NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو غرام ابو زب

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو في حد بيفضل النسوان البلدي على النسوان بتوع ايجبت زي ؟؟
انا بعشق النسوان البلدي بحسهم أمتع في العلاقة والنيك وكل حاجة كدا بالنسبة ليا هما احلى نسوان .
حد يتفق معايا ولا لا ؟؟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Anas868, جوني إحساس, بنوتي اسمر و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بعشق النسوان البلدي بحسهم أمتع في العلاقة والنيك وكل حاجة كدا بالنسبة ليا هما احلى نسوان .
حد يتفق معايا ولا لا ؟؟
مش في النيك بس تحسهم ولاد بلد

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 1Xa7m£d2irty و ابو غرام ابو زب
النسوان البلدي متعه و تنطيط في السرير و عاوزه تتناك لحد م كسها يورم و تتفشخ انما ايجيبت عاوزه تتشرمط بس يعني عاوزه حد روش وخلاص مش عاوزه حد خبره

• عجبني
التفاعلات: Anas868، هانى عصام و ابو غرام ابو زب
حد يتفق معايا ولا لا ؟؟
اابلدي اللي بتتكلم عليها بتكون مليانه وبكرش وعندها دهون كتير ودي بصراحه مش متعه تستمتع معاها خد البنت اللي جسمها فرنساوي ومشدود عشان تعرف تستمتع معاها في الجنس انته اكيد لما تشوف مثلا ياسمين صبري بتريل عليها لانها جسمها فرنساوي ومسدود وبتتمنى تستمتع معاها سيبك من البلدي اللي مليانه سمنه ودهون

• أتفق
التفاعلات: هانى عصام و جوني إحساس
اابلدي اللي بتتكلم عليها بتكون مليانه وبكرش وعندها دهون كتير ودي بصراحه مش متعه تستمتع معاها خد البنت اللي جسمها فرنساوي ومشدود عشان تعرف تستمتع معاها في الجنس انته اكيد لما تشوف مثلا ياسمين صبري بتريل عليها لانها جسمها فرنساوي ومسدود وبتتمنى تستمتع معاها سيبك من البلدي اللي مليانه سمنه ودهون
لا حاسب ف حريم بلدي جسمهم مشدود ونضاف جدا وادعي انك تقدر عليهم ف السرير

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: جوني إحساس و ابو غرام ابو زب
انت مجربتش البلدي وحلاوته هما بيكونوا معظمهم عود فرنساوي فاجر كدا وبزاز طريه وكس جامد طيز ملبن 🥵❤️‍🔥 لما تجرب هتعرف

• عجبني
التفاعلات: جوني إحساس
البلدى الصغيرين تحفة لا تقولى قاهريين ولا اجانب البلدى يوكل

• عجبني
التفاعلات: Anas868 و ابو غرام ابو زب
حد يتفق معايا ولا لا ؟؟
أتفق معك 🤝

• أتفق
التفاعلات: ابو غرام ابو زب
طبعا طبعا

• عجبني
التفاعلات: ابو غرام ابو زب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%