NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش النظره للبنت في نسوانجي

ما انا راجعت الموضوع و ديه المشكلة اصلا !
استفزاز و إهانة ليس لها داعي
انا بقولك اي حد تاني هيقرأ الكلام ده مظنش ان رد فعله هيكون راقي
شوفي عزيزتي اي رد بيندرج تحت حرية الرئي طالما مش مقصود بيه شخص معين لأنه بيمثل فئه موجوده فعلا

اذا في اي عضوه خدت موضوعي بأهانه شخصيه لها فأنا بعتذر لها شخصيا

حتى لو الردود مش بالرقي المطلوب النقاش هيفيد الجميع

هاخد اخر جمله بس ارد عليها
مااظنش الاستفزاز الطريقه المناسبه لتوصل لمبتغاك ..
احترم رئيك
نورت عزيزي

لما الولد بيعمل كدة هل لنفس الأسباب ؟. الموضوع عادي جدا دلوقتي .ودا ميدلش علي اي حاجة تقلل من الشخص اللي بيعمل كدة . دا قرار شخصي وحرية طالما مش بيضر حد

• عجبني
التفاعلات: mydoooo
انا مقولتش رئيي في الموضوع لسه

وانتي متعرفنيش فمعذوره

عموما انا بتكلم من وجهة نظر بعض الناس و بستفز الموجودين لنقاش راقي بين الجنسين

لا تنخدعي ابدا بظواهر الامور

شرفني مرورك
لا ابدا حضرتك بس انت عمال قول كلام بداعي الاستفزاز
والاستفزاز او الاهانة مش حاجة حلوة ولا هتعطي نقاش حلو

بعدين انا معرفكش تمام بس مجرد انك تنزل منشور تقيم الانثى اللي هنا دا اهانة وعيب
كل يومين والثاني منشور من هالشكل كيف بتشوفو البنات اللي هنا
احنا مش طالبين تقييم كيف بتشوفونا احنا حرين وكبار وواعين ونعرف الصح من الغلط ونعرف احنا وجودنا هنا مش صح زي موجودكم هنا مش صح بس كل واحد بتعامل باصله واخلاقه ويعكس البيئة اللي خرج منها وطيب اخلاقه مش شرط اذا دا منتدى جنسي يعني هنكون بنات وقحين وبلا اخلاق لانه في اقسام تانية غير جنسية هزار وضحك واختلاف ثقافات وغيره

• عجبني
صديقاتي اصدقائي النسوانجيه ❤❤

تختلف النظره للبنت الموجوده في نسوانجي من شخص لأخر

يوجد من يراها منحرفه

ويوجد من يراها محرومه

ويوجد من يراها تبحث عن متنفس وحريه

كيف تنظر للبنت الموجوده في نسوانجي من وجهة نظرك؟

وهل هذا يقلل منها ام هو حقها ؟

موضوع جديد شائك للنقاش 🤓

دمتم بود ومحبه وسعاده ❤
بص مش شرط انها داخله موقع جنسى يبقا البت دى واحشه وشمال والكلام ده بالعكس كل واحد أو واحده داخلين هنا وناس محترمه وكل البنات اللى انا كلمتهم او على الاقل معظمهم وكمان صحابى الولاد كلهم ناس محترمه وانا بجد اتشرفت وبعتز بيهم جدا مش شرط وجودك هنا علشان موضوع جنسى ممكن علشان ثقافه وكدا والمناظر بالصراحة مقدم شوق وجو مناسب لكل حاجه وبشكر الاداره على انهم بيتعبو انهم يهيئو لنا حة مناسب لنكون مبسوطين وبجد انا مبسوط وسعيد بكل واحد وواحده انا اتعرفت عليها وتعرفنى كلهم ناس افتخر بيهم ومعرفته ومن هنا احب اشكركم بجد من قلبى انكم دخلتوا حياتى وعرفتكم

• عجبني
شوفي عزيزتي اي رد بيندرج تحت حرية الرئي طالما مش مقصود بيه شخص معين لأنه بيمثل فئه موجوده فعلا

اذا في اي عضوه خدت موضوعي بأهانه شخصيه لها فأنا بعتذر لها شخصيا

حتى لو الردود مش بالرقي المطلوب النقاش هيفيد الجميع
عجبا لكم ايها الرجال الاهانات بقت حرية رأي ،انت نفسك الشخص الي كنت امبارح بيكلمني عن قد ايه الراجل مظلوم هنا صح؟؟
هو كدة هنا مفيش يوم هيعدي من غير pure misogyny و هنفضل نعيد و نزيد في نفس المناقشة بلا هدف
**** معكم

• عجبني
التفاعلات: mydoooo و Adam Afndena

يوجد من يراها منحرفه

ويوجد من يراها محرومه

موضوع جديد شائك للنقاش 🤓

دمتم بود ومحبه وسعاده ❤
انسانة متواجدة ف مكان عادي جدا.. زيه زي اي مكان... و مش شرط تكون شمال... بالعكس. المعظم هنا محترمين جدا

• عجبني
استنوني بقى بمنشور بنات كيف بتشوفو الشباب اللي هنا
مهو مش معقول كل يوم ينزل منشور زي دا للبنات بس 🤝🏻

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: مملول و mydoooo
لا ارجوكى بلاش فضايح خلينا مستورين كدة 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: القمر 🌸
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: mydoooo و ابو اسكندر السندباد
عشانك المرادي يا باشا
كمان بوست من هالنوع مليش دعوة 😂😂
صدقينى و **** انا زى ما قلت لميدو البوستات من نوع ده بتقيم عشولنا احنا الرجل مش بتقيمكم خالص فى الاخر انتم الى حتقيمونا برضو .. انتم الفائزين على اى حال 🤣🤣

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mydoooo و القمر 🌸
لا ابدا حضرتك بس انت عمال قول كلام بداعي الاستفزاز
والاستفزاز او الاهانة مش حاجة حلوة ولا هتعطي نقاش حلو

بعدين انا معرفكش تمام بس مجرد انك تنزل منشور تقيم الانثى اللي هنا دا اهانة وعيب
كل يومين والثاني منشور من هالشكل كيف بتشوفو البنات اللي هنا
احنا مش طالبين تقييم كيف بتشوفونا احنا حرين وكبار وواعين ونعرف الصح من الغلط ونعرف احنا وجودنا هنا مش صح زي موجودكم هنا مش صح بس كل واحد بتعامل باصله واخلاقه ويعكس البيئة اللي خرج منها وطيب اخلاقه مش شرط اذا دا منتدى جنسي يعني هنكون بنات وقحين وبلا اخلاق لانه في اقسام تانية غير جنسية هزار وضحك واختلاف ثقافات وغيره
انا مقيمتش انا طرحت موضوع للنقاش وسيبت كل واحد يقول رئيه
ورئيي اصلا في الموضوع مختلف تماما عن اللي انتي فاكراه

حضرتك واخده الموضوع بأهانه مع انه ابسط رد على الموضوع دي حريه شخصيه

عموما انا اعتذرت لأي بنت خدت الموضوع بأهانه شخصيه ودا احتراما لبنات كتير اعرفها من زمان ولبنات كتير موجوده دلوقتي ليها كل الاحترام

امال لو كنتي حضرتي معانا نقاش صوتي في الشات شارك فيه اكتر من ١٠ بنات حول موضوع هل ممكن تتزوج فتاه اتعرفت عليها في نسوانحي؟
كنتي عملتي ايه

نورتيني عزيزتي

• عجبني
التفاعلات: القمر 🌸
لما الولد بيعمل كدة هل لنفس الأسباب ؟. الموضوع عادي جدا دلوقتي .ودا ميدلش علي اي حاجة تقلل من الشخص اللي بيعمل كدة . دا قرار شخصي وحرية طالما مش بيضر حد
فعلا هو حرية شخصيه وكل الاسباب مطروحه
نورت عزيزي

• عجبني
التفاعلات: samehkh88
بص مش شرط انها داخله موقع جنسى يبقا البت دى واحشه وشمال والكلام ده بالعكس كل واحد أو واحده داخلين هنا وناس محترمه وكل البنات اللى انا كلمتهم او على الاقل معظمهم وكمان صحابى الولاد كلهم ناس محترمه وانا بجد اتشرفت وبعتز بيهم جدا مش شرط وجودك هنا علشان موضوع جنسى ممكن علشان ثقافه وكدا والمناظر بالصراحة مقدم شوق وجو مناسب لكل حاجه وبشكر الاداره على انهم بيتعبو انهم يهيئو لنا حة مناسب لنكون مبسوطين وبجد انا مبسوط وسعيد بكل واحد وواحده انا اتعرفت عليها وتعرفنى كلهم ناس افتخر بيهم ومعرفته ومن هنا احب اشكركم بجد من قلبى انكم دخلتوا حياتى وعرفتكم
شكرا على رئيك

نورت عزيزي

عجبا لكم ايها الرجال الاهانات بقت حرية رأي ،انت نفسك الشخص الي كنت امبارح بيكلمني عن قد ايه الراجل مظلوم هنا صح؟؟
هو كدة هنا مفيش يوم هيعدي من غير pure misogyny و هنفضل نعيد و نزيد في نفس المناقشة بلا هدف
**** معكم
فرق كبير بين الاهانه وحرية الرئي ومأظنش مجالنا نتكلم فيه

انا فعلا ومأظنش بردوا انك فهمتي رئيي في موضوع ان الرجل مظلوم هنا

عمر المناقشه ما كانت بلا هدف والاختلاف في الرئي دايما صحي ومفيد لأنه يعرفنا اكتر الشخصيه اللي قدامنا

نورتي عزيزتي

يوجد من يراها منحرفه

ويوجد من يراها محرومه

موضوع جديد شائك للنقاش 🤓

دمتم بود ومحبه وسعاده ❤
هو مش جديد بس مطروح صح المره دي

من وجهة نظري ان طالما انا هنا ومقتنع باللي بعمله هنا ف اي المشكله لو البنت بقت هنا

الفكره بقي مين البنت دي
هل حد من اهلي او واحده اعرفها مظنش اني هقبل بوجودها هنا
ودا بسبب اننا ف الاول والآخر عندنا عادات وتقاليد واعراف وكلام كتير مش مكانه هنا انو يتقال تخلي الراجل ميحبش وجود بنت اصلا وسط شله فيها شباب مش ف منتدي جنسي

من الاخر كل واحد حر واحترم اللي تدخل او يدخل هنا لكن كل واحد حر برضو في اللي يخصه

فاهم قصدي 😂

• عجبني
انسانة متواجدة ف مكان عادي جدا.. زيه زي اي مكان... و مش شرط تكون شمال... بالعكس. المعظم هنا محترمين جدا
مش شرط يبقا كل الأسباب مطروحه للرجل والمرأه ولا يقلل من صاحبها شيء وربما يختلف تماما عن واقعه

نورت عزيزي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا ريت طبعا ويشرفني المشاركه والنقاش

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
بمناسبة البوست ده افتكرت موقف لسه حاصل هنا معايا من يومين واحد داخل يعلق في بوست كنت منزلة فيه اغنية و تعليقه كان عن الاغاني حرام دينياً و هو في نفس ذات اللحظه كان ظاهر في النشاط بتاعه انه بيتفرج علي بورن
@mydoooo ديه نبذة بسيطة عن الي بتعملوه دلوقتي😅
دي ازدواجيه ارفضها تماما
والنقاش في الموضوع دا بيوضح مين عنده الازدواجيه دي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%