NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الهروب إلى تركيا | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء | 8/11/2022

صدقني مفتقدك وبقول فينه الواد ده اللي واحشني ووحشاني تعليقاته وملاحضاته
حبيبى يا هيما
مشاغل
لكن انت عارف انا متابعك و معجب بكتابتك ازاى
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
فين الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
فين الجديد
المنتدى مش مظبوط من يومين ومش عارف أتواصل مع المشرف عشان دمج الأجزاء
انا نزلت الحلقه الرابعه ولسة موجودة في الردود
 
  • عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دخلت دلوقتي بردو مفيش ومكتوب خطأ
 
تم أضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
تم أضافة الجزء الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
تم أضافة الجزء الرابع
الرجاء إضافة الخامس

 
اصدقائي الاعزاء وحشتوني جدا
ياتري لسة فاكريني
طيب للناس اللي متعرفنيش واللي نسيتني انا ابراهيم عمري الآن 55 عام ورجعتلكم بقصة جديدة اتمني تعجبكم زي باقي القصص اللي نشرتها في منتدي نسوانجي القديم والقصة الجديدة إسمها.
.
الهروب إلى تركيا

الحلقة الاولى

ودلوقتي عاوز افكر معاكم بصوت عالي واقول أن غالبا الحاجة اللي بتحصل بدون ترتيب بتكون جميلة واعتقد انكم معايا في الكلام ده

انا بقول الكلام ده عشان القصة دي حصلت بدون ترتيب مني ولا حتى مجرد تفكير وكان بيحصل معايا حاجات غريبة وقرارات اغرب ومعرفش أن القدر بيقودني لحاجات غريبة وجديدة بعد ما كنت وصلت لحالة من اليأس والملل وبدون مبالغة حالة من القرف من كل حاجة وده بسبب عدم الاستقرار النفسي في البيت
بسبب انعدام الحب أو نقدر نقول موت الحب أو حصل عند مراتي حالة من التشبع وبقت عاوزة تكون ام وبس مش زوجة لدرجة ان كل واحد فينا بينام في اوضة لوحده وبقت الوحدة محاصراني من كل الاتجاهات وكل ليلة افضل طول الليل افكر في حلول والبدائل
وكان آخر حل عندي أني اتكلم مع مراتي عشان نشوف طريقة نجدد بيها حياتنا ونستعيد الحب اللي مات
بس للاسف هي رفضت اخر امل ان الحياة ترجع لينا وقالت احنا خلاص كبرنا وبعدين المرض عامل تأثير ومش هعرف اديلك اللي انت عاوزه
مع اني عارف ومتأكد أنها بقت كويسة جدا بس هي بتحب تعيش دور أنها كبرت عكسي انا تماما
انا متفائل ومقبل على الحياة واحب أعيش حياة الشباب وعندي كمية معقولة من الرومانسية
المهم فقدت الامل في مراتي وبدأت أفكر في نفسي طالما رسالتي انتهت معاها والاولاد كبروا واتجوزوا وهي مش بتقعد معايا في الشقة زي ما بتقعد عند اولادها يعني الوحدة محاصراني زي ما قولت فخطرت في بالي اني اعمل تسوية معاش واخد مكافأة نهاية الخدمة واعمل اي مشروع يشغلني
وفعلا خرجت معاش مبكر ومعايا مبلغ محترم وبدأت استشير اصدقائي عن المشروع اللي ممكن اعمله وبناء على الحالة الاقتصادية للبلد الكل اجمع أن إقامة أي مشروع في الوقت ده هتكون نسبة النجاح قليلة والكل نصحني أني أعمل وديعة واخد الفوائد اعيش منها وهنا انا ندمت على قرار المعاش المبكر لان كدا الوحدة هتزيد والوقت هيكون طويل وممل وانا زي ما قولتلكم مقبل على الحياة وشكلي مش عجوز ولا ملابسي ولا اسلوب كلامي كمان وبقيت مدمن فيس اكتر من الاول واتعرفت على ناس جديدة ومنهم صديقة من عمري عراقية لكن لظروف العراق الأمنية والسياسية والاقتصادية سافرت هي وأسرتها تعيش في تركيا وبقت تحكيلي يوميا مميزات تركيا وان الحياة فيها حلوة وخطرت في بالي اني اسافر تركيا واخدت رأيها وتناقشنا في الموضوع من كل الجوانب وكان أهم حاجة عندي موضوع اختلاف اللغة فضحكت الصديقة وقالت دي اسهل حاجة هنا لان كل مكان تذهب إليه يكون موجود مترجم ويوجد اماكن لتعليم اللغة وسألتها عن فرص العمل خصوصا أن عمري تعدى الخمسين
فقالت فيه فرص عمل للعمر ده وان جوزها وابناها لم يستغرقوا اكتر من اسبوعين ووجدوا عمل مناسب واعطتني صورة عن تركيا أن الحياة هناك وردي
وفكرت كثيرا جدا اني اسافر ومعي المال اللي يخليني لا اخاف واقنع نفسي أنها رحلة لمدة أسبوعين لتغيير الجو وإذا ما حصل توفيق اعود بلدي من جديد
وقررت فعلا السفر وعملت كل الإجراءات وحجزت موعد السفر ومراتي كانت عند أحد الأولاد كالعادة فذهبت إليها واتصلت بباقي الاولاد وحضروا وابلغتهم بقراري وكانت مفاجأة ليهم كلهم اني اقولهم اني مسافر في الصباح الباكر
فقالت زوجتي يعني خلصت كل الإجراءات وتبلغنا النهاردة بموعد السفر
فقولت لها انتي اصلا مش عايشة معايا وانا عايش لوحدي حتي لو انتي في البيت والأولاد كانوا متفهمين الوضع عشان عارفين كل المحاولات اللي عملتها مع زوجتي وملتمسين العذر لقراري وفضلت أهزر مع الاولاد وكل واحد اتصل بزوجته وقضيت الليل كله معاهم وودعتهم ونزلت من عندهم اروح بيتي اخد الشنطة واطلع على المطار
لقيت اولادي في المطار منتظرين وصولي هناك وكانت مفاجأة حلوة منهم وطلبوا مني اني ارجع تاني عشان هما حسوا اني مسافر ومش راجع وطلبوا اني اتصل اطمنهم واني أسامح والدتهم وطمنتهم اني سأحاول تنفيذ مطالبهم وتم الوداع بالدموع
وركبت الطائرة التي ستنقلني لحياة جديدة
فهل ستكون رحلة للاستجمام أو رحلة طويلة أو استقرار نهائي

ده اللي هنعرفه في الحلقات القادمة

.
.
.
.


الحلقة الثانية
.
.
.
.
وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما ركبت الطيارة وقبل ما اركب كتبت رسالة لصديقتي العراقية قولتلها اني خلاص في المطار وهي طبعا عارفة معاد السفر وردت عليا وشرحتلي اعمل ايه لما اوصل تركيا وفعلا وصلت مطار اسطنبول وهي كانت كاتبة كذا جملة بالتركي عشان لو ملقتش مترجم أعرف اتصرف علي طريقة أحمد ذكي في فيلم النمر الاسود وفعلا وريت الكلام لواحد تركي وكان عمره قريب من عمري وكانت الجملة هي اريد اركب اتوبيس مدينة سامسون وكان رجل محترم واصطحبني وساعدني في تشغيل النت على الفون ولم يتركني الا وانا في محطة الاتوبيس اللي هيوديني مدينة سامسون اللي فيها صديقتي وانا كنت عارف أن المسافة كبيرة وهي قالتلي اني اركب من اسطنبول ليلا عشان اوصل عندها في الصباح وفعلا حجزت التذكرة وتركت شنطتي في الامانات وتجولت في اسطنبول في المنطقة المحيطة بموقف الاتوبيس حتى جاء موعد الاتوبيس وركبت وصديقتي متواصلة معايا خطوة بخطوة وقالت الصبح لما اوصل هلاقيها منتظراني في الموقف وفعلا في العاشرة من صباح اليوم التالي وصلت ونزلت من الاتوبيس وهي لما شافت الاتوبيس اتصلت على النت وقالت إنها موجودة وكنا نعرف بعضنا من تبادل الصور بيننا وتلاقينا وهي شافتني الاول ولقيت حد بيقول يا إبراهيم بصيت ورايا لقيتها هي
بصيت حواليا وسلمت عليها ولا اراديا لقيت نفسي باخدها بالحضن وهي تجاوبت معايا وبعد السلام و الترحيب ركبنا تاكسي وهي تكلمت مع السائق باللغة التركية والسائق لقيته بيقول تمام ضحكت وقولتلها ده عربي
قالت لا تمام دي تركي وبعد مسافة مش كبيرة وقف التاكسي ونزلنا لقيت فندق ودخلنا وهي اتكلمت طبعا وتم حجز غرفة وقالتلي تعال نشوف الغرفة ونحط الشنطة وننزل تاني وفعلاً طلعنا وكله تمام ونزلنا
لقيتها بتقولي يالا بينا
قولتلها على فين
قالت إنت ضيفي النهاردة وخرجنا من الفندق وبنمشي وبنتكلم وقالتلي أن بيتها قريب من هنا ومش هينفع ندخل سوا فتمشي ورايا لحد ما نركب الاسانسير وفعلاً عملت زي ما قالت ونزلنا الدور الاخير وفتحت الباب ودخلنا شقتها وطبعا انا وهي بنكلم بعض كتير اوي وكل يوم بنفتح كاميرا وبنكون سوا وعارف كل تفاصيل بيتها وكل تفاصيل يومها وكنت بنيكها فيديو وبعدين غيرت ملابسها ودخلنا المطبخ سوا وجهزت الأكل وأكلنا سوا في المطبخ وبعدين قالتلي ادخل خد دوش وفعلا اخدت دوش وهي دخلت بعدي تاخد دوش وانا انتهزتها فرصة واخدت حباية فياجرا مصرية لأني متوقع اللي هيحصل ولقيتها بعد نص ساعة ملكة جمال داخلة عليا وانا صفرت وهي ضحكت وقالت كأنك اول مرة تشوفني كدا
قولتلها الفيديو حاجة والحقيقة حاجة تانية خالص وجات قعدت جنبي وطبعا احنا زي ما قولتلكم واخدين على بعض فمفيش كسوف ولا مقدمات وفورا اخدتها في حضني وقولتلها أخيرا في حضني بجد وحاسس بجسمك
قالتلي آه اخيرا الحلم اتحقق وبقيت ابوس كل حتة في وشها وهي بردو وقولتلها عاوز أنام في حضنك على سريرك اللي ياما حلمنا أننا سوا عليه ودخلنا اوضة النوم ولزقت فيها من ورا وبقيت ابوس رقبتها واعصر بزازها وادعك زبي في طيزها واتغزل في جسمها وانا بقلعها هدومها واقلع انا كمان لحد ما بقينا ملط وبعدين لفيتها وحضنتها وبقيت ابوس شفايفها وامص رقبتها واعصر بزازها وادعك حلماتها وهي توحوح وتقول اخخ ياما حلمت اني في حضنك وبتمتعني بالطريقة المصرية واحقق كل التخيلات اللي كنا بنتخيلها سوا وانا اقولها هعمل فيكي بجد كل اللي عملناه فيديو وهي تقول اوووووف ايوا عاوزة كل اللي حلمنا بيه وعاوزة اسمع منك كل الكلام اللي كنت بتهيجني بيه وانا نيمتها وبقيت ابوس جسمها من فوق وانزل لتحت لحد ما وصلت لصوابع رجلها وبقيت أمص صوابعها واقولها فاكرة يا بشرى لما قولتلك اني لو قابلتك هبوس والحس كل حتة في جسمك حتى صوابع رجلك
قالت اح وصدقت في كلامك يا ابراهيم وبقيت ابوس في رجلها وانا طالع لفوق لحد ما وصلت وراكها وبقيت الحس وامص وراكها ووصلت كسها وبدأت أمشي طرف لساني على شفايف كسها وهي تقول اوووووف كان نفسي اجرب لحس الكس منك عشان اعرف المتعة اللي انت حكيتلي عليها وفعلا عندك حق دي متعة قوية وانا بقيت اهيجها بالكلام اللي كنا بنقوله في اتصالاتنا زي مثلا هو نزار جوزك مش بيعرف يلحس كسك
تقولي لا طبعا ولا بيعرف يمتعني كدا ولا كان بيعرف يخليني انزل عسلي إنما أنت بكلامك كنت بنزل مرة واتنين وانا اقولها خلاص تعال يا نزار اتفرج عليا وانا بلحس كس مراتك واتعلم مني ازاي تمتعها وهي كانت في الاتصال بتهيج من التخيلات دي وهاجت اكتر عشان احنا سوا حقيقي وبقت تقول اححح اتفرج يا نزار وانا اقولها اللي ميعرفش قيمة الكس ده يكون ايه تقول يكون راجل خول اقولها يعني نزار راجل ايه تقول خول ومتناك وانا بلحس وبدخل لساني في كسها وبدعك حلمات بزازها وللعلم من كتر كلامنا سوا هي اتعلمت اغلب الكلام المصري وبقيت افرش كسها بزبي واقول شوف يا نزار زبي بيعمل ايه في كس مراتك وهي تقول احححح اوووووف نيكني يا ابراهيم خلي نزار الخول يتعلم منك اصول النيك وتبص يمينها أو شمالها وتقول اتفرج يا نزار يا ابن المنيوكة نيك الرجال ازاي وانا دخلت زبي في كسها وهي هاجت أوي وبقت تقول اححح كسمك يا نزار شوف النيك ازاي وارزع في كسها وهى توحوح وتقول ارزع كمان ونيكني بزبك ونيكني بكلامك خلي نزار جوزي يتعلم النيك بالكلام واقولها اتناكي واتشرمطي خلي نزار يشوف مراته ازاي تتشرمط وهي تقول احححح اوووووف انا منيوكتك انت وشرموطك انت يا إبراهيم انت اللي علمتني ان النيك متعة مش تأدية واجب زي ما عودني نزار جوزي الخول وخليتها تركبني وتنيك نفسها وهي بقت تصرخ من المتعة وتقول أنا كدا بتناك وكسي ينيك زبك اللي جنني وحببني في النيك وترزع وتتنطط على زبي وبعدين خليتها خدت وضع الفرنساوي ودخلت زبي في كسها من ورا وبقيت ارزع وابعبصها في طيزها وهي تصرخ وتقول ارزع في كسي وطيزي واضرب طيزي وتقول احححح هو ده النيك اللي يمتع فين اخواتي وبناتهم يتفرجوا وانا اقولها اهم اخواتك النسوان قاعدين يتفرجوا وهي تكلم اخواتها كأنهم معانا وتقول اتعلموا النيك من حبيبي ابراهيم شوفوا المتعة اللي انا فيها مع ابراهيم جوزي وعشيقي وحبيبي وانا ارزع في كسها وابعبصها واضرب طيزها وهي نزلت مرتين وقالت حرام عليك اول مرة في حياتي انزل مرتين والتالتة قربت قولتلها لما تقربي تنزلي قولي عشان ننزل سوا وفعلا صرخت وقالت هات لبنك معايا
وبقت تصرخ وتقول نيكني يا ابراهيم نيك بشرى مراتك حبيبتك شرموطك منيوكتك نيكني أمام جوزي واخواتي عشان يتعلموا الشرمطة
ونزلنا سوا وقمنا دخلنا الحمام سوا واخدنا دوش سوا مع شوية لعب وتحسيس وبوس وخرجنا عريانين نمنا على السرير وانا زبي واقف لسة من تأثير البرشامة ونامت في حضني شوية وهي تحسس على صدري وتلحس حلماتي وتبوس صدري وتنزل لحد ما وصلت زبي وبقت تمص زبي زي المجنونة ونيكتها نيكة اجمد من الأولي مع التخيلات اللي كنا متعودين عليها وخلصنا نيك واكلتني بايديها وكنا وصلنا بعد العصر
قولتلها لازم امشي
قالت هتعرف ولا انزل معاك
قولتلها لا اعرف اروح الفندق وحدي وفعلاً لبست ونزلت روحت الفندق و...

بكرة نعرف ايه اللي هيحصل


الحلقة الثالثة
.
.
.
.
وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما رجعت الفندق وفي الاستقبال لقيت مترجم وقولتله على رقم الغرفة واخدت منه المفتاح وطلعت الاوضة قعدت شوية وكان الليل دخل نزلت اتمشيت شوية في المنطقة المحيطة بالفندق خوفا من اني اتوه وبشرى كل ما تلاقي فرصة إنها فاضية تكتبلي رسالة وانا ارد عليها واتفقنا انها تصحيني بدري عشان اروحلها بدري اقضي اليوم معاها وده كان يوم سبت وجوزها بيكون اجازة من الشغل يوم الاحد وبعت رسايل لاولادي طمنتهم إني بخير وطبعا من المجهود الكبير اللي عملته من سفر ونيك نمت بدري وصحيت بدري لوحدي واخدت دوش ولبست ولقيت بشرى بتتصل الساعه التاسعة صباحاً وانا رديت بسرعة
قالت اووووه انت صاحي
قولتلها اه من بدري
قالت طيب انزل تعالى عشان نفطر سوا
قولتلها تمام مسافة السكة وفعلاً نزلت روحتلها فورا عشان البيت قريب من الفندق واول ما دخلت لقيتها لابسة برا واندر بس

قالت ده من ضمن احلامنا وانا بردو قلعت وفضلت بالبوكسر وجهزنا الفطار سوا وفطرنا وهزرنا ولعبنا وقولتلها فاضل حلم عاوزين نحققه قالت ايوا نفسي نحقق كل احلامنا وانا عارفه ايه هو الحلم
قولتلها طيب ايه هو
قالت انك تفتح طيزي
قولتلها صح
قالت وانا نفسي تفتحها عشان اجرب نيك الطيز وبدأنا نحضن بعض ونبوس بعض وطلبت منها كريم وجابت الكريم وبقيت اهيجها والحس كسها وفي نفس الوقت ابعبص طيزها بالكريم ودخلت صباع وبقيت ادخله واخرجه لحد ما طيزها اتعودت وبقيت اوسع طيزها وانا شغال لحس في كسها ودخلت صباعين وهي بتتألم شوية وتهيج شوية وفضلت كدا لحد ما حسيت أن طيزها وسعت وخليتها اخدت وضع الدوجي وبدأت أدخل زبي في طيزها بالراحة وكل ما ادخل جزء من زبي استنى شوية وهي بتتألم بس بتحاول تستحمل وتساعدني عشان من زمان وهي نفسها تتناك فى طيزها وفعلا دخلت زبي كله في طيزها وفضلت ثابت شوية لحد ما حسيت انها اتعودت وبدأت اسحب زبي بالراحة وادخله بالراحة وكل مرة ازود السرعة وهي بتلعب فى كسها وبدأت اسرع في نيك طيزها وهي بدأت تستمتع وبقيت ارزع في طيزها وهي تصرخ وتقول ارزع كمان ونيكني في طيزي الشرموطة وشرمطني اوي لحد ما نزلت في طيزها وهي نايمة على السرير ومش قادرة تقوم وانا نمت جنبها

وبعد فترة هي اتكلمت وقالت كنت هقولك بلاش من الألم بس دلوقتي لا كنت هندم لو قولتلك كفاية دي متعة قوية وقومنا دخلنا الحمام سوا واخدنا دوش سوا ورجعنا على المطبخ عملنا شاي وشربنا الشاي واحنا في حضن بعض وبعدين قالت تعال نعمل الاكل سوا ودخلت المطبخ وانا قاعد معاها وكل شوية اقف وراها والزق زبي في طيزها وابوسها واعصر بزازها وده كمان من الحاجات اللي اتخيلناها في الاتصالات إللي بينا وهي واقفة
قولتلها وطي شوية وهي سمعت الكلام وانا دخلت زبي في كسها من ورا شوية كدا وخرجته وقولتلها يالا كملي الاكل وهي تقول لا كمل انت النيك ونهزر ونلعب لحد ما خلصت الاكل واكلتني بايديها بردو وبعدين نيكتها نيكة اجمد من الأولي في كسها وقولتلها انا همشي وانتي تقعدي في مياه دافية عشان طيزك تخف وترتاحي بكرة عشان جوزك اجازة وبعد بكرة افشخ طيزك تاني

وفعلاً نزلت من عندها العصر اتمشيت شوية وبعدين روحت الفندق وطلعت غرفتي واتصلت باولادي بالنت وكلمتهم شوية وبعدين فتحت الفيس وبكلم اصدقائي واقاربي ومن ضمن الأقارب كان إبن عمي وانا كنت منزل على صفحتي إني مسافر تركيا وهو لما شاف لقيته بيكتبلي إنه زعلان اني مقولتش وفضلت اهزر معاه ولقيته بيقولي يا أبن عمي انا كنت عاوز اديلك عنوان بنت اخوك وللعلم إحنا في الصعيد نقول بنت اخويا مش بنت ابن عمي أو بنت ابن خالي والعم نقول عليه ابويا فلان

المهم قولتله هي هنا مش في مصر
قالي لا يا سيدي سافرت من شهر
(وهي مقيمة في تركيا مع بنتها وكان معاها جوزها من كذا سنة واشتغلت في الأزياء وفتحت اتيليه وشغالة كويس وجوزها طلقها وهي رفضت ترجع مصر غير كل فترة تنزل اسبوع او اسبوعين وترجع تاني وحاليا عايشة هي وبنتها في اسطنبول وابوها كل شهرين يروح يقعد معاها كام يوم وبعدين اخوها بردو يروح كام يوم والأمور ماشية كدا بالتبادل )
فهو قالي وجودك انت هناك هيريحنا من السفر قولتله يعني إيه

قالي انا هخليها تتصل بيك وتشرحلك تروح عندها ازاي وعلى الأقل ياعم تلاقي أكلة حلوة احسن من اكل الفنادق اللي مش بينفع معانا وضحكنا سوا وقولتله زي الفل بس انا عندي موعد مع صديق هنا يوم الاتنين قالي هي تكلمك وتنسقوا مع بعض وبعد ربع ساعة لقيت بنته بتعلق على المنشور بتاعي وبتقول خيانة يا عمي كدا تكون في بلدنا ومعرفش وبعدين كلمتني علي الخاص واتصلت بيا وعاتبتني وكانت عاوزاني اروح عندها في نفس اليوم

قولتلها على فكرة أنا في سامسون
قالت يالهوي ده سفر
قولتلها وعندي موعد مع صديق يوم الاتنين هيشوفلي شغل هنا
قالت لا طبعا أنا هسمحلك بس انك تقابله في الموعد المحدد بينكم عشان انا عارفاك بتحب تحافظ على المواعيد والوعود
قولتلها حبيبة عمك برافو عليكي انك لسة عارفة
قالت طبعا ياعمي بس تقابله يوم الاتنين وتركب من عندك في نفس اليوم بالليل عشان توصل عندي الصبح

قولتلها تمام اوامرك يا مزتي قالت يااااه يا عمي وحشتني الكلمة دي منك يا حبيبي وضحكنا

قالت على فكره بنتي هويدا هتتجنن عاوزة تشوفك من كلامي عنك
قولتلها خلاص معادنا يوم الثلاثاء الصبح وقالت متشيلش هم الشغل هنا في شغل مستنيك واكمل الإغراء واقولك أن فيه سرير في فندق عشر نجوم عشان عمي حبيبي قولتلها تسلميلي يا مزتي وقفلت معاها

يوم الأحد بشرى كل ما تلاقي فرصة تكتبلي وانا قولتلها أن فيه موضوع مهم بس يوم الاتنين نحكي لما اجيلك وفعلاً روحتلها يوم الاتنين الصبح وعملنا اصطباحة بنيكة رومانسية وبعدين حكيتلها الموضوع كله بالتفصيل وهي زعلت وعيطت وفضلت اهزر واضحكها وقولتلها انا كل فترة مقدرش دلوقتي احددها لازم اجيلك ده في حالة اني هقعد فترة طويلة أما لو مرتحتش ونويت ارجع مصر فلازم اجيلك بردو اودعك انتي وكسك وطيزك ونيكتها نيكة قوية في طيزها وفضلت نايمة في حضني مش عاوزاني اقوم

قولتلها جوزك قرب يجي ونزلت بالعافية منها ورجعت الفندق وبنت اخويا كل شوية تبعت رساله لحد ما ركبت الاتوبيس فعلا وقولتلها خلاص بقا. نامي والصبح انا هتصل بيكي لما اوصل اسطنبول
قالت ماشي ونمت طول الليل في الاتوبيس لحد ما وصلت اسطنبول واتصلت بيها وهي قالتلي اركب تاكسي واديني السواق وفعلاً حصل وهي شرحت للسواق المكان وبعد حوالي نص ساعة السواق وقف وحاسبته واخدت الشنطة ولسة بطلع الفون عشان اتصل لقيت إيمان بنت اخويا بتنده عليا من بلكونة وقالتلي اطلع وفعلا طلعت
لقيتها فاتحة الباب وواقفة على السلم وسلمت عليا بالحضن الجامد وبنتها واقفة وانا مشوفتهاش من كذا سنة فلقيتها كبرت وبقت عروسة وبتسلم عليا بالايد وهي مكسوفة

أمها قالتلها ده جدو هيما تاخديه بالحضن واخدتها انا في حضني وقولتلها كبرتي يا دودو وبتتكسفي ودخلنا الشقة وقعدنا وامها قالتلها جدو هيما غير جدو صابر ده بقا بيحب الهزار وهتلاقيه معاكي اصغر منك وضحكنا وجهزت الفطار وفطرنا وقالت انا هسيبك بقا مع المزة دي وانت لو هتنام نام وانا مضطرة انزل عشان الاتيليه ونتقابل بقا لما ارجع ونحكي براحتنا قولتلها تمام وهي نزلت

والحلقة الجاية نشوف ايه اللي هيحصل



الحلقة الرابعة

وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما ايمان نزلت تروح شغلها وبعد ما نزلت
قالت هويدا عندي شاي وقهوة ونسكافيه تشرب ايه يا جدو
انا فكرت بسرعة في الكلام اللي قالته ايمان عني لبنتها اني بحبوح وبحب الهزار وكدا يعني فكان لازم اتصرف تصرفات تخلي هويدا تصدق الكلام ده واشيل الحواجز بالتدريج عشان انا عارف ان الشباب سواء بنات أو اولاد محتاجين معاملة خاصة وكل الكلام ده مخادش من تفكيري الا ثواني وقولتلها طيب انتي بتحبي ايه في المشروبات دي قالت نسكافيه ولسة هتتكلم قاطعتها وقولت انا هشرب اللي بتحبيه انتي
لقيتها فرحت اوي وقالت عسول يا جدو
قولتلها طيب اعملي النسكافيه يا روح جدو وهنا فرحت اكتر وبقت تتنطط وتقول طيب ممكن ابوسك بقا على الكلمة دي
قولتلها البوسة مينفعش معاها استئذان وجات تجري عليا وانا فتحت ايدي ودخلت حضني وباستني من خدودي وانا مفيش حاجه في تفكيري خالص ودخلت المطبخ وانا دخلت وراها
قالت عاوز حاجه يا جدو
قولتلها لا يا روحي انا بس جيت اشوفك وانتي بتعملي واساعدك واتأكد انك ست بيت شاطرة وضحكنا سوا واخدنا النسكافيه وخرجنا قعدنا في الصالة وهي قاعدة قصادي
فقولتلها قاعدة بعيد عني ليه تعالي هنا جنب جدو هيما يا روح جدو
لقيتها فرحت اوي وبسرعة جات قعدت جنبي وانا فردت ايدي وبقت في حضني وهي فرحانة وسندت رأسها على كتفي وقولتلها مالك بقا فرحانة اوي كدا ليه من كلمتين عاديين اوي قالت اقولك بصراحة حضرتك مختلف عن جدو صابر خالص
قولتلها طيب طالما مختلف يبقا بلاش الرسميات دي وحضرتك وبعد اذنك والحاجات دي
قالت وده كمان اختلاف
ده هو لازم حضرتك ولو سمحت وده عيب وده مينفعش وده معرفش ايه وعمره ما هزر معايا ولا دلعني ولا سمحلي ادلع عليه ولا حسسني بحبه وحنانه وحاجات كتير وعشان كدا فرحت اوي بكلامك

قولتلها كل إنسان ليه اسلوب في التعامل وانا عكس جدك صابر خالص يعني تقدري تعملي وتقولي اي حاجة نفسك فيها معايا مش انا جدو بردو
قالت احلى جدو في الدنيا واقولك حاجة من غير زعل
قولتلها انا لسة بقولك تقولي اللي نفسك فيه يبقا هزعل ازاي

قالت أنا لما عرفت انك جاي كنت قلقانة منك ومش عارفه هتعامل معاك ازاي وتقدر تقول كنت مش حابة انك تطول عندنا
قولتلها ودلوقتي
قالت لا انا مش هسيبك تمشي اصلا من هنا
قولتلها ياااه للدرجادي
قالت اه طبعا وباستني على خدي وانا حبيت احسسها اني مختلف اكتر فاظهرت فرحتي بالبوسة اوي
قالت ليه ده كله
قولتلها عشان بوستيني طبعا من غير استئذان وكل الكلام ده وهي قاعدة في حضني وقومتها ودخلت بيها البلكونة وانا حاضنها من الجنب وهي فرحانة ولقيت واحدة في عمارة تانية واقفة في البلكونة بقميص نوم فقولت اللحم الابيض المتوسط ظهر وهي فطست من الضحك وقالت ايه يا سي جدو انت هتعاكس وانا معاك قولتلها لا طبعا هي لحم ابيض متوسط إنما أنا معايا لحم عالي الجودة
معايا قمر وهي نجمة صغيرة جنبك وهي طارت من الفرح وحضنتني اوي وباستني تاني ودخلنا
فقالتلي صح يا جدو انت جاي من سفر مش عاوز تنام شوية
قولتلها ياخبر معقوله اسيب القمر ده وانام
قالت يالهوي انت هتجنني بدلعك ده وانا محرومة من الدلع وهتعبك
قولتلها في مصر بيقولوا تعبك راحه إنما أنا هقولك دلعك متعة
قالت لا كدا كتير عليا وانا خلاص حبيتك يا جدو
قولتلها وانا كمان حبيتك يا روح قلب جدو
قالت لا انا كدا مش هسيبك لحظة بعيد عني وضحكنا وبقيت العب معاها واهزر ونحكي سوا واغلب الوقت قاعدة في حضني وللعلم هي عندها سبعة عشر سنة وامها عندها ستة وثلاثون عام وفجأة لقيتها بتسألني عن عمري قولتلها خمسة وخمسين سنة بصتلي اوي وقالت مستحيل
ده ولا شكلك ولا اسلوبك يقول إنك في السن ده انت مش اكتر من خمسة وأربعين سنة وده بالكتير اوي وفضلنا نحكي لحد ما أمها جات وكان باين عليها التعب من الشغل فقالت دقايق بس يا عمو هدخل الحمام اخد دوش واعقم نفسي عشان الكورونا واجي اسلم عليك وفعلا دخلت اخدت ملابس ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت لابسة عباية بيتي محتشمة وشعرها ملفوف في فوطة وجات سلمت عليا وقعدت جنبي وباين عليها التعب اوي وقالت هقوم اسرح شعري واجيلك روحت انا فجأة مسكتها من الفوطة اللي على شعرها وقولتلها هو انتي قادرة تقومي

قالت فعلا يا عمي تعبانة اوي
قولتلها خلاص روحي يا دودو هاتي المشط وهي اتخضت واتكسفت وقالت لا هدخل اسرح
قولتلها يبقا انتي قرعة وخايفة أشوف القرعة وضحكنا وهويدا قامت فعلا جابت المشط وانا قولتلها اقعدي ادامي انا هسرحلك
قالت ايه ازاي مش معقول وهويدا فطسانة من الضحك على امها وقالت لا يا ماما ده جدو عسل اوي وكلامك عنه اقل من الحقيقة ده احنا بقينا أصحاب اوي وانا حبيته ومش هسيبه خالص
قالت شكلها طلعت عنيك البنت دي
قولتلها بالعكس دي سكر راحت باستني لقيت إيمان استغربت وقالت البنت دي دلعها ماسخ يا عمي ولو سايرتها هتتعبك
قولتلها دلعها عسل وخليها تتدلع براحتها المهم بس تعالي اسرحلك وقعدت علي الارض وانا وراها وبقيت انشف شعرها وبعدين سرحت شعرها وعملتلها ضفيرة وهويدا قالت ده انت بقا شاطر في كل حاجة يا جدو
قولتلها ولسة كمان هنقوم نجهز الاكل انا وانتي وماما تقعد ترتاح وإيمان بقت سعيدة وتمدح فيا وكدا ودخلت المطبخ انا وهويدا وجهزنا الاكل وأكلنا كلنا وعملنا شاي وقعدنا في الصالة وجات دودو قعدت في حضني وإيمان قالت ايه الدلع ده كله
قولتلها لازم تتدلعوا انتوا الاتنين عليا براحتكم
فقالت دودو شكلها غيرانة مني عشان انا في حضنك انا عارفه حقد الأمهات ده وضحكنا
قولتلها لا طبعا تغير ليه وشديت ايمان خدتها في حضني الناحية التانية وضحكنا وبعدين قولتلهم عندي كلمتين جد هقولهم
ايمان قالت اتفضل يا عمي ودودو قالت أوامرك يا جدو فقولت انا طبعا سعيد جدا اني معاكم وسعيد اكتر باستقابلكم وفرحتكم بوجودي اللي انا حاسسها منكم
قالوا اه طبعا قولت بس فيه طلب او رجاء عشان محسش ان وجودي ضايقكم
انا عاوزكم تتصرفوا زي قبل ما اجي عندكم يعني يا ايمان انا عمك يعني ابوكي وجدك يا دودو والانسان هياخد راحته فين غير في بيته فبلاش تتقيدوا بلبس معين انا عاوزكم تكونوا براحتكم والا هحس نفسي تقيل وكتمت حريتكم في اللبس والجو حر وكدا انا مش هكون مرتاح ولا مبسوط وهمشي من هنا واسكن لوحدي عشان تكونوا على راحتكم ولقيتهم بصوا لبعض مستغربين كلامي وهويدا بخفة دمها قالت شوفي يا ماما جدو بيعاتبنا أننا مش لابسين براحتنا وهو نفسه مش واخد راحته في اللبس وحابس نفسه في تيشيرت وبنطلون وأمها قالت عندك حق يا دودو وضحكوا وانا قولتلهم طيب اهو وقلعت التيشيرت فورا وكنت لابسه على اللحم وهما ضحكوا اوي ودودو قالت طيب والبنطلون قولتلها ده سهل أقوم أقلعه والبس شورت عادي المهم انتوا
لقيت هويدا قالت بصراحة عندك حق يا احلى جدو بس .... قاطعتها وقولت المفروض انك عارفاني يا إيمان وعارفه اني مش بتاع كلام مع حد عن اللي بيحصل هنا ولا اي حتة
قالت عارفة يا عمو طبعا انك بير أسرار لأي حد تعرفه ولقيت هويدا قلعت التيشيرت وكان تحته قميص نوم وبنطلون وانا قولت ايوا بقا اللحم عالي الجودة وضحكنا
قالت عارف يا جدو لو قولت الابيض المتوسط كنت زعلت منك
قولتلها وانا مقدرش ازعلك يا قلب جدو ورجعت حضني تاني وعجبها الشعر اللي في صدري وبقت تمشي أيديها علي شعر صدري وأمها تقولها عيب يا بت ردت هويدا وقالت اهو الحاج صابر حضر وبيقول عيب وكلنا انفجرنا في الضحك وبصيت لايمان وقولتلها انسي كلمة عيب دي معايا خليتوا البنت اتعقدت وضحكنا وقولت ها يا روح عمو معقولة بنتك هتكون اجرأ منك وضحكت
فقالت أنا هقوم اغير عشان بس مش عاوزاك تسيبنا ولا تحس إن وجودك مقيدنا
قولتلها وده يفرحني اكيد ودخلت لبست قميص نوم طويل بحمالة عريضة وطبعا انا تغزلت في شكلها وبعدين دودو قالت طيب أنا هقوم اخد دوش ودخلت اوضتها اخدت لبس ودخلت الحمام وبعد شوية لقيتها خارجة لابسة قميص نوم متوسط الطول لحد الركبة وبحمالات رفيعة ونص بزازها ظاهرين وأقل من نص ضهرها وبتلف وتقول ايه رأيك يا جدو قولتلها قمر ماشي على الارض يا روح جدو قالت طيب سرحلي بقا شعري زي ماما ومن غير كلام ادتني المشط وقعدت علي الارض ضهرها ليا وإيمان قالت أنا بقولك تاني يا عمو البت دي هتطلع عينك بدلعها

قولتلها خليها تتدلع على جدها وهويدا ردت وقالت حبيبي يا جدو وسرحت شعرها وعملتلها اربع ضفاير وبقت فرحانة وبتتنطط وبعدين لقيت إيمان شكلها تعبانة
قولتلها انتي محتاجة مساج ونوم قالت اه يا عمو فعلا قولتلها طيب يالا قومي نامي وانتي كمان يا حبيبة جدو روحي نامي قالت دودو لا انا قولتلك من الصبح مش هسيبك لحظة يعني هنام في حضنك وإيمان قالت يابت بس بطلي دلع انتي تنامي معايا وجدو ينام في اوضتك عشان ياخد راحته وانا رفضت وهويدا قالت مفيش كلام من ده هينام معايا وياخدني في حضنه مش انا حفيدتك حبيبتك يا جدو

قولتلها طبعا يا قلب جدو قالت خلاص شيل حفيدتك بقا ونيمها على سريرها في حضنك وضحكنا وإيمان قالت أنا عارفة إنها هتزهقك وانا حذرتك وقالت تصبحوا على خير ودودو قالت شيلني بقا وإيمان وقفت تتفرج علينا وانا فعلا شيلتها وهي فرحانة اوي وحاضناني وبتهز رجلها زي الأطفال وكلنا بنضحك وإيمان دخلت اوضتها وانا دخلت اوضة هويدا....

والحلقة الجاية نكمل اللي حصل


الحلقة الخامسة

وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما شيلت هويدا ودخلت اوضتها ونيمتها علي السرير وقولتلها نسيت الطفاية برا هروح اجيبها ولا اقولك هولع سيجارة برا وبعدين اجيلك
قالت لا يا سي جدو انت عاوز تهرب مني هروح انا اجيبلك الطفاية وجريت جابتها وقالت هتنام بالبنطلون ده
قولتلها اه ماله قالت لا البس شورت زي ما قولت من شوية
قولتلها ماشي وفتحت الشنطة وطلعت شورت ولسة هطلع من الاوضة عشان اغير في الحمام
قالت لا مفيش كسوف ده انا قلب وروح جدو وفعلاً قلعت البنطلون ولبست الشورت وقعدت جنبها وولعت سيجارة وقولتلها هتندمي إنك نمتي جنبي
قالت ليه
قولتلها نومي تقيل وممكن اضرب وممكن اوقعك من على السرير
قالت خد راحتك ومش هسيبك بردو وضحكنا وهي نايمة جنبي وحاضناني وخلصت السيجارة ونمت جنبها
قالتلي خدني بقا في حضنك وخدتها في حضني وبرغم الإضاءة الضعيفة بس شايف بزازها فقولتلها هو احنا ممكن نكون اصحاب قالت ده انا اتمني يا حبيبي

قولتلها طيب انتي ليه مش بتلبسي سوتيانة لقيتها اتكسفت ثواني وبعدين قالت مش بلبس غير لما اكون خارجة إنما في البيت بحب اخليهم براحتهم كدا
قولتلها اه بتلبسي وانتي خارجة عشان يظهروا إنهم كبار وتتعاكسي وضحكنا سوا وقالت لا مش عشان اتعاكس إنما عشان انا اشوفهم كبار وبعدين انت قولت خلينا براحتنا ولا رجعت في كلامك
قولتلها لا طبعا ورجعتها حضني تاني وهي بتحضني اوي

شوية ولقيتها لفت وبقا ضهرها ليا ولزقت فيا ومسكت ايدي خليتني احضنها وبقت تضغط بطيزها على زبي بس بطريقة تبان إنها عادية بس الحاسة السادسة اللي عندي الخاصة بالنيك اشتغلت فقولت أعمل نفسي نعست

بعد شوية ندهت عليا وانا مردتش عليها كأني نمت وندهت كذا مرة وخبطت على أيدي عشان تتأكد إن نومي تقيل فعلا ولفت تاني ومحتفظة بأيدي عليها وبقت تبصلي اوي وطبعا النور الخافت ساعدني اني أقدر اشوفها ولقيتها فتحت الفون بتاعها وبتحط السماعة في ودنها وشغلت حاجة بتتفرج عليها عرفت بعدين إنها بتتفرج على سكس وكل شوية تبصلي وتتفرج ولقيتها بتتنهد جامد ونفسها سريع وحسيتها مسكت كف ايدي باسته وانا مستسلم خالص وحسيت ان كف ايدي على بزازها وطبعا هي من الهيجان طلعت بزازها وحطت ايدي عليهم وبقت تحرك ايدي على بزازها وتذوم بالراحة وتسيب ايدي على بزازها وتدعك كسها وانا كأني قتيل واحرك ايدي على بزازها في الوقت اللي هي بتدعك فيه كسها وهي تذوم اكتر وتقول بصوت واطي كمان يا حبيبي وحسيت إنها هاجت أوي روحت شايل ايدي ونمت على ضهري وهي قالت بصوت مسموع ليه يا حبيبي تبعد عن حضني طيب انا هحضنك وسابت الفون من أيدها بس السماعة في ودنها يعني بتسمع الاهات وحضنتني وباستني وبقت تطبطب عليا وبعدين الطبطبة بقت تحسيس على صدري وزبي هينفجر وهي بتحسس ولمحت زبي واقف وعامل خيمة فقالت جدو يا جدو هو انت صاحي انا طبعا قتيل
قالت يا حبيبي انت بتحلم ولقيتها بتحسس على زبي بالراحة وتقول ياريت تكون بتحلم بيا يا حبيبي وبعدين عملت نفسي اني بهرش في زبي وطلعته من الشورت وهرشت فيه وهي اتجننت اكتر وقالت سيبه وانا اهرشلك فيه وانا دخلته تاني وعملت امممم وهي قالت ده كدا انت بتنيك بقا بس بصوت واطي اوي ورجعت تحسس على زبي تاني وبالراحة لقيتها طلعت زبي وبصت عليا لقيتني نايم طبعا وطت باست زبي وبقت تلحسه بالراحة وانا قولت اجننها اكتر اتقلبت على جنبي ووشي ليها
لقيتها نامت جنبي وحضنتني وحسيت إنها بتنزل الاندر بتاعها ومسكت زبي حطته بين وراكها عند كسها وحضنتني اكتر وبقت تتحرك بالراحة وانا خلاص مش قادر وحسيت إنها هاجت أوي أوي وهتنزل وانا قولت امثل اني بنيك في الحلم وبقيت ازووم واحرك زبي واحضنها وهي تقول احححح اوووووف كمان نيك هات لبنك على كسي بتهيج نفسها بالكلام مع زبي اللي بيدعك في كسها وفعلا انا نزلت وهي كمان حسيت إنها نزلت معايا من حضنها الجامد والوحوحة المكتومة ولقيتها قامت دخلت زبي في الشورت ولحست ايديها ولبست الاندر ونامت وحضنتني ونعسنا فعلا وصحيت الصبح وهي حضناني وانا مش عاوز اتحرك لقيتها صحيت وبتبصلي لقيتني صاحي لقيتها اتعدلت وحطت صدرها على صدري وقالت صباح العسل على حبيبي وباستني جنب شفايفي وانا حضنتها وقولتلها صباح السكر على روح قلب جدو وهي بردو حاضناني وصدرها على صدري وبقولها طبعا معرفتيش تنامي مني
قالت بالعكس نمت احلى نوم وانا في حضنك يا روحي وباستني تاني وسندت رأسها علي راسي قولتلها هي الساعة كام وامك نزلت ولا لسة
شافت الساعةو قالتلي الساعة عشرة كدا أكيد نزلت
قولتلها طيب قومي شوفيها عشان عاوز ادخل الحمام اخد دوش
لقيتها ابتسمت وانا عملت نفسي مش واخد بالي وقامت ودقيقة ورجعت
قالت قوم يا حبيبي دي نزلت قومت اخدت بوكسر وشورت ودخلت بسرعة الحمام اخدت دوش وانا في الحمام فكرت هعمل ايه معاها وخرجت من الحمام لابس الشورت بس وهويدا جات تجري وحضنتني وقالت حمام الهنا يا جدو يا حبيبي
قولتلها تسلميلي يا روح جدو وجهزت الفطار وقعدنا فطرنا سوا وبعدين قالت اخد بقا انا كمان دوش وفعلا اخدت ملابسها ودخلت الحمام وشوية وخرجت لقيتها لابسة قميص نوم قصير جدا مغطي طيزها بالعافية ولابسة اندر فتلة ومن غير برا طبعا انا قولت كدا هي ناوية تهيجني وانا صفرت وقولت هو ده اللحم عالي الجودة وفتحتلها ايدي جات تجري ودخلت حضني وقالتلي ممكن بقا تسرحلي شعري
قولتلها طبعا وجريت جابت المشط وبقولها اقعدي على الأرض لقيتها قعدت على رجلي وقالت كدا احلى عشان متوطيش وتتعب ولا هكون تقيلة عليك
قولتلها لا طبعا ده انت زي الريشة وبعدين حد يطول القمر ده يقعد على حجره وبدأت اسرح شعرها وهي عمالة تحرك طيزها كل شوية لحد ما قعدت على زبي وطبعا الاستاذ واقف احتراماً للجسم الملبن ده وهي حست بيه وبقت تتحرك بالراحة وانا بسرح على مهلي وقولتلها يا بت بطلي حركة تعبتيه فقالت هو مين قولتها جدو حبيبك وضحكت وهي قالت لا جدو ميتعبش من حبيبته مش انا حبيبتك
قولتلها طبعا وكنت خلصت شعرها وهي رجعت اكتر لورا وانا حضنتها من تحت بزازها وقالت حضنك حلو اوي يا جدو وبعدين قولتلها البسي وتعالي نخرج نتمشي وهي قالت بجد
قولتلها آه لبسنا بسرعة ونزلنا نتمشي واشتريت ليها شيكولاته وفرحت بيها اوي وقالتلي تحب تشوف الاتيليه بتاع ماما
قولتلها اه بس من بعيد
قالت ليه
قولتلها عشان منشغلش امك بينا وكمان انا بتكسف من البنات وضحكنا اوي وفعلا مشينا من قصاد الاتيليه ودخلنا جنينة وانا ماسك ايديها زي العشاق وهي فرحانة اوي باللي بعمله وقولتلها تحبي تجري
قالت ياريت روحت شاددها وجرينا وهي فرحانة اوي وقالت طيب اجري وانت تجري ورايا وسابتني واقف وجريت وانا اجري وراها بالراحة عشان طبعا البنات بتجري بالراحة وبقت عاوزة تهرب مني وانا مش مديها فرصة تهرب و فتحتلها ايدي جات تجري عليا وحضنتني وانا شيلتها ولفيت بيها وبعدين نزلتها وسألتها مبسوطة

قالت جدا جدا جدا
قولتلها لا لسة مش جدا كل يوم هعملك حاجة تخليكي مبسوطة اكتر
قالت انت جميل اوي يا جدو
قولتلها جميل عشان معاكي يا قلب جدو وقولتلها يالا بقا نرجع البيت عشان نجهز الأكل قبل ماما ما ترجع وفعلا رجعنا البيت وعملنا الاكل وجات ايمان و بقت براحتها اكتر لما شافت بنتها لابسة قميص قصير هي كمان لبست قميص قصير بس مش اوي زي بنتها واتفاجئت اني بعرف اطبخ وهويدا قالتلها أننا نزلنا اتمشينا وشوفنا الاتيليه
قالت طيب ليه مدخلتش يا عمو
قولتلها عشان تشوفي شغلك وكمان بتكسف بجد من البنات وبردو ضحكوا مش مقتنعين
قولتلهم نتكلم جد شوية
ردت ايمان قالت نتكلم جد
قولتلها كدا مش هينفع اقعد في البيت وانتي قولتيلي أن الشغل مستنيني وانا مش هفضل كدا أكل ونوم وهزار وبس
قالت صدقني الشغل مستنيك فعلا بس انا قولت ترتاح يومين تلاتة وبعدين اقولك على الشغل
قولتلها لا قولي ايه هو الشغل
قالت أنا عارفة انك خريج تجارة والحسابات دي لعبتك انت بقا هتمسك حسابات الاتيليه بس أسبوعيا عشان انا كل سنة بعملها عند مكتب محاسبة وبيطلع عيني عشان تقديم الحسابات للضرايب إنما أنت هتعملها كل اسبوع وكدا اخر السنة هتكون الأمور سهلة وكدا اكون مطمنة على هويدا إنها هتكون معاك وانا شايفة إنها فرحانة بيك اوي وحبتك جدا
ردت هويدا قالت ده انا بموت فيه جدو حبيبي
قولتلها ده مش شغل ده انتي بتستهبلي كدا
قالت طيب بص يا عمي اعتبر نفسك في رحلة اسبوع تستجم وتتفسح وتغير جو وبعد الاسبوع نتكلم ومسكت الفون واتصلت على ابوها اللي هو صابر ابن عمي وقالتله اللي حصل وفي الآخر قالتلي خد اهو ابن عمك عاوزك وصابر كلمني وقالي اسمع الكلام واخدمني الخدمة دي انك بتخليني قاعد مطمن عليهم
قولتله ماشي ولاحظت أن هويدا اثناء المكالمة سابتنا ودخلت الحمام وخرجت لما خلصنا وانا كدا اتأكدت إنها مش بتحب جدها صابر وبعدين قعدنا نهزر ونلعب لحد وقت النوم
وقالت ايمان معلش هدخل انا انام ودخلت فعلا اوضتها وهويدا قالت واحنا كمان يالا بينا يا جدو ندخل اوضتنا ودخلنا ونمت على السرير وهي جات دخلت في حضني وانا سألتها ليه هربتي من مكالمة جدك
لقيتها ضحكت وقالت انت ذكي ولماح يا جدو وعشان كدا هقولك الصراحه انا فعلا هربت عشان كلامه دايما أوامر وعيب وهينصحني اني مضايقش جدو إبراهيم وعيب تهزري معاه وعيب معرفش ايه وضحكت وانا ضحكت على كلامها وولعت سيجارة فقالت دي سيجارة النوم وضحكت

قولتلها اه
قالت طيب هو انا هكون قليلة الادب لو قولتلك عاوزة اجرب

قولتلها لا طبعا مش قليلة الادب وانا قولتلكم اني احب تكونوا براحتكم في كل حاجة وخدي يا روحي نفس واحد عشان هتحسي انك دايخة وفعلا كحت وقالت ده انا دوخت فعلا ونامت وحضنتني وانا عملت نفسي نعست وهي زي اليوم اللي قبله اتأكدت إني نايم وشغلت السكس ولزقت طيزها فى زبي وانا نايم على جنبي وبعدين قولت دي الفرصة اللي هتخليني انيكها واستنيت لحد ما حسيت إنها هاجت أوي روحت حاضنها ورفعت راسي وقولتلها اه منك ياشقية تنيميني وتتفرجي لوحدك يا ندلة هي اتخضت بس كلامي طمنها وفرحها واتعدلت وقالت بجد يا جدو عاوز تتفرج معايا

قولتلها اه طبعا
قالتلي طيب اتعدل شوية واتعدلت وهي قربت مني وبنتفرج وخلعت السماعة وبقينا نسمع الاهات والصراخ وهي تسألني هي بتصرخ ليه
قولتلها من المتعة
قالت متعة ولا وجع
قولتلها وجع ممتع يعني هو لو خاف من صراخها واشتغل بالراحة هتصرخ وتقوله اشتغل جامد
قالت معقولة
قولتلها ده لو عربي كنتي هتسمعي بس استني وهنشوف ونفهم من غير ما نعرف اللغة وفعلا اللي بتتناك فى الفيلم صرخت اوي هو بدا ينيك بالراحة وهي صرخت اوي ولقيناه بيرزع وهي بقت تقول يس يس وكأنهم كانوا سامعين كلامي وبينفذوه وهويدا شافت كدا واتكلمت بصوت واطي اوي كأنها بتكلم نفسها وانا قولتلها مش سامع منك حاجة
قالت طيب ادخل حضنك اكتر عشان تسمعني لأن مش هينفع اعلي صوتي
قولتلها عندك حق وفتحت ايدي الشمال وهي علي جنبها اليمين دخلت حضني اوي اوي وقالتلي اهو كدا كويس وهنسمع بعض انا قولتلها صح كنتي بتقولي ايه بقا قربت من ودني وبتتكلم بهيجان وقالتلي كنت بقولك دي صرخت زي ما انت قولت ولما عمل جامد قالتله يس يعني هي كدا مستمتعة يا جدو
قولتلها اه يا روح جدو مستمتعة اوي وهي بتدعك كسها في رجلي بالراحة وبعدين قالتلي هو انا ممكن احط رجلي على رجلك عشان كدا مش مرتاحة في النومة دي
قولتلها نامي بالوضع اللي يريحك وفعلا رفعت رجلها الشمال حطتها على رجلي ورجلها متنية شوية فطبعا القميص اترفع شوية وبنتفرج عادي وكل شوية تسألني هو الوضع ده احلى ولا اللي قبله مثلا ولما يرضع بزازها بردو تسأل هو ده ممتع و بقت ترفع رجلها بالراحة لحد ما وصلت عند زبي وانا عامل من بنها بس زبي واقف طبعا وسألتني وقالت عندي سؤال وبصراحة مكسوفة
قولتلها حد يتكسف من جدو حبيبه وخصوصاً أن جدو بيتفرج معاكي على سكس وكمان واخدك في حضنه
قالت عندك حق يا حبيبي طيب السؤال هو أن الفيلم ده طبعا اللغة فيه اجنبية إنما الكلام العربي بيكون ايه
قولتلها لا مش الكلام العربي وبس إنما كل دولة عربية ليها اللهجة والمفردات الخاصة بيها
قالت ده أنت خبرة بقا يا روحي في كل الدول العربية
قولتلها لا طبعا بس سمعت كدا فأنا أعرف الكلام المصري طبعا واجزاء من كلام بعض الدول العربية
قالت خلينا في المصري يعني مثلا بيكون نفس الكلام الاجنبي ده بس مترجم قولتلها لا طبعا زي ما قولتلك كل دولة وليها مفرداتها وكل ست أو بنت ليها اسلوبها يعني مثلا الست او البنت اللي بتعبر عن متعتها بالكلام أو عارفة أن الراجل اللي معاها بيحب اظهار المتعة بالكلام ويكون هو مش عامل قيود في الكلام بيقولوا كلام كتير وممكن يشتمها بس شتيمة في نطاق المتعة
قالت يالهوي هو فيه شتيمة ممتعة
قولتلها اه بس مش اي حد ممكن يشتم ومش اي حد ممكن تتقبل وتتمتع من الشتيمة
قالت طيب البنت اللي تكون حاسة بالمتعة بتقول ايه مثلا وسكت لحظة وعملت نفسي مركز مع الفيلم وهي بردو بقت تبص معايا على الفيلم ورجلها شغالة حركة خفيفة على زبي وانا عملت أن ايدي وجعتني عشان متنية فهي قالت اكيد ايدك نملت طيب افردها

قولتلها عندك حق بس لو فردتها هحطها على رجلك قالت وايه يعني مانا رجلي على رجلك اهو وفعلا فردت ايدي وحطيتها على وركها بس مسكت وركها وقولتلها هاتي رجلك فوق شوية عشان اطول احط ايدي وانا اللي شديت رجلها وحطيت وركها على زبي وايدي على وركها وبهزار قولتلها هو ده اللحم عالي الجودة وحسست على وركها وهي قالت بجد رجلي حلوة قولتلها طبعا
قالت طيب قولي بقا البنت بتقول ايه لما تكون عاوزة تعبر عن متعتها أو تمتع حبيبها قولتلها كل حركة من الراجل ليها كلام معين بصي للفيلم كدا لما بيدخله فيها ودي مصرية ممكن تقول احححح اوووووف وممكن تقول كمان عاوزة اجمد ارزع اوي يا حبيبي وكلمة احححح دي بالذات بتمتع الطرفين قالت بجد
قولتلها آه طبعا الراجل بيتمتع لما يسمعها والبنت بتتمتع لما تقولها
قالت يعني دي لو مصرية وقربت اكتر من ودني هتقول احححح وفي نفس اللحظة بتدعك زبي وانا بحسس علي وركها بس كأنها بالصدفة سواء هي أو انا وقالت اححححح حلوة اوي يا جدو انا فعلا حسيت بحاجة غريبة وبعدين الفيلم خلص بشوية بوس جامدين جدا
قالتلي والبوس بردو ممتع
قولتلها بردو مش كل البنات بيحبوا البوس عشان ممكن الراجل يكون مش بيعرف يبوس فبيخليها تكره البوس
قالتلي يعني ازاي
قولتلها ازاي دي لازم لما تتجوزي وتجربي
قالت وهو انا هستنى كدا معرفش لحد ما اتجوز
قولتلها اه طبعا اومال هتجربي فين ومع مين
قالت طيب وهي فيها حاجة لما تعلمني انت ازاي ابوس أو ازاي اتباس

انا بفكر بيني وبين نفسي وبقول البنت دي يا اما خبرة اوي يا إما الأفلام والنت هما اللي عملوا فيها كدا بس الاحساس الاقوى هو أن الأفلام والنت لأن زي ما حكيت إنها متربية على عيب ده وميصحش ده

لقيتها بتقولي إيه يا حبيبي روحت فين

قولتلها لا ابدا انا معاكي وفي حضنك كمان
قالت طيب وريني البوسة ازاي زي الفيلم
قولتلها يابت... وبعدين سكت
قالت كنت هتقول ايه
قولتلها كنت هقولك عيب وبعدين افتكرت انك متعقدة من الكلمة دي وكمان انا اللي طلبت منكم تكونوا براحتكم وكمان اتفقنا اننا نكون اصحاب

قالت كويس إنك فاكر طيب يا صاحبي يا حبيبي علمني وزبي بيتحرك لوحده تحت وركها أو انا اللي بحركه عشان هي تحس بيه وهي كل ما زبي يتحرك هي تدوس عليه بوركها فقالتلي إيه يا صاحبي

قولتلها لا جدو قالت ماشي يا جدو يا حبيبي علمني بقا قولتلها طيب ماشي بس طبعا مش محتاج اقولك هي قاطعتني وقالت هو انا عيلة عشان اقول لحد وبدأت اشرحلها ازاي البوسة نظري الاول وبعدين قولتلها نجرب بقا عملي عشان اشوفك فهمتي صح ولا تلميذة فاشلة وضحكت

قالت اخيراااااا وقعدنا وخدتها في حضني وبدأنا نبوس بعض بوس خفيف كدا زي ما علمتها وبعدين اخدت شفتها اللي فوق وهي خدت شفتي اللي تحت وبقينا نمص شفايف بعض وهي بقت تحضني اوي وبعدين سيبت شفتها وبقيت ابوس رقبتها وامصها وهي قالت احححح حلو اوي يا روحي

قولتلها ولسة
قالت طيب لما قولت احححح انت حسيت بمتعة
قولتلها طبعا وانا شغال بوس ومص في رقبتها وبقت تقول اححح كمان كمان اححححح عندك حق يا جدو كلمة اححح ممتعة احححح احححح ورجعت مسكت شفايفها وبقينا بنحضن بعض اوي ونيمتها بالراحة واحنا بنبوس بعض وبقيت اعصر بزازها وطلعتهم من القميص وبقيت الحس حوالين الحلمات وهي تقول كمان ده حلو اوي وبعدين بقيت ارضع بزازها وهي قالت احححح وبتحضني اكتر وقالت اعمل زي الفيلم يا جدو

قولتلها اعمل ايه
قالت نقلع ملط ونقلد الفيلم وتعمل فيا زيها

قولتلها تقوليها بالمصري
قالت اقول ايه
قولتلها قولي نيكني ومتع كسي وطيزي وبزازي وهي قالت احححح نيكني يا حبيبي في كسي وطيزي وبزازي علمني النيك وكلام النيك واحنا بنتكلم كدا وببوسها كنت قلعتها ملط وانا كمان وبقيت ابوس جسمها كله لحد ما نزلت عند كسها وبقيت ابوسه والحسه وهي بتلعب فى شعري وتدوس على راسي وتقول احححح كمان وبعدين قولتلها اعملي انتي بقا زي الفيلم ومصي زبي زي الايس كريم وهي تلميذة شاطرة وكانت مركزة في الفيلم اوي ومسكت زبي تلحسه وتبوسه وتمصه وتضربه على بزازها زي الفيلم بالظبط وبعدين نيمتها وفتحت رجلها وبقيت افرش كسها وهي بقت هايجة اوي وتحضن وتبوس وتحسس وتقول احححح كمان يا حبيبي ده حلو اوي لحد ما نزلنا سوا ولبسنا من غير ما ندخل الحمام وقولتلها بس كفاية كدا وننام قالت لا عاوزة تاني قولتلها ننام والصبح هنكون لوحدنا وبراحتنا اكتر فرحت وقالت حاضر يا حبيبي وحضنا بعض ونمنا للصبح

والحلقة الجاية نكمل اللي حصل
ايه يابرنس الأبداع ده
رووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: hema mharm
الرجاء إضافة الخامس

الرجاء إضافة الحلقة السادسة

 
تم أضافة الجزء الخامس
الرجاء إضافة الحلقة السادسة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%