NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا نفسي اعرف ايه اللي يمنع بجد ان الابن ينيك امه خصوصا لو هما عايشين وحدهم يعني اكيد الابن بيكون هايج علي اخرة و الام برضوا و في نفس الوقت هما الاتنين بيحبوا بعض حب ملوش مثيل ليه الحب ده ميتطورش لنيك و يمتعوا بعضهم المفروض بجد الام و الابن لو عايشين لوحدهم حياتهم تكون كلها حب و نيك و الابن ميبطلش ركوب و لا ترزيع في امه و الام متبطلش تتناك و تدلع من ابنها حرفيا هيعيشوا احلي حياة في الدنيا 🤤😍
احلى نيك انا عن نفسي عشتها و احلى شيئ قدف داخل كسها

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: ابن متحرر و عمر ١٩
انا نفسي اعرف ايه اللي يمنع بجد ان الابن ينيك امه خصوصا لو هما عايشين وحدهم يعني اكيد الابن بيكون هايج علي اخرة و الام برضوا و في نفس الوقت هما الاتنين بيحبوا بعض حب ملوش مثيل ليه الحب ده ميتطورش لنيك و يمتعوا بعضهم المفروض بجد الام و الابن لو عايشين لوحدهم حياتهم تكون كلها حب و نيك و الابن ميبطلش ركوب و لا ترزيع في امه و الام متبطلش تتناك و تدلع من ابنها حرفيا هيعيشوا احلي حياة في الدنيا 🤤😍
اكيييد سعادة لا توصف

• عجبني
التفاعلات: عمر ١٩
مفيش حاجه تمنع، المهم يكونوا مبسوطين

ممكن كمان يبقي فيه تشارك في الأصحاب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن كمان يبقي فيه تشارك في الأصحاب
لو كل واحد هيشارك بامه ماشي لكن هيجي بزبه ده ملهوش لازمة وسطنا

من حق كل ام تفرح بابنها لما يكبر

انا بقول كده طول عمري
و بقول انه ده احسن للأم بدل ما تقابل راجل يلعب بيها و يضحك عليها
ابنها اولى بيها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%