NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Omar Tamer

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بلا شك النظافة الشخصية اهم حاجة لممارسة الجنس ومهمه للشخص نفسه قبل اي حاجه

فانا بشرتي حساسه جدا وعند حلق العانه اوغيره بشرتي بتتحسس سواء كنت بستخدم موس او مكنه حتي .. للعلم انا بحلق باستمرار لان مش بحب الشعر فاستخدام الموس و المكن بيبقي مؤذي جدا ليا
فايه افضل بديل او احل المشكله دي ازاي

ليزر

• عجبني
التفاعلات: Sissy Adam
ليزر وريح دماغك

ا
هو الليزر للبنات بس 😂 عادي في رجاله بتعمل
يوه انا بسال ازاي انا اعرف البنات بتروح مراكز عشان تعمله ولا هوا بيتعمل ازاي؟

• عجبني
التفاعلات: كابح الرغبات
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ا

يوه انا بسال ازاي انا اعرف البنات بتروح مراكز عشان تعمله ولا هوا بيتعمل ازاي؟
ايوا روح مراكز بس يكون مكان ثقه والجهاز كويس

• عجبني
التفاعلات: JO277
  • عجبني
التفاعلات: Bad Girl💄
  • عجبني
التفاعلات: Omar Tamer
بلا شك النظافة الشخصية اهم حاجة لممارسة الجنس ومهمه للشخص نفسه قبل اي حاجه

فانا بشرتي حساسه جدا وعند حلق العانه اوغيره بشرتي بتتحسس سواء كنت بستخدم موس او مكنه حتي .. للعلم انا بحلق باستمرار لان مش بحب الشعر فاستخدام الموس و المكن بيبقي مؤذي جدا ليا
فايه افضل بديل او احل المشكله دي ازاي
في الواقع، فإن الحلاقة أمر شخصي ويجب عليك اختيار الطريقة التي تناسب بشرتك وتجعلك تشعر بالراحة. إذا كانت بشرتك حساسة جدًا لدرجة أن حلق العانة يسبب لك تهيجًا وتحسسًا، فيمكنك التفكير في استخدام أساليب أخرى لإزالة الشعر.

من الخيارات البديلة المتاحة لإزالة الشعر بالقرب من المناطق الحساسة على الجسم هي:

1- إزالة الشعر بالشمع: يمكن استخدام الشمع الساخن أو البارد لإزالة الشعر من منطقة العانة. يجب الحرص على اختيار الشمع المصمم خصيصًا للمناطق الحساسة والذي يحتوي على المكونات الناعمة للبشرة.

2- استخدام الكريمات المزيلة للشعر: يمكن استخدام الكريمات المزيلة للشعر لإزالة الشعر بالقرب من منطقة العانة. يجب الحرص على اختيار الكريمات المصممة خصيصًا للمناطق الحساسة وفحص التحمل الأولي للكريمات على جزء صغير من الجلد.

3- تقليم الشعر: يمكن استخدام مقصات أو مقصات الأظافر لتقليم الشعر بالقرب من منطقة العانة بدلاً من حلقه. يعد هذا الخيار أقل تهيجًا للبشرة.

بغض النظر عن الخيار الذي تختاره، من المهم الحرص على النظافة الشخصية الجيدة واستخدام المنتجات المصممة خصيصًا للمناطق الحساسة للحفاظ على صحة البشرة وتجنب التهيج.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%