتر طفي ناري
عتريس عيوني يا لبوه ونزل ع بزازها يرضع فيهم وكان عنيف معاها وهي كل ال عليها اهات ونزل ع كسها يلحس فيه ويبعبص في طيزها ويلحس في كسها بغباء وراح مدخل زبه
حسنه: ايوا كده نكني اوي
عتريس: هعشرك يا شرموطه
(وابتدت هنا المعركه بين اوف واح وانتهت بلبن ع عسل )
حسنه نايمه في حضن عتريس وبتلعب ف شعر صدره
حسنه: بتبص ف ساعتك ليه
عتريس: علشان اروح الحته علشان أحمد نجح
حسنه بتريقه: احمد الهلفوت
عتريس بغضب: اظبطي يا كسمك بدل ما افشخك
حسنه: نفسي اعرف بتحبه كده ليه ومبتستحملش عليه الهوا
عتريس: لانه يستاهل وغلبان وطيب ونضيف عمره ما فكر ف نفسه غير انه اكتر واحد شجعني ودعمني اكمل تعليم بعد ما كنت سلمت نفسي للضياع اه ملحقتش غير جزء بسيط بس لحقت نفسي وكله بسبب أحمد غير ان امي بتحبه
حسنه باستغراب: كل ده انت كده هتخليني اعوز اجربه
عتريس بضحك: ملوش فيه ياختي ده حتي مش مرتبط
حسنه بلبونه: وحياتك لاخد منه اول اطفه
عتريس: هنشوف يلا بينا وقاموا لبسو ومشيو.....
////////////////////////////////////////////////////////////////
في الحته
كانت مليانه نور ومعمول مسرح وعليه فرقه والناس ملمومه والكل بياكل من ال دبحه عم رجب وحسين عم أحمد والكل فرحان بيبارك لعم رجب وهنا يظهر أحمد وحسين والناس تباركله ورجب وحسين خدو بعض بالحضن وهنا احمد اتكلم
أحمد: اي كل ده يا خالو
رجب: دي علشان نجاحكم يا حبيبي أنا مليش غيركم
احمد: مكنش ليه لزوم بس ده رزق الغلابه
حسين: بالظبط كده ومينفعش نقطع برزقهم
احمد: طبعا يا عمي وهنا لقا ايد بتتحط ع كتفه بيلف لقي اخوه
شهاب: مكنش ينفع مكنش معاك يا اخويا
احمد بيحضنه: متحرمش منك ابدا
شهاب: ولا منك يا حبيبي وراح سلم ع خالو وعمه وابن خاله
رجب: اخيرا جيت يا واطي
شهاب بضحك: معلشي يا خال
وهنا الكل يسكت لأن عتريس ظهر وطلع ع المسرح واتكلم
عتريس: سمع هوص الكل يسمع اخواتي يا جدع نواره الحته مهندسين البلد بإذن **** ال رفعو راس الحته فوق وشرفوها اخويا أحمد واخويا حسام وكل بيت ف الحته عنده حد ناجح وسمعني سلام الناجح يرفع ايده ودلوقتي في مطلب جماهير لازم عندليب الحته يغني وشاور ع احمد ال طلع وحضن عتريس ومره واحده غني اغنيه وحيات قلبي وافراحه وخلص ونزل لعتريس ال فضل حضنه....
احمد: عجبك ال انت دبستني فيه ده
عتريس بضحك: واعمل حسابك هتتعشي معايا بتقولك امي
أحمد: حاضر ( وهما بيتكلمو لقوا عربيات دخلت الحته وكان منصور الراوي رجل الأعمال الكبير واهله كانو ف الحته بس راجل متكبر و بيمثل انه بيحب الحته علشان يظهر بصوره الراجل الاصيل عتريس مش بيحبه واحمد مش بيقبله اوي)
منصور: مبروك يا رجب ع نجاح الأولاد
رجب: **** يخليك يا باشا
منصور: اهلا يا حسين باشا
حسين: منور الحته كلها يا منصور باشا
منصور: بنورك مبروك يا ولاد ها نويين ع اي
احمد و حسام: هندسه أن شاء ****
منصور: امممم **** يوفقكم
عتريس: مش يلا يا احمد علشان مشورنا بعد ازنكم يا جماعه
وخد احمد ومشي............
///////////////////////////////////////////////////////////////
في بيت عتريس
يدخل عتريس هو واحمد يلاقوا ام عتريس ال خدت احمد بالحضن كأنه ابنها
نجاه ( ست مصريه بس لسه جميله ميبنش عليها السن كانت صاحبه ام احمد وجارتها من وقت ما كانوا ف الحته)
نجاه: مبروك يا حبيبي ألف مبروك
احمد: **** يبارك فيكي ياست الكل
نجاه: بس أنا زعلانه منك كده متجيش تسأل عليا
احمد بيبوس ايديها: حقك عليا يا ست الكل مقدرش
عتريس: فين الأكل ياما جعان
نجاه: اصبر يا مفجوع هحضره اهو ( ودخلت حضرت الاكل وقعدو كلهم كلو وبعد الأكل قعدت تتكلم مع احمد)
نجاه: هتدخل هندسه صح
احمد: اه يا امي ادعيلي
نجاه: دعيالك ديما يا ابن الغاليه **** يرحمك يا امال كانت من صغرك تقول هيطلع مهندس لما يكبر
احمد: واديني بحقق حلمها اهو بس ادعيلي يلا هقوم أنا بقا وهبقي اجيلك أنا تاني
عتريس: استني هوصلك
نجاه بتريقه: بدل ما تقوله اعد يا ابن الموكسه
احمد بضحك: خلاص يا ست الكل يلا سلام وخد عتريس وخرج
نجاه: مع السلامه يا ابن الغاليه ( وكملت بغموض) **** يحرصك ويقويك ع حملك ال متشالك ويقدرني اوصلك الوصيه........
في قاعده عسكريه ف مصر
يدخل حسين علي معمل القاعده يلاقي دكتور قاعد مبسوط
حسين: خير اول مره الاقيك مبسوط اوي كده
صلاح ( دكتور في علم الوراثة بيعمل دراسه علشان يطور من الجنود المصرين بس ف السر مستني موافقه الدوله)
صلاح: عندي ليك خبر حلو
حسين: اي هو
صلاح بفرحه: اخيرا وافقو ع المشروع ومن بكره هيتجهز المعمل بكل المعدات ال طلبتها وهبدا اشتغل بجد
حسين: اخيرا احنا كنا قربنا نيأس
صلاح: هانت بس فاضل حاجه
حسين: هي أي
صلاح: الشخص ال هنجرب عليه
حسين بغموض: خلص انت بس ومتقلقش الشخص موجود........
//////////////////////////////////////////////////////////////
في ايران
وخصوصاً وسط السياح ال بيزورو قلعه آلموت نلاقي واحد بيبص للقلعه بتمعن كبير كانه ابن بيبص لابوه وقرب من واحد
مجهول 1 : ممكن اعرف ليه حضرتك صممت تيجي هنا
مجهول 2 بهدوء: لأن هنا كان الأصل والبدايه
مجهول 1: حضرتك اهو بتقول كان يبقي ليه ندور ع الاطلال
مجهول 2 بغموض: وهيكون من هنا البعث ورجوعنا لتوبنا القديم بس كله ف وقته
مجهول 1: وامتا ده هيحصل ولا حلم
مجهول 2 بغموض اكتر : لما يجي اوان ابن الغاليين........يتبع
ما حد يرفضك رفض نهائي .. أبعد .. أبعد بشكل حازم وقاطع، مهما كانت درجة تعلقك أو حبك للشخص ده لازم تبعد .. مفيش قدامك حل تاني غير أنك تخلعه من جواك، اللي يسيبك سيبه، أنت أغلي من أي رفض.. خلي مشاعرك غالية حتي لو شايفه أفضل انسان في الوجود .. بكره هتشوفه أقل من العادي
واحمد الكل رافض طيبته ونضافته وبيزيدو ف ظلمه وخصوصا ابوه ياتري اي السبب ومين هما المجهولين واي الوصيه ال عند ام عتريس و اوان اي ال اتكلم عنه حارس المقابر وياتري هيفضلو يقولو عليه هالفوت كل ده واكتر هنعرفو في الاجزاء الجايه كنتم مع الهالفوت الجزء الأول من السلسله الأولي
محدش يقولي ده فيلم nobody اتقل هتتكيف واعذروني ع الغياب بس الصحه كانت ف النازل وبجد وحشتوني اوي ولو الجزء صغير ال جاي هيبقي احلا دي البدايه وبس يارب تعجبكم انجوووووووي 😍♥️
وافتكرو أنا مبغبش اونطه والذئب رجع تاني
كمل

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و الجنيـّــّــّــّرال
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Omar1999
اوبااا الديب جه عظمه ياخويا كعادتك استمر في الابداع

• عجبني
  • حبيته
رائع جدا ك العادة يا ذئب و الجزء الجديد امتي

• عجبني
  • حبيته
فينك يا ديب عم حتنزل ايمتا بلاش تشويق منتظرينك يا ملك الوادي

• عجبني
  • حبيته
لا لا لا لا البداية كانت فاجرة بي معنة حرفي عليا الطلاق انت مبدع الجزء الجديد امتا

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Eren Yeager و ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%