NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا بودى ٣٨سنة سالب من العاشر من رمضان عاوز دكر اصيل وجدع
مش بحب الحريمى ولا الدياثة
مش اقل من ٣٥سنة ويكون قريب ونضيف ومحترم
نكون اصحاب عادي وممكن اى حاجة تانية بعد كدة سكس حب كله يبقي ليا وابقي ليه
ممكن نتعرف

انا تعبت بقى بجد ٤٥ سنة و لسة ڤيرجن 😪😪😪 نفسي اطلع الانثى اللي جوايا نفسي الاقي الىاجل اللي يفهمني و يحتويني و اكونله زوجة و يبقى راجلي اللي بيمتعني بس للأسف مالقتش حد جاد هنا الكل عاوز كام صورة أو سكس شات و أول ما ينزل خلاص تعبت بجد و نفسي اقابل الراجل اللي بتمناه
ممكن نتعرف ياريت

هاي انا بنوتيي حلو أوي و ناعم ، نفسي في حد من الجيزه أو فيصل بالذات عشان لو حبينا نتقابل و ياريت يكون عنده مكان ، بس الاهم انا عايز بوي فريند يحبني و أحبه و نبعت لبعض و كده و يعلم اني كاني بنت ابعتولي بليز
تعال نتكلم

أنا سالب رجولى وتبادل
كبير مش صغير
لسه مفتوح جديد
ببحث عن حد جاد فعلاً
محترم وراقى أوى
ما يكونش زبه كبير
ممكن نتعرف

• عجبني
التفاعلات: نفسى اكون خول
  • عجبني
التفاعلات: زبير حاليا وملبن سابقا
مين في برج العرب نتقابل يمصلي و يتفرش في العربيه (😉بحب السالب الصغنون😘)

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سالب هارد عايز اتناك من موجب ثلاثيني زيه كبير

• عجبني
التفاعلات: fares_100، nio و Zoozka12
موجب من اسكندريه حد جاد نتعرف

• حبيته
التفاعلات: italianoraw
عايز اتناك من موجب ثلاثيني او اكبر من القاهرة زيه كبير

• عجبني
التفاعلات: nio و عاشق لحم الامهات
  • حبيته
التفاعلات: italianoraw
دور علي حد موجب راجل انا موجب برضو بس نبقى مرتاحين مع بعض نحك ازبرنا في بعض نضرب عشرة سوى نبقى صحاب نوق قدام بعض عرينين عادي ندور علي نسوان نينكها سوى كده للجادين بس مش عايز حد سالب دخل و حد خول يدخل يقولي تمصلي و شغل الخولات ده انا "استريت" ياريت اعرف حد زي دماغي و يكون بي زوبر قريب من زوبري او اكبر مش عايز اتعرف علي حد ٢ سنتي او مليان و شكراا

ابحث عن موجب جاد فوق 40 لعلاقة دايئمة مش جنس بس و غير متزوج و يكون قادر يجي ايطاليا للمراسة على الخاص بس

• عجبني
التفاعلات: امير محمد
دور علي حد موجب راجل انا موجب برضو بس نبقى مرتاحين مع بعض نحك ازبرنا في بعض نضرب عشرة سوى نبقى صحاب نوق قدام بعض عرينين عادي ندور علي نسوان نينكها سوى كده للجادين بس مش عايز حد سالب دخل و حد خول يدخل يقولي تمصلي و شغل الخولات ده انا "استريت" ياريت اعرف حد زي دماغي و يكون بي زوبر قريب من زوبري او اكبر مش عايز اتعرف علي حد ٢ سنتي او مليان و شكراا
انا نفس دماغك بالظبط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%