NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال فضفضه الناس معندهاش جديه لي ؟

Modal

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لي معظم الي اتعرفت عليهم هنا ف المنتدي مش قد كلامهم او بيهربو لما الموضوع بيخش ف الجد امال لي من الاول بتبدأو وتعارف واحنا داخلين لسكس مش عشان نعمل علاقات وبتاع اي لازمة الكلام اصلا طلاما مفيش قلب

• عجبني
التفاعلات: Jawad Jammeh series with
بص متثقش فحد اصلا انت بتتكلم مع ناس من ورا شاشات ف طبيعي مفيش جديه انت ف منتدي سكس هتلاقي واحد كويس وسط ميه م كويسين
ف بالتالي متثقش فحد اصلا لأن المفروض انت عارف انت فين

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Babayaga1، Jawad Jammeh series with و fares07
لي معظم الي اتعرفت عليهم هنا ف المنتدي مش قد كلامهم او بيهربو لما الموضوع بيخش ف الجد امال لي من الاول بتبدأو وتعارف واحنا داخلين لسكس مش عشان نعمل علاقات وبتاع اي لازمة الكلام اصلا طلاما مفيش قلب
عندك حق فعلاً

بص متثقش فحد اصلا انت بتتكلم مع ناس من ورا شاشات ف طبيعي مفيش جديه انت ف منتدي سكس هتلاقي واحد كويس وسط ميه م كويسين
معاكي حق فعلا بس بجد انا اتعرفت علي ناس كويسه من علي النت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معاكي حق فعلا بس بجد انا اتعرفت علي ناس كويسه من علي النت
ونا كمان في ناس هنا عرفتها جدعه و اخواتي و في ناس لا ف ده طبيعي ف اي مكان

• عجبني
التفاعلات: fares07
انا مبتكلمش عن شخص واحد انا بتكلم عن ناس كتير اتعاملت معاها هنا بعيد عن الجدعنه والصحوبيه مثلا علاقة سكس ممكن تتطور واول م نخش ف الجد تلاقيهم هربو

انا مبتكلمش عن شخص واحد انا بتكلم عن ناس كتير اتعاملت معاها هنا بعيد عن الجدعنه والصحوبيه مثلا علاقة سكس ممكن تتطور واول م نخش ف الجد تلاقيهم هربو
لأن ده طبيعي معظم اللي هنا عايز ليلتين و السلام و خلاص

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
انت فمنتدى جنسي اولا
تاني حاجة متحكمش على حد جدع ولا لأ مهما عمل لمجرد شاشة في مثل يقولك تعرف فلان اة عاشرته لا يبقى متعرفهوش

أتفق معك 🤝

• عجبني
التفاعلات: hell girl
ليش محسسني انك تتعامل مع مؤسسة خيرية لرعاية الايتام !
يا صديقي هذا موقع جنسي جـــنسي

أغلب الناس هنا كلام بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%