NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية الهلفوت ـ عشرة أجزاء 25/9/2022

يسطا بقي ميتين الحماس
المشكله انك لما بتطول الحماس بيروح و بننسي و الدنيا بتبوظ سعتك
هعوضك ف الجزء الجاي

• حبيته
التفاعلات: Pxgnight6
لا لا لا لااا يا منتدى لااا تعظيم سلام من كل ارجاء المعمورة لاحلى كتابة واحلى قصة سلطان قصص النسوانجية الذئب

تسلم يا صاحبي على الجزء الجامد ده وربنا يكون فى عونك و خد راحتك شغلك اهم وخد بالك من صحتك عشان منزعلكش تمام 👌🔥❤❤💪

و كويس انك وضحت ان الكلب ده انت كنت بتاكله مش بتاكله هتاكل فى كلب يعني 😂😂😂
اخويا ♥️

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
خخخخخخخخخخخخخخ احااااا انا دماااااغى اتفرمت حراااام علييييك ياجدع اى الجزء الموميت ده بس جزء جاااااااااااااااااااااااااااااااااااامد فعلا ياخويا ❤
اخويا الميجو ♥️

• حبيته
التفاعلات: Magdy66
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Ehab Demian
يا مون اميى انت بتااخر جامد فتنزيل الاجزاء بس عادى كله يهون لاجل جمدان وعظمه القصه بس متتاخرش علينا كتير بقى🥲

au revoir mon ami🥰
عنياااا

• حبيته
التفاعلات: Alkn Drakol2
مش عارف احساسي بيقول ان امه هتطلع عايشه وهيا الست الغامضه اللي بتقابلها نجاه 🤔🤔😂😂دا غير الاغاخان حاسه الذئب اصلا وسليم هيطلع البعبع
بس الشخص الملثم للبي لسه مجاش ف بالي
وقتها زي ما البعبع قال هنفشخك 😂😂😂😂
تخيل كده 😂

• عجبني
التفاعلات: مصطفى بشندى
  • حبيته
التفاعلات: George tn
انا مش عارف ليه حاسس ان الغامضة امه بس مش متاكد اوي بصراحة والبعبع انا كنت ناسي خالص ان هو حاطط في قصته الحشاشين بردك فاتتني دي خالص فعاش عليك يبرو بس بصراحة مش عارف البعبع والذئب مع بعض ليه فانت شكلك هتتفشخ زي مالبعبع قال في القصة😂😂
بس جزء فشيخ واحمد اتغير 180 درجة بمعني الكلمة بس اتوقع ان هو مش بيقتل كدة هيبقي كسر وصية امه اكيد فيه حاجة اكيد يارب يكون لسة كويس ومتغيرش ان شاء **** ومتتاخرش علينا في الجديد ياحب♥️
احب اقولك أنا نفسي هتفاجئ

غبت وطال غيابك ياذئب بس رجعت بجزء جامد
وطبعا متبقاش ذئب لو محتطش التاطش بتاعك في الاخر ياخي احاا بقى منتا كنت ماشي مظبوط ياريت متتاخرش تاني بقى عشان مش نفشخك احنا بقى
من عنيا

• حبيته
التفاعلات: ☬الہٰشيٰطہٰان☬
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامد يذئب اجمل حاجه فيك انك بتنزل جزء مليان احداث وطويل جدا وتخلي الشخص الي ليقرأ يندمج عاش عليك ومنتظرين الجديد منك
تسلم يا غالي

مسائك ورد ياغالي اولا شهادتي فيك مجروحه للامانه وانت وبعض اخواني الكتاب وللامانه منكم قله يمكن على عدد الاصابع اللذين تحترمو القراء والمتابعين لك وتمتلك ادب واخلاق راقيه جدا تستحق كل الاحترام والتقدير وكل الشكر على كل شيء تسويه انا ( اتكلم عن نفسي) ممنون منك ومن اسلوبك الشيق والراقي والمميز دوما يعلم **** اننا اكون اقراء قصتك وخايف لا ينتهي الجزء لانك كاتب مميز وغير ممل ولا امتلك غير الشكر والتقدير والاحترام لك على جهودك الرائعه جمعتك مباركه ياغالي اخوك حاكم الشات
بجد الكلام ده يشرفني وشكرا جدا ليك

• حبيته
التفاعلات: حاكم الشاات
  • بيضحكني
التفاعلات: Le loup
علي فكرة انت بقيت غلس اوي وبتتاخر وبتقفل القصة في أوقات مينفعش تتقفل فيها بس عاااااش
شويه غموض كده ع الضيق 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%