NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مع احترامى للجميع مش قصدى اهين حد ولا اجرح حد بس ليه الاغلبيه العظمى مستوى النظافه الشخصيه بالمناطق التناسليه تكاد تكون منعدمه مع انه ممكن يكون شكله نضيف جدا ومهتم بنفسه بس النقطه دى غايبه عنه
لامواخزة انت عرفت منين ان الاغلبية العظمى مستوى نظافتهم منعدمة
انت لو بتشوف زوبر كل دقيقة مش هتتكلم بالثقة دي

لامواخزة انت عرفت منين ان الاغلبية العظمى مستوى نظافتهم منعدمة
انت لو بتشوف زوبر كل دقيقة مش هتتكلم بالثقة دي
لا ما الصور اللى الناس بتشيرها مبينه يعنى + دى من الامور البديهيه اللى عايشه بين مجتمعنا

لا ما الصور اللى الناس بتشيرها مبينه يعنى + دى من الامور البديهيه اللى عايشه بين مجتمعنا
الي بيصور كام في المية من المنتدى
مش هقولك بقى كام في المية من المصرين او كام في المية من الناس عموما

انت عشان شوفت صورتين مش عجبينك تعمم وتعمل عليهم موضوع
مينفعش اكيد

بما انى اسكندرانى وبشوف كتير جدا من المصيفين عندنا من جميع انحاء مصر فصدقنى مستوى النظافه الشخصيه عند الاعلبيه العظمى تكاد تكون منعدمه

مع احترامى للجميع مش قصدى اهين حد ولا اجرح حد بس ليه الاغلبيه العظمى مستوى النظافه الشخصيه بالمناطق التناسليه تكاد تكون منعدمه مع انه ممكن يكون شكله نضيف جدا ومهتم بنفسه بس النقطه دى غايبه عنه
انا دايما بنضف فالمزيل
من قدام وورا بصير متل البللور

بترجع كمان للأهل لازم ينبهو أولادهم في بداية سن البلوغ بالنظافة الشخصية وانا عملت كدا مع ابني الكبير وهو من نفسه بقا كل فترة قصيرة يشيل شعر الابط والعانه من نفسه
وانا كمان علمت أولادي
على نضافة المنطقة دي

انا حقيقي مستغرب السؤال ... لان الطبيعي يبقي الانسان نضيف وريحته حلوه ... انا مثلا كل ما بستحمي )مرتين تلاته في اليوم( لازم اغسل المنطقه ده بالشاور وادهن كمان بمخمريه بعطور عربية

• عجبني
التفاعلات: hani1
انا حقيقي مستغرب السؤال ... لان الطبيعي يبقي الانسان نضيف وريحته حلوه ... انا مثلا كل ما بستحمي )مرتين تلاته في اليوم( لازم اغسل المنطقه ده بالشاور وادهن كمان بمخمريه بعطور عربية
ده الطبيعى لكن بعض الناس بالنسبالهم مش طبيعى

• حبيته
التفاعلات: Kirmet
  • عجبني
التفاعلات: " شوشو "
مش كل الناس كده اهم حاجه النظافه في المناطق التناسليه وتحت الابط لاااازم

الغالبيه العظمى بيبقى الموضوع ده بالنسبه لهم شى هامشى هم كل تفكيرهم سد الرغبات مع عدم اخذ هذا الموضوع (النظافه الشخصيه) بعين الاعتبار لانهم بيتوقعو ان الطرف الثانى عايز يسد شهوته ومش هيهتم هو كمان بالموضوع
فعلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المفروض الاباء يعرفوا اولادهم ويعلموهم ازاي يهتموا بالنضاقة الشخصية وبالتالي لازم يبقى في حملات توعية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%