NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المشكله ان طول ما المشكله موجوده فهى خطر ..زى ..ولا بلاش خدت بان لما اتكلمت عن غزه واعتبروها سياسه
كل مشكله وليها حل وانا من نظري المشاكل الي من النوع دا حلها الوحيد ف ايد الام والاب بشكل عام

• أتفق
التفاعلات: البرنسيسه ليدي
المصيبه فى التفكييير ..ازاى حد يشوف أمه او خته كدا ..وحتى لو منضش والجو ده طب واللى عاوز مراته تعمل كده ده اييه ده اللى المفروض حيربى اصلا لا وكمان اللى بيتخيل بنته ينهار اسود
بصي دول مهما تقنعي فيهم او تنصحي ليهم مش هيفهموا بجد🤷🏻‍♂️💔
مع ان الغريزه البشريه المفروض بطبيه الراجل هو الي يحافظ علي اهله ويستر عليهم مهما كانو قدامه اظن فاهمه قصدي

• عجبني
التفاعلات: mervat adel
بس اللى يفهم كده
مش الكل هيفهم ازااي يتعامل مع الطفل احنا بقينا في زمن صعب بصراحه الام مش مستحمله زن ولادها وبتريح دماغها والاب طول الوقت مش فاضي وبتالي الطفل مش بيلاقي الاهتمام الكافي في التربيه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و mervat adel
من اللى بشوفها هنا من معامله سيئه للام والاخت اى احد يعرف اغلب الرجاله هنا ..الواحده بتحمد ** انها مخلفتش لسه ..لكن لو ** كرمنى استحاله امسك ابنى تلفون قبل ما يبقى راجل وراجل وراجل لان انصاف الرجال كترت اوووووى ..الواحده تنتبه لهدومها وسط اخوها وابوها وابنها ..ده اللى ناقص 🤦‍♀️🤦‍♀️
عندك حق الواحده بقت تخاف حتي وسط اهلها

• عجبني
المصيبه فى التفكييير ..ازاى حد يشوف أمه او خته كدا ..وحتى لو منضش والجو ده طب واللى عاوز مراته تعمل كده ده اييه ده اللى المفروض حيربى اصلا لا وكمان اللى بيتخيل بنته ينهار اسود
انتى دماغك مسوحاكى على الآخر عاوزك تفهمي تلت تربع الناس اللى بتتكلم فى ده كدابين مفيش اى حاجه مندخليش على الحاجات دى كتير لان انتى كدا هتتعقدى اكتر وخوفك هيزيد اكتر وعدم ثقتك فى كل الناس وخاصتا اقرب ناس ليكى هيزيد وهيعملك عقده نفسيه متفكريش فى الموضوع كتير صدقينى مش كل الناس ومعظمهم كدابين

من اللى بشوفها هنا من معامله سيئه للام والاخت اى احد يعرف اغلب الرجاله هنا ..الواحده بتحمد ** انها مخلفتش لسه ..لكن لو ** كرمنى استحاله امسك ابنى تلفون قبل ما يبقى راجل وراجل وراجل لان انصاف الرجال كترت اوووووى ..الواحده تنتبه لهدومها وسط اخوها وابوها وابنها ..ده اللى ناقص 🤦‍♀️🤦‍♀️
عندك حق فعلا
مش عارف اللى بيعمل كدة ازاى اسمه راجل
راجل يعنى تخاف ع اللى يخصك وتحميه مش توريه للناس

• عجبني
بس مش صح نسيبهم برضو الضرر علينا اكبر ..يوما ما حتلاقى صورتك مكان وحده اتفضحت بسبب حد تعرفيه

ابويا عرف يربي صدقيني ،، ولي اتنين اخوات بيغيروا عليا انا واختي من الهواء ،، لو شعره واحده مننا خرجت من الطرحه بتوصل للضرب ،،
الفكرة في بيئه التربيه سواء كانت محافظه أو بيئه ديوثه التفكير خليعه الاحتشام 🤝

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: الأستااذ و mervat adel
للاسف وصلنا لهاي المرحلة فعلا

• عجبني
كلامك مظبوط

• عجبني
انا اسف لكن حضرتك وكل اخواتنا المحترمات الي معترضين علي ده .. انتو هنا في مجتمع جنسي بحت .. بتشارك فيه كل الميول بمختلف اطيافها بكل حريه تامه
فمجيش انا وسط النار وقول لاااا اصل النار بتحرق
ده غير ان حضرتك وحضرتها وحضراتنا داخلين باسماء مستعاره لهدف واحد الي هوه الجنس .. والجنس وبس
فاتمني حضرتك متتكلميش عن القيم بحرقه قوي هنا
هنا لا وجود للقيم

انا اسف لكن حضرتك وكل اخواتنا المحترمات الي معترضين علي ده .. انتو هنا في مجتمع جنسي بحت .. بتشارك فيه كل الميول بمختلف اطيافها بكل حريه تامه
فمجيش انا وسط النار وقول لاااا اصل النار بتحرق
ده غير ان حضرتك وحضرتها وحضراتنا داخلين باسماء مستعاره لهدف واحد الي هوه الجنس .. والجنس وبس
فاتمني حضرتك متتكلميش عن القيم بحرقه قوي هنا
هنا لا وجود للقيم
وطالما حرقك اوى كلامى زعلت ليه وثم اللى هنا ممكن يبقى عاقل وطبيعي وولد بيدور على بنت وبنت تدور على ولد ..مش ولد يدور ازاى يشوف حد ارجل منه يبسط حريمه ..اظن وصلت وانا لسانى انضف من انى ارد باوحش من كده

من اللى بشوفها هنا من معامله سيئه للام والاخت اى احد يعرف اغلب الرجاله هنا ..الواحده بتحمد ** انها مخلفتش لسه ..لكن لو ** كرمنى استحاله امسك ابنى تلفون قبل ما يبقى راجل وراجل وراجل لان انصاف الرجال كترت اوووووى ..الواحده تنتبه لهدومها وسط اخوها وابوها وابنها ..ده اللى ناقص 🤦‍♀️
طب لو واحد بيحب الناس دي كدا هو بقي زيهم وله اي
🤦‍

• لا تعليق
وطالما حرقك اوى كلامى زعلت ليه وثم اللى هنا ممكن يبقى عاقل وطبيعي وولد بيدور على بنت وبنت تدور على ولد ..مش ولد يدور ازاى يشوف حد ارجل منه يبسط حريمه ..اظن وصلت وانا لسانى انضف من انى ارد باوحش من كده
انتي صح 👍

• لا تعليق
اقصد يعني انا بهيج لمه بشوف الناس بتمتع من الي هما عملو اذا كان ديوث او متحرر انا بحب اتكلم عن اهل وببقي نفسي انام معاهم

• لا تعليق
الكلام جيد وانا متفق جدا معاه
بس ليا ملاحظة رئيسية
تمثيل الميول المنحرفة في المنتدى بأي حال من الاحوال لا يعكس واقع المجتمع
الشواذ واصحاب الميول المنحرفة مالهومش فرصة واقعية يتعرفوا على بعض في الحياة الطبيعية بشكل آمن
فمجتمع افتراضي زي ده هيبقى هو مكان تجمعهم الرئيسي
يقال مثلا ان الشواذ نسبتهم 2% من أي مجتمع يعني في مصر حوالي 2 مليون
وانا أزعم ان معظم الشواذ في مصر موجودين في المنتدى هنا بغرض التعارف
وبالتالي تمثيلهم هنا أكتر بكتير جدا من الواقع

الحاجة التانية الميول المنحرفة زي الدياثة والمحارم
انا عندي نظرية ان معظم اللي بيعرف نفسه ديوث هو في الواقع شاذ او في مرحلة انه مش قادر لسة يعترف بده صراحة
وده بالنسبة له مجرد غطاء علشان يتعرف على رجالة ويجر رجلهم وهو عارف ان مش هيهتموا بيه لو الكلام مفهوش ستات
وكتير منهم بيجيب صور من النت ويألف عليها قصص مالهاش أي أصل للهدف ده
فالظاهرة دي برده بتبان مضخمة واكبر كتير من حجمها الطبيعي

المحارم فيتش موجود كتير في مواقع البورن ودايما بيبقى من أعلى فئات البورن مشاهدة في العالم كله
بس ده مش معناه ان أغلب المجتمع بيفكر في كده بجد
الفكرة الرئيسية ان الاباحية هي ادمان فعلي واللي بيعتاد مشاهدتها بيمل وبيحتاج زيادة الجرعة علشان يحقق نفس مستوى الاثارة
وفي كتير بيتجهوا بالتدريج لمتابعة الجنس الغير مألوف والعنيف علشان يحقق مستوى الاثارة الأعلى ده
لأن البورن الطبيعي والصور والأفلام وقصص الجنس العادية بقت معتادة ومملة بالنسبة له
والمحارم هي التابو الأعظم مفيش بورن مسموح به على الانترنت ممكن يعتبر فكرة محرمة اكتر من دي
وعلشان كده الطلب على جميع أشكال بورن المحارم عالي والكلام ده في العالم كله
لكن مش معنى ده ان حد بتثيره الخيالات دي ان عنده استعداد يطبقه فعلا او ممكن حتى يفكر في كده
في فرق كبير جدا بين الحالتين

المجتمع هنا في رأيي هو مجتمع افتراضي بالكامل
ولا يقاس عليه بأي شكل

الكلام جيد وانا متفق جدا معاه
بس ليا ملاحظة رئيسية
تمثيل الميول المنحرفة في المنتدى بأي حال من الاحوال لا يعكس واقع المجتمع
الشواذ واصحاب الميول المنحرفة مالهومش فرصة واقعية يتعرفوا على بعض في الحياة الطبيعية بشكل آمن
فمجتمع افتراضي زي ده هيبقى هو مكان تجمعهم الرئيسي
يقال مثلا ان الشواذ نسبتهم 2% من أي مجتمع يعني في مصر حوالي 2 مليون
وانا أزعم ان معظم الشواذ في مصر موجودين في المنتدى هنا بغرض التعارف
وبالتالي تمثيلهم هنا أكتر بكتير جدا من الواقع

الحاجة التانية الميول المنحرفة زي الدياثة والمحارم
انا عندي نظرية ان معظم اللي بيعرف نفسه ديوث هو في الواقع شاذ او في مرحلة انه مش قادر لسة يعترف بده صراحة
وده بالنسبة له مجرد غطاء علشان يتعرف على رجالة ويجر رجلهم وهو عارف ان مش هيهتموا بيه لو الكلام مفهوش ستات
وكتير منهم بيجيب صور من النت ويألف عليها قصص مالهاش أي أصل للهدف ده
فالظاهرة دي برده بتبان مضخمة واكبر كتير من حجمها الطبيعي

المحارم فيتش موجود كتير في مواقع البورن ودايما بيبقى من أعلى فئات البورن مشاهدة في العالم كله
بس ده مش معناه ان أغلب المجتمع بيفكر في كده بجد
الفكرة الرئيسية ان الاباحية هي ادمان فعلي واللي بيعتاد مشاهدتها بيمل وبيحتاج زيادة الجرعة علشان يحقق نفس مستوى الاثارة
وفي كتير بيتجهوا بالتدريج لمتابعة الجنس الغير مألوف والعنيف علشان يحقق مستوى الاثارة الأعلى ده
لأن البورن الطبيعي والصور والأفلام وقصص الجنس العادية بقت معتادة ومملة بالنسبة له
والمحارم هي التابو الأعظم مفيش بورن مسموح به على الانترنت ممكن يعتبر فكرة محرمة اكتر من دي
وعلشان كده الطلب على جميع أشكال بورن المحارم عالي والكلام ده في العالم كله
لكن مش معنى ده ان حد بتثيره الخيالات دي ان عنده استعداد يطبقه فعلا او ممكن حتى يفكر في كده
في فرق كبير جدا بين الحالتين

المجتمع هنا في رأيي هو مجتمع افتراضي بالكامل
ولا يقاس عليه بأي شكل
بص حضرتك ..الخيال غلط لان دول اهل لكن مش ده كلامى اللى بينشر صور مامته وهى بتنضف ولا وهى فى الحمام ولا وهى بتغير ..ده صح ؟!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص حضرتك ..الخيال غلط لان دول اهل لكن مش ده كلامى اللى بينشر صور مامته وهى بتنضف ولا وهى فى الحمام ولا وهى بتغير ..ده صح ؟!
شيء سيء جدا أكيد
بس مع ملاحظة ان في صور من دي انا دورت عليها
وكتير منها بقالها سنين على الانترنت وبيعاد استخدامها وكل واحد بيجيبها بيألف عليها قصة جديدة
اللي عايز بس اقوله ان الظاهرة مضخمة اكتر بكتير جدا من اللي بتبان عليه هنا

• عجبني
**** يسترها

• عجبني
دى حقيقه للاسف 👏

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%