NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Alessandro Massimo

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كلمه استوقفتني في بوست
وبقيت فكر شاغل عقلي

هل هو الزواج وترك زوجته وهجرها الي خارج البلاد لكي يسعي لشغله ولقمه عيشه..

ام هو الحياه الابديه ..الأخرى من أي طرف وترك الآخر..

ام هو عالم ملئ بالمفاجات والالفاظ والابتزاز واللوم من طرف للآخر..

اقصد اخواتي بالجنس المهجور هو أن يكون الزوجين معي بعض وحياتهم واحده ..سواء بزواج حديث أو بزواج ممتد

يأتي الزوج اخر الليل ويبقي مثل ما هو نايم عليه..وتبقي الست في دوامه البيت وطلباته..

ويبقي الجنس ماهو الا نزوه يمارسونها وقت الاستعطاف.الجسدي والحسي.... ولا يتم الاشباع بين الطرفين..

ما رايك وماهو قرارك ..
وكيف التصرف
في الجنس المهجور

• أتفق
التفاعلات: Mr. Berlin
انا معاك ومؤييد كلامك يعني بستغرب لواحد يتجوز ويسافر ويجي كل سنة او سنتين زيارة لمراته ؟؟طب اتجوزتها ليه؟ياما تاخدها تعيش معاك هناك يا متتجوزش بالطريقة ديه اصلا
انما النوع التاني اللي تقصده انه بيكون مطحون في دوامة الحياة وهي مطحونة في دوامة البيت ده العادي بسبب سوء الاحوال الاقتصادية ومتهيألي بيبقى في وقت حتير بينهم وبين بعض يعملوا فيه سكس انا- مش متجوز -بس متهيألي كده اصلهم بيخلفوا برده فأكيد في علاقة

• عجبني
التفاعلات: Alessandro Massimo
انا معاك ومؤييد كلامك يعني بستغرب لواحد يتجوز ويسافر ويجي كل سنة او سنتين زيارة لمراته ؟؟طب اتجوزتها ليه؟ياما تاخدها تعيش معاك هناك يا متتجوزش بالطريقة ديه اصلا
انما النوع التاني اللي تقصده انه بيكون مطحون في دوامة الحياة وهي مطحونة في دوامة البيت ده العادي بسبب سوء الاحوال الاقتصادية ومتهيألي بيبقى في وقت حتير بينهم وبين بعض يعملوا فيه سكس انا- مش متجوز -بس متهيألي كده اصلهم بيخلفوا برده فأكيد في علاقة
كلام جميل....
النوع الاولاني...
برده بيسافر للقمه العيش .
والشغل ....
بس بيكون فترات طويلة.
وده بيعمل برود بالمشاعر .وبيحصل مشاكل معي اول استقرار ليه بالبلد الام.
بتبتدي كل حاجه بتتغير.

كلام جميل....
النوع الاولاني...
برده بيسافر للقمه العيش .
والشغل ....
بس بيكون فترات طويلة.
وده بيعمل برود بالمشاعر .وبيحصل مشاكل معي اول استقرار ليه بالبلد الام.
بتبتدي كل حاجه بتتغير.
ماهو ممكن يتجوز اما يرجع يستقر او ياخد مراته معاه هناك انما يسيبها زي المعلقة كده ولا منها اتجوزت وعاشت حياتها مع غيره ولا منه عيشها حياتها وربى ولاده

ماهو ممكن يتجوز اما يرجع يستقر او ياخد مراته معاه هناك انما يسيبها زي المعلقة كده ولا منها اتجوزت وعاشت حياتها مع غيره ولا منه عيشها حياتها وربى ولاده
كل انسان وظروفه وتفكيره

انا شايف يبقي في وجود ثقافه جنسيه جيده للزوج و الزوجه هتكون الحل الاقوي.. و لعلمك مشاركتك عجبتني لانك بتتكلم ف مشكله ف الوطن العربي عموما مش مصر بس

• عجبني
انا شايف يبقي في وجود ثقافه جنسيه جيده للزوج و الزوجه هتكون الحل الاقوي.. و لعلمك مشاركتك عجبتني لانك بتتكلم ف مشكله ف الوطن العربي عموما مش مصر بس
ممكن هذا الحل...
اشكرك..
علي ذوقك

• عجبني
كلمه استوقفتني في بوست
وبقيت فكر شاغل عقلي

هل هو الزواج وترك زوجته وهجرها الي خارج البلاد لكي يسعي لشغله ولقمه عيشه..

ام هو الحياه الابديه ..الأخرى من أي طرف وترك الآخر..

ام هو عالم ملئ بالمفاجات والالفاظ والابتزاز واللوم من طرف للآخر..

اقصد اخواتي بالجنس المهجور هو أن يكون الزوجين معي بعض وحياتهم واحده ..سواء بزواج حديث أو بزواج ممتد

يأتي الزوج اخر الليل ويبقي مثل ما هو نايم عليه..وتبقي الست في دوامه البيت وطلباته..

ويبقي الجنس ماهو الا نزوه يمارسونها وقت الاستعطاف.الجسدي والحسي.... ولا يتم الاشباع بين الطرفين..

ما رايك وماهو قرارك ..
وكيف التصرف
في الجنس المهجور
اتفق مع الكلام ده بس احنا ف مجتمع شرقي جاهل ورث النظرية الجاهلة دي من الي قبل منه ومهما اتكلمت صعب تقنع حد بس بردو الحياة برا غاليه عليه وعايش بأقل ميزانية ف هيجيب مراته معاه ازاي بردو

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتفق مع الكلام ده بس احنا ف مجتمع شرقي جاهل ورث النظرية الجاهلة دي من الي قبل منه ومهما اتكلمت صعب تقنع حد بس بردو الحياة برا غاليه عليه وعايش بأقل ميزانية ف هيجيب مراته معاه ازاي بردو
تمام...
بس هل احنا بمجتمع شرقي جاهل....
رغم تقدم التكنولوجيا.
وتقريبا موجوده بكل بيت حاليا

• حبيته
انا مش بشجع فكره الزواج والبعد عن الزوجه ابدا
الواحد ميتجوزش احسن بدل ما يتجوز ويسيبها ويسافر الافضل وجود الطرفين مع بعض في كل مكان وان كان لابد من السفر فيسافرو الاتنين مع افضل واحسن

• عجبني
انا مش بشجع فكره الزواج والبعد عن الزوجه ابدا
الواحد ميتجوزش احسن بدل ما يتجوز ويسيبها ويسافر الافضل وجود الطرفين مع بعض في كل مكان وان كان لابد من السفر فيسافرو الاتنين مع افضل واحسن
اكيد ده الصح..
لكن ظروف الحياة تحتم

تمام...
بس هل احنا بمجتمع شرقي جاهل....
رغم تقدم التكنولوجيا.
وتقريبا موجوده بكل بيت حاليا
ايوه جاهل بالنسبة لباقي المجتمعات هو التقدم تقدم فكري مش لازم عملي لو في تقدم فكري هيبقي في عملي لكن في جهل وفقر ف الفكر شديد اوي ا...نما التكنولوجيا بيبقي لازم تستخدمها صح ....هتفكر صح تستخدم صح تحقق التارجت

• عجبني
ايوه جاهل بالنسبة لباقي المجتمعات هو التقدم تقدم فكري مش لازم عملي لو في تقدم فكري هيبقي في عملي لكن في جهل وفقر ف الفكر شديد اوي ا...نما التكنولوجيا بيبقي لازم تستخدمها صح ....هتفكر صح تستخدم صح تحقق التارجت
وجهه نظر تحترم.......

• عجبني
العيب برضوا علي الزوجه انها اختارته رغم معرفتها بإنه بيسافر عشان عارفه انوا هيسبها 🙂

• عجبني
اكيد ده الصح..
لكن ظروف الحياة تحتم
ظروف الحياة تتغير يا صديقي
طالما انا مش مرتب اموري كويس للجواز يبقي بلاش منه احسن

• عجبني
ظروف الحياة تتغير يا صديقي
طالما انا مش مرتب اموري كويس للجواز يبقي بلاش منه احسن
ما ممكن الأمور تتغير بعد الزواج ....
تكون مستقره قبلها