NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب الكيف

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بعد الصباح والتحية علي أهل المنتدي العسلية

أخش في الموضوع علي طول
أنا بشوف من وجهة نظري اللاتي لا تخص أحد سواى ... إن مش من حق اي حد اي كان إنه يحتقر حد عشان ميوله الجنسية طلاما لم تتجاوز حدود المتعة... وبشوف ان لكل واحد فينا طريقة و أسلوب و وممارسات داخل العملية الجنسية بتكيفه و بتخليه يوصل لمنتهي النشوة ويرضي بيها الشبق للجنس وهو ده الميول يعني في الأول وفي الآخر اللي بيكيفك مش شرط يكيف غيرك و ميولك مش شرط غيرك يحبه بس لازم علي كل الناس تحترم ميول بعض و ولو حبوا يتناقشوا و وكل واحد يتعرف علي ميول إلاخر ... عشان يعرف وجهة نظره و دوافعه أو أسبابه في ميوله ديه من باب التقبل إلانساني أو يبقي علي الأقل أتعرف علي معلومات عن انواع اخري من ممارسة الجنس من باب علم لا ينفع و جهل لا يضر.

ياريت أي حد يقرأ الموضوع يسيب رأيه لاني حابب أسمع جميع الاراء ... المخالفة ليا قبل المتفقة معايا
مع كل تمنياتي إنه يكون موضوع مفيد للنقاش وتبادل الافكار و الأراءٓ

وتمنياتي للجميع بالسعادة

• عجبني
التفاعلات: karama و زوقة الجن

أخش في الموضوع علي طول
أنا بشوف من وجهة نظري اللاتي لا تخص أحد سواى ... إن مش من حق اي حد اي كان إنه يحتقر حد عشان ميوله الجنسية طلاما لم تتجاوز حدود المتعة... وبشوف ان لكل واحد فينا طريقة و أسلوب و وممارسات داخل العملية الجنسية بتكيفه و بتخليه يوصل لمنتهي النشوة ويرضي بيها الشبق للجنس وهو ده الميول يعني في الأول وفي الآخر اللي بيكيفك مش شرط يكيف غيرك و ميولك مش شرط غيرك يحبه بس لازم علي كل الناس تحترم ميول بعض و ولو حبوا يتناقشوا و وكل واحد يتعرف علي ميول إلاخر ... عشان يعرف وجهة نظره و دوافعه أو أسبابه في ميوله ديه من باب التقبل إلانساني أو يبقي علي الأقل أتعرف علي معلومات عن انواع اخري من ممارسة الجنس من باب علم لا ينفع و جهل لا يضر.

ياريت أي حد يقرأ الموضوع يسيب رأيه لاني حابب أسمع جميع الاراء ... المخالفة ليا قبل المتفقة معايا

وتمنياتي للجميع بالسعادة
كلامك صحيح وانا متفق معاك كل واحد له وجهة نظره

• حبيته
التفاعلات: صاحب الكيف
صح

أخش في الموضوع علي طول

وتمنياتي للجميع بالسعادة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جسمي ملكي انا ومن حقي اتمتع بالاسلوب اللي يرضيني .
المهم اني اكون راضي عن نفسي وحابب نفسي سواء كنت راجل او ست ولا أضر اللي بيحبوني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%