NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

دودي بنوتي لبوه اوي ٢٤ سنه بحب الشتيمه بلبس حريمى عايزه فحل دكر زبره طويل وطخين ومليان عروق امص زبره وبيوضه ويركبني ويفشخ طيزي واتنطط علي زبره ويطلع اللبوه اللي فيا ويملي طيزي لبن واجرب معاه كل الاوضاع وابقي شرموطه زبره
او مستريس جاده اكون خدمها وكلب تحت رجليها تنكني بصناعي وتبعبصني والبس اندر فتله وبرا من عندها والحس رجليها وتتف عليا والحس كسها
وتركبني وابقي لبوه معاها

تعالي حبيبتي

انا هايج اوي وزبري واقف في لباسي وعاوز حد تبادل سوفت نقلع بعض اللباس ونهيج ازبارنا وطيازنا ونغرق بعض لبن واحنا مولعين من الهيجان وعايز انزل لبني جوة لباسك قبل ما اقلعهولك عشان اشمه والحسه وانت كمان تعمل في لباسي كده ونرجع نحلب ازبار بعض في نفس الوقت وننزل اللبن على بعض تاني وبعدين نلعب في طياز بعض ونبعبص فتحات طيازنا بصوابعنا في نفس الوقت

انا عارف انت نفسك ف اي
نفسك امسكك من وسطك واقربك عليا كدا واحط صوباعي علي شفايفك ويدي التانية ماسكة طيزك من ورا وانت بتمص صوباعي وعينك كلها هيجان
هوب بشيلك ورجلك قافله علي وسطي وعمال انيك شفايفك واقطعها من البوس
وانزل بيك علي السرير
واقلبك علي بطنك بعد ما بنقلع كل حاجة واحط الزيت علي جسمك
وبالذات طيزك وادخل صوباعي براحة بين طيزك لحد ما المس خرمك وانت بتسيح مني خالص وبتبقي مش عارف تمص ولا تتناك علطول
شوف نفسك ف اي وكلمني

• عجبني
التفاعلات: dalia0banoty و سالب جديد للفتح
أنا حازم 44 سنة من المعادى. موجب سوفت
لو ممكن أتعرف ب صديق نكون أصحاب قبل كل حاجة نخرج سوا نقعد علي قهوة ونلعب طاولة. نروح مع بعض ال gym . أهم حاجة الاحترام المتبادل

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt
موجب 20 سنه من القاهره
بدور على علاقة طويلة نبسط بعض ونحب ف بعض ونخرج بس دا طبعا بعض م نتطمن ونثق في بعض
بينا وبين بعض هتكون كأنك مراتي بس قدام الناس انت صاحبي ورجوله واخوياا
لو حابب نتعرف ابعتلي خاص او اعمل لايك ع الكومنت

• عجبني
التفاعلات: Adel lolo و سالب جديد للفتح
عاوز فحل سادي من العجمي او اسكندريه

انا عارف انت نفسك ف اي
نفسك امسكك من وسطك واقربك عليا كدا واحط صوباعي علي شفايفك ويدي التانية ماسكة طيزك من ورا وانت بتمص صوباعي وعينك كلها هيجان
هوب بشيلك ورجلك قافله علي وسطي وعمال انيك شفايفك واقطعها من البوس
وانزل بيك علي السرير
واقلبك علي بطنك بعد ما بنقلع كل حاجة واحط الزيت علي جسمك
وبالذات طيزك وادخل صوباعي براحة بين طيزك لحد ما المس خرمك وانت بتسيح مني خالص وبتبقي مش عارف تمص ولا تتناك علطول
شوف نفسك ف اي وكلمني
انا عايزة اتناك يا دكري

بدور على تبادل سوفت من القاهره وعندو مكان
اللي كده يريت يبعثلي رساله على الخاص

• عجبني
التفاعلات: الشبح الحساب الجديد
انا موجب 25 سنه من القاهرة بدور على علاقة مستمرة
لو حابب نتعرف ابعتلي خاص

حد قال انا

• عجبني
التفاعلات: Adel lolo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي