NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب من بنها 31 حباب اتعرف علي سالب يكون جاد المكان موجود ويكون مستعد للمقابله واهم حاجه النضافه ويكون جسمه حلو

• عجبني
التفاعلات: سالب و تبادل
محتاج سالب جاد من بنها أو القاهره شرط النظافه والاحترام انا عندي مكان في بنها انا موجب عندى 31 سنه الي جاد وحباب يكلمني يبعت خاص اي حد قريب من بنها شرط الاحترام والجديه نفسي اتعرف علي حد

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
ابعتلى خاص

عايز سالب اصغر من 21 سنة نتعرف ونبقا صحاب قبل السكس ونمتع بعض وامتعو ولو حابب يتناك او يتفتح لو مش عايز يتفتح من برة بس الى هو عايزو هعملو على حسب ميولو بس اهم حاجة يكون محترم وابيض
وانا محمد عندى 21 سنة من القاهرة موجب

انا سالب بنوتي نضيف وبدور علي حد تبادل او بنوتي زيه ندلع بعد ونلبس لبس حريمي انا بعشق البس الحريمي غير كده لا
تعالي

لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay. "

اللي مهتم يبعتلي خاص
تعال خاص ندردش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سالب شات محتاج موجب

• عجبني
التفاعلات: بنوتي لبنوتي
عايز حد زيي تبادل سوفت هايج نهيج شات نقلع بعض اللباس ونضرب عشرة مع بعض

• عجبني
التفاعلات: فواد تبادل و بنوتي لبنوتي
  • عجبني
التفاعلات: بنوتي لبنوتي
عاوز سالب من اسكندرية عنده مكان

• حبيته
التفاعلات: italianoraw
عايز موجب يكون رفيع وطويل وزبه حلو

• عجبني
التفاعلات: Miidnight و moaskilad
خالد 20 سنة
سالب ديوث
حابب اعمل سكس شات مع موجب او سالب او نوع

• عجبني
التفاعلات: فاشخ كس محارمك2, Desh22, ahmaedhamdy و شخص آخر
عايز سالب من المنصوره و عندو مكان لو انت فيك المواصفات دى و جاد كلمنى

عايز سالب اصغر من 21 سنة اتعرف علية ونبقا صحاب قبل اى حاجة ونتكلم ونمتع بعض اى كان هو عايز اى عايزينى انيكو عايزينى انيكو من برة على حسب هو عايز اى واهم حاجه يكون محترم وابيض
انا عندى 21 سنة من القاهرة
والى مش عارف يبعت خاص يعمل ليك وانا هكلمو

• عجبني
التفاعلات: متخوف جدا, nighthound14, ylola و شخص آخر
عايز موجب طويل ورفيع مفيش ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: فحل جاد1، Mody21mogab 20 و mmmmmmm2
عايز سالب متحرركام لو موجود ابعتلي خاص

• عجبني
التفاعلات: mero.mero

المواضيع المشابهة

عودة