NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

insestlover155@

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دايما هتلاقي الناس كلها بتنكر العلاقة بين الام و الابن لاكن الحقيقة ان اي حد مجرد بس انه يتخيل ان فيه ام و ابن مع بعض علي سرير واحد ملط بيعملوا سكس بيهيج سواء ست او راجل مش شرط يكون اتخيل نفسه مع امه هو اتخيل العلاقة في العموم و ده نابع من مشاعر داخلية عند اي شخص ان امه هي اجمل و احلي ست في حياتة و هي اكتر ست بيحبها و العكس عند الام عشان كده مجرد تخيله للموضوع بيهيجة رغم انه عمرة ما فكر في امه و لو سمح لنفسه ثانية بس انه يفكر مهما عمل مش هيقدر يشوف او يتخيل ست تاني غيرها

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: ابن متحرر, علي مراد, jazmine و 6 آخرين
ممكن

• حبيته
التفاعلات: اد٤٤٤٤
مفيش ام كده

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و Thiago11
  • عجبني
التفاعلات: شهوة مجهول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دول عالم مريضه
و انت داخل علي منتدي محارم ليه طلاما احنا عالم مريضة جي تدور علي خولات تشقط حريمهم ما انت مريض زينا كده

• عجبني
التفاعلات: magdy30
دايما هتلاقي الناس كلها بتنكر العلاقة بين الام و الابن لاكن الحقيقة ان اي حد مجرد بس انه يتخيل ان فيه ام و ابن مع بعض علي سرير واحد ملط بيعملوا سكس بيهيج سواء ست او راجل مش شرط يكون اتخيل نفسه مع امه هو اتخيل العلاقة في العموم و ده نابع من مشاعر داخلية عند اي شخص ان امه هي اجمل و احلي ست في حياتة و هي اكتر ست بيحبها و العكس عند الام عشان كده مجرد تخيله للموضوع بيهيجة رغم انه عمرة ما فكر في امه و لو سمح لنفسه ثانية بس انه يفكر مهما عمل مش هيقدر يشوف او يتخيل ست تاني غيرها
لو عايز تشوف محارمك وهم بيتناكو يدخل على الرابط ده موقع تحط صورة اختك او امك وتختار الوضع الي عايزها تتناك في ويطلعلك صور ليهم روعه تركيب
https://undressai.com/?ref=186122785

ابدا مش صحيح

الاخت مككن لكن الام صعب

الأم بتشهي وخصوصا وهي خالعة في البيت

حصل حتي بعد الجواز

انا كنت بحتلم بامى و انا 14 سنة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سالمان، ديوس ماما و Mr:xxxxx
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%