NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

القيصر ١١

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
أن واحد من الي الجنس دمر حياتهم انا ابتديت بممارسه العاده زي اي شب وبقيت مدمن على كده وبقيت اتفرج على افلام كتير وأثر علي نفسيتي علطول حزين مخنوق جسمي مكسر مبقتش قادر اخر فتره اني امشي علي رجلي ونظري ضعف والأمر اتطور معايا انا بقيت احب امارس مع السوالب تخيل وبعد كده بقيت المس موخراتهم أو يمسكو عضو الذكري بدون ادخال قضيبي في موخراتهم خوفا من **** ثم مبقتش استمتع بكدا واتجهت لموقع زي دا وقرايه القصص مع الأقلام عن المحارم بقيت ببقي مستمتع من الفكره ويبقي مش قادر والأمر اتطور اني بقيت ابص لناس من محارمي واستمني علي ملابسهم واتجسس عليهم واصورهم بملابس بيت واشوفها بليل مع نفسي لحد مبقتش قادر وبقيت اتحرش بيهم تحرش خفيف وانا بكون مستمتع بس فعلا بكون ندمان برضوا انا الحمد**** عايز انصح اي حد يترك المواقع الاباحيه وخاصه زنا محارم انا الحمد**** بطلت كل القرف ده وبقيت احسن ومكنتش عارف انا ازاي كنت مبسوط كده انا بقيت تمام والحمد لله **** هداني وان شاء **** يقبل توبتي ويسامحني علي اي حاجه عملتها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مروى, Gmin, ياسمين انا و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت لسه عندك ضمير صاحي أحييك عليه
ومش معني انك بتدخل مواقع جنسية تبقي حيوان شهوته بتتحكم في لازم عقلك الي يحركك

• عجبني
التفاعلات: Super.Man
انت لسه عندك ضمير صاحي أحييك عليه
ومش معني انك بتدخل مواقع جنسية تبقي حيوان شهوته بتتحكم في لازم عقلك الي يحركك
فرحان أني قدرت ارجع قبل فوات الاوان وكويس عايز ابدا حياتي من جديد

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Gmin و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
اي حد يقرأ الكلام ده انا فعلا كنت زيكم وكلنا نقدر نبقي احسن

• عجبني
التفاعلات: ahmet ahmet
ت
استغل طاقتك ف حاجة مفيدة وتفرغ كل الطاقة السلبية اللي خيالك

• عجبني
احييك ايها الانسان قبل ان تكون راجل
عاش جدا
انت اكبر دليل على ان استخدام العقل واجب ممكن يكون صعب بس هتحقق كل حاجة هتعالج نفسك من كل حاجة
وان الانسان مهما كانت شهوته فعقله لازم يسيطر فى الاخر بس لا تستسلم

مفيش كلام اقدر اقوله مش عارف افكر من فرحتى لك

عاش ايها البطل

• عجبني
الف مبروك و كمل طريقك

• عجبني
الجسد يتغذى بالطعام فان كان الطعام فاسد سيفسد الجسد وان كان الطعام صحي سوف يصح الجسد
وكذلك الروح تتغذى اما بجميل يرتقي بها او بعلم فاسد يفنيها ويفني الجسد .
ولكن بعد ان هداك **** هل فكرت في سبيل لدوام هدايتك
يجب ان تعلم ان من حام حول الحمى اوشك ان يقع فيه
لذلك حتى تصل للتمكن من نفسك تصفح مواقع تزيد من صفاء روحك واصدق في توبتك وابتعد عن كل ماكان سببا من قبل في ضياع نفسك .
ليس كل من هو موجود في مثل هذا الموقع انسان غير سوي مع كامل الاحترام للكل .
والدليل ردود الاخوة الاعضاء عليك التي تدل على تمكنهم الكامل في انفسهم وشهواتهم وتعقلهم وادراكهم الخطأ من الصواب وملازمة الصواب
فاتمنى لك ان تبتعد عن كل الماضي حتى تتمكن من نفسك وتكون قادرا عليها .
للجميع تحية ولشخصك خصوصا تليق بكم وبك

الانسان ككل
اي حد يقرأ الكلام ده انا فعلا كنت زيكم وكلنا نقدر نبقي احسن
ههههه انت حكمت علينا كلنا اننا سيئين حاشا الاخوة الاعضاء .
لا ياغالي مو معنا ان اي احد موجود هون هو سيء .
وهذا مو مكان اتهام او موقع سيء هو مثل اي موقع تواصل اجتماعي ولكن هون الناس تتكلم في كل شيء بصوت عالي .
من كان في داخله جميلا سيرى الكل بشكل جميل.
اتمنى التوفيق لحضرتك

الانسان ككل

ههههه انت حكمت علينا كلنا اننا سيئين حاشا الاخوة الاعضاء .
لا ياغالي مو معنا ان اي احد موجود هون هو سيء .
وهذا مو مكان اتهام او موقع سيء هو مثل اي موقع تواصل اجتماعي ولكن هون الناس تتكلم في كل شيء بصوت عالي .
من كان في داخله جميلا سيرى الكل بشكل جميل.
اتمنى التوفيق لحضرتك
العفو لم اقصد شكرا لك

• عجبني
برافو عليك اتمنالك التوفيق فى حياتك وخليك ثابت على تغييرك للاحسن كده وعلى فكرة مش كل اللى بيدخلوا هنا وحشين بالعكس الواحد بيدخل هنا عشان يتكلم فى اى حاجة مش قادر يتكلم فيها مع حد مش اكتر وكل واحد ليه عقل يقدر يميز بين الصح والغلط

ادعيلك بالثبات خطوة جميلة منك انك تكتب تجربتك للناس علشان في ناس عايزة امل يرجعها و في ناس عايزة عظه تهديها و اخيرا لا يصح الا الممارسات الطبيعية لان فطرة الانسان لا تتماشى مع كل ما هو خارج عن المألوف

• عجبني
ادعيلك بالثبات خطوة جميلة منك انك تكتب تجربتك للناس علشان في ناس عايزة امل يرجعها و في ناس عايزة عظه تهديها و اخيرا لا يصح الا الممارسات الطبيعية لان فطرة الانسان لا تتماشى مع كل ما هو خارج عن المألوف
كلامك جميل ومنطقك سليم تحية ليك

• عجبني
التفاعلات: Life selector
الف مبروك استمر ع كدة وبالنسبة للمواقع الاباحية مفيش حد مبيتفرجش بس المهم اللي يعرف يحافظ

طول ما انت قاعد هنا هترجت تاني

اتمني ذلك

أن واحد من الي الجنس دمر حياتهم انا ابتديت بممارسه العاده زي اي شب وبقيت مدمن على كده وبقيت اتفرج على افلام كتير وأثر علي نفسيتي علطول حزين مخنوق جسمي مكسر مبقتش قادر اخر فتره اني امشي علي رجلي ونظري ضعف والأمر اتطور معايا انا بقيت احب امارس مع السوالب تخيل وبعد كده بقيت المس موخراتهم أو يمسكو عضو الذكري بدون ادخال قضيبي في موخراتهم خوفا من ** ثم مبقتش استمتع بكدا واتجهت لموقع زي دا وقرايه القصص مع الأقلام عن المحاارم بقيت ببقي مستمتع من الفكره ويبقي مش قادر والأمر اتطور اني بقيت ابص لناس من محارمي واستمني علي ملابسهم واتجسس عليهم واصورهم بملابس بيت واشوفها بليل مع نفسي لحد مبقتش قادر وبقيت اتحرش بيهم تحرش خفيف وانا بكون مستمتع بس فعلا بكون ندمان برضوا انا الحمد**** عايز انصح اي حد يترك المواقع الاباحيه وخاصه زنا محاارم انا الحمد**** بطلت كل القرف ده وبقيت احسن ومكنتش عارف انا ازاي كنت مبسوط كده انا بقيت تمام والحمد لله ** هداني وان شاء **** يقبل توبتي ويسامحني علي اي حاجه عملتها
**** يوفقك ويثبتك وعقبالنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%