NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الهروب إلى تركيا | السلسلة الثانية | ـ ثمانية أجزاء 21/11/2022

شيء لايوصف قمة الروعة
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
اسلوبك فى السرد جميل جدا بحس انك صاحبى وقاعد معاك على القهوة ايه المتعه دى تسلم بجد
 
  • عجبني
التفاعلات: فرعون العاشق و hema mharm


السلسلة التانية​

أهلا بكم من جديد واحب افكركم إحنا وقفنا في السلسلة الأولى عند لما كنا بنتناقش لما كنت بشرب القهوة انا وإيمان عن تصرفات هويدا وطبعا انا بس بهيج إيمان على فكرة إنها تتناك مع بنتها ودلوقتي ندخل في القصة

الحلقة الأولى
خلصت مناقشة مع ايمان وشربت القهوة والسيجارة وقولتلها طيب انا هخرج اروح اجيب تيشيرت عشان أشوفها نامت ولا صاحية

وفعلاً خرجت ودخلت على هويدا لقيتها مشغلة سكس و بتتفرج
قعدت جنبها وقولتلها يا روحي اللي يشوف السكس على الطبيعة مينفعش يشوف افلام غير لو مع العشيق
قالت عندك حق طبعا بس انا عجبني الفيلم ده عشان كأنهم انت وماما
قولتلها طيب نامي عشان تصحصحي معايا
قالت حاضر بس لما اخلص الفيلم القصير ده
اخدت التيشيرت ورجعت اوضة إيمان وقفلت الباب ولقيت ايمان ملط ونايمة على بطنها ومولعة سيجارة وكانت هتتعدل قولتلها لا خليكي كملي السيجارة كدا وهي سمعت الكلام وبتهز طيزها وانا بقيت احسس على طيزها وبعدين بقيت ابوس كل حته من طيزها لحد ما وصلت لخرم طيزها وبقيت الحسه وابله بريقي وابعبصها وهي تقول احححح حلو اوي يا حبيبي
اقولها طيب خدي نفس سيجارة وهي تاخد النفس وانا في نفس اللحظة ابعبصها وتقول احححح والدخان طالع من بؤها وشكلها يهيج وبقيت الحس اوي ودخلت ايدي من تحتها ومسكت زنبورها ادعكه وهي خلصت السيجارة وبقت تقول احححح حلو اوي اوي يا روحي ده انا أول مرة احس الاحساس ده وكأن طيزي عاوزة تتناك زي كسي
قولتلها هيحصل بس مش النهاردة
قالت ليه
قولتلها عشان خرم الطيز بيكون صغير وبياخد وقت عشان اوسعه ويستحمل دخول الزب ولا انتي مستعجلة يا لبوة
قالت أنا نفسي اجرب كل حاجه مع جوزي حبيبي
قولتلها وانا تحت امر مراتي بس بردو محبش إنها تتألم
أنا عاوزها تتمتع بس
قالت وانا ملكك اعمل فيا اللي يعجبك واللي يمتعنا
قلبتها على ضهرها ورفعت رجلها وبدأت الحس كسها وابعبص طيزها وهي تصرخ بصوت واطي وتقول احححح إيه الجمال ده والمتعة دي وشوية تدوس على راسي وشوية تقفش بزازها وتقول احححح كمان يا حبيبي
وبقيت اعض الزنبور وامص شفايف كسها وابعبص طيزها وهي تصرخ وتقول احححح كمان هجيب احححح هجيب يا روحي
قولتلها هاتي يا شرموطة وفعلاً اترعشت وجابت وانا شغال لحس في كسها وبعبصة في طيزها وبعدين طلعت مسكت شفايفها ابوسها وهي تمص شفايفي وتذوم واقولها خدي عسل كسك من شفايفي وهي تشفط شفايفي تمصهم وتحضني اوي وبعدين قالت يا لهوي على المتعة ده انا جبت وانت لسة لابس الشورت
وقامت اتعدلت وقالت نام انت بقا وانا ادلع حبيبي شوية
نمت على ضهري وهي قلعتني الشورت ومسكتني بوس من راسي لخدودي لشفايفي لصدري وتدعك شعر صدري وتلحس حلماتي وتمصها وبقت تبوس وتنزل لتحت لحد ما وصلت لصوابع رجلي وبقت تبوس رجلي وتمص صوابعي وتحسس على زبي وتطلع تاني لفوق لحد ما وصلت عند زبي وبدأت تبوس كل حتة فيه حتي بضاني خدوا حقهم من البوس وبعدين بقت تلحس الراس دواير وبعدين دخلت الراس في بؤها تمصها وبتحسس على باقي زبي وبضاني وبعدين دخلت زبي كله في بؤها وبقت تمص اوي وتشفط بضاني تمصها وترجع تدخل زبي كله للاخر وتمص بسرعة وهي وانا بنذوم وبعدين لقيتها بتنام عليا بالعكس
عرفت إنها عاوزاني الحس طيزها وهي بتمص زبي وفعلا بقيت الحس طيزها وابوسها وابعبصها وهي تمص زبي وتقول احححح وتقول كمان يا جوزي يا حبيبي ولقيتها بتعصر زبي في بؤها وبتهز طيزها اوي وانا عرفت إنها هتجيب تاني وبقيت ادعك زنبورها والحس طيزها ولقيتها اتعدلت وضهرها ليا ومسكت زبي دخلته في كسها وصرخت صرخة حلوة وقالت احووووو ده النيك حلو اوي وانا شغال بعبصة في طيزها وهي بقت تتحرك على زبي ووطت بقت تمص صوابع رجلي وتتحرك بسرعة على زبي وتزوم وهي بتجيب مسكت صباع رجلي الكبير تمصه اوي عشان تكتم صرختها وبعدين نزلت من عليا ونامت على ضهرها وقالت تعال بسرعه نيك كسي إللي مولع ده
قولتلها ده كس شرموط زي صاحبته المتناكة
قالت ايوا انا شرموطة اوي النهاردة وجبت مرتين
قولتلها والتالتة هتكون معايا وبدأت انيكها بالراحة وامص حلماتها وشفايفها واقولها بقا بنتك عاوزة تهيجني عليكي وعليها اللبوة بنت اللبوة
قالت اه شكلها عاوزة تتناك منك وعاوزاك انت اللي تبدأ عشان خايفة
قولتلها وانا بقا اللي هخليها تهيج وتطلب هي إنها تتناك واقولها يا متناكة زي أمك
قالت اه يا عمو نيكها ومتعها عشان اتناك منك من غير خوف منها
قولتلها وانيكك وانيكها سوا وهي تقول احححح اه يا حبيبي تنيكنا سوا ونتشرمط سوا عليك
قولتلها طيب خدي زبي في كسك يا دودو
قالت ايمان هتفتح كسي يا جدو
قولتلها لا هدعك كسك بزبي وافتح طيزك
وتقول احححح يا جدو
احححح يا عمو
نيكني ونيك بنتي يا عمو نيك بنت اخوك وحفيدتك إللي بيعشقوا زبك وسرعت في النيك وهايجين اوي ومن غير ما نقول نزلنا سوا وبقينا نوحوح ونبوس بعض اوي لحد ما هدينا ونزلت من عليها وهي في حضني
قالتلي كان حلو اوي النهاردة
قولتلها يعني النهاردة بس اللي حلو
قالت صدقني كل مرة بقول لنفسي النهاردة حلو اوي
قولتلها ده عشان بنتك الهايجة مهيجاكي ومهيجاني
قالت يمكن فعلا
قولتلها لو إحساسنا صح إنها عارفة إللي بيحصل هنا و عاوزة تتناك زيك ده احنا هنشوف متعة جامدة
قالت بقا تسيب المتعة دي وتروح سامسون عشان تنيك بشرى
قولتلها زي ما قولتلك بشرى دي الحب اللي رجعني للدنيا والعشق اللي خلاني ارجع لشبابي ومراتي الأولى وليها حق عندي
قالتلي ماشي يا عمو وباستني وولعتلي سيجارة وقالت هقوم اعملك سندوتشين حلاوة عشان اللبن يزيد ويكفي بشرى وقبلها يمكن هويدا كمان وضحكنا فقولتلها بعد ما ناخد دوش الاول
قالت حاضر ودخلنا الحمام استحمينا سوا وخرجنا ملط وهي دخلت المطبخ وانا دخلت الاوضة وبعد دقيقتين جات ومعاها السندوتشات وشاي وأكلنا انا وهي وشربنا الشاي ونمت وهي جنبي في حضني ورأسها على صدري وكل شوية تبوسني وتحضني اوي وتبصلي وتقول هتوحشني اوي يا روحي اوعى تتأخر عليا أنا خلاص ادمنتك وادمنت حضنك
قولتلها لا يا روحي يوم التلات الصبح هتلاقيني في حضنك وحضن بنتك
قالت انت عاوز تهيجني يعني وضحكنا
قولتلها فكرتيني ببنتك الهايجة
اقوم أروح أنام في حضنها وانت لو صحيتي الصبح ولقيتي الباب مقفول اوعي تدخلي علينا خبطي بالراحة لو رديت عليكي ماشي أما لو مردتش عليكي متخبطيش تاني لحد ما اطلعلك
قالت يعني خلاص اكيد هتنيكها
قولتلها لا طبعا مش اكيد
لما اشوف هي نظامها ايه مش يمكن إحساسنا غلط مع اني اتمنى يكون صح ولا انتي خايفة عليها مني
قالت اولا انا كمان أتمنى إن يكون إحساسنا صح وثانيا انا اخاف عليها من اي حد الا انت يا حبيبي وسكتت

لقيتها سرحت شوية
قولتلها سرحتي فين
قالت مستغربة نفسي ومستغربة كلامي
قولتلها لا مش مستغربة بس انتي بتقولي لنفسك اكيد عمي بيقول عليا شرموطة وعاوزة بنتي تتشرمط وتتناك ومن عمي اللي هو جدها
قالتلي انا بحبك أوي عشان كل كلامك صح
قولتلها هو ده الرد على الكلام ده كله
بصي يا إيمي انا فعلاً شايفك شرموطة بس ليا انا بس مش شرموطة في الشارع لأي حد وده عشان انا شجعتك تطلعي كل اللي جواكي وتتمتعي ولولا انك بتحبيني ووثقتي فيا مش هتعملي كدا ولا كنت عرفت أطلع الشرمطة اللي كانت مخنوقة جواكي عشان من صغرك متعودة على ده عيب وده ميصحش والكلام بحساب حتى مع جوزك مع إن المفروض طالما جوزك ناكك يبقا فاضل إيه اكتر من كده
المفروض الراجل يخلي مراته تتكلم براحتها وتقول اللي يعجبها وتعمل اللي يمتعها طالما معاه تكون عريانة مش من الملابس وبس لا ومن التحكمات والتقاليد والعيب وكل حاجه
قالت ايمان بحبك اوي
أنت فاهم كل اللي جوايا وحاسس بيا اوي
قولتلها ماهو انا جوزك ولازم افهمك واحس بيكي والا مينفعش اكون جوزك خالص وكمان عمك واخوكي وصاحبك
قالت انت قلبي اللي فرحته وعيوني اللي شافت السعادة معاك وبقت تحضني اوي
وانا حضنتها وبقيت العب في شعرها لحد ما راحت في النوم غطيتها بملاية خفيفة عشان هي ملط واخدت الشورت بتاعي وقفلت الباب عليها ودخلت اوضة هويدا بالراحة لقيتها نعسانة والقميص مرفوع لحد وسطها ولقيتها من غير اندر نمت جنبها بالراحة وانا ملط وحضنتها بالراحة ونعست ولقيتها بتصحيني ببوسة وحضن وبتلعب في زبي
انا فتحت عيني وصبحت عليها بحضن وبوسة وسألتها عن الساعة
قالت الساعة عشرة بس ازاي تنام جنبي ملط كدا وتسيبني نايمة وكمان مش يمكن ماما تدخل علينا
قولتلها لا ده انا هديت حيلها بالليل واكيد لسة نايمة وعلى فكرة هي كمان نايمة ملط

قومي بقا بقميصك الحلو ده ادخلي خدي دوش بسرعة عشان انا ادخل بعدك
قالت حاضر وباستني وقامت بسرعة تدخل الحمام ودقايق ولقيتها جات وقالت دي نايمة فعلا ملط وشكلها مبسوطة وهي نعسانة
قولتلها طيب اقوم اخد دوش عشان تنبسطي انتي كمان وقومت دخلت الحمام اخدت دوش وعملت قهوة ورجعت لهويدا لقيتها ملط
قولتلها دي غيرة ولا تقليد وضحكت
قالت الاتنين طبعا وضحكنا
شربت القهوة وسيجارة وهي بتلعب فى زبي وبعدين بقت تمصه وانا قولتلها طيب انتي مصي وانا هشرب سيجارة تانية واحنا كدا واحكيلك اللي حصل واللي هيحصل وفعلاً حكيتلها كل حاجه وفهمتها تعمل إيه وانا مش موجود وتعمل إيه لما ارجع وخلصت السيجارة وقولتلها نامي عليا وانت بتمصي وهاتي كسك وطيزك وفعلاً عملنا وضع 69 وبقيت الحس طيزها وكسها وابعبصها وهي تزوم وتمص زبي وتبوسه وتقوله هتوحشني يا حبيبي وحبيب ماما وانا اقرص زنبورها والحس طيزها وابعبصها ولقيتها بتحرك طيزها على لساني بسرعة وتمص زبي اوي وتزوم اوي وجابت عسلها على ايدي قولتلها سيبي زبي وتعالي في حضني ولما جات في حضني قولتلها خدي الحسي عسل كسك من على ايدي فهاجت اكتر وبقت تلحس ايدي وتمص صوابعي بجنون وبعدين قولتلها نفسي في سيجارة وده عشان زبي يهدا شوية لأني مش عاوز انيكها اكتر من واحد وده بردو عشان بشرى وحشاااااني أوي واكيد انا واحشها ونيكة واحدة مش هتشبعنا انا وبشرى لأننا انا وهي طماعين أوي في الحب والمتعة ومش بنشبع من بعض وخلصت السيجارة ونيمتها بعرض السرير وطيزها على اول السرير وانا قعدت على الأرض ورفعت رجلها وبدأت الحس كسها وابعبص طيزها وبعدين الحس طيزها وادعك زنبورها وشفايف كسها وهي هايجة اوى وبتدعك بزازها وتعصرهم وبعدين وقفت ورفعت رجلها اكتر وبقيت افرش كسها بزبي وادعك زنبورها برأس زبي وبعدين دخلت زبي في طيزها وبقيت ارزع في طيزها وافرك زنبورها بين صوابعي وهي تقول احححح حلو اوي يا جدو جميل يا حبيبي يا خطيبي يا جوز ماما نيك شرموطك بنت لبوتك يا روحي نيك لبوتك بنت متناكتك يا جدو يا حبيبي يا عشيقي وحسيت بحركة في الصالة وده معناه أن ايمان صحيت بس مقولتش لهويدا وهي طبعا مركزة في النيك فبقيت ارزع عشان تعلي صوتها وبقرص زنبورها وهي فعلا قالت اححح بصوت عالي شوية ونزلت عسلها وانا شغال دعك في كسها ونيك فى طيزها وبحركة سريعة نيمتها على بطنها ونمت فوقها وبقيت مركز ناحية الباب ولمحت خيال ايمان من تحت الباب واقفة بتتصنت فقولت لهويدا خدي زبي في طيزك الشرموطة يا متناكة ورزعت اوووي وهي صرخت وجابت عسلها تاني ولسة هايجة وبتقول نيكني اوي يا روحي عشان هتوحشني وبعدين خليتها تأخذ وضع الكلب وبقيت ارزع زبي في طيزها واضرب طيزها وادعك زنبورها وحسيت إني قربت اجيب
قولتلها قربت اجيب
قالت عاوزة تجيبهم واحنا حاضنين بعض
قولتلها تعالي اركبي انتي ونمت على ضهري وهي قعدت على زبي وبقت هي تحرك طيزها تنيك نفسها وانا بردو برزع في طيزها واعصر بزازها وامص حلماتها وشفايفها لحد ما نزلنا سوا وفضلت نايمة عليا وخيال ايمان اختفى وهويدا مسكت منديل قفلت بيه طيزها ونامت جنبي في حضني ورأسها على صدري واتكلمنا شوية وبعدين قولتلها البسي القميص من غير الاندر واطلعي خدي دوش عشان اقوم انا كمان وكفاية كدا على امك إنها تقعد لوحدها
قالت حاضر وفعلاً خرجت وكانت ايمان قاعدة في الصالة وهويدا صبحت عليها ودخلت الحمام ولما إيمان سمعت صوت الدوش دخلت عليا وحضنتني وصبحت عليا وانا ملط زي ما انا
فقالتلي انت ملط وهي خارجة من غير اندر يبقا حصل
قولتلها طبعا وبنتك بقت متناكة بنت متناكة
قالت اححح بلاش تهيجني أحسن اخليك تنيكنا سوا ونخلص عليك وتروح عند بشرتك تنام من التعب وضحكنا
قولتلها لا خلاص مش هقول كلام يهيجك يا روح عمو
قالت بس عاوزة اعرف حصل ازاي
قولتلها لما اركب اتوبيس سامسون هكتبلك كل اللي حصل أو لو لقيت فرصة هقولك قبل ما امشى
قالت تمام اخرج انا بقا قبل ما تخرج البت دي من الحمام
خرجت إيمان وقفلت عليا الباب ودقايق ولقيت هويدا دخلت وانا قمت لبست شورت واخدت معايا بوكسر وشورت وتيشيرت ودخلت الحمام اخدت دوش ولبست وخرجت من الحمام لقيت هويدا لابسة قميص نوم حلو وعاملة ميكاب وشعرها مفرود وكأنها عروسة يوم الصباحيه وشكلها فرحانه وطبعا انا عارف فرحتها بسبب إحساسها إن أمها عارفة إنها متناكة مني فقولت لايمان طيب وانت يا مراتي يا حبيبتي مش تقومي تلبسي حاجة حلوة كدا عشان جوزك اللي مسافر ولا ضرتك هتفوز عليكي
قالت لا طبعا بس كنت عاوزة اشوف جوزي هيهتم بيا ولا مركز مع عروسته الجديدة بس وضحكنا وقامت دخلت الحمام اخدت دوش ولبست قميص قصير حلو وميكاب بردو وبعدين دخلوا المطبخ يجهزوا الاكل بعد ما سألوني يجهزوا فطار ولا غدا قولتلهم لا غدا عشان اتغدى معاكم والبس وانزل ده احنا قربنا على العصر وانا قعدت في الصالة وكتبت في الماسنجر ازاي حصل اني انيك هويدا طبعاً حكاية من تأليفي عشان إيمان متعرفش إني بنيك بنتها من قبلها بكتير ونفس الحكاية كتبتها لهويدا عشان لو أمها سألتها يكون كلامنا واحد وفهمت هويدا تقول إيه وانا مسافر وفهمت إيمان بردو وبعدين دخلت المطبخ معاهم وبقيت اهزر وهويدا تهزر وإيمان ضربت بنتها على طيزها فقالت هويدا اححح
قالت ايمان إيه بتوجعك يا مايصة وضحكت فردت هويدا وقالت إنتي ماما ومش هقدر اضربك بس جوزي حبيبي هيضربك عشان تعرفي إنها بتوجع وانا فعلا ضربت ايمان بس مع الضربة بعبصتها وإيمان قالت اححح بس هو خطيبك مش جوزك يا شر..... وانا برقتلها فصلحت الكلمة وقالت شرشوحة
قالت هويدا ااااه شرشوحة بس حبيبي بردو المهم انها وجعتك
قالت ايمان لا دي الضربة عجبتني وطبعا هما بيتكلموا بخباثة مع بعض لسة بردو مفيش صراحة أو فيه شوية كسوف وخلصوا الاكل وقعدنا اتغدينا وقعدت وهما الاتنين يمين وشمال في حضني وقولتلهم عاوز اقول كلمتين من غير زعل
هما اتخضوا واتعدلوا يبصولي وانا قولت محدش يقاطعني
قالوا حاضر
قولت بصرف النظر عن اني جيت اعيش معاكم أو عشان اشتغل إنما يمكن مثلا اموت ومرجعش تاني ولسة هيقاطعوني انا شاورتلهم يسكتوا وكملت كلامي وقولت فلازم تعرفوا ان برغم اي حاجة حصلت بس انا فعلا حبيتكم اوي انا معاكم حسيت إني مع بنتي وحفيدتي ومع حبيبتي وعشيقتي ومع خطيبتي ومراتي انتوا حسستوني احاسيس جميلة كنت محتاجها وخرجتوني من الوحدة والغربة مع أن بشرى بتعمل ده معايا بس في اوقات معينة مش اليوم كله معايا إنما انتوا بنام في حضنكم كل يوم ولقيتهم هما الاتنين دموعهم نازلة وحضنوني اوي ويبوسوا في كل حتة في وشي وايدي وقالت ايمان علي فكرة يا عمو احنا اللي كنا محتاجينلك اكتر واحنا اللي كنا مدفونين واحنا عايشين وانت اللي حسستنا أننا عايشين وعرفنا حاجة اسمها السعادة معاك وهويدا دموعها تنزل وتقول ايوا يا ماما قوليله وهي مش عارفه تتكلم من العياط وحضناني وماسكة ايدي تبوس فيها وإيمان تقول ده انت يا عمو عرفتنا معنى الضحك من القلب إزاي
حسستنا إننا بشر مش مجرد ناس تنفذ تعليمات واوامر وبس وبعد ما كنا عايشين بتفكير ناس غيرنا انت علمتنا نعيش بتفكيرنا احنا ونكون اصحاب قرار
أنت يا عمو مش بتحبنا اكتر مننا والوضع بقا درامي اوي فقولتلهم صدقوني يا بنات كلامكم ده اسعدني اوي ودموعكم دي وسام على صدري وغالية اوي بس هتكونوا اغلى اوي لو عملتوا حاجة انتوا الاتنين سوا
قالوا انت تؤمر واحنا نعمل
قولتلهم قهوة
انفجرنا في الضحك وشكلهم كان حلو اوي وهما بيضحكوا ودموعهم نازلة وفعلاً قاموا عملوا قهوة وقعدوا جنبي وشربت القهوة وبعدين قولتلهم كدا انا هكون محتاج مترجم معايا وضحكت
قالوا صح هتعمل ايه
قولتلهم هكتب كل الكلام اللي ممكن احتاجه واترجمه واخلي بشرى تبعتلي الموقع عشان لما اركب تاكسي من الموقف لحد بيتها وكمان انت تبعتيلي الموقع عشان لما ارجع بردو وفعلاً قعدنا نشوف الأسئلة اللي ممكن احتاجها في الطريق وترجمتها واحتفظت بيها وبعدين قومت لبست واستعديت للنزول وقعدت حاضنهم وبقيت ابوسهم واقولهم هتوحشوني وهما بردو يقولوا لحد ما بقت الساعه 6 المغرب والاتوبيس بيتحرك 8 فقولتلهم انزل دلوقتي قالوا خليك معانا كمان نص ساعة وفعلاً قعدت معاهم وهما مش عاوزين يخرجوا من حضني وكأني مسافر ومش راجع تاني او هغيب كتير وبعدين قولتلهم كفاية كدا عشان الحق كرسي مريح وبسلم على ايمان الاول واخدتها في حضني وبوسنا بعض كتير بس في الخدود وعلى جبينها وحضنا بعض اوي وبعدين حضنت هويدا وبوستها زي أمها وروحت ناحية الباب وهويدا قالت متتأخرش عليا يا جدو وجات تجري حضنتني تاني وبقت تبوسني في خدودي وبعدين مسكت شفايفي باستني بوسة جامدة وانا تجاوبت معاها واندمجنا في البوسة اوي وده كان اتفاق بيني وبينها وإيمان واقفة تبص علينا ودموعها نازلة
قولتلها لا مش بحب الوداع بالدموع
عاوز ابتسامتكم الحلوة وابتسموا فعلا ونزلت لقيتهم واقفين في البلكونة يودعوني

نكمل الحلقة الجاية

......................................



الحلقة الثانية

وقفنا الحلقة إللي فاتت عند لما نزلت اروح لبشرتي وإيمان وهويدا في البلكونة يودعوني واخدت تاكسي وبالصدفة لقيت السواق عراقي يعني مش محتاج ترجمة ووصلني لحد الموقف ولما عرف إني مصري نزل معايا عشان بيعرف يتكلم تركي وحجزلي التذكرة وعرفني مكان الاتوبيس وكان رافض ياخد فلوس بس انا صممت وشكرته وتبادلنا ارقامنا وركبت الاتوبيس ولقيت رسايل من بشرتي ومن ايمان وبنتها وبقيت ارد عليهم واهزر معاهم وبشرتي فرحانة إني رايح عندها وفعلاً حسيت إني راجع من السفر ومراتي منتظرة وصولي وبتسألني تلبس إيه الصبح وكلامها كله فرحة وحب وشوق وانا طبعا مشتاق ليها اوي والاتوبيس اتحرك واحنا بقينا نتكلم سوا لحد ما وصلنا لنص الليل

قولتلهم يالا كلنا ننام وفعلاً قفلنا سوا كلنا ونمت لحد الساعة 6 صباحا وبعثت رسايل لبشرى وايمان وهويدا
اصبح عليهم وبعد نص ساعة لقيت إيمان بترد عليا وبعدين لقيت هويدا بردو ردت وحسيت إنهم بيحبوني اوي من قلقهم وأنهم صحيوا بدري ده من القلق والتوتر النفسي إني مش معاهم وبعدين بشرى ردت واطمنت عليا وبعدين راحت تجهز الفطور عشان جوزها اللي عايشة معاه ينزل بسرعة وعشان تجهز نفسها لجوزها اللي بتحبه ويعشقها وحوالي الساعة 8 ونص صباحا وصلت موقف سامسون وكتبت لبشرى إني وصلت وطلبت منها تبعتلي الموقع وفضلت منتظر إنها تفتح الفون وتشوف الرسالة لحد ما فتحت الساعة 9 وبعثت الموقع وقالت خلاص لما توصل كلمني وفعلاً ركبت تاكسي وفتحت الموقع للسائق من غير ما اتكلم وهو اتحرك ووصلت بعد نص ساعة واتصلت على بشرى عرفتها إني وصلت عند باب العمارة

قالت اطلع على طول وركبت الاسانسير ووصلت الدور اللي ساكنة فيه وهي لما سمعت باب الاسانسير بيفتح هي فتحت الباب ودخلت عندها بسرعة وقفلت الباب ولقيتها لابسة القميص الموف اللي بحبه واخدنا بعض بالحضن الجامد والبوس الاجمد ونبص لبعض نظرات كلها شوق وحنين وحب ولهفة وبعدين قالت ادخل يا روحي خد دوش وتخرج نفطر سوا وفعلاً دخلت الحمام اخدت دوش ولبست برنس جوزها وخرجت لقيت الفطار جاهز
قولتلها اتصل الاول بايمان عشان ما يقلقوا وفعلاً اتصلت فيديو كانت ايمان في اوضتها بتلبس فكانت لسة بقميص النوم فقولتلها انتي لسة ملبستيش وهي قالتلي وانت وصلت وقلعت يا عمو وضحكنا
فقولتلها خدي صبحي على مرات عمو وبشرى اتفاجئت
قولتلها لا ما تنحرجي دي بنت جوزك وضرتك كمان وضحكنا وإيمان شافت بشرى بالقميص وقالت أبلة بشرى جميل جدا القميص عليكي يا مرات عمي وهزرنا بس بشرى محروجة شوية وانا بضحك على شكلها وهي مكسوفة وبعدين قولت لايمان فين دودو
قالت في اوضتها

قولتلها هاتيها اسلم عليها وندهت عليها وسلمت عليها وبعدين شافت بشرى جنبي بقميص النوم وقالت إيه الجمال ده

قولتلها دي مرات جدو يا خطيبتي وحضنت بشرى وبشرى مذهولة من اللي بعمله وبعدين قولتلهم يالا البسوا عشان الشغل وانا شوية كدا واتصل تاني وقفلت معاهم وبشرى مستغربة وسألتني انا عملت كدا ازاي وليه
قولتلها عشان ده من احلامنا انا وانتي أن حد يعرف إننا متجوزين وكمان عارف ان ده هيفرحك أن حد يكون عارف أننا بنتنايك في نفس الوقت يعني ايمان دلوقتي بتتخيل انا بنيكك ازاي وبنعمل إيه ونفسها تكون معانا وتقولك زب عمي حلو في كسك يا مرات عمي وتقولي نيك ضرتي حلو يا جوزي
بشرى قالت احححح ده حلو اوي وهجمت عليا وهجمت عليها نبوس بعض وبعدين قالت طيب نفطر الاول

قولتلها عندك حق وفطرنا واخدت الفياجرا وشربنا الشاي وقلعنا ملط ونيمتها على وشها وبقيت ابوس ضهرها وكل حتة من جسمها تاخد حقها من المتعة لحد ما وصلت طيزها بقيت الحسها وابوسها واضربها وابعبصها وبشرى تصرخ من المتعة ونزلت عسلها وانا شغال بوس ولحس وبعبصة وقلبتها على ضهرها وبقيت ابوس كل جزء من وشها وهي تصرخ وتقول نيكني
وانا اقولها لما كل جزء من جسمك ياخد حقه من المتعة واعصر بزازها والحس حوالين الحلمات اللي وقفت اوي من الهيجان ونزلت على بطنها ابوسها والحسها وبعدين وراكها وبعدين بقيت الحس حوالين كسها وهي تصرخ واعض زنبورها واقولها عاوزاني انيكك انتي وإيمان سوا وهي تقول احححح ياريت تنيكنا سوا
قولتلها طيب اتصل بيها نهيجها
قالت أنا مراتك ملكك اعمل اللي يعجبك واللي يعجبني
طبعا بشرى وصلت معايا بمرحلة إنها تثق فيا ثقة عمياء
فعلاً اتصلت على أيمان صوت الاول قولتلها أدخلي المخزن وافتحي الكاميرا وبسرعة دخلت وفتحت وانا كمان فتحت الكاميرا ورجعت الحس اوي كس بشرى وبشرى تصرخ وإيمان قالت احححح كسك مولع يا مرات عمي وبشرى تقول ايوا مولع من لسان عمك وطلعت لفوق وبقيت افرش كس بشرى بزبي وهي تصرخ وتقول احححح نيكني وانا اعذبها وما ادخله وإيمان تقول حرام عليك يا عمو دخل زبك في كس مرات عمي ضرتي حبيبتي احححح وبشرى هاجت اكتر وبقت تضربني بالراحة طبعا وتقول نيكني يا خول يا ابن المنيوكة
قالت ايمان اححححح
قالت بشرى عمك خول ما يعرف ينيك
انا قولتلها طيب خدي يا شرموطة يا بنت المتناكة يا لبوة وهي صرخت وقالت اححححح فشختني يا كسمك وإيمان تقول احححح حلو اوي
بشرى قالت عمك ده منيوك كسي وانا شرموطته ولبوته ومنيوكته
انا قولت شايفة يا إيمان ضرتك شرموطة ازاي
شايفة مرات عمك لبوة ازاي
شايفة مرات عشيقك منيوكة ازاي
قالت بشرى ايوا أنا منيوكة ما متناكة
قالت ايمان وايه الفرق
قالت بشرى المتناكة تتناك وما تتمتع إنما المنيوكة دي اللي تتمتع اوي وعمك بيخليني منيوكة اوي وشرموطة اوي وقحبة اوي وبعدين قولت لايمان اقفلي كفاية كدا
بشرى قالت ليه تقفل خليها معانا دي ضرتي حبيبتي ومتناكة جوزي وصرخت وقالت اححححح هجيب يا كسمك
قولتلها هاتي يا بنت المتناكة يا قحبتي ونزلت عسلها تاني
قالت ايمان اححححح لا يا روحي انا منيوكة جوزك احححح
انا اقفل احسن كسي ولع وشوية كدا اتصل تاني وقفلت فورا
وقلبت بشرى في وضع الدوجي ودخلت زبي في طيزها وهي تصرخ وتقول احححح كمان يا جوزي يا حبيبي يا عشيقي يا نياكي يا مشرمطني يا ممتع جسمي وروحي
وبقيت اطلع زبي من طيزها ادخله في كسها وهي تصرخ من المتعة وحسيت إني قربت انزلهم
قولتلها انزلهم فين
قالت طفي نار كسي بلبنك و هاجت اوي وبقيت ارزع ونصرخ سوا ونزلنا سوا وهي قامت بسرعه مسكت زبي تمصه بجنون وبعدين نمنا جنب بعض حاضنين بعض لحد ما ارتاحنا وقومنا دخلنا الحمام سوا واخدنا دوش وانا لبست البرنس بتاعها عشان برنس جوزها يلحق ينشف قبل جوزها ما يرجع وهي لبست اندر وستيانة بس وقعدنا في الصالة شوية

قالتلي زي ما خليت ايمان تشوفني بتناك عاوزة اشوفها
قولتلها طبعا ده اكيد هيحصل وهخليكي تشوفيني وانا بنيك الأم وبنتها سوا
قالت بجد
قولتلها طبعا بجد في خلال يومين هيكونوا الاتنين شراميط مع بعض تحت زبي
قالت أنا عارفة جوزي حبيبي مجنون وتخطيطه في النيك جبار
قولتلها بس شوفتي إيمان هاجت ازاي لما شتمتيني
قالت اه سمعتها قالت احححح
قولتلها كدا هي كانت عاوزة تشتمني بس خايفه
قالت لسة ما تعرف جوزها إنه على السرير ما عنده حدود في الكلام وبيسمح بكل شيء
كدا يمكن تتجرأ لما سمعتني بشتمك
قولتلها اكيد ده هيحصل أو هتسألني
هنشوف لما ارجع
المهم عاوز شاي
قالت تعالى ندخل المطبخ نعمل شاي ونعمل الاكل عشان تتغدى قبل ما تروح
دخلنا المطبخ سوا وعملتلي شاي وبدأت تعمل الاكل وانا بشرب الشاي واتحرش بيها عشان هي بتحب كدا وبعد حوالي ساعتين او اقل بشوية خلصت الاكل وإيمان اتصلت وكان معاها هويدا وشافوا بشرى بالاندر والستيانة قالوا اوبا على الحلاوة وكنا في المطبخ لسة وبعدين خرجنا قعدنا في الصالة وبقينا نهزر سوا شوية وبعدين قولتلهم هنقفل عشان نتغدى ونحلي وبعدين انزل اركب اجيلكم الصبح وقفلت معاهم وبدأنا النيكة التانية انا وبشرى مراتي الأولى وحبيبتي الوحيدة وعشيقتي الشرموطة وفي اسطنبول هويدا بتقول لأمها جدو وحشني أوي وإيمان قالت وانا كمان وحشني أوي أوي
قالت هويدا اقولك حاجة يا ماما حسيت بيها
ايمان اتخضت وقالت قولي
قالت هويدا انا حسيت إن جدو فعلا خطيبي وحبيبي لما سافر
قالت ايمان تصدقي عندك حق انا بردو حاسة إنه جوزي وغايب عني
قالت هويدا ماهو ...وسكتت
قالت ايمان ماهو إيه
قالت هويدا ماهو جوزك وخطيبي بس عاوزة أقول زيك إنه جوزي وضحكوا الاتنين وواضح عليهم الهيجان
هويدا قالت يكون في علمك إنه لما يرجع بالسلامة هينام في حضني انا الاول
قالت ايمان لا يا روح امك ده جوزي وينام في حضني انا
قالت هويدا خلاص اتجوزه وينام في حضني وانفجروا في الضحك
قالت إيمان للدرجادي احنا حبيناه
قالت هويدا فعلا هو يتحب ده الوحيد اللي دلعنا وريحنا وطمنا بحضنه وحنانه
قالت ايمان عندك حق يا دودو ده بيعمل معانا اللي ميتعملش عشان يشوفنا بس فرحانين
وانا شغال نيك فى بشرى وهي شغالة شرمطة معايا وتحتي وفوقي ونيكتها في كل حتة في الشقة كل لما الاقي نفسي سخنت وهجيب اقولها تعالي نغير المكان واتمتعنا اوي سوا وقولتلها كل أسبوعين اجيلك يوم زي كدا
قالت بشرى ياريت انا خلاص اتفرعنت على نيك نزار وبقيت ما احس بالمتعة الا معاك واخدت دوش ولبست وقعدت وهي جنبي بالقميص الموف لحد الساعة 6 وهي اتصلت على جوزها قالها إنه خلاص هيتحرك من الشغل وانا ودعتها بالاحضان القوية والبوس الجامد ونزلت بقيت اتمشى أمام العمارة وبشرى لبست وواقفة في البلكونة واتصلت بيا وبقينا نحب بعض لحد ما شفت جوزها بيركن العربية وقفلت مع بشرى وركبت تاكسي يوصلني الموقف

في اسطنبول إيمان صرخت مرة واحدة وقالت يا لهوي نسيت أسأل جدك معاه فلوس ؟
يقطعني مش تفكريني يا بت
قالت هويدا وانا مالي وضحكت
قالت ايمان يادي الكسوف
قالت هويدا كسوف من جوزك وضحكت

انا وصلت الموقف ولقيت اتوبيس هيتحرك الساعه السابعه حجزت فيه وركبت وفعلاً اتحرك وكتبت لإيمان وهويدا اني اتحركت وبكلم كل واحدة لوحدها وبتفق مع كل واحدة هتعمل ايه لما اوصل البيت

قولتلهم يناموا بدري عشان هصحيهم بدري وبعدين قفلت معاهم ونمت نوم عميق طبعا نيك طول النهار وسفر فلازم انام
صحيت الساعة 5 الفجر كتبت رسالة لإيمان ورسالة لهويدا والساعة 6 لقيتهم الاتنين ردوا عليا
قولتلهم خلاص ساعة واكون عندكم وفكرت كل واحدة باللي هيتعمل لما اوصل ومين اللي يفتحلي الباب
قفلت معاهم عشان يدخلوا الحمام ويفوقوا من النوم ونزلت من الاتوبيس اخدت تاكسي وفتحتله الموقع وهو وصلني واول ما نزلت من التاكسي بعت رساله لهويدا
قولتلها انا وصلت ادخلي الحمام زي ما اتفقنا وصبرت ثواني لحد ما شافت الرسالة وقالت اوك وطلعت العمارة وخبطت على الباب وإيمان فتحت الباب وفتحت حضنها وانا دخلت الشقة ودخلت حضنها وقفلت الباب واشتغلنا بوس في بعض وسندتها على الباب وبقيت ابوس رقبتها عشان هي بتهيج اوي منها وايدي بتعصر في بزازها وناكل شفايف بعض واحسس علي ضهرها وطيزها وابعبصها وهي تحضني اكتر وبتاكل شفايفي وانا نزلت حمالات القميص وبزازها خرجوا برا وبقيت ارضع الحلمتين سوا وهي تقول احححح وحشتني ونزلت القميص وهي من الهيجان مش حاسة والقميص نزل على الارض وانا وهي بنقطع بعض من البوس والتقفيش في بزازها ومص الحلمات لحد ما بقت مش قادره تقف وهتقع فعلا سندتها لحد ما قعدنا على الارض وانا برضع بزازها وهي شغالة احححح اوووووف ارضع كمان يا جوزي يا حبيبي يا واحشني ونيمتها على الأرض وانا فوقها وهويدا خرجت من الحمام بالراحة وواقفة تتفرج شوية وبعدين نزلت على الأرض جنبنا ونامت بالراحة جنب أمها وقالت طيب ماهو خطيبي زي ما هو جوزك ومن حقي بردو اسلم عليه وشدتني من فوق أمها وإيمان اتخضت بس من الهيجان مش عارفه تتحرك ولا تتكلم ولما شدتني هويدا انا نمت على هويدا وايدي بتدعك بزاز إيمان وبنبوس بعض انا وهويدا جامد وهي طلعت بزازها وبقيت ماسك بز ايمان الشمال وبز هويدا اليمين وبعصرهم وابوس دي بوسة ودي بوسة وارضع حلمة ايمان وحلمة هويدا وصوت اهاتهم عالي
قولتلهم صوتكم عالي واحنا جنب الباب يا شراميط
قوموا عشان الشغل يالا وانا قمت وهما مش قادرين يقوموا وبعدين هويدا حضنت أمها وباستها على شفايفها
قالتلها قومي يا مرات عريسي وإيمان قالت ماشي يا عروسة جوزي وضحكنا وقاموا وكل شوية ابصلهم واضحك وهما يبتسموا من غير كلام وقولت طيب هنفطر ولا ارجع سامسون افطر هناك
لقيتهم من غير كلام بردوا دخلوا المطبخ بسرعة وجهزوا الفطار وفطرنا ولبسوا وقبل ما ننزل حضنتهم سوا وقولتلهم وحشتوني جدا
اخيرا اتكلموا وقالوا مع بعض وانت كمان وحشتنا اوي
قولتلهم اكيد واضح اني وحشتكم وقربت وشي من ايمان بوستها من شفايفها وبعدين هويدا ونزلنا وبعد ما نزلنا إيمان قالت طيب كنت خليك انت ونام
قولتلها لا خليها لبعد الضهر ونرجع كلنا سوا عشان ننام سوا ونصحى سوا عشان نعرف نقعد مع بعض براحتنا وابتسمت وغمزت وهما ابتسموا ووصلنا لقينا اسراء ونادية موجودين وسلمت عليهم وهزرنا والبنات قالوا احنا توقعنا إنك هترجع من سامسون تعبان ومش هنشوفك النهاردة
قولتلهم هتعب من إيه يعني ولا انتوا مش عاوزين تشوفوني
إسراء قالت لا يا خبر ده انت يا عمو لما بتغيب يوم بتوحشنا بس يمكن تعبان وابتسمت ابتسامة خبيثة و بعدين قولتلها طيب يا لئيمة انتي عاوز قهوة وضحكنا كلنا وعملتلي قهوة وشربتها والوقت فات ووصلنا بعد الضهر بساعة كدا وانا قاصد إني مقولش انا ماشي أو يالا بينا وقاعد على المكتب اقلب في الفيس وهويدا تعتبر قاعدة في حضني وبتشوفني بكلم مين وطريقة كلامي على الفيس وكدا ولقيت ايمان بتقولي الساعة بقت اتنين يا عمو
قولتلها يعني إيه
قالت يالا بينا نروح مشوارنا
قولتلها والبنات هنسيبهم لوحدهم
قالت دول أصحاب مكان
قولتلها انا عارف طبعا إنهم اصحاب مكان بس انا اقصد نسيبهم لوحدهم وممكن حد يغتصبهم وكلهم انفجروا في الضحك ونادية قالت مفيش اخف من دمكم يا مصريين وبعدين خرجنا انا وايمان وهويدا

نكمل الحلقة الجاية
..............................................


الحلقة الثالثة

وقفنا الحلقة إللي فاتت عند لما خرجنا انا وايمان وهويدا من الاتيليه واتمشينا شوية وعزمتهم على ايس كريم واشتريت حلويات ورجعنا البيت كنا العصر تقريبا ودخلنا الحمام بالدور اخدنا دوش وقولتلهم ننام بقا ساعتين عشان كلنا يعتبر منمناش كويس
هويدا قالت عندك حق بس انت هتنام في حضني انا ياسي جدو ومن غير مناقشة
قولتلها انتي وماما في اوضة وانا لوحدي في اوضة وبالليل نشوف موضوع أنام في حضن مين ده وضحكنا وفعلا دخلت اوضة إيمان ونمت وهما دخلوا اوضة هويدا وناموا وبعد ساعتين ونص لقيت إيمان بتصحيني وبتقولي كفاية نوم كدا وقوم بقا عشان نتغدى وتقعد معانا عشان وحشتنا اوي
وهويدا سامعة وقالت اه فعلا وحشتنا اوي وبطل كسل بقا ولا مرات جدو تعبتك امبارح
قولتلها امبارح خلاص راح لحاله والنهاردة يوم جديد بنشاط جديد واهو يا ستي قومت وهدخل اخد دوش وافوقلكم
وفعلاً قمت واخدت شورت بس ودخلت الحمام اخدت دوش ولبست الشورت بس وخرجت قعدت في الصالة وهما خلاص جهزوا الاكل وقعدنا كلنا ولقيتهم عاملين سمك وانا اصلا بحبه ولقيتهم بياكلوني بأيديهم سمك من غير عيش ولا رز
انا قولتلهم كفاية دلع بقا احسن اتعود على كدا
قالت ايمان وماله تتدلع براحتك
قولتلهم ياااااه انا غبت يوم واحد عنكم وارجع الاقي الحب والدلع ده كله
قالت هويدا بجد يا جدو وحشتنا اوي وحسينا البيت وحش اوي من غيرك لدرجة أن انا وماما كل واحدة قاعدة في اوضتها لوحدها
قولتلها وانا بحبكم اوي انتوا الاتنين وشبعت من الاكل واقوم بقا اغسل بؤي ماهي ايدي نضيفة زي ماهي وضحكت ودخلت الحمام غست ايدي وبؤي واخدت فياجرا وكنت جبت من سامسون رش لزبي يخليني اطول فتره النيك اكتر فقولت اجربه بس طبعا مش دلوقتي لما اقرب انيك ارش إنما الفياجرا مفيش فيها مشكلة ورجعت قعدت في الصالة وعملوا شاي لينا كلنا وقعدوا كالعادة في حضني وشربنا الشاي ونهزر ونتفرج على التلفزيون لحد ما بقت الساعة 9 قولت لهويدا عاوز قهوة
قالت من عيوني
قولتلها لا من البن اللي جوا إنما عيونك دي خليها اشوف فيها سعادتك وراحتك
قالت هويدا انت مش معقول يا جدو وحضنتني وباستني وقالت انت فعلا تتحب وانا يا ماما شفت الحب ده من أصدقائه على الفيس سواء شباب أو بنات وستات كلهم يا ماما بيحبوه من غير ما يشوفوه يبقا احنا بقا اللي عايشين معاه ده احنا كدا نعشقه وإيمان قالت صح يا دودو
قولت طيب والقهوة نظامها إيه في الموضوع ده وضحكت
قالت هويدا ثواني وتكون جاهزة وفعلا راحت عملت القهوة وشربتها مع سيجارة والساعة وصلت 10 فقالت ايمان السمك بيخدر الجسم ويشجع على النوم
هويدا قالت خلاص يا ماما روحي انتي نامي
إيمان بصت لبنتها اوي مع ابتسامة طبعا
قولتلهم استنوا قبل ما تتخانقوا
قالوا نعم
قولت على فكره انتوا الاتنين واحشني ومش هنام مع واحدة واسيب التانية
هويدا قالت شكله يا ماما هيعمل زي لما رجعنا وينام لوحده
قولتلها لا طبعا ده انا بقول وحشتوني
قالت ايمان اومال هتعمل ايه
قولتلها هنام بينكم انتوا الاتنين
هويدا قالت بجد يا جدو
قولتلها طبعا انا عاوز انام في حضنكم انتوا الاتنين وحسيت إنهم فرحوا اوي
قولتلهم يالا بينا على اوضتك يا ايمي عشان السرير اكبر ونكون براحتنا وابتسمت
دخلنا الاوضة وانا نمت في النص وقولتلهم على فكرة أنا حاسس اني بردان شوية فعاوز حاجة خفيفه نتغطى بيها كلنا
ايمان جابت ملاية كبيرة وفردتها ونامت يميني وهويدا شمالي وانا حاضن الاتنين وبنحكي في أي كلام سوا وبحسس بكل رجل على رجل كل واحدة منهم وطبعا ايدينا كلنا تحت الملاية وافتكرت الرش اللي بيطول مدة النيك فقولتلهم هقوم ادخل الحمام ودخلت الحمام رشيت اسبراي على زبي وفضلت في الحمام حوالي عشر دقايق وغسلت زبي ورجعت نمت في النص بس من غير ما احضنهم
عشان ايدي تكون حرة وأعرف احركها ودخلت ايدي تحت الملاية ومسكت ايد إيمان بايدي اليمين وايد هويدا بايدي الشمال وبعدين قربت ايد إيمان من زبي وهي ما صدقت وبقت تدعك فيه واحنا بنتكلم عادي مع بعض وبعدين إيمان بقت تحاول تدخل ايديها في الشورت بتاعي وانا ساعدتها وطلعت زبي وبقت تلعب فيه وانا كل شوية امسك زبي معاها وبعدين قربت ايد هويدا من زبي ومسكت زبي مع أمها وإيمان فاكرة أن دي ايدي انا إنما هويدا عارفة وبعدين سيبتهم شوية يلعبوا في زبي سوا ومرة واحدة رفعت الملاية من علينا وإيمان اتفاجئت فعلا أن ايد بنتها اللي معاها وهويدا عملت نفسها مصدومة من المفاجأة وبصيغة الأمر قولتلهم خليكم زي ما أنتم طالما هيجتوني لازم تريحوني واظن بعد اللي حصل لما جيت الصبح خلاص هويدا فهمت انك مراتي يا ايمي وانتي كمان عرفتي أن دودو خطيبتي وكلنا بنريح بعض وحضنتهم وبوست كل واحدة بوسة من شفايفها وهما ساكتين ومخضوضين بجد عشان التخيل والتمني حاجة والواقع حاجة تانية خالص وايديهم لسة على زبي بس مش بيلعبوا ولا بيتحركوا هما كأنهم نسيوا أيديهم وساكتين
انا بحسس على ضهرهم وبقولهم انا بحبكم انتوا الاتنين ومتأكد من حبكم ليا وكلنا لينا احتياجاتنا الجنسية مع اختلاف الأسباب يعني انا وإيمان عشان جربنا الجنس واتحرمنا منه وهويدا عشان مراهقة ونفسها تجرب وكمان عشان الكبت اللي عندكم صدقتوا ما لقيتوا حد قريب منكم وبتثقوا فيه واعتقد إني قدرت اخليكم تحسوا بانوثتكم من غير خوف من كلمة عيب وميصحش اللي عملت لينا احنا التلاتة عقدة لأن مراتي كانت بردو عندها عيب وميصحش واعتقد انك يا دودو حاسة أو شاكة
او شوفتينا انا وأمك وأحنا نايمين سوا كراجل ومراته وبيمتعوا بعض وعاوزك تردي بصراحة
قالت هويدا بصراحة اه يا جدو شوفتكم كذا مرة
ايمان اتفاجئت وبصت لبنتها بكسوف وبعدين بصتلي
قولتلها شوفتي يا ايمي اهو إحساسنا طلع صح إنها شافتنا واعتقد زي ما اتخيلنا يا إيمي أن لو دودو معانا كلنا هنحس بالمتعة وعدم الخوف أن دودو صاحية ولا نايمة ولازم نستنى لما تنام وهي اللئيمة مركزة معانا وتلاقيها كانت بتتفرج وهي بتلعب فى كسها وحضنتهم اكتر وقولت ومفيش امتع من أن الأم وبنتها يتناكوا من راجل واحد وبقيت احسس على ضهرهم ورقبتهم وكل ده وايديهم لسة على زبي بس زبي نام
قولتلهم بس كدا زبي زعلان منكم ونام من الزعل يالا بقا صحوه وعاوز تفاهم بينكم في المتعة وعشان ده اول لقاء ثلاثي انا هقولكم وبعد كدا هسيبكم انتوا تتفاهموا واشوف هتمتعوني ازاي
قولتلهم العبوا في زبي وقفوه سوا وهما بدأوا يلعبوا لحد ما وقف فقولت لهويدا هاتي الفون بتاعي من جنبك وكنت مجهز فيلم سكس راجل بينيك اتنين ستات وشغلت الفيلم وهما بيلعبوا في زبي على خفيف واندمجنا كلنا مع الفيلم وهما مركزين في الفيلم وانا شغال تحسيس على ضهرهم ورقبتهم وخدودهم وشافوا البنتين ازاي بيتبادلوا مص الزب وبدأ عندهم الهيجان وبيلعبوا في زبي بحماس اكتر من الأول وانا بقيت اتكلم بصوت كله هيجان عشان اهيجهم اكتر واقول اوووووف دول شراميط اوي وهيجننوا الراجل وزبه واقول احححح شايفين الشرمطة يا بنات وهما يردوا يقولوا امممم وبعدين البنتين حطوا زب الراجل بين شفايفهم يلحسوه من عند الخصية لحد الراس ويبوسوا بعض وواحدة بتحسس على الزب والتانية بتحسس على الخصيتين والراجل بيصرخ من المتعة وانا قولت اححح على المتعة لو تعملوا زيهم كدا وكأنهم منتظرين اني أقول كدا ولقيتهم نزلوا عند زبي وبيعملوا زي اللي شافوه بالظبط وانا طبعا وقفت الفيلم وهما شغالين مص ولحس ولعب وبوس في بعض زي الفيلم وزبي سخن قولتلهم تعالوا شوفوا اللي هيعملوه بعد كدا وفعلا رجعوا حضني تاني وشغلت الفيلم تاني والراجل بدأ ينيك واحدة وهي نايمة على ضهرها والتانية واقفة وكسها عند وشه وهو بيلحس وبعدين قعدت وكسها عند وش اللي بتتناك وبقت اللي بتتناك هي اللي بتلحس كس التانية والراجل بيلعب في طيزها وهو بينيك وبعدين بدلوا مع بعض وبعدين خدوا وضع الدوجي جنب بعض وهو ينيك اللي ناكها الاول في كسها شوية و يطلعه ويدخله في طيز التانية وإيمان وهويدا هاجوا اوي والاتنين بيحسسوا علي زبي وجسمي ويبوسوا فيا وانا قفلت الفون وبقيت اتبادل معاهم البوس واقولهم هما شراميط فعلا بس انتوا هتكونوا شراميط احلى منهم عشان الشرمطة هتكون طالعة من قلبكم مش تمثيل وحضنت ايمان وبقيت ابوس فيها وانا بقلعها الاندر والقميص وبقت ملط وهويدا بتقلعني الشورت وبقيت ملط ونيمت ايمان علي ضهرها وكسها كان غرقان من الهيجان وزبي دخل بسهولة ورزعت رزعتين واخيرا صوت إيمان طلع وقالت اححححح قولتلها ايوا كدا يا روحي سيبي لسانك يطلع اللي جواكي فقالت حلو اوي يا حبيبي
قولتلها ولسة الاحلى جاي يا لبوتي وهنا هويدا وقفت وبصتلي وبتغمز
قولتلها اخ منك يا شرموطة عاوزة تقلدي الفيلم
قالت اه نفسي اجرب
قولت شوفتي يا ايمي بنتك شرموطة اكتر منك
قالت ايمان اححححح شرموطة اوي
انا بنيك ايمان وبقلع هويدا الاندر هي كانت اسرع مني وقلعت القميص وبقت ملط وقربت كسها مني وانا بقيت الحس وبعد شوية قولتلها كملي الشرمطة بقا واقعدي خلي امك تدوق كسك وقعدت فعلا وإيمان بقت تلحس كس بنتها وتقفش بزازها وانا انيك إيمان وابعبص هويدا وإيمان تذوم وهويدا تقول احححح الحسي كمان يا ماما وانا اقول الحسي كس بنتك اللبوة يا متناكة وهما يصرخوا وبعدين طلعت زبي ولقيت هويدا بتقول دوري بقا
قولتلها انتي بنت هنيكك في طيزك وأمك اهو لحست كسك
قالت اشمعنا ماما بقا انا عاوزة اجرب نيك كسي
قولتلها لا طبعا واسمعي الكلام
وبسرعة خليتهم ياخدوا وضع الدوجي ودخلت زبي في كس ايمان وصباعي في طيز هويدا وبتمثل أنها بتتوجع اوي بس طبعا طيزها انا فتحتها قبل كدا
وتصرخ وتقول طيزي بتوجعني يا ماما خليه ينيكني في كسي زيك
قولتلها هو في الأول بس بيوجع كدا بس بعدين هتحسي بالمتعة ويروح الوجع وبعد شوية على أساس اني وسعت طيز هويدا قولتلها استعدي يا روحي هدخل زبي في طيزك وخلي بالك اوعي تصرخي اوي وإيمان زي ما هي وبلعب في كسها وطيزها وعملت نفسي بدخل زبي في طيز هويدا بالعافية وهي بتمثل بردو لحد ما دخلته كله وقولتلها خلاص دخل كله اهو والوجع هيروح بعد ثواني بس انتي يا إيمي العبي في زنبورها وإيمان سمعت الكلام وبقت تدعك زنبور بنتها وهويدا بقت تقول احححح بعد ما كانت بتقول اي وانا بقيت اطلع زبي وادخله بالراحة وهويدا قالت احححح ده حلو اوي فقامت ايمان عاوزة تشوف زبي وهو في طيز هويدا ووقفت جنبي وبقيت احضنها وابعبصها وابوسها واقولها شايفة بنتك المتناكة طيزها وسعت ازاي وإيمان تقول احححح وتبوسني وبعدين قولت انا قربت اجيب وطلعت زبي من طيز هويدا ونيمت ايمان علي ضهرها ورزعت زبي في كسها مرة واحدة وهي تقول احححح حلو اوي يا حبيبي يا جوزي يا عشيقي وانا اقولها خدي يا متناكة وهي حبت تقول زي بشرى وتشوف رد فعلي ايه فقالت نيك شرموطك يا شرموطي
قولتلها انا شرموط جسمك وزبي متناك كسك يا بنت المنيوكة وقولي اللي يعجبك يا لبوتي
قالت احححح يا حبيبي يا متناك ارزع في كسي يا كسمك وهويدا مستغربة
قولتلها بتقلد بشرى ضرتها
نامي يا هويدا على بطنك وافتحي طيزك عشان تاخدي شوية لبن فيها
الاتنين قالوا احححح
وايمان جابت وانا نزلت دفعة لبن وقومت بسرعة دخلت زبي في طيز هويدا وهي صرخت وقالت اححححح لبنك نار
ايمان هاجت اوي وقالت اححححح نيك طيز بنتي يا كسمك وهي بتحسس على جسمي وبتبوس فيا وانا برزع في طيز هويدا وإيمان تقول ايوا افشخ بنت اللبوة الهايجة دي يا ابن الشرموطة يا حبيبي يا عشيقي يا نياكي انا وبنتي وزبي نام وخرج من طيز هويدا وانا لسة نايم عليها لما هدينا
قولتلهم يالا بينا على الحمام سوا

وفعلاً دخلنا خدنا دوش سوا وهويدا ماشية فاشخة رجلها واحنا نضحك لحد ما رجعنا الاوضة نمت في النص وهويدا نايمة وفاشخة رجلها ورفعاهم واحنا فطسنا عليها من الضحك فقالت بقا كدا بتضحكي على بنتك يا ماما طيب بصوا بقا انت زي ما فتحت طيزي تفتح طيزها وتفتح كسي زي ما كسها مفتوح
قولتلها افتح طيزها ماشي إنما كسك لا ده جوزك هو اللي يفتحه
قالت خلاص اتجوزني وافتحني وضحكنا وقولتلهم ننام بقا عشان الوقت اتأخر وكمان اكيد تعبنا كلنا من النيكة دي واتمتعنا اوي ولا ايه رأيكم
ايمان قالت كان عندك حق لما كنت بتتخيل إن دودو معانا وقولت هتكون متعة جامدة
قولت وانتي يا دودو اتمتعتي انك بتتناكي مع ماما على سرير واحد ومن راجل واحد
قالت هويدا انا كنت كل ما اشوفكم اكون نفسي ادخل معاكم واتخيلت زيكم اني معاكم
قولتلهم ده انتوا الاتنين شراميط بقا وضحكت
ايمان قالت طول عمري اعرف ان كلمة شرموطة دي شتيمة بس انت خليتني احس ان الشرمطة متعة مش شتيمة
قولتلهم معايا مفيش حدود في أي حاجة تقولوا وتعملوا اي حاجة تعجبكم
هويدا قالت اه صح انا اتفاجئت أن ماما بتشتمك وانت بتشجعها وكنت متوقعة إنك هتلطشها بالقلم
قولتلها مش انا اللي اعمل كبت عند مراتي
هويدا بصتلي اوي
قولتلها ولا خطيبتي كمان وضحكنا
نمنا زي ما احنا ملط وصحينا الصبح واحنا بنفطر قالت هويدا ما بلاش نخرج النهاردة وخلينا سوا هنا
قولت لايمان شوفي بنتك اللبوة طيزها بتوجعها وعاوزة تتناك تاني فيها
هويدا قالت لا خلاص مفيش وجع وعاوزة اشبع منك زي ماما
قولتلها شكلك حاسة اني هسافر فعاوزة تشبعي مني
الاتنين اتصدموا من كلامي وقالت ايمان يعني ايه انت عاوز تسيبنا وتسافر بعد ما اتعودنا عليك وبقيت كل حياتنا
قولتلهم مش بمزاجي بس اللي حصل أن في التفتيش وانا جاي من سامسون طبعا شافوا الباسبور وقالولي إن معملتش إقامة بعد شهر لازم اسافر وبعدين كان جنبي واحد عربي ترجملي كلامهم وفهمني اني جاي سياحة مش إقامة والإقامة اخدها لو عندي مثلاً شقة تمليك باسمي أو مراتي تكون عايشة هنا ومعاها إقامة وانتوا عايشين هنا من زمان وعارفين القوانين
هويدا قالت خلاص اتجوز ماما واقعد معانا وإيمان لقيت دموعها نازلة وهي ساكتة وانا قولت لهويدا طيب بطلي هبل ويالا نلبس عشان ننزل الشغل ولبسنا كلنا واحنا ساكتين ونزلنا واحنا ساكتين وإيمان ماسكة ايدي اوي وكل شوية تبص عليا ودموعها تنزل وانا اقولها وبعدين إحنا في الشارع لو حد شافك كدا هيقول اني خاطفك واتسجن وخليتها ضحكت لحد ما وصلنا الاتيليه وهويدا كالعادة قاعدة في حضني على المكتب بس حزينة وإيمان بتحاول تداري حزنها عشان اسراء ونادية بس هما خدوا بالهم وسألوا إيمان مالكم النهاردة فيكم إيه
إيمان انفجرت في العياط وقالت عمو هيسيبني ويسافر عشان هو سياحة مش إقامة واليوم كله كلهم واضح عليهم الحزن وانا بحاول اضحكهم
اخر اليوم واحنا راجعين إيمان قالت هويدا واسراء ونادية عندهم حق
قولتلها حق في إيه وهويدا مستغربة كلام أمها مش عارفه تقصد ايه
قالت ايمان أنا وأنت نتجوز عشان تفضل معانا ولا انت عاوز تسافر
قولتلها يا ايمان انا جيت هنا أصلا هربان من الوحدة وانتوا مليتوا حياتي كلها بصرف النظر عن الجنس بس وجودي معاكم فرق كتير معايا
قالت ايمان وانت وجودك معانا خلانا نحس اننا عايشين
احنا قبلك كنا أصنام بتتحرك وتاكل وتشرب وبس
قولتلها كتير عليا الكلام ده
قالت لا طبعا مش كتير ده قليل اوي ولو فضلت اتكلم عن اللي شوفناه منك ومعاك انا وبنتي مش هنخلص كلام
هو الحل ده يا عمو نتجوز ومحدش من مصر يعرف عننا حاجة
قولتلها يا روح قلبي وافرضي جالك عريس وابوكي صمم هتقولي ايه
ايمان سكتت ودموعها نزلت تاني وهويدا بردو
قولتلها يا ايمي لو اتجوزنا بنتك هتغير وممكن تقتلني أو تقتلك وقدرت اخليهم يضحكوا
قالت ايمان شوفت يا روحي في عز العياط خلتنا نضحك
هويدا قالت كنا نعيط انا وماما ولا حد كان يعبرنا ولا يحس بينا ولا يحاول يسكتنا
انا موافقة تتجوز ماما واكون ضرتها كمان بس تفضل معانا
قولتلهم انتوا حسستوني اني مهم وليا قيمة
طيب نقفل مناقشة دلوقتي عشان وصلنا وانا جعان
طلعنا الشقة وبعد الدوش والاكل لقيت إيمان ندهت عليا في اوضتها
دخلت لقيتها نايمة ملط على ضهرها وفاتحة رجلها وبتدعك في كسها
حسيت انها مش هايجة بس مش عاوزة تضيع وقت بعيد عني أو عاوزة تطلع الشحنة الحزينة اللي جواها في النيك وانا مردتش طبعا اكسر بخاطرها وقلعت ملط ونمت فوقها وبقيت ابوس شفايفها واعصر بزازها ولقيتها بتحضني اوي بطريقة غريبة كأنها عاوزة تدخلني جواها في الحضن ده وزبي وقف ودخلته في كسها وبقت تصرخ بصوت عالي وتقول نيكني يا عمو نيكني يا جوزي يا حبيبي يا روح قلبي يا عشقي يا كل دنيتي وبصوت عالي لأول مرة وجات هويدا على صوتها وانا شاورت لهويدا تقعد وهي ساكتة عشان انا حاسس بإيمان أن جواها حزن بتنتقم منه في النيك وبقيت ارزع وهي تصرخ وتقول احححح كمان يا جوزي وجوز بنتي واخويا وحبيبي وبعدين الفون بتاعها رن وكان أبوها
قالت خليك نيكني وانا بكلمه
انا وهويدا استغربنا وهي فعلا بتكلم ابوها وبيسألها عني عامل أي معاهم
قالتله يا بابا عم ابراهيم ده مفيش احن منه ده انا وهويدا مش بنخرج من حضنه طول اليوم وعند النوم هويدا متنامش غير لو شالها ونيمها في سريرها وهو ينام جنبها وتفضل حضناه للصبح وإيمان بتشدني عشان ارزع في كسها وفعلا رزعت وهي قالت اااه
ابوها قالها فيه إيه
قالتلوا كنت بخيط والابرة تاهت مني ودلوقتي دخلت في رجلي وفضل يتكلم معاها شوية وهي حسيت انها مصدومة بس خلصت كلام معاه وقفلت الفون وبقت تصرخ وتقول احححح بتناك وانا بكلم بابا وبقول اااه وكان نفسي اقوله ده زب عمو اللي شكني في كسي وتصرخ ونزلنا سوا وقومنا خدنا دوش وقعدنا كلنا حاضنين بعض وقولت لايمان قولي بقا إيه اللي غير ملامح وشك في مكالمة ابوكي
قالت ابويا جاي بكرة بالليل
هويدا قالت يا لهوي بقا على القرف ده
انا قولتلها كدا عيب وهزعل منك يا هويدا بجد
قالت غصب عني انا آسفة
قولتلها ده جدك وابن عمي واحترامه فرض عليكي حتى لو أسلوبه غلط
ايمان بصالي بإعجاب وانا اخدت بالي وسألتها مالك بتبصي كدا ليه
قالت ومستغرب بنحبك اوي ليه انت يا حبيبي كل يوم بتخلينا نحبك اكتر
قولتلها اتكلمي عن نفسك هويدا زعلت عشان شافت مني الوش التاني
قالت هويدا لا طبعا مزعلتش وعشان كدا اتأسفت لأني فعلا غلطانة بس هو كان رد فعل سريع مني عشان مش هنكون براحتنا
قولتلها على فكرة انتي لو مركزة وفاهمة اللي دار هتفرحي وأمك هي اللي تزعل
الاتنين بصولي باستغراب وقالوا ازاي
قولتلهم مش انتي يا إيمي قولتي لابوكي احنا قاعدين في حضنه اليوم كله
قالت ايمان آه حصل
قولتلها وكمان قولتي ده هويدا مش بتنام غير لما يشيلها وينام جنبها وتفضل حضناه للصبح
قالت اه فعلا
قولت يعني يا ست هويدا انا هنام في حضنك كل يوم وأمك لا يبقا مين اللي هيقرف ويتجنن ويغير ويحقد ويحسد وضحكت
الاتنين قالوا يالهوي عندك حق
قالت ايمان آه من بختك يا محظوظة وضحكنا
قولتلهم يالا بقا ننام الوقت اتأخر
قالوا حاضر ونمنا كلنا جنب بعض للصبح وصحينا فطرنا ونزلنا روحنا المحل وطبعا هويدا في حضني كالعادة وقولتلها انتي خليكي مع البنات وانا وماما نروح البيت اديها مسكن عشان جدك اللي جاي ده وانتي بقا في حضني كل يوم
قالت بصراحة فكرة حلوة
ندهت على ايمان وقولتلها يالا بينا واهي هويدا قاعدة مع اخواتها البنات وأحنا نروح السوق نشتري لوازمنا عشان الضيف اللي جاي
قالت اسراء عندكم ضيوف النهاردة
قالت ايمان آه بابا جاي النهاردة
قولتلها يالا يا ايمي عشان نلحق نخلص وانا عارف شغل النسوان لما ينزلوا السوق بينسوا نفسهم وكلنا ضحكنا واخدت إيمان واشترينا فعلا الاكل اللي هيتعمل وروحنا البيت وقلعنا ملط وخدنا دوش سوا ونيكتها نيكة حلوة وبعدين عملنا الأكل ونيكتها تاني وبعدين لبسنا وقعدتها في حضني
قالت ايمان ابقا فكر في موضوع الجواز ده بجد
قولتلها ماشي واتصلنا بهويدا
قالت أنا في الطريق اهو
جات هويدا وخدت دوش ولبست ترنج
قولتلها عاوزك بقا تتدلعي عليا وجدك هنا واحضان وبوس وتعملي اللي قالته امك في الاتصال
قالت هويدا اه طبعا أنا ناوية اعمل كدا وشوية والباب خبط

اكيد عارفين مين اللي خبط
استمر القصة أكثر من روعة
سلمت أناملك
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
شيء لايوصف قمة الروعة
الأروع تواجدك المميز
اسلوبك فى السرد جميل جدا بحس انك صاحبى وقاعد معاك على القهوة ايه المتعه دى تسلم بجد
اسلوبك فى السرد جميل جدا بحس انك صاحبى وقاعد معاك على القهوة ايه المتعه دى تسلم بجد
تسلملي يا صاحبي واطلبلنا شيشة بقا عشان الكلام يحلو
 
  • عجبني
التفاعلات: Abohamed
شيء لايوصف قمة الروعة
الأروع تواجدك المميز
اسلوبك فى السرد جميل جدا بحس انك صاحبى وقاعد معاك على القهوة ايه المتعه دى تسلم بجد
اسلوبك فى السرد جميل جدا بحس انك صاحبى وقاعد معاك على القهوة ايه المتعه دى تسلم بجد
تسلملي يا صاحبي واطلبلنا شيشة بقا عشان الكلام يحلو
استمر القصة أكثر من روعة
سلمت أناملك
تسلم ويسلم ذوقك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اخجلتني واثلجت صدري واسعدتني ومنحتني وسام أضعه على صدري دوماً
إنا انسان محترم والكلام اللى قولته ليك دة اقل من المشاعر الحقيقيه اللى انا حستها وانا بقرا القصة انافعلا بدخل المنتدى كل يوم علشان أشوف أية الجديد اللى نشرته فى القصة وارجع أقرها من تانى لسه عامل كدة فعلا ومشكور على زوقك فى الرد على التعليقات شابوووووة
 
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam و hema mharm
إنا انسان محترم والكلام اللى قولته ليك دة اقل من المشاعر الحقيقيه اللى انا حستها وانا بقرا القصة انافعلا بدخل المنتدى كل يوم علشان أشوف أية الجديد اللى نشرته فى القصة وارجع أقرها من تانى لسه عامل كدة فعلا ومشكور على زوقك فى الرد على التعليقات شابوووووة
تسلملي ويسلم ذوقك وكلامك ده يحملني المسؤلية اني اجتهد في كتابة ما يرضيكم
 
  • عجبني
التفاعلات: Abohamed
تم إضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
  • عجبني
التفاعلات: Ki1inG
يا هيما انت فعلا بريمو
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
مساء الخير يا شباب
انا قدمت اقتراح تعديل طريقة الدمج لتكون من خلال الكاتب او الناشر ياريت الي شايف الاقتراح ده كويس يعمل تصويت في
الرابط دة
 
  • عجبني
التفاعلات: Hus9 و hema mharm
الخامس امتي يا هيما
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
احلوت الاحداث و بقت اكثر تشويقا و اثارة
شكرا يا هيما
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm


السلسلة التانية​

أهلا بكم من جديد واحب افكركم إحنا وقفنا في السلسلة الأولى عند لما كنا بنتناقش لما كنت بشرب القهوة انا وإيمان عن تصرفات هويدا وطبعا انا بس بهيج إيمان على فكرة إنها تتناك مع بنتها ودلوقتي ندخل في القصة

الحلقة الأولى
خلصت مناقشة مع ايمان وشربت القهوة والسيجارة وقولتلها طيب انا هخرج اروح اجيب تيشيرت عشان أشوفها نامت ولا صاحية

وفعلاً خرجت ودخلت على هويدا لقيتها مشغلة سكس و بتتفرج
قعدت جنبها وقولتلها يا روحي اللي يشوف السكس على الطبيعة مينفعش يشوف افلام غير لو مع العشيق
قالت عندك حق طبعا بس انا عجبني الفيلم ده عشان كأنهم انت وماما
قولتلها طيب نامي عشان تصحصحي معايا
قالت حاضر بس لما اخلص الفيلم القصير ده
اخدت التيشيرت ورجعت اوضة إيمان وقفلت الباب ولقيت ايمان ملط ونايمة على بطنها ومولعة سيجارة وكانت هتتعدل قولتلها لا خليكي كملي السيجارة كدا وهي سمعت الكلام وبتهز طيزها وانا بقيت احسس على طيزها وبعدين بقيت ابوس كل حته من طيزها لحد ما وصلت لخرم طيزها وبقيت الحسه وابله بريقي وابعبصها وهي تقول احححح حلو اوي يا حبيبي
اقولها طيب خدي نفس سيجارة وهي تاخد النفس وانا في نفس اللحظة ابعبصها وتقول احححح والدخان طالع من بؤها وشكلها يهيج وبقيت الحس اوي ودخلت ايدي من تحتها ومسكت زنبورها ادعكه وهي خلصت السيجارة وبقت تقول احححح حلو اوي اوي يا روحي ده انا أول مرة احس الاحساس ده وكأن طيزي عاوزة تتناك زي كسي
قولتلها هيحصل بس مش النهاردة
قالت ليه
قولتلها عشان خرم الطيز بيكون صغير وبياخد وقت عشان اوسعه ويستحمل دخول الزب ولا انتي مستعجلة يا لبوة
قالت أنا نفسي اجرب كل حاجه مع جوزي حبيبي
قولتلها وانا تحت امر مراتي بس بردو محبش إنها تتألم
أنا عاوزها تتمتع بس
قالت وانا ملكك اعمل فيا اللي يعجبك واللي يمتعنا
قلبتها على ضهرها ورفعت رجلها وبدأت الحس كسها وابعبص طيزها وهي تصرخ بصوت واطي وتقول احححح إيه الجمال ده والمتعة دي وشوية تدوس على راسي وشوية تقفش بزازها وتقول احححح كمان يا حبيبي
وبقيت اعض الزنبور وامص شفايف كسها وابعبص طيزها وهي تصرخ وتقول احححح كمان هجيب احححح هجيب يا روحي
قولتلها هاتي يا شرموطة وفعلاً اترعشت وجابت وانا شغال لحس في كسها وبعبصة في طيزها وبعدين طلعت مسكت شفايفها ابوسها وهي تمص شفايفي وتذوم واقولها خدي عسل كسك من شفايفي وهي تشفط شفايفي تمصهم وتحضني اوي وبعدين قالت يا لهوي على المتعة ده انا جبت وانت لسة لابس الشورت
وقامت اتعدلت وقالت نام انت بقا وانا ادلع حبيبي شوية
نمت على ضهري وهي قلعتني الشورت ومسكتني بوس من راسي لخدودي لشفايفي لصدري وتدعك شعر صدري وتلحس حلماتي وتمصها وبقت تبوس وتنزل لتحت لحد ما وصلت لصوابع رجلي وبقت تبوس رجلي وتمص صوابعي وتحسس على زبي وتطلع تاني لفوق لحد ما وصلت عند زبي وبدأت تبوس كل حتة فيه حتي بضاني خدوا حقهم من البوس وبعدين بقت تلحس الراس دواير وبعدين دخلت الراس في بؤها تمصها وبتحسس على باقي زبي وبضاني وبعدين دخلت زبي كله في بؤها وبقت تمص اوي وتشفط بضاني تمصها وترجع تدخل زبي كله للاخر وتمص بسرعة وهي وانا بنذوم وبعدين لقيتها بتنام عليا بالعكس
عرفت إنها عاوزاني الحس طيزها وهي بتمص زبي وفعلا بقيت الحس طيزها وابوسها وابعبصها وهي تمص زبي وتقول احححح وتقول كمان يا جوزي يا حبيبي ولقيتها بتعصر زبي في بؤها وبتهز طيزها اوي وانا عرفت إنها هتجيب تاني وبقيت ادعك زنبورها والحس طيزها ولقيتها اتعدلت وضهرها ليا ومسكت زبي دخلته في كسها وصرخت صرخة حلوة وقالت احووووو ده النيك حلو اوي وانا شغال بعبصة في طيزها وهي بقت تتحرك على زبي ووطت بقت تمص صوابع رجلي وتتحرك بسرعة على زبي وتزوم وهي بتجيب مسكت صباع رجلي الكبير تمصه اوي عشان تكتم صرختها وبعدين نزلت من عليا ونامت على ضهرها وقالت تعال بسرعه نيك كسي إللي مولع ده
قولتلها ده كس شرموط زي صاحبته المتناكة
قالت ايوا انا شرموطة اوي النهاردة وجبت مرتين
قولتلها والتالتة هتكون معايا وبدأت انيكها بالراحة وامص حلماتها وشفايفها واقولها بقا بنتك عاوزة تهيجني عليكي وعليها اللبوة بنت اللبوة
قالت اه شكلها عاوزة تتناك منك وعاوزاك انت اللي تبدأ عشان خايفة
قولتلها وانا بقا اللي هخليها تهيج وتطلب هي إنها تتناك واقولها يا متناكة زي أمك
قالت اه يا عمو نيكها ومتعها عشان اتناك منك من غير خوف منها
قولتلها وانيكك وانيكها سوا وهي تقول احححح اه يا حبيبي تنيكنا سوا ونتشرمط سوا عليك
قولتلها طيب خدي زبي في كسك يا دودو
قالت ايمان هتفتح كسي يا جدو
قولتلها لا هدعك كسك بزبي وافتح طيزك
وتقول احححح يا جدو
احححح يا عمو
نيكني ونيك بنتي يا عمو نيك بنت اخوك وحفيدتك إللي بيعشقوا زبك وسرعت في النيك وهايجين اوي ومن غير ما نقول نزلنا سوا وبقينا نوحوح ونبوس بعض اوي لحد ما هدينا ونزلت من عليها وهي في حضني
قالتلي كان حلو اوي النهاردة
قولتلها يعني النهاردة بس اللي حلو
قالت صدقني كل مرة بقول لنفسي النهاردة حلو اوي
قولتلها ده عشان بنتك الهايجة مهيجاكي ومهيجاني
قالت يمكن فعلا
قولتلها لو إحساسنا صح إنها عارفة إللي بيحصل هنا و عاوزة تتناك زيك ده احنا هنشوف متعة جامدة
قالت بقا تسيب المتعة دي وتروح سامسون عشان تنيك بشرى
قولتلها زي ما قولتلك بشرى دي الحب اللي رجعني للدنيا والعشق اللي خلاني ارجع لشبابي ومراتي الأولى وليها حق عندي
قالتلي ماشي يا عمو وباستني وولعتلي سيجارة وقالت هقوم اعملك سندوتشين حلاوة عشان اللبن يزيد ويكفي بشرى وقبلها يمكن هويدا كمان وضحكنا فقولتلها بعد ما ناخد دوش الاول
قالت حاضر ودخلنا الحمام استحمينا سوا وخرجنا ملط وهي دخلت المطبخ وانا دخلت الاوضة وبعد دقيقتين جات ومعاها السندوتشات وشاي وأكلنا انا وهي وشربنا الشاي ونمت وهي جنبي في حضني ورأسها على صدري وكل شوية تبوسني وتحضني اوي وتبصلي وتقول هتوحشني اوي يا روحي اوعى تتأخر عليا أنا خلاص ادمنتك وادمنت حضنك
قولتلها لا يا روحي يوم التلات الصبح هتلاقيني في حضنك وحضن بنتك
قالت انت عاوز تهيجني يعني وضحكنا
قولتلها فكرتيني ببنتك الهايجة
اقوم أروح أنام في حضنها وانت لو صحيتي الصبح ولقيتي الباب مقفول اوعي تدخلي علينا خبطي بالراحة لو رديت عليكي ماشي أما لو مردتش عليكي متخبطيش تاني لحد ما اطلعلك
قالت يعني خلاص اكيد هتنيكها
قولتلها لا طبعا مش اكيد
لما اشوف هي نظامها ايه مش يمكن إحساسنا غلط مع اني اتمنى يكون صح ولا انتي خايفة عليها مني
قالت اولا انا كمان أتمنى إن يكون إحساسنا صح وثانيا انا اخاف عليها من اي حد الا انت يا حبيبي وسكتت

لقيتها سرحت شوية
قولتلها سرحتي فين
قالت مستغربة نفسي ومستغربة كلامي
قولتلها لا مش مستغربة بس انتي بتقولي لنفسك اكيد عمي بيقول عليا شرموطة وعاوزة بنتي تتشرمط وتتناك ومن عمي اللي هو جدها
قالتلي انا بحبك أوي عشان كل كلامك صح
قولتلها هو ده الرد على الكلام ده كله
بصي يا إيمي انا فعلاً شايفك شرموطة بس ليا انا بس مش شرموطة في الشارع لأي حد وده عشان انا شجعتك تطلعي كل اللي جواكي وتتمتعي ولولا انك بتحبيني ووثقتي فيا مش هتعملي كدا ولا كنت عرفت أطلع الشرمطة اللي كانت مخنوقة جواكي عشان من صغرك متعودة على ده عيب وده ميصحش والكلام بحساب حتى مع جوزك مع إن المفروض طالما جوزك ناكك يبقا فاضل إيه اكتر من كده
المفروض الراجل يخلي مراته تتكلم براحتها وتقول اللي يعجبها وتعمل اللي يمتعها طالما معاه تكون عريانة مش من الملابس وبس لا ومن التحكمات والتقاليد والعيب وكل حاجه
قالت ايمان بحبك اوي
أنت فاهم كل اللي جوايا وحاسس بيا اوي
قولتلها ماهو انا جوزك ولازم افهمك واحس بيكي والا مينفعش اكون جوزك خالص وكمان عمك واخوكي وصاحبك
قالت انت قلبي اللي فرحته وعيوني اللي شافت السعادة معاك وبقت تحضني اوي
وانا حضنتها وبقيت العب في شعرها لحد ما راحت في النوم غطيتها بملاية خفيفة عشان هي ملط واخدت الشورت بتاعي وقفلت الباب عليها ودخلت اوضة هويدا بالراحة لقيتها نعسانة والقميص مرفوع لحد وسطها ولقيتها من غير اندر نمت جنبها بالراحة وانا ملط وحضنتها بالراحة ونعست ولقيتها بتصحيني ببوسة وحضن وبتلعب في زبي
انا فتحت عيني وصبحت عليها بحضن وبوسة وسألتها عن الساعة
قالت الساعة عشرة بس ازاي تنام جنبي ملط كدا وتسيبني نايمة وكمان مش يمكن ماما تدخل علينا
قولتلها لا ده انا هديت حيلها بالليل واكيد لسة نايمة وعلى فكرة هي كمان نايمة ملط

قومي بقا بقميصك الحلو ده ادخلي خدي دوش بسرعة عشان انا ادخل بعدك
قالت حاضر وباستني وقامت بسرعة تدخل الحمام ودقايق ولقيتها جات وقالت دي نايمة فعلا ملط وشكلها مبسوطة وهي نعسانة
قولتلها طيب اقوم اخد دوش عشان تنبسطي انتي كمان وقومت دخلت الحمام اخدت دوش وعملت قهوة ورجعت لهويدا لقيتها ملط
قولتلها دي غيرة ولا تقليد وضحكت
قالت الاتنين طبعا وضحكنا
شربت القهوة وسيجارة وهي بتلعب فى زبي وبعدين بقت تمصه وانا قولتلها طيب انتي مصي وانا هشرب سيجارة تانية واحنا كدا واحكيلك اللي حصل واللي هيحصل وفعلاً حكيتلها كل حاجه وفهمتها تعمل إيه وانا مش موجود وتعمل إيه لما ارجع وخلصت السيجارة وقولتلها نامي عليا وانت بتمصي وهاتي كسك وطيزك وفعلاً عملنا وضع 69 وبقيت الحس طيزها وكسها وابعبصها وهي تزوم وتمص زبي وتبوسه وتقوله هتوحشني يا حبيبي وحبيب ماما وانا اقرص زنبورها والحس طيزها وابعبصها ولقيتها بتحرك طيزها على لساني بسرعة وتمص زبي اوي وتزوم اوي وجابت عسلها على ايدي قولتلها سيبي زبي وتعالي في حضني ولما جات في حضني قولتلها خدي الحسي عسل كسك من على ايدي فهاجت اكتر وبقت تلحس ايدي وتمص صوابعي بجنون وبعدين قولتلها نفسي في سيجارة وده عشان زبي يهدا شوية لأني مش عاوز انيكها اكتر من واحد وده بردو عشان بشرى وحشاااااني أوي واكيد انا واحشها ونيكة واحدة مش هتشبعنا انا وبشرى لأننا انا وهي طماعين أوي في الحب والمتعة ومش بنشبع من بعض وخلصت السيجارة ونيمتها بعرض السرير وطيزها على اول السرير وانا قعدت على الأرض ورفعت رجلها وبدأت الحس كسها وابعبص طيزها وبعدين الحس طيزها وادعك زنبورها وشفايف كسها وهي هايجة اوى وبتدعك بزازها وتعصرهم وبعدين وقفت ورفعت رجلها اكتر وبقيت افرش كسها بزبي وادعك زنبورها برأس زبي وبعدين دخلت زبي في طيزها وبقيت ارزع في طيزها وافرك زنبورها بين صوابعي وهي تقول احححح حلو اوي يا جدو جميل يا حبيبي يا خطيبي يا جوز ماما نيك شرموطك بنت لبوتك يا روحي نيك لبوتك بنت متناكتك يا جدو يا حبيبي يا عشيقي وحسيت بحركة في الصالة وده معناه أن ايمان صحيت بس مقولتش لهويدا وهي طبعا مركزة في النيك فبقيت ارزع عشان تعلي صوتها وبقرص زنبورها وهي فعلا قالت اححح بصوت عالي شوية ونزلت عسلها وانا شغال دعك في كسها ونيك فى طيزها وبحركة سريعة نيمتها على بطنها ونمت فوقها وبقيت مركز ناحية الباب ولمحت خيال ايمان من تحت الباب واقفة بتتصنت فقولت لهويدا خدي زبي في طيزك الشرموطة يا متناكة ورزعت اوووي وهي صرخت وجابت عسلها تاني ولسة هايجة وبتقول نيكني اوي يا روحي عشان هتوحشني وبعدين خليتها تأخذ وضع الكلب وبقيت ارزع زبي في طيزها واضرب طيزها وادعك زنبورها وحسيت إني قربت اجيب
قولتلها قربت اجيب
قالت عاوزة تجيبهم واحنا حاضنين بعض
قولتلها تعالي اركبي انتي ونمت على ضهري وهي قعدت على زبي وبقت هي تحرك طيزها تنيك نفسها وانا بردو برزع في طيزها واعصر بزازها وامص حلماتها وشفايفها لحد ما نزلنا سوا وفضلت نايمة عليا وخيال ايمان اختفى وهويدا مسكت منديل قفلت بيه طيزها ونامت جنبي في حضني ورأسها على صدري واتكلمنا شوية وبعدين قولتلها البسي القميص من غير الاندر واطلعي خدي دوش عشان اقوم انا كمان وكفاية كدا على امك إنها تقعد لوحدها
قالت حاضر وفعلاً خرجت وكانت ايمان قاعدة في الصالة وهويدا صبحت عليها ودخلت الحمام ولما إيمان سمعت صوت الدوش دخلت عليا وحضنتني وصبحت عليا وانا ملط زي ما انا
فقالتلي انت ملط وهي خارجة من غير اندر يبقا حصل
قولتلها طبعا وبنتك بقت متناكة بنت متناكة
قالت اححح بلاش تهيجني أحسن اخليك تنيكنا سوا ونخلص عليك وتروح عند بشرتك تنام من التعب وضحكنا
قولتلها لا خلاص مش هقول كلام يهيجك يا روح عمو
قالت بس عاوزة اعرف حصل ازاي
قولتلها لما اركب اتوبيس سامسون هكتبلك كل اللي حصل أو لو لقيت فرصة هقولك قبل ما امشى
قالت تمام اخرج انا بقا قبل ما تخرج البت دي من الحمام
خرجت إيمان وقفلت عليا الباب ودقايق ولقيت هويدا دخلت وانا قمت لبست شورت واخدت معايا بوكسر وشورت وتيشيرت ودخلت الحمام اخدت دوش ولبست وخرجت من الحمام لقيت هويدا لابسة قميص نوم حلو وعاملة ميكاب وشعرها مفرود وكأنها عروسة يوم الصباحيه وشكلها فرحانه وطبعا انا عارف فرحتها بسبب إحساسها إن أمها عارفة إنها متناكة مني فقولت لايمان طيب وانت يا مراتي يا حبيبتي مش تقومي تلبسي حاجة حلوة كدا عشان جوزك اللي مسافر ولا ضرتك هتفوز عليكي
قالت لا طبعا بس كنت عاوزة اشوف جوزي هيهتم بيا ولا مركز مع عروسته الجديدة بس وضحكنا وقامت دخلت الحمام اخدت دوش ولبست قميص قصير حلو وميكاب بردو وبعدين دخلوا المطبخ يجهزوا الاكل بعد ما سألوني يجهزوا فطار ولا غدا قولتلهم لا غدا عشان اتغدى معاكم والبس وانزل ده احنا قربنا على العصر وانا قعدت في الصالة وكتبت في الماسنجر ازاي حصل اني انيك هويدا طبعاً حكاية من تأليفي عشان إيمان متعرفش إني بنيك بنتها من قبلها بكتير ونفس الحكاية كتبتها لهويدا عشان لو أمها سألتها يكون كلامنا واحد وفهمت هويدا تقول إيه وانا مسافر وفهمت إيمان بردو وبعدين دخلت المطبخ معاهم وبقيت اهزر وهويدا تهزر وإيمان ضربت بنتها على طيزها فقالت هويدا اححح
قالت ايمان إيه بتوجعك يا مايصة وضحكت فردت هويدا وقالت إنتي ماما ومش هقدر اضربك بس جوزي حبيبي هيضربك عشان تعرفي إنها بتوجع وانا فعلا ضربت ايمان بس مع الضربة بعبصتها وإيمان قالت اححح بس هو خطيبك مش جوزك يا شر..... وانا برقتلها فصلحت الكلمة وقالت شرشوحة
قالت هويدا ااااه شرشوحة بس حبيبي بردو المهم انها وجعتك
قالت ايمان لا دي الضربة عجبتني وطبعا هما بيتكلموا بخباثة مع بعض لسة بردو مفيش صراحة أو فيه شوية كسوف وخلصوا الاكل وقعدنا اتغدينا وقعدت وهما الاتنين يمين وشمال في حضني وقولتلهم عاوز اقول كلمتين من غير زعل
هما اتخضوا واتعدلوا يبصولي وانا قولت محدش يقاطعني
قالوا حاضر
قولت بصرف النظر عن اني جيت اعيش معاكم أو عشان اشتغل إنما يمكن مثلا اموت ومرجعش تاني ولسة هيقاطعوني انا شاورتلهم يسكتوا وكملت كلامي وقولت فلازم تعرفوا ان برغم اي حاجة حصلت بس انا فعلا حبيتكم اوي انا معاكم حسيت إني مع بنتي وحفيدتي ومع حبيبتي وعشيقتي ومع خطيبتي ومراتي انتوا حسستوني احاسيس جميلة كنت محتاجها وخرجتوني من الوحدة والغربة مع أن بشرى بتعمل ده معايا بس في اوقات معينة مش اليوم كله معايا إنما انتوا بنام في حضنكم كل يوم ولقيتهم هما الاتنين دموعهم نازلة وحضنوني اوي ويبوسوا في كل حتة في وشي وايدي وقالت ايمان علي فكرة يا عمو احنا اللي كنا محتاجينلك اكتر واحنا اللي كنا مدفونين واحنا عايشين وانت اللي حسستنا أننا عايشين وعرفنا حاجة اسمها السعادة معاك وهويدا دموعها تنزل وتقول ايوا يا ماما قوليله وهي مش عارفه تتكلم من العياط وحضناني وماسكة ايدي تبوس فيها وإيمان تقول ده انت يا عمو عرفتنا معنى الضحك من القلب إزاي
حسستنا إننا بشر مش مجرد ناس تنفذ تعليمات واوامر وبس وبعد ما كنا عايشين بتفكير ناس غيرنا انت علمتنا نعيش بتفكيرنا احنا ونكون اصحاب قرار
أنت يا عمو مش بتحبنا اكتر مننا والوضع بقا درامي اوي فقولتلهم صدقوني يا بنات كلامكم ده اسعدني اوي ودموعكم دي وسام على صدري وغالية اوي بس هتكونوا اغلى اوي لو عملتوا حاجة انتوا الاتنين سوا
قالوا انت تؤمر واحنا نعمل
قولتلهم قهوة
انفجرنا في الضحك وشكلهم كان حلو اوي وهما بيضحكوا ودموعهم نازلة وفعلاً قاموا عملوا قهوة وقعدوا جنبي وشربت القهوة وبعدين قولتلهم كدا انا هكون محتاج مترجم معايا وضحكت
قالوا صح هتعمل ايه
قولتلهم هكتب كل الكلام اللي ممكن احتاجه واترجمه واخلي بشرى تبعتلي الموقع عشان لما اركب تاكسي من الموقف لحد بيتها وكمان انت تبعتيلي الموقع عشان لما ارجع بردو وفعلاً قعدنا نشوف الأسئلة اللي ممكن احتاجها في الطريق وترجمتها واحتفظت بيها وبعدين قومت لبست واستعديت للنزول وقعدت حاضنهم وبقيت ابوسهم واقولهم هتوحشوني وهما بردو يقولوا لحد ما بقت الساعه 6 المغرب والاتوبيس بيتحرك 8 فقولتلهم انزل دلوقتي قالوا خليك معانا كمان نص ساعة وفعلاً قعدت معاهم وهما مش عاوزين يخرجوا من حضني وكأني مسافر ومش راجع تاني او هغيب كتير وبعدين قولتلهم كفاية كدا عشان الحق كرسي مريح وبسلم على ايمان الاول واخدتها في حضني وبوسنا بعض كتير بس في الخدود وعلى جبينها وحضنا بعض اوي وبعدين حضنت هويدا وبوستها زي أمها وروحت ناحية الباب وهويدا قالت متتأخرش عليا يا جدو وجات تجري حضنتني تاني وبقت تبوسني في خدودي وبعدين مسكت شفايفي باستني بوسة جامدة وانا تجاوبت معاها واندمجنا في البوسة اوي وده كان اتفاق بيني وبينها وإيمان واقفة تبص علينا ودموعها نازلة
قولتلها لا مش بحب الوداع بالدموع
عاوز ابتسامتكم الحلوة وابتسموا فعلا ونزلت لقيتهم واقفين في البلكونة يودعوني

نكمل الحلقة الجاية

......................................



الحلقة الثانية

وقفنا الحلقة إللي فاتت عند لما نزلت اروح لبشرتي وإيمان وهويدا في البلكونة يودعوني واخدت تاكسي وبالصدفة لقيت السواق عراقي يعني مش محتاج ترجمة ووصلني لحد الموقف ولما عرف إني مصري نزل معايا عشان بيعرف يتكلم تركي وحجزلي التذكرة وعرفني مكان الاتوبيس وكان رافض ياخد فلوس بس انا صممت وشكرته وتبادلنا ارقامنا وركبت الاتوبيس ولقيت رسايل من بشرتي ومن ايمان وبنتها وبقيت ارد عليهم واهزر معاهم وبشرتي فرحانة إني رايح عندها وفعلاً حسيت إني راجع من السفر ومراتي منتظرة وصولي وبتسألني تلبس إيه الصبح وكلامها كله فرحة وحب وشوق وانا طبعا مشتاق ليها اوي والاتوبيس اتحرك واحنا بقينا نتكلم سوا لحد ما وصلنا لنص الليل

قولتلهم يالا كلنا ننام وفعلاً قفلنا سوا كلنا ونمت لحد الساعة 6 صباحا وبعثت رسايل لبشرى وايمان وهويدا
اصبح عليهم وبعد نص ساعة لقيت إيمان بترد عليا وبعدين لقيت هويدا بردو ردت وحسيت إنهم بيحبوني اوي من قلقهم وأنهم صحيوا بدري ده من القلق والتوتر النفسي إني مش معاهم وبعدين بشرى ردت واطمنت عليا وبعدين راحت تجهز الفطور عشان جوزها اللي عايشة معاه ينزل بسرعة وعشان تجهز نفسها لجوزها اللي بتحبه ويعشقها وحوالي الساعة 8 ونص صباحا وصلت موقف سامسون وكتبت لبشرى إني وصلت وطلبت منها تبعتلي الموقع وفضلت منتظر إنها تفتح الفون وتشوف الرسالة لحد ما فتحت الساعة 9 وبعثت الموقع وقالت خلاص لما توصل كلمني وفعلاً ركبت تاكسي وفتحت الموقع للسائق من غير ما اتكلم وهو اتحرك ووصلت بعد نص ساعة واتصلت على بشرى عرفتها إني وصلت عند باب العمارة

قالت اطلع على طول وركبت الاسانسير ووصلت الدور اللي ساكنة فيه وهي لما سمعت باب الاسانسير بيفتح هي فتحت الباب ودخلت عندها بسرعة وقفلت الباب ولقيتها لابسة القميص الموف اللي بحبه واخدنا بعض بالحضن الجامد والبوس الاجمد ونبص لبعض نظرات كلها شوق وحنين وحب ولهفة وبعدين قالت ادخل يا روحي خد دوش وتخرج نفطر سوا وفعلاً دخلت الحمام اخدت دوش ولبست برنس جوزها وخرجت لقيت الفطار جاهز
قولتلها اتصل الاول بايمان عشان ما يقلقوا وفعلاً اتصلت فيديو كانت ايمان في اوضتها بتلبس فكانت لسة بقميص النوم فقولتلها انتي لسة ملبستيش وهي قالتلي وانت وصلت وقلعت يا عمو وضحكنا
فقولتلها خدي صبحي على مرات عمو وبشرى اتفاجئت
قولتلها لا ما تنحرجي دي بنت جوزك وضرتك كمان وضحكنا وإيمان شافت بشرى بالقميص وقالت أبلة بشرى جميل جدا القميص عليكي يا مرات عمي وهزرنا بس بشرى محروجة شوية وانا بضحك على شكلها وهي مكسوفة وبعدين قولت لايمان فين دودو
قالت في اوضتها

قولتلها هاتيها اسلم عليها وندهت عليها وسلمت عليها وبعدين شافت بشرى جنبي بقميص النوم وقالت إيه الجمال ده

قولتلها دي مرات جدو يا خطيبتي وحضنت بشرى وبشرى مذهولة من اللي بعمله وبعدين قولتلهم يالا البسوا عشان الشغل وانا شوية كدا واتصل تاني وقفلت معاهم وبشرى مستغربة وسألتني انا عملت كدا ازاي وليه
قولتلها عشان ده من احلامنا انا وانتي أن حد يعرف إننا متجوزين وكمان عارف ان ده هيفرحك أن حد يكون عارف أننا بنتنايك في نفس الوقت يعني ايمان دلوقتي بتتخيل انا بنيكك ازاي وبنعمل إيه ونفسها تكون معانا وتقولك زب عمي حلو في كسك يا مرات عمي وتقولي نيك ضرتي حلو يا جوزي
بشرى قالت احححح ده حلو اوي وهجمت عليا وهجمت عليها نبوس بعض وبعدين قالت طيب نفطر الاول

قولتلها عندك حق وفطرنا واخدت الفياجرا وشربنا الشاي وقلعنا ملط ونيمتها على وشها وبقيت ابوس ضهرها وكل حتة من جسمها تاخد حقها من المتعة لحد ما وصلت طيزها بقيت الحسها وابوسها واضربها وابعبصها وبشرى تصرخ من المتعة ونزلت عسلها وانا شغال بوس ولحس وبعبصة وقلبتها على ضهرها وبقيت ابوس كل جزء من وشها وهي تصرخ وتقول نيكني
وانا اقولها لما كل جزء من جسمك ياخد حقه من المتعة واعصر بزازها والحس حوالين الحلمات اللي وقفت اوي من الهيجان ونزلت على بطنها ابوسها والحسها وبعدين وراكها وبعدين بقيت الحس حوالين كسها وهي تصرخ واعض زنبورها واقولها عاوزاني انيكك انتي وإيمان سوا وهي تقول احححح ياريت تنيكنا سوا
قولتلها طيب اتصل بيها نهيجها
قالت أنا مراتك ملكك اعمل اللي يعجبك واللي يعجبني
طبعا بشرى وصلت معايا بمرحلة إنها تثق فيا ثقة عمياء
فعلاً اتصلت على أيمان صوت الاول قولتلها أدخلي المخزن وافتحي الكاميرا وبسرعة دخلت وفتحت وانا كمان فتحت الكاميرا ورجعت الحس اوي كس بشرى وبشرى تصرخ وإيمان قالت احححح كسك مولع يا مرات عمي وبشرى تقول ايوا مولع من لسان عمك وطلعت لفوق وبقيت افرش كس بشرى بزبي وهي تصرخ وتقول احححح نيكني وانا اعذبها وما ادخله وإيمان تقول حرام عليك يا عمو دخل زبك في كس مرات عمي ضرتي حبيبتي احححح وبشرى هاجت اكتر وبقت تضربني بالراحة طبعا وتقول نيكني يا خول يا ابن المنيوكة
قالت ايمان اححححح
قالت بشرى عمك خول ما يعرف ينيك
انا قولتلها طيب خدي يا شرموطة يا بنت المتناكة يا لبوة وهي صرخت وقالت اححححح فشختني يا كسمك وإيمان تقول احححح حلو اوي
بشرى قالت عمك ده منيوك كسي وانا شرموطته ولبوته ومنيوكته
انا قولت شايفة يا إيمان ضرتك شرموطة ازاي
شايفة مرات عمك لبوة ازاي
شايفة مرات عشيقك منيوكة ازاي
قالت بشرى ايوا أنا منيوكة ما متناكة
قالت ايمان وايه الفرق
قالت بشرى المتناكة تتناك وما تتمتع إنما المنيوكة دي اللي تتمتع اوي وعمك بيخليني منيوكة اوي وشرموطة اوي وقحبة اوي وبعدين قولت لايمان اقفلي كفاية كدا
بشرى قالت ليه تقفل خليها معانا دي ضرتي حبيبتي ومتناكة جوزي وصرخت وقالت اححححح هجيب يا كسمك
قولتلها هاتي يا بنت المتناكة يا قحبتي ونزلت عسلها تاني
قالت ايمان اححححح لا يا روحي انا منيوكة جوزك احححح
انا اقفل احسن كسي ولع وشوية كدا اتصل تاني وقفلت فورا
وقلبت بشرى في وضع الدوجي ودخلت زبي في طيزها وهي تصرخ وتقول احححح كمان يا جوزي يا حبيبي يا عشيقي يا نياكي يا مشرمطني يا ممتع جسمي وروحي
وبقيت اطلع زبي من طيزها ادخله في كسها وهي تصرخ من المتعة وحسيت إني قربت انزلهم
قولتلها انزلهم فين
قالت طفي نار كسي بلبنك و هاجت اوي وبقيت ارزع ونصرخ سوا ونزلنا سوا وهي قامت بسرعه مسكت زبي تمصه بجنون وبعدين نمنا جنب بعض حاضنين بعض لحد ما ارتاحنا وقومنا دخلنا الحمام سوا واخدنا دوش وانا لبست البرنس بتاعها عشان برنس جوزها يلحق ينشف قبل جوزها ما يرجع وهي لبست اندر وستيانة بس وقعدنا في الصالة شوية

قالتلي زي ما خليت ايمان تشوفني بتناك عاوزة اشوفها
قولتلها طبعا ده اكيد هيحصل وهخليكي تشوفيني وانا بنيك الأم وبنتها سوا
قالت بجد
قولتلها طبعا بجد في خلال يومين هيكونوا الاتنين شراميط مع بعض تحت زبي
قالت أنا عارفة جوزي حبيبي مجنون وتخطيطه في النيك جبار
قولتلها بس شوفتي إيمان هاجت ازاي لما شتمتيني
قالت اه سمعتها قالت احححح
قولتلها كدا هي كانت عاوزة تشتمني بس خايفه
قالت لسة ما تعرف جوزها إنه على السرير ما عنده حدود في الكلام وبيسمح بكل شيء
كدا يمكن تتجرأ لما سمعتني بشتمك
قولتلها اكيد ده هيحصل أو هتسألني
هنشوف لما ارجع
المهم عاوز شاي
قالت تعالى ندخل المطبخ نعمل شاي ونعمل الاكل عشان تتغدى قبل ما تروح
دخلنا المطبخ سوا وعملتلي شاي وبدأت تعمل الاكل وانا بشرب الشاي واتحرش بيها عشان هي بتحب كدا وبعد حوالي ساعتين او اقل بشوية خلصت الاكل وإيمان اتصلت وكان معاها هويدا وشافوا بشرى بالاندر والستيانة قالوا اوبا على الحلاوة وكنا في المطبخ لسة وبعدين خرجنا قعدنا في الصالة وبقينا نهزر سوا شوية وبعدين قولتلهم هنقفل عشان نتغدى ونحلي وبعدين انزل اركب اجيلكم الصبح وقفلت معاهم وبدأنا النيكة التانية انا وبشرى مراتي الأولى وحبيبتي الوحيدة وعشيقتي الشرموطة وفي اسطنبول هويدا بتقول لأمها جدو وحشني أوي وإيمان قالت وانا كمان وحشني أوي أوي
قالت هويدا اقولك حاجة يا ماما حسيت بيها
ايمان اتخضت وقالت قولي
قالت هويدا انا حسيت إن جدو فعلا خطيبي وحبيبي لما سافر
قالت ايمان تصدقي عندك حق انا بردو حاسة إنه جوزي وغايب عني
قالت هويدا ماهو ...وسكتت
قالت ايمان ماهو إيه
قالت هويدا ماهو جوزك وخطيبي بس عاوزة أقول زيك إنه جوزي وضحكوا الاتنين وواضح عليهم الهيجان
هويدا قالت يكون في علمك إنه لما يرجع بالسلامة هينام في حضني انا الاول
قالت ايمان لا يا روح امك ده جوزي وينام في حضني انا
قالت هويدا خلاص اتجوزه وينام في حضني وانفجروا في الضحك
قالت إيمان للدرجادي احنا حبيناه
قالت هويدا فعلا هو يتحب ده الوحيد اللي دلعنا وريحنا وطمنا بحضنه وحنانه
قالت ايمان عندك حق يا دودو ده بيعمل معانا اللي ميتعملش عشان يشوفنا بس فرحانين
وانا شغال نيك فى بشرى وهي شغالة شرمطة معايا وتحتي وفوقي ونيكتها في كل حتة في الشقة كل لما الاقي نفسي سخنت وهجيب اقولها تعالي نغير المكان واتمتعنا اوي سوا وقولتلها كل أسبوعين اجيلك يوم زي كدا
قالت بشرى ياريت انا خلاص اتفرعنت على نيك نزار وبقيت ما احس بالمتعة الا معاك واخدت دوش ولبست وقعدت وهي جنبي بالقميص الموف لحد الساعة 6 وهي اتصلت على جوزها قالها إنه خلاص هيتحرك من الشغل وانا ودعتها بالاحضان القوية والبوس الجامد ونزلت بقيت اتمشى أمام العمارة وبشرى لبست وواقفة في البلكونة واتصلت بيا وبقينا نحب بعض لحد ما شفت جوزها بيركن العربية وقفلت مع بشرى وركبت تاكسي يوصلني الموقف

في اسطنبول إيمان صرخت مرة واحدة وقالت يا لهوي نسيت أسأل جدك معاه فلوس ؟
يقطعني مش تفكريني يا بت
قالت هويدا وانا مالي وضحكت
قالت ايمان يادي الكسوف
قالت هويدا كسوف من جوزك وضحكت

انا وصلت الموقف ولقيت اتوبيس هيتحرك الساعه السابعه حجزت فيه وركبت وفعلاً اتحرك وكتبت لإيمان وهويدا اني اتحركت وبكلم كل واحدة لوحدها وبتفق مع كل واحدة هتعمل ايه لما اوصل البيت

قولتلهم يناموا بدري عشان هصحيهم بدري وبعدين قفلت معاهم ونمت نوم عميق طبعا نيك طول النهار وسفر فلازم انام
صحيت الساعة 5 الفجر كتبت رسالة لإيمان ورسالة لهويدا والساعة 6 لقيتهم الاتنين ردوا عليا
قولتلهم خلاص ساعة واكون عندكم وفكرت كل واحدة باللي هيتعمل لما اوصل ومين اللي يفتحلي الباب
قفلت معاهم عشان يدخلوا الحمام ويفوقوا من النوم ونزلت من الاتوبيس اخدت تاكسي وفتحتله الموقع وهو وصلني واول ما نزلت من التاكسي بعت رساله لهويدا
قولتلها انا وصلت ادخلي الحمام زي ما اتفقنا وصبرت ثواني لحد ما شافت الرسالة وقالت اوك وطلعت العمارة وخبطت على الباب وإيمان فتحت الباب وفتحت حضنها وانا دخلت الشقة ودخلت حضنها وقفلت الباب واشتغلنا بوس في بعض وسندتها على الباب وبقيت ابوس رقبتها عشان هي بتهيج اوي منها وايدي بتعصر في بزازها وناكل شفايف بعض واحسس علي ضهرها وطيزها وابعبصها وهي تحضني اكتر وبتاكل شفايفي وانا نزلت حمالات القميص وبزازها خرجوا برا وبقيت ارضع الحلمتين سوا وهي تقول احححح وحشتني ونزلت القميص وهي من الهيجان مش حاسة والقميص نزل على الارض وانا وهي بنقطع بعض من البوس والتقفيش في بزازها ومص الحلمات لحد ما بقت مش قادره تقف وهتقع فعلا سندتها لحد ما قعدنا على الارض وانا برضع بزازها وهي شغالة احححح اوووووف ارضع كمان يا جوزي يا حبيبي يا واحشني ونيمتها على الأرض وانا فوقها وهويدا خرجت من الحمام بالراحة وواقفة تتفرج شوية وبعدين نزلت على الأرض جنبنا ونامت بالراحة جنب أمها وقالت طيب ماهو خطيبي زي ما هو جوزك ومن حقي بردو اسلم عليه وشدتني من فوق أمها وإيمان اتخضت بس من الهيجان مش عارفه تتحرك ولا تتكلم ولما شدتني هويدا انا نمت على هويدا وايدي بتدعك بزاز إيمان وبنبوس بعض انا وهويدا جامد وهي طلعت بزازها وبقيت ماسك بز ايمان الشمال وبز هويدا اليمين وبعصرهم وابوس دي بوسة ودي بوسة وارضع حلمة ايمان وحلمة هويدا وصوت اهاتهم عالي
قولتلهم صوتكم عالي واحنا جنب الباب يا شراميط
قوموا عشان الشغل يالا وانا قمت وهما مش قادرين يقوموا وبعدين هويدا حضنت أمها وباستها على شفايفها
قالتلها قومي يا مرات عريسي وإيمان قالت ماشي يا عروسة جوزي وضحكنا وقاموا وكل شوية ابصلهم واضحك وهما يبتسموا من غير كلام وقولت طيب هنفطر ولا ارجع سامسون افطر هناك
لقيتهم من غير كلام بردوا دخلوا المطبخ بسرعة وجهزوا الفطار وفطرنا ولبسوا وقبل ما ننزل حضنتهم سوا وقولتلهم وحشتوني جدا
اخيرا اتكلموا وقالوا مع بعض وانت كمان وحشتنا اوي
قولتلهم اكيد واضح اني وحشتكم وقربت وشي من ايمان بوستها من شفايفها وبعدين هويدا ونزلنا وبعد ما نزلنا إيمان قالت طيب كنت خليك انت ونام
قولتلها لا خليها لبعد الضهر ونرجع كلنا سوا عشان ننام سوا ونصحى سوا عشان نعرف نقعد مع بعض براحتنا وابتسمت وغمزت وهما ابتسموا ووصلنا لقينا اسراء ونادية موجودين وسلمت عليهم وهزرنا والبنات قالوا احنا توقعنا إنك هترجع من سامسون تعبان ومش هنشوفك النهاردة
قولتلهم هتعب من إيه يعني ولا انتوا مش عاوزين تشوفوني
إسراء قالت لا يا خبر ده انت يا عمو لما بتغيب يوم بتوحشنا بس يمكن تعبان وابتسمت ابتسامة خبيثة و بعدين قولتلها طيب يا لئيمة انتي عاوز قهوة وضحكنا كلنا وعملتلي قهوة وشربتها والوقت فات ووصلنا بعد الضهر بساعة كدا وانا قاصد إني مقولش انا ماشي أو يالا بينا وقاعد على المكتب اقلب في الفيس وهويدا تعتبر قاعدة في حضني وبتشوفني بكلم مين وطريقة كلامي على الفيس وكدا ولقيت ايمان بتقولي الساعة بقت اتنين يا عمو
قولتلها يعني إيه
قالت يالا بينا نروح مشوارنا
قولتلها والبنات هنسيبهم لوحدهم
قالت دول أصحاب مكان
قولتلها انا عارف طبعا إنهم اصحاب مكان بس انا اقصد نسيبهم لوحدهم وممكن حد يغتصبهم وكلهم انفجروا في الضحك ونادية قالت مفيش اخف من دمكم يا مصريين وبعدين خرجنا انا وايمان وهويدا

نكمل الحلقة الجاية
..............................................


الحلقة الثالثة

وقفنا الحلقة إللي فاتت عند لما خرجنا انا وايمان وهويدا من الاتيليه واتمشينا شوية وعزمتهم على ايس كريم واشتريت حلويات ورجعنا البيت كنا العصر تقريبا ودخلنا الحمام بالدور اخدنا دوش وقولتلهم ننام بقا ساعتين عشان كلنا يعتبر منمناش كويس
هويدا قالت عندك حق بس انت هتنام في حضني انا ياسي جدو ومن غير مناقشة
قولتلها انتي وماما في اوضة وانا لوحدي في اوضة وبالليل نشوف موضوع أنام في حضن مين ده وضحكنا وفعلا دخلت اوضة إيمان ونمت وهما دخلوا اوضة هويدا وناموا وبعد ساعتين ونص لقيت إيمان بتصحيني وبتقولي كفاية نوم كدا وقوم بقا عشان نتغدى وتقعد معانا عشان وحشتنا اوي
وهويدا سامعة وقالت اه فعلا وحشتنا اوي وبطل كسل بقا ولا مرات جدو تعبتك امبارح
قولتلها امبارح خلاص راح لحاله والنهاردة يوم جديد بنشاط جديد واهو يا ستي قومت وهدخل اخد دوش وافوقلكم
وفعلاً قمت واخدت شورت بس ودخلت الحمام اخدت دوش ولبست الشورت بس وخرجت قعدت في الصالة وهما خلاص جهزوا الاكل وقعدنا كلنا ولقيتهم عاملين سمك وانا اصلا بحبه ولقيتهم بياكلوني بأيديهم سمك من غير عيش ولا رز
انا قولتلهم كفاية دلع بقا احسن اتعود على كدا
قالت ايمان وماله تتدلع براحتك
قولتلهم ياااااه انا غبت يوم واحد عنكم وارجع الاقي الحب والدلع ده كله
قالت هويدا بجد يا جدو وحشتنا اوي وحسينا البيت وحش اوي من غيرك لدرجة أن انا وماما كل واحدة قاعدة في اوضتها لوحدها
قولتلها وانا بحبكم اوي انتوا الاتنين وشبعت من الاكل واقوم بقا اغسل بؤي ماهي ايدي نضيفة زي ماهي وضحكت ودخلت الحمام غست ايدي وبؤي واخدت فياجرا وكنت جبت من سامسون رش لزبي يخليني اطول فتره النيك اكتر فقولت اجربه بس طبعا مش دلوقتي لما اقرب انيك ارش إنما الفياجرا مفيش فيها مشكلة ورجعت قعدت في الصالة وعملوا شاي لينا كلنا وقعدوا كالعادة في حضني وشربنا الشاي ونهزر ونتفرج على التلفزيون لحد ما بقت الساعة 9 قولت لهويدا عاوز قهوة
قالت من عيوني
قولتلها لا من البن اللي جوا إنما عيونك دي خليها اشوف فيها سعادتك وراحتك
قالت هويدا انت مش معقول يا جدو وحضنتني وباستني وقالت انت فعلا تتحب وانا يا ماما شفت الحب ده من أصدقائه على الفيس سواء شباب أو بنات وستات كلهم يا ماما بيحبوه من غير ما يشوفوه يبقا احنا بقا اللي عايشين معاه ده احنا كدا نعشقه وإيمان قالت صح يا دودو
قولت طيب والقهوة نظامها إيه في الموضوع ده وضحكت
قالت هويدا ثواني وتكون جاهزة وفعلا راحت عملت القهوة وشربتها مع سيجارة والساعة وصلت 10 فقالت ايمان السمك بيخدر الجسم ويشجع على النوم
هويدا قالت خلاص يا ماما روحي انتي نامي
إيمان بصت لبنتها اوي مع ابتسامة طبعا
قولتلهم استنوا قبل ما تتخانقوا
قالوا نعم
قولت على فكره انتوا الاتنين واحشني ومش هنام مع واحدة واسيب التانية
هويدا قالت شكله يا ماما هيعمل زي لما رجعنا وينام لوحده
قولتلها لا طبعا ده انا بقول وحشتوني
قالت ايمان اومال هتعمل ايه
قولتلها هنام بينكم انتوا الاتنين
هويدا قالت بجد يا جدو
قولتلها طبعا انا عاوز انام في حضنكم انتوا الاتنين وحسيت إنهم فرحوا اوي
قولتلهم يالا بينا على اوضتك يا ايمي عشان السرير اكبر ونكون براحتنا وابتسمت
دخلنا الاوضة وانا نمت في النص وقولتلهم على فكرة أنا حاسس اني بردان شوية فعاوز حاجة خفيفه نتغطى بيها كلنا
ايمان جابت ملاية كبيرة وفردتها ونامت يميني وهويدا شمالي وانا حاضن الاتنين وبنحكي في أي كلام سوا وبحسس بكل رجل على رجل كل واحدة منهم وطبعا ايدينا كلنا تحت الملاية وافتكرت الرش اللي بيطول مدة النيك فقولتلهم هقوم ادخل الحمام ودخلت الحمام رشيت اسبراي على زبي وفضلت في الحمام حوالي عشر دقايق وغسلت زبي ورجعت نمت في النص بس من غير ما احضنهم
عشان ايدي تكون حرة وأعرف احركها ودخلت ايدي تحت الملاية ومسكت ايد إيمان بايدي اليمين وايد هويدا بايدي الشمال وبعدين قربت ايد إيمان من زبي وهي ما صدقت وبقت تدعك فيه واحنا بنتكلم عادي مع بعض وبعدين إيمان بقت تحاول تدخل ايديها في الشورت بتاعي وانا ساعدتها وطلعت زبي وبقت تلعب فيه وانا كل شوية امسك زبي معاها وبعدين قربت ايد هويدا من زبي ومسكت زبي مع أمها وإيمان فاكرة أن دي ايدي انا إنما هويدا عارفة وبعدين سيبتهم شوية يلعبوا في زبي سوا ومرة واحدة رفعت الملاية من علينا وإيمان اتفاجئت فعلا أن ايد بنتها اللي معاها وهويدا عملت نفسها مصدومة من المفاجأة وبصيغة الأمر قولتلهم خليكم زي ما أنتم طالما هيجتوني لازم تريحوني واظن بعد اللي حصل لما جيت الصبح خلاص هويدا فهمت انك مراتي يا ايمي وانتي كمان عرفتي أن دودو خطيبتي وكلنا بنريح بعض وحضنتهم وبوست كل واحدة بوسة من شفايفها وهما ساكتين ومخضوضين بجد عشان التخيل والتمني حاجة والواقع حاجة تانية خالص وايديهم لسة على زبي بس مش بيلعبوا ولا بيتحركوا هما كأنهم نسيوا أيديهم وساكتين
انا بحسس على ضهرهم وبقولهم انا بحبكم انتوا الاتنين ومتأكد من حبكم ليا وكلنا لينا احتياجاتنا الجنسية مع اختلاف الأسباب يعني انا وإيمان عشان جربنا الجنس واتحرمنا منه وهويدا عشان مراهقة ونفسها تجرب وكمان عشان الكبت اللي عندكم صدقتوا ما لقيتوا حد قريب منكم وبتثقوا فيه واعتقد إني قدرت اخليكم تحسوا بانوثتكم من غير خوف من كلمة عيب وميصحش اللي عملت لينا احنا التلاتة عقدة لأن مراتي كانت بردو عندها عيب وميصحش واعتقد انك يا دودو حاسة أو شاكة
او شوفتينا انا وأمك وأحنا نايمين سوا كراجل ومراته وبيمتعوا بعض وعاوزك تردي بصراحة
قالت هويدا بصراحة اه يا جدو شوفتكم كذا مرة
ايمان اتفاجئت وبصت لبنتها بكسوف وبعدين بصتلي
قولتلها شوفتي يا ايمي اهو إحساسنا طلع صح إنها شافتنا واعتقد زي ما اتخيلنا يا إيمي أن لو دودو معانا كلنا هنحس بالمتعة وعدم الخوف أن دودو صاحية ولا نايمة ولازم نستنى لما تنام وهي اللئيمة مركزة معانا وتلاقيها كانت بتتفرج وهي بتلعب فى كسها وحضنتهم اكتر وقولت ومفيش امتع من أن الأم وبنتها يتناكوا من راجل واحد وبقيت احسس على ضهرهم ورقبتهم وكل ده وايديهم لسة على زبي بس زبي نام
قولتلهم بس كدا زبي زعلان منكم ونام من الزعل يالا بقا صحوه وعاوز تفاهم بينكم في المتعة وعشان ده اول لقاء ثلاثي انا هقولكم وبعد كدا هسيبكم انتوا تتفاهموا واشوف هتمتعوني ازاي
قولتلهم العبوا في زبي وقفوه سوا وهما بدأوا يلعبوا لحد ما وقف فقولت لهويدا هاتي الفون بتاعي من جنبك وكنت مجهز فيلم سكس راجل بينيك اتنين ستات وشغلت الفيلم وهما بيلعبوا في زبي على خفيف واندمجنا كلنا مع الفيلم وهما مركزين في الفيلم وانا شغال تحسيس على ضهرهم ورقبتهم وخدودهم وشافوا البنتين ازاي بيتبادلوا مص الزب وبدأ عندهم الهيجان وبيلعبوا في زبي بحماس اكتر من الأول وانا بقيت اتكلم بصوت كله هيجان عشان اهيجهم اكتر واقول اوووووف دول شراميط اوي وهيجننوا الراجل وزبه واقول احححح شايفين الشرمطة يا بنات وهما يردوا يقولوا امممم وبعدين البنتين حطوا زب الراجل بين شفايفهم يلحسوه من عند الخصية لحد الراس ويبوسوا بعض وواحدة بتحسس على الزب والتانية بتحسس على الخصيتين والراجل بيصرخ من المتعة وانا قولت اححح على المتعة لو تعملوا زيهم كدا وكأنهم منتظرين اني أقول كدا ولقيتهم نزلوا عند زبي وبيعملوا زي اللي شافوه بالظبط وانا طبعا وقفت الفيلم وهما شغالين مص ولحس ولعب وبوس في بعض زي الفيلم وزبي سخن قولتلهم تعالوا شوفوا اللي هيعملوه بعد كدا وفعلا رجعوا حضني تاني وشغلت الفيلم تاني والراجل بدأ ينيك واحدة وهي نايمة على ضهرها والتانية واقفة وكسها عند وشه وهو بيلحس وبعدين قعدت وكسها عند وش اللي بتتناك وبقت اللي بتتناك هي اللي بتلحس كس التانية والراجل بيلعب في طيزها وهو بينيك وبعدين بدلوا مع بعض وبعدين خدوا وضع الدوجي جنب بعض وهو ينيك اللي ناكها الاول في كسها شوية و يطلعه ويدخله في طيز التانية وإيمان وهويدا هاجوا اوي والاتنين بيحسسوا علي زبي وجسمي ويبوسوا فيا وانا قفلت الفون وبقيت اتبادل معاهم البوس واقولهم هما شراميط فعلا بس انتوا هتكونوا شراميط احلى منهم عشان الشرمطة هتكون طالعة من قلبكم مش تمثيل وحضنت ايمان وبقيت ابوس فيها وانا بقلعها الاندر والقميص وبقت ملط وهويدا بتقلعني الشورت وبقيت ملط ونيمت ايمان علي ضهرها وكسها كان غرقان من الهيجان وزبي دخل بسهولة ورزعت رزعتين واخيرا صوت إيمان طلع وقالت اححححح قولتلها ايوا كدا يا روحي سيبي لسانك يطلع اللي جواكي فقالت حلو اوي يا حبيبي
قولتلها ولسة الاحلى جاي يا لبوتي وهنا هويدا وقفت وبصتلي وبتغمز
قولتلها اخ منك يا شرموطة عاوزة تقلدي الفيلم
قالت اه نفسي اجرب
قولت شوفتي يا ايمي بنتك شرموطة اكتر منك
قالت ايمان اححححح شرموطة اوي
انا بنيك ايمان وبقلع هويدا الاندر هي كانت اسرع مني وقلعت القميص وبقت ملط وقربت كسها مني وانا بقيت الحس وبعد شوية قولتلها كملي الشرمطة بقا واقعدي خلي امك تدوق كسك وقعدت فعلا وإيمان بقت تلحس كس بنتها وتقفش بزازها وانا انيك إيمان وابعبص هويدا وإيمان تذوم وهويدا تقول احححح الحسي كمان يا ماما وانا اقول الحسي كس بنتك اللبوة يا متناكة وهما يصرخوا وبعدين طلعت زبي ولقيت هويدا بتقول دوري بقا
قولتلها انتي بنت هنيكك في طيزك وأمك اهو لحست كسك
قالت اشمعنا ماما بقا انا عاوزة اجرب نيك كسي
قولتلها لا طبعا واسمعي الكلام
وبسرعة خليتهم ياخدوا وضع الدوجي ودخلت زبي في كس ايمان وصباعي في طيز هويدا وبتمثل أنها بتتوجع اوي بس طبعا طيزها انا فتحتها قبل كدا
وتصرخ وتقول طيزي بتوجعني يا ماما خليه ينيكني في كسي زيك
قولتلها هو في الأول بس بيوجع كدا بس بعدين هتحسي بالمتعة ويروح الوجع وبعد شوية على أساس اني وسعت طيز هويدا قولتلها استعدي يا روحي هدخل زبي في طيزك وخلي بالك اوعي تصرخي اوي وإيمان زي ما هي وبلعب في كسها وطيزها وعملت نفسي بدخل زبي في طيز هويدا بالعافية وهي بتمثل بردو لحد ما دخلته كله وقولتلها خلاص دخل كله اهو والوجع هيروح بعد ثواني بس انتي يا إيمي العبي في زنبورها وإيمان سمعت الكلام وبقت تدعك زنبور بنتها وهويدا بقت تقول احححح بعد ما كانت بتقول اي وانا بقيت اطلع زبي وادخله بالراحة وهويدا قالت احححح ده حلو اوي فقامت ايمان عاوزة تشوف زبي وهو في طيز هويدا ووقفت جنبي وبقيت احضنها وابعبصها وابوسها واقولها شايفة بنتك المتناكة طيزها وسعت ازاي وإيمان تقول احححح وتبوسني وبعدين قولت انا قربت اجيب وطلعت زبي من طيز هويدا ونيمت ايمان علي ضهرها ورزعت زبي في كسها مرة واحدة وهي تقول احححح حلو اوي يا حبيبي يا جوزي يا عشيقي وانا اقولها خدي يا متناكة وهي حبت تقول زي بشرى وتشوف رد فعلي ايه فقالت نيك شرموطك يا شرموطي
قولتلها انا شرموط جسمك وزبي متناك كسك يا بنت المنيوكة وقولي اللي يعجبك يا لبوتي
قالت احححح يا حبيبي يا متناك ارزع في كسي يا كسمك وهويدا مستغربة
قولتلها بتقلد بشرى ضرتها
نامي يا هويدا على بطنك وافتحي طيزك عشان تاخدي شوية لبن فيها
الاتنين قالوا احححح
وايمان جابت وانا نزلت دفعة لبن وقومت بسرعة دخلت زبي في طيز هويدا وهي صرخت وقالت اححححح لبنك نار
ايمان هاجت اوي وقالت اححححح نيك طيز بنتي يا كسمك وهي بتحسس على جسمي وبتبوس فيا وانا برزع في طيز هويدا وإيمان تقول ايوا افشخ بنت اللبوة الهايجة دي يا ابن الشرموطة يا حبيبي يا عشيقي يا نياكي انا وبنتي وزبي نام وخرج من طيز هويدا وانا لسة نايم عليها لما هدينا
قولتلهم يالا بينا على الحمام سوا

وفعلاً دخلنا خدنا دوش سوا وهويدا ماشية فاشخة رجلها واحنا نضحك لحد ما رجعنا الاوضة نمت في النص وهويدا نايمة وفاشخة رجلها ورفعاهم واحنا فطسنا عليها من الضحك فقالت بقا كدا بتضحكي على بنتك يا ماما طيب بصوا بقا انت زي ما فتحت طيزي تفتح طيزها وتفتح كسي زي ما كسها مفتوح
قولتلها افتح طيزها ماشي إنما كسك لا ده جوزك هو اللي يفتحه
قالت خلاص اتجوزني وافتحني وضحكنا وقولتلهم ننام بقا عشان الوقت اتأخر وكمان اكيد تعبنا كلنا من النيكة دي واتمتعنا اوي ولا ايه رأيكم
ايمان قالت كان عندك حق لما كنت بتتخيل إن دودو معانا وقولت هتكون متعة جامدة
قولت وانتي يا دودو اتمتعتي انك بتتناكي مع ماما على سرير واحد ومن راجل واحد
قالت هويدا انا كنت كل ما اشوفكم اكون نفسي ادخل معاكم واتخيلت زيكم اني معاكم
قولتلهم ده انتوا الاتنين شراميط بقا وضحكت
ايمان قالت طول عمري اعرف ان كلمة شرموطة دي شتيمة بس انت خليتني احس ان الشرمطة متعة مش شتيمة
قولتلهم معايا مفيش حدود في أي حاجة تقولوا وتعملوا اي حاجة تعجبكم
هويدا قالت اه صح انا اتفاجئت أن ماما بتشتمك وانت بتشجعها وكنت متوقعة إنك هتلطشها بالقلم
قولتلها مش انا اللي اعمل كبت عند مراتي
هويدا بصتلي اوي
قولتلها ولا خطيبتي كمان وضحكنا
نمنا زي ما احنا ملط وصحينا الصبح واحنا بنفطر قالت هويدا ما بلاش نخرج النهاردة وخلينا سوا هنا
قولت لايمان شوفي بنتك اللبوة طيزها بتوجعها وعاوزة تتناك تاني فيها
هويدا قالت لا خلاص مفيش وجع وعاوزة اشبع منك زي ماما
قولتلها شكلك حاسة اني هسافر فعاوزة تشبعي مني
الاتنين اتصدموا من كلامي وقالت ايمان يعني ايه انت عاوز تسيبنا وتسافر بعد ما اتعودنا عليك وبقيت كل حياتنا
قولتلهم مش بمزاجي بس اللي حصل أن في التفتيش وانا جاي من سامسون طبعا شافوا الباسبور وقالولي إن معملتش إقامة بعد شهر لازم اسافر وبعدين كان جنبي واحد عربي ترجملي كلامهم وفهمني اني جاي سياحة مش إقامة والإقامة اخدها لو عندي مثلاً شقة تمليك باسمي أو مراتي تكون عايشة هنا ومعاها إقامة وانتوا عايشين هنا من زمان وعارفين القوانين
هويدا قالت خلاص اتجوز ماما واقعد معانا وإيمان لقيت دموعها نازلة وهي ساكتة وانا قولت لهويدا طيب بطلي هبل ويالا نلبس عشان ننزل الشغل ولبسنا كلنا واحنا ساكتين ونزلنا واحنا ساكتين وإيمان ماسكة ايدي اوي وكل شوية تبص عليا ودموعها تنزل وانا اقولها وبعدين إحنا في الشارع لو حد شافك كدا هيقول اني خاطفك واتسجن وخليتها ضحكت لحد ما وصلنا الاتيليه وهويدا كالعادة قاعدة في حضني على المكتب بس حزينة وإيمان بتحاول تداري حزنها عشان اسراء ونادية بس هما خدوا بالهم وسألوا إيمان مالكم النهاردة فيكم إيه
إيمان انفجرت في العياط وقالت عمو هيسيبني ويسافر عشان هو سياحة مش إقامة واليوم كله كلهم واضح عليهم الحزن وانا بحاول اضحكهم
اخر اليوم واحنا راجعين إيمان قالت هويدا واسراء ونادية عندهم حق
قولتلها حق في إيه وهويدا مستغربة كلام أمها مش عارفه تقصد ايه
قالت ايمان أنا وأنت نتجوز عشان تفضل معانا ولا انت عاوز تسافر
قولتلها يا ايمان انا جيت هنا أصلا هربان من الوحدة وانتوا مليتوا حياتي كلها بصرف النظر عن الجنس بس وجودي معاكم فرق كتير معايا
قالت ايمان وانت وجودك معانا خلانا نحس اننا عايشين
احنا قبلك كنا أصنام بتتحرك وتاكل وتشرب وبس
قولتلها كتير عليا الكلام ده
قالت لا طبعا مش كتير ده قليل اوي ولو فضلت اتكلم عن اللي شوفناه منك ومعاك انا وبنتي مش هنخلص كلام
هو الحل ده يا عمو نتجوز ومحدش من مصر يعرف عننا حاجة
قولتلها يا روح قلبي وافرضي جالك عريس وابوكي صمم هتقولي ايه
ايمان سكتت ودموعها نزلت تاني وهويدا بردو
قولتلها يا ايمي لو اتجوزنا بنتك هتغير وممكن تقتلني أو تقتلك وقدرت اخليهم يضحكوا
قالت ايمان شوفت يا روحي في عز العياط خلتنا نضحك
هويدا قالت كنا نعيط انا وماما ولا حد كان يعبرنا ولا يحس بينا ولا يحاول يسكتنا
انا موافقة تتجوز ماما واكون ضرتها كمان بس تفضل معانا
قولتلهم انتوا حسستوني اني مهم وليا قيمة
طيب نقفل مناقشة دلوقتي عشان وصلنا وانا جعان
طلعنا الشقة وبعد الدوش والاكل لقيت إيمان ندهت عليا في اوضتها
دخلت لقيتها نايمة ملط على ضهرها وفاتحة رجلها وبتدعك في كسها
حسيت انها مش هايجة بس مش عاوزة تضيع وقت بعيد عني أو عاوزة تطلع الشحنة الحزينة اللي جواها في النيك وانا مردتش طبعا اكسر بخاطرها وقلعت ملط ونمت فوقها وبقيت ابوس شفايفها واعصر بزازها ولقيتها بتحضني اوي بطريقة غريبة كأنها عاوزة تدخلني جواها في الحضن ده وزبي وقف ودخلته في كسها وبقت تصرخ بصوت عالي وتقول نيكني يا عمو نيكني يا جوزي يا حبيبي يا روح قلبي يا عشقي يا كل دنيتي وبصوت عالي لأول مرة وجات هويدا على صوتها وانا شاورت لهويدا تقعد وهي ساكتة عشان انا حاسس بإيمان أن جواها حزن بتنتقم منه في النيك وبقيت ارزع وهي تصرخ وتقول احححح كمان يا جوزي وجوز بنتي واخويا وحبيبي وبعدين الفون بتاعها رن وكان أبوها
قالت خليك نيكني وانا بكلمه
انا وهويدا استغربنا وهي فعلا بتكلم ابوها وبيسألها عني عامل أي معاهم
قالتله يا بابا عم ابراهيم ده مفيش احن منه ده انا وهويدا مش بنخرج من حضنه طول اليوم وعند النوم هويدا متنامش غير لو شالها ونيمها في سريرها وهو ينام جنبها وتفضل حضناه للصبح وإيمان بتشدني عشان ارزع في كسها وفعلا رزعت وهي قالت اااه
ابوها قالها فيه إيه
قالتلوا كنت بخيط والابرة تاهت مني ودلوقتي دخلت في رجلي وفضل يتكلم معاها شوية وهي حسيت انها مصدومة بس خلصت كلام معاه وقفلت الفون وبقت تصرخ وتقول احححح بتناك وانا بكلم بابا وبقول اااه وكان نفسي اقوله ده زب عمو اللي شكني في كسي وتصرخ ونزلنا سوا وقومنا خدنا دوش وقعدنا كلنا حاضنين بعض وقولت لايمان قولي بقا إيه اللي غير ملامح وشك في مكالمة ابوكي
قالت ابويا جاي بكرة بالليل
هويدا قالت يا لهوي بقا على القرف ده
انا قولتلها كدا عيب وهزعل منك يا هويدا بجد
قالت غصب عني انا آسفة
قولتلها ده جدك وابن عمي واحترامه فرض عليكي حتى لو أسلوبه غلط
ايمان بصالي بإعجاب وانا اخدت بالي وسألتها مالك بتبصي كدا ليه
قالت ومستغرب بنحبك اوي ليه انت يا حبيبي كل يوم بتخلينا نحبك اكتر
قولتلها اتكلمي عن نفسك هويدا زعلت عشان شافت مني الوش التاني
قالت هويدا لا طبعا مزعلتش وعشان كدا اتأسفت لأني فعلا غلطانة بس هو كان رد فعل سريع مني عشان مش هنكون براحتنا
قولتلها على فكرة انتي لو مركزة وفاهمة اللي دار هتفرحي وأمك هي اللي تزعل
الاتنين بصولي باستغراب وقالوا ازاي
قولتلهم مش انتي يا إيمي قولتي لابوكي احنا قاعدين في حضنه اليوم كله
قالت ايمان آه حصل
قولتلها وكمان قولتي ده هويدا مش بتنام غير لما يشيلها وينام جنبها وتفضل حضناه للصبح
قالت اه فعلا
قولت يعني يا ست هويدا انا هنام في حضنك كل يوم وأمك لا يبقا مين اللي هيقرف ويتجنن ويغير ويحقد ويحسد وضحكت
الاتنين قالوا يالهوي عندك حق
قالت ايمان آه من بختك يا محظوظة وضحكنا
قولتلهم يالا بقا ننام الوقت اتأخر
قالوا حاضر ونمنا كلنا جنب بعض للصبح وصحينا فطرنا ونزلنا روحنا المحل وطبعا هويدا في حضني كالعادة وقولتلها انتي خليكي مع البنات وانا وماما نروح البيت اديها مسكن عشان جدك اللي جاي ده وانتي بقا في حضني كل يوم
قالت بصراحة فكرة حلوة
ندهت على ايمان وقولتلها يالا بينا واهي هويدا قاعدة مع اخواتها البنات وأحنا نروح السوق نشتري لوازمنا عشان الضيف اللي جاي
قالت اسراء عندكم ضيوف النهاردة
قالت ايمان آه بابا جاي النهاردة
قولتلها يالا يا ايمي عشان نلحق نخلص وانا عارف شغل النسوان لما ينزلوا السوق بينسوا نفسهم وكلنا ضحكنا واخدت إيمان واشترينا فعلا الاكل اللي هيتعمل وروحنا البيت وقلعنا ملط وخدنا دوش سوا ونيكتها نيكة حلوة وبعدين عملنا الأكل ونيكتها تاني وبعدين لبسنا وقعدتها في حضني
قالت ايمان ابقا فكر في موضوع الجواز ده بجد
قولتلها ماشي واتصلنا بهويدا
قالت أنا في الطريق اهو
جات هويدا وخدت دوش ولبست ترنج
قولتلها عاوزك بقا تتدلعي عليا وجدك هنا واحضان وبوس وتعملي اللي قالته امك في الاتصال
قالت هويدا اه طبعا أنا ناوية اعمل كدا وشوية والباب خبط

اكيد عارفين مين اللي خبط


الحلقة الرابعة

وقفنا الحلقة إللي فاتت عند لما الباب خبط وكان صابر ابن عمي وسلمنا عليه بالاحضان طبعا وقعدنا نحكي كلنا سوا ونهزر بس طبعا هزار محترم حسب عقليته هو
بعد شوية قولتلهم بصوا بقا من غير احراج ولا زعل انا هقوم اروح انام في الاتيليه واسيبكم براحتكم
قال صابر كدا انت طلعت عيل معندكش ددمم وحمار كمان والبنات ضحكوا إنه بيشتمني
وانا قولت تصدق وحشتني الشتيمة منك
قالي يعني انا بتصل وأسأل واسمع فيك قصايد شعر من اللي بتعمله معاهم وانت تقول تروح تبات برا
قولتله ماهو يا صابر اصل
قال ولا اصل ولا فصل انت أصلا بتنام جنب العفريتة دي اللي مدلعها ولازم تشيلها وانا أصلا بنام جنب ايمان لما اكون جاي لوحدي والأهم من ده كله إني عاوزك في موضوع مهم وطالما انت بقيت مسيطر هنا يبقا انت اللي هتقدر عليهم
قولتله خير والبنات بصوا واتخضوا وظهر عليهم القلق وخصوصاً ايمان لأنها توقعت أن أبوها هيتكلم في موضوع جوازها
قالي صابر تعال نقعد في البلكونة لوحدنا وانتوا اعملوا قهوة وفعلا دخلنا وشوية وجابوا القهوة وطردناهم بهزار وبدأ صابر الكلام وقال ايمان رافضة تنزل مصر خالص وفرح أختها بعد اسبوعين وأختها قالت لو ايمان محضرتش فرحي مش هعرفها تاني وكمان فيه واحد عاوز يطلبها للجواز بس عاوز يشوفها الاول
قولتله موضوع السفر للفرح ده سهل وانا هقدر اقنعها متقلقش إنما موضوع الجواز ده الأول احكيلي عن العريس ده إيه وضعه ومميزاته
قالي هو مطلق زيها وعنده ولد سنه عشر سنين وشغال في شركة بترول يعني مرتبه كويس جدا والأهم بقا أني هرتاح من القلق عليها وهي لوحدها في الغربة ورافضة ترجع مصر وقال بصراحة انت لولا وجودك كنت جيت في نفس الفترة دي يمكن مرتين أو تلاتة
قولتله بص بقا يا صابر موضوع الجوازة دي مش لقطة يعني وده مش عاوز غير واحدة تربي إبنه ولو إبنه كان قليل ادب وكمان مش صغير وفاهم أن دي اخدت مكان أمه فأكيد هيطلع عنيها وفي الآخر هيجيب اللوم عليها ويقول اومال انا متجوزك ليه مش عشان تربيه كويس وكمان انا من عشرتي مع إيمان وقربنا من بعض اوي وبقت تطلع كل اللي جواها معايا
قالي كويس اوي دي طول عمرها كتومة ونحسها غامضة
قولتله لا مش معايا انا بقا
قال صابر ايوا يا سيطرة
قولتله كله بالحب مش بالسيطرة يا ابو عمو
قالي طيب هي تفكيرها فين
قولتله هي مبسوطة هنا وعملت شعبية وعملت إسم للاتيليه بتاعها ومحبوبة من الزباين ومن التجار كمان ومن الجيران فصعب تسيب ده كله وترجع
يا صابر هي عاوزة تحس إنها مستقلة بحياتها وعاوزة تنسى اللي شافته منك ومن محمود طليقها
هو استغرب وقال مني انا
قولتله اه انت ربيت عيالك على عدم الحرية وربيتهم بالعصا والسكين وان ملهومش شخصية ولا رأي بعد رأيك
وإنت مش غلطان على فكره عشان هي دي شخصيتك فأنت بتتصرف بطبيعتك
قالي طيب والحل
قولتله انا عندي حل يرضي كل الأطراف
قالي الحقني بيه
قولتله انت عارف طبعا إني جيت هنا هروب من الوحدة اللي كنت فيها وكنت حكيتلك من سنتين يمكن على شكل حياتي ماشية ازاي
قالي اه طبعا فاكر وقولتلك اتجوز وانت قولت منين
قولتله كويس إنك فاكر وانا لما جيت هنا كان في نيتي إني مش عاوز ارجع تاني ومن يومين روحت اقضي يوم مع ناس اصحابي وانا راجع الشرطة وقفتني وحكيتله اللي حصل كله وسكت وبصيتله
هو بصلي وقال يابني انت توهتني طيب إيه دخل القصة دي في الحل اللي يرضي كل الأطراف ضحكنا وقلتله...

بدون مقدمات انا اتجوز ايمان وهو فتح بؤه وبرق بعينه ومش عارف يرد
قولتله تعال نتكلم بالعقل
اولا انا حاسس ان ايمان هتوافق عشان افضل معاهم لأنها عيطت هي وهويدا لما قولتلهم اني هرجع مصر بعد شهر وثانيا هي هترتاح من الزن إنها ترجع وتتجوز ولو اتجوزت يا عالم هيعامل بنتها ازاي وده من اهم اسباب رفضها للجواز إنما بالنسبالي هي شايفة بنتها بتحبني ازاي وثالثا انا بقا هفضل هنا وارتاح نفسيا ورابعا انت هترتاح وتكون مطمن عليها ده لو انت شايف اني اطمنك بوجودي جنبها
قالي طول عمرك مقنع يا ابو عمو بس لازم ناخد رأيها
قولتله المهم انت توافق وهخليك تشوف بنفسك الموافقة هتكون ازاي
قالي ده انت هتكون ليها اب وزوج
قولتله قصدك إني كبرت يعني وفرق السن بينا كبير
قالي لالا مكبرتش انا قصدي على فرق السن بس

قولتله طيب طالما موافق تعال نقعد معاهم وانت اسمع واتفرج بس
قالي ماشي
دخلنا قعدنا وجات هويدا قعدت في حضني وقالت وحشتني يا مزي
قولتلها وانتي كمان يا مزتي بس يابت ده انا راجل عجوز ازاي تقولي مز
قالت لا يا حبيبي كبرت إيه ده ولا طريقة كلامك ولا اسلوب تفكيرك ولا تفهمك لينا يقول إنك كبرت ده انا نفسي اتجوز واحد زيك وضحكنا كلنا
قولتلها طيب يا شقية هقول حاجة ومش عاوز غيرة
هويدا قالت اوعى تكون بتخوني وبتحب غيري
وصابر انفجر في الضحك
قولتلها بصراحة آه بس انتي الأولى وهي التانية
قالت هي مين
قولتلها ماهو حسب الشرع أنا بستأذنك إني اتجوزها وغمزتها
هي فهمت وقالت موافقة طالما ده هيسعدك بس مين دي
قولتلها ثواني طيب تعالي يا ايمي
ايمان كانت قاعدة جنب أبوها وانا روحتلها ووقفتها في نص الصالة وقعدت انا على رجل ونص ومسكت ايديها وقولتلها
إيمان تقبلي تتجوزيني وبوست ايديها وصابر مذهول
هي اتكسفت بجد ووشها بقا احمر وايديها تلجت وهويدا صرخت وقالت وافقي يا ماما عشان خاطري ده جدو ابراهيم مز اوي وهيكون جدو وجوز ماما وحبيبي وانتي ضرتي بس بردو موافقة عشان بحبكم انتوا الاتنين
ايمان اتكسفت بجد اوي وجريت على اوضتها
صابر قال أنت مش معقول يا هيم وده الاسم اللي هو الوحيد اللي بيقوله وده بسبب اني وانا صغير كان اللي يسألني عن اسمي اقول هيم وهو طبعا اكبر مني وفاكر كويس الكلام ده وعشان كدا هو ماسك في الإسم ده
قولتله إيه رأيك
قالي انا اتفاجئت من اللي عملته ومن رد فعل هويدا
هويدا قالت ده جدو حبيبي وماما حبيبتي
قالها طيب يا لمضة ادخلي هاتي امك
قولتله لا طبعا تدخل انت وتشوف رأيها وتجيبها
قالي ماهو رأيها ظهر كأنها بنت بنوت وجريت والسكوت معناه الرضا والقبول
قولتله لا ادخل بردو
قالي ماشي يا عم اهو داخل
دخل لايمان وقفل الباب وعشر دقائق ولقيتهم خارجين وهي لسة مكسوفة وظاهر عليها الفرحة اوي
قولتلها إيه رأيك في المفاجأة دي
قالت بلهفة حلوة اوي وبعدين اتكسفت وقالت قصدي
قولتلها وانا كمان قصدي
طيب إيه رأيك يا صابر نكتب الكتاب النهاردة وخير البر عاجله عشان نشوف ورانا إيه تاني وغمزتله
هو فهم وقال وماله
وهي قالت يعني ايه نشوف اللي ورانا
قولتلها نشوف اللي ورانا انا وانتي كزوجين بقا
هي اتكسفت طبعا وقالت اللي تشوفوه
قولتلهم طيب البسوا ويالا بينا ننزل ونشوف هنكتب في السفارة ولا فين
لبسنا كلنا ونزلنا وسألنا وعرفنا أننا ممكن نكتب الكتاب في أي **** كبير وبعدين نعتمد الجواز من السفارة وفعلا كتبنا الكتاب وقولنا بكرة نروح السفارة واتمشينا شوية ورجعنا البيت وصابر قال مبروك يا عرسان وانا بقا هنام مع هويدا
قولتله لا طبعا مفيش حاجه هتتغير دلوقتي احنا لسة مخطوبين ونعيش فترة الخطوبة الأول سوا ولا إيه رأيك يا ايمي
قالت زي ما تحب بكسوف
قولتلها طيب تعالي عاوزك في كلمتين واخدتها اوضتها وقفلت الباب وحضنتها
وهي بقت تبوس فيا بجنون وقالت احلى مفاجأة في حياتي كلها وعمري ما توقعت انك هتعمل كدا
قولتلها انتي لما عرضتي عليا الفكرة ولقتيني مش متحمس قولتي اني مش عاوز بس انا كنت بفكر اني اخلي الجواز علني وبعلم ابوكي
قالت بحبك
قولتلها يعني بجد فرحانه
قالت ده انا مش مصدقة نفسي وكأني بحلم
قولتلها يعني لو طلبت منك طلب هتنفذي
قالت أنا كنت مراتك كدا وكدا وكنت بسمع كلامك إنما دلوقتي مراتك رسمي يعني كلامك أمر
قولتلها انا مش هتغير مفيش حاجه اسمها امر بينا كل قرار هناخده هيكون بالتفاهم والمناقشة بالحب
قالت حاضر يا جوزي

قولتلها بدون مقدمات هتسافري انتي وهويدا تحضروا فرح اختك ومتنسيش ابدا انك الاخت الكبيرة ولازم تكوني جنبها في الأيام دي
قالت بردو بحبك
يعني اول طلب تطلبه وانا مراتك يكون مش ليك
قولتلها المهم إيه رأيك
قالت انا مليش رأي ولا كلام بعد رأيك
قولتلها عن اقتناع
قالت بص يا روحي الجملة دي كنت بكرهها عشان كنت مجبورة عليها إنما لما قولتهالك انت انا قولتها وانا حابة إني اقول مليش رأي بعد رأيك
قولتلها وانا بحبك وحضنتها وبوسنا بعض وقولتلها هنخلي الدخلة بقا يا عروسة بعد ما ترجعوا
قالت ايمان كلامك اوامر على قلبي وعقلي مع اني ولا بلاش
ضحكت وقولتلها اه بلاش عشان انا زيك بس تعالي نفرح ابوكي
خرجنا انا وايمان وقولتله بص يا حاج صابر انت ترتاح يومين بس وتحجز تذاكر الطيران ليك انت وايمي وهويدا
قالي بجد قولتله عيب عليك ده انا هيم ولا نسيت اني مقنع
قالي تسلم يا ابو عمو
ودخلتنا انا وايمي بعد ما ترجع من الفرح بس متأخرهاش بعد الفرح
قالي لا طبعا أنا احجز ليها بعد صباحية أختها بيوم كويس كدا
قولتله اولا تحجز لهم مش ليها لوحدها
قالي انا فكرت اخلي هويدا عندنا أسبوع يعني
قولتله لا طبعا هويدا تكون مكان ما تكون أمها
ردت هويدا وقالت مش كفاية هسيبه لحد الفرح
هو انتبه وقال صح وانت مش هتحضر الفرح طيب
قولتله هي وجودها هناك اهم مني وانا وجودي هنا مهم عشان الاتيليه أولا وثانيا عشان اشوف قصة الورق والإقامة هنا
ايمان اخيرااا نطقت وقالت ايوا صح كدا واصورلك كل الورق بتاعي عشان لو احتاجوا منه حاجة وبعدين قولتلهم ننام بقا
هويدا قالت آه انا فرحانة وعاوزة أنام تعال شيلني يا جوز ماما يا حبيبي
ضحكنا كلنا وقولتلها يا نصابة هو الفرحان بردو هينام
قالت حضنك بيهديني ويخليني انام
وفعلاً شيلتها وصابر ضحك وقال لا ده انت دلعتها اوي البت دي
قولتله مانت عارف يا صابر إني كان نفسي يكون عندي بنت واهي جاتلي على كبر
إيمان قالت بس متقولش على كبر دي
انفجرنا في الضحك وقولتلهم تصبحوا على خير ودخلت اوضة هويدا وانا شايلها وقفلنا الباب وهي قلعت الترنج ولبست قميص وانا لبست شورت وفضلنا نتكلم سوا كتير وهي فرحانه اوي من اللي عملته وبعدين نامت في حضني وبتلعب في زبي
قولتلها لا مش النهاردة عشان شوية كدا وهتلاقي جدك صابر جاي يشوفنا نايمين ازاي
قالت معقولة هيعمل كدا
قولتلها احتمال بس لو دخل وانتي صاحية غمضي عينك وخليكي في حضني كدا
مكملتش الكلمة وحسينا الباب بيتفتح بالراحة غمزتها وغمضنا عنينا وهي حضناني وصابر بص علينا وخرج وقفل الباب
كانت هتتكلم شاورتلها تسكت
بعد شوية قولتلها كنتي عاوزة تقولي ايه
قالت كنت عاوزة اقول انت عرفت ازاي وبعدين هو يعمل كدا ليه
قولتلها عرفت عشان عارف طريقة تفكيره وهو عمل كدا عشان عاوز يشوفك نايمة جنبي ازاي ولابسة ايه وكفاية كدا سهر وننام بقا
وفعلاً نمنا ولقيت ايمان بتصحيني ببوسة وبتقولي بصوت واطي كان نفسي أنام في حضنك الليلة دي اوي
قولتلها وانا كمان بس كل حاجة في وقتها
قالت أنا متأكدة إنك بتفكر صح ومش زعلانة طبعا
قولتلها ابوكي صحي
قالتلي اه وابتسمت
قولتلها فيه ايه
قالتلي بيقولي ادخلي صحي جوزك وبنتك فرحت اوي
قولتلها فعلا كلمة تفرح وصحينا هويدا وخرجنا صبحنا على صابر ودخلت هويدا الحمام وانا بعدها وبعدين فطرنا وقولت لهويدا اختاري تقعدي هنا ولا تروحي الاتيليه وانا وماما رايحين السفارة
قالت هويدا هروح استناكم في الاتيليه
انا ابتسمت عشان عارف إنها مش عاوزة تقعد مع جدها صابر
صابر قال طيب وانا هنزل اتمشى شوية تكون مكاتب الحجز فتحت واحجز
قولتله النهاردة الجمعة والفرح كدا فاضل عليه أسبوعين يبقا احجز على يوم الاتنين واظن كدا عشر أيام حلوين
قال حلوين اوي
لبسنا كلنا وإيمان جابت معاها الورق كله وروحنا السفارة اعتمدنا الجواز هناك وقالت تعال نروح نشوف موضوع الإقامة
روحنا المصلحة المسؤولة عن موضوع الإقامة وهي طبعا بتتكلم تركي حلو اوي وفهمت إن الموضوع سهل وقدمنا الاوراق المطلوبة وصورة من عقد الشقة وعقد الاتيليه وعقد الجواز واخدوا رقم الفون بتاعي عشان يبلغوني اروح استلم الاقامه وهي فهمتهم إني ما أعرف تركي وهما قالوا إنهم بناء على الجنسية المكتوبة بالطلب بيخلوا مترجم هو اللي يتصل وبعدين خرجنا وأحنا فرحانين اوي وروحنا الاتيليه ولقينا هويدا هناك ومقالتش اني اتجوزت ايمان
قولتلها كدا كويس لما ترجعوا نعمل حفلة ويكونوا هما معانا بس
هويدا قالت خلاص سيبني انا اخطط للحفلة دي
قولتلها يااااه للدرجادي فرحانة
قالت اه جداً بس ادوني الفرصة دي وانا هعمل ليلة جامدة
قولتلها معاكي الفرصة وخططي زي ما عاوزة ومش هسألك عن حاجة
قالت شاطر يا خطيبي يا جوز ماما بس بصوت واطي عشان البنات وضحكنا

بعد الضهر لقينا صابر جاي الاتيليه وشافني قاعد على المكتب وهويدا كالعادة في حضني وهو أستغرب وابتسم وقال حتى هنا كمان في حضنه يابت ارحميه شوية وضحكنا ودخل سلم على البنات وقعد معانا شوية وبعدين قال هاتوا المفتاح اروح
قولتله خد بنتك وحفيدتك معاك وانا شوية كدا واحصلكم
ايمان قالت لا تعال معانا
قولتلها بتنتهزي فرصة أن ابوكي موجود وتؤمريني
قالت لا يقطعني مقصدش
قولتلها الف بعد الشر عنك يا روح قلبي وبالعند فيكي بقا انا هخاف واسمع كلامك ويالا بينا والبنات ضحكوا معانا ومشينا وحسيت أن ايمان غارت إنها تسيبني مع البنات
واحنا ماشيين صابر سألنا عن مشوار السفارة
قولتله ده احنا خلصنا مشوار السفارة ومشوار الإقامة كمان ويمكن بعد اسبوع استلم الإقامة
قال معقولة ده متسهلة ليكم اوي اوي
قولتله انا وإيمان استغربنا بردو
وصلنا البيت ودخلنا الحمام بالدور وعملوا الاكل واتغدينا وقعدنا نشرب الشاي مع بعض وقولت لايمان تعالى بقا فهميني اللي هيحصل في الاتيليه في غيابك
قالت صح ده انا كنت ناسية
دخلت جابت مبلغ مالي كبير وقالت خلي ده معاك عشان مصروفات المحل ومرتبات البنات عشان اول الشهر هكون انا لسة في مصر وعشان لو احتجت بضاعة وعشان مصاريفك انت كمان وبصت لابوها وقالت تصور يا بابا من يوم ما بدأ شغل في الاتيليه مفكرتش اديله اي فلوس وكل ما افتكر ارجع انسى
قالت هويدا وتزعقلي انا وتقولي مش تفكريني
قالت بس بجد يا بابا ده عمل نظام حلو حتى البنات مبسوطين من النظام اللي عمله واخر السنة هيوفر علينا وقت كتير وفلوس اكتر
قالها عمك في الحسابات شاطر دايما وبعدين قال يوووه قصدي جوزك وضحكنا
قولتلها اهو ابوكي قال جوزك يعني مفيش فرق بينا
قالت آه طبعا هو كان فيه فرق مع عمو لما يبقا مع جوزي
هويدا قالت ايوا بقا نجيب شجرة واتنين لمون وضحكنا
قولتلهم انا نازل شوية وجاي
استغربوا وسألوني رايح فين
قولتلهم هجيب شوية تسالي وحلويات
هويدا قالت إذا كان كدا انا جاية معاك وانا رافض وهي صممت وفعلا نزلت معايا

نزلت سحبت فلوس بالفيزا وهويدا بتسألني طيب ليه والفلوس في البيت قولتلها دلوقتي تعرفي
روحنا محل مجوهرات وسألت هويدا تعرفي مقاس صباع امك
قالت فهمتك يا احلى جدو في الدنيا وفكرة عبقرية كالعادة يا روحي وانا صباعي زي صباعها
قولتلها حلو اوي طيب اختاري خاتم ليها على ذوقك
اختارت خاتم حلو ودفعت تمنه واخدناه وبعدين اشترينا التسالي والحلويات ورجعنا البيت وهما سألونا اتأخرنا ليه
قولتلهم اتمشينا انا والمزة شوية وقعدنا وبعدين قولت لايمان تعالي جنبي وعلبة الخاتم هويدا مخبياها في ايديها وجات ايمان قعدت جنبي وقالت خير
قولتلها بصي يا ايمي والكلام ليك يا صابر المثل بيقول بصلة المحب خروف
قال صابر فعلا
بصيت لهويدا وهي فهمت وطلعت العلبة وفتحتها وانا اخدت الخاتم وقولت لايمان اهي بصلة بقا بسيطة ولبستها الخاتم وهويدا زغرطت وإيمان دموعها نزلت من الفرحة وقالت ده اغلى عندي من كنوز الدنيا كفاية إنه منك ولا إراديا حضنتني وانا حضنتها ومسكت ايديها اللي فيها الخاتم بوستها وقولتلها مبروك يا عروسة
صابر اتفاجئ وقال انا مش لاقي كلام اقوله
قولتله خلاص اسكت وضحكنا
قال صابر طيب عندي اقتراح
كلنا قولنا إيه هو
قال حاجة من اتنين نروح انا وهويدا نبات في فندق او تروحوا انتوا ونفضل انا وهويدا هنا
قالت هويدا لا مفيش كلام من ده انا هعملهم حفلة بعد ما نرجع من مصر مش كدا يا جدو
قولتلها كدا يا روح جدو يا بنت مراتي الدلوعه
قالت طيب فهمني بقا ياسي جدو مين اللي دلوعة ما هي الجملة تنفع كدا وكدا يعني مراتك الدلوعه ولا بنتها
قولتلها يا مصيبة بقصدك انتي وضحكنا اوي كلنا
إيمان بقا كأنها اول مرة تلبس دهب بالرغم أن عندها دهب كتير بس كل شوية تبص للخاتم في ايديها وفرحانه اوي
وطلبت قهوة ايمان قالت هعملها انا
قولتلها طيب اعمليها سادة بقا
اتخضت وقالت ليه
قولتلها ماهو انتي هتمسكيها وانا بتعب من السكر الزيادة وهي فرحت اوي وصابر مذهول من كلامي ومن فرحة بنته
مرت الايام ووصلنا يوم الاثنين اللي هو موعد سفرهم وروحت معاهم المطار وكان وداع حار جدا من إيمان وبنتها وكل شوية تقولي خلي بالك من نفسك وكل كويس وانا موصية اسراء على الأكل بس تكلمني كل يوم تطمني
قولتلها انتي كل يوم بالليل لما تفضي تطمنيني حتى لو رسالة مكتوبة عشان عارف هتكوني مشغولة اوي مع أختك ومتنسيش تقدمي هدية بالنيابة عني
قالت حاضر ودخلوا المطار وانا مشيت

نكمل الحلقة الجاية
ممتاااااااز في انتظار التكمله
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
  • عجبني
التفاعلات: Mikooo
الجزء الجديد امتى يا هيما
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%