NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

عايزة موجب متحرش لسالب

• عجبني
التفاعلات: secret mekky و Bedo bedo
بهاء موجب 20 سنه من القاهرة
بدور ع سالب في سني او اصغر مني
العلاقة هتكون اشبه ب اتنين متجوزين بيحبوا بعض ف السر انما قدام الناس هو من ارجل الرجالة
اهم حاجه النضافة طبعا
لو حابب نتعرف ابعتلي خاص او لو مبتعرفش اعمل لايك وانا هخش اكلمك

عاوز مبادل هارد عنده مكان من اكتوبر يكون جاد و ابن ناس انا ٣٥ سنه معنديش مكان. مش شات

عاوز مبادل هارد عنده مكان من اكتوبر يكون جاد و ابن ناس انا ٣٥ سنه معنديش مكان. مش شات

• عجبني
التفاعلات: نفسى اكون خول

حد فاتح نحكي يكون سالب
انا فاتح بفكر وخرمى أضيق خرم فى المنتدى مع انى اكبر علق ومنيوك ولبوه تحت امرك كلام وفعل لو تحب

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: fares_100
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
ومين سمعك

انا عاوز اتفتح بس عاوز واحد يكون حنين ولو تبادل مش مشكله ويكون عنده خبره ومحترم وعنده مكان

• عجبني
التفاعلات: secret mekky و saleh hussin
موجب هارد راقى ٢٧ من الهرم جاد جدا العضو متوسط وعريض بحب التأخير والمتعه عايز سالب هارد راقى محترم لعلاقة نضيفه ومستمره فسرية وبكل أدب واحترام
فين ف الهرم انا سالب بنوتي ١٦ سنه

• عجبني
التفاعلات: secret mekky
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

• عجبني
التفاعلات: ahmaedhamdy
عايز بنوتي او سالب او مبادل يكون بيعمل سكس فون وخبير فيه يكلمني نتكلم الليل كله مع بعض ونعيش متعتنا

بدور علي سالب جاد ميكونش اول مره و يكون جد مش كلام نت و بس
و مبحبش نظام ابعتلي صور و الكلام ده
انا موجب جاد عندي 48 سنهو بدور علي سالب من اكتوبر يكون جاد و نتقابل علاقه يسودها الرومانسيه و الاحترام
للاسف كان نفسي نتعرف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فحـــل مـــوجب من دزايـــــر

انا موجب عاوز سالب نسهر مع بعض

عاوز تبادل سوفت صوت سناب

• عجبني
التفاعلات: oliverwinslow3 و Kokos
عاوز بنوتي هايج شات

عاوز تبادل سوفت رجولي اهيج معاه شات دلوقتي ونقلع بعض اللباس ونلعب في ازبارنا وطيازنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%