NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا هايج اوي وعاوز حد تبادل سوفت نقلع بعض اللباس ونغرق بعض لبن واحنا مولعين من الهيجان وعايز انزل لبني جوة لباسك قبل ما اقلعهولك عشان اشمه والحسه وانت كمان تعمل في لباسي كده ونرجع نحلب ازبار بعض في نفس الوقت وننزل اللبن على بعض تاني وبعدين نلعب في طياز بعض ونبعبص فتحات طيازنا بصوابعنا في نفس الوقت

انا شاب 27سنه من القاهره عريض قمحى شعرى اسود طولى 166ووزنى 75لسالب كبير مشعر

• عجبني
التفاعلات: Volkanoo و Abo0od
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Savoy، Good Devil و rr16000
شباب كنت بدور ع سالب او مبادل هارد من السويس

• عجبني
التفاعلات: ميرو سالب
نفسي بمبادل ديرتي يجي نريح بعض شات وصور

• حبيته
التفاعلات: oliverwinslow3
انا ميدو 25 موجب عاوز اتعرف علي سالب او بنوتي نتكلم ونكون أصحاب ونتكلم صوت انستا أو تليجرام ونكون أصحاب قبل اي حاجه لو حد حابب يبعتلي خاص أو يرد وانا هبعتلك

لو في سالب صاحبي للتبادل يجي خاص🥒🫶

• عجبني
التفاعلات: Volkanoo
عايز سالب خول او بنوتي يكون راجل في كلامه بس في كلامة بس من القاهرة او الجيزة يكون سالب هارد مش سوفت اللي مهتم يتوصل معايا او يكتبلي رسالة علي الحائط

مفيش سالب بنوتي قمر سنه صغير يكون من شبرا يبعتلي خاص

بدور على تبادل سوفت من القاهره وعندو مكان
اللي كده يريت يبعثلي رساله على الخاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا موجب 24 سنة من القاهرة اللي حابب يتعرف يبعت

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
انل مهتم لو انت صادق

عايز تبادل جاد وحترم فوق ال٤٠ سنه يكون من الاسكندريه

• عجبني
التفاعلات: lolo26482
عايز سالب او مبادل من الاسكندريه وعندي مكان

• عجبني
التفاعلات: هيما وبس و lolo26482
  • عجبني
التفاعلات: خالد اخصائي مساج٢
انهاردة هنيك بنوتي مربرب نيكة بعد حرمان

• عجبني
التفاعلات: dalia0banoty
عاوز سالب ناعم او بنوتى نتعرف على بعض كصحاب قبل او حاجه ويكون بينا صداقه وعارفين وحابين بعض وده طبعاً مع الجنس
بس ميكنش العلاقه بينا جنس بس

• بيضحكني
التفاعلات: Banoottaawii
عاوز سالب بنوتى ادلعوو

• عجبني
التفاعلات: dalia0banoty و Volkanoo
موجب هارد اسمر كولي 175 سم وزبي 18 سم وعرضة 6 سم اسود مجربتش قبل كدا مع سالب غير سوفت نفسي ف ينوتي جاد او سالب ناعم من الجيزة او الهرم لو جادي كلمني خاص

• عجبني
التفاعلات: dalia0banoty، Man40Egypt و Volkanoo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%