NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

بنوتي 24 سنة أنسة بدور علي ارتباط وحب وجواز اسمي فريدة

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204، secret mekky و زOبـRــياR👑
أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون من اليكس و عنده مكان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79
توب من اسكندريه عايز بنوتي او ترانس سينجل وعايش لوحدي

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21 و مبادل زبه صغير
بنوتي 24 سنة أنسة بدور علي ارتباط وحب وجواز اسمي فريدة
تعالي خاص يا قلبي نتعرف انا ابحث عن عروسه ذيك للحب و الاهتمام و الزواج من فتره كبيره انا ثلاثيني

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
موجب وتبادل سوفت

• عجبني
التفاعلات: نفسى اكون خول و alexbi50
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.
انا معاك و اتمني اتعرف عليك و ابقي معاك لابد انا ثلاثيني و ليا حياتي الخاصه لاكني احتاج لبناتي يكون بينا مشاعر و حب و انا من عشاق السكس شات و مبدأيا حياتك الخاصه خط احمر الا اذا حبيت اني اساعدك و اقف جنبك في اي حاجه يا قلبي

• عجبني
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.
ارسلي خاص من فضلك يا قلبي

انا تبادل سوفت اسكندريه لو حد عنده مكان ، بس محدش يصدعني و يقولي ابعت صور و نتقابل و نتعرف ، انا مش داخل اصاحب
انت ناعم

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204
انا سالب بنوتي خاضع من اسكندريه بدور علي موجب محترم اربعيني او اكبر او سالب زيي لعلاقه طويله عنده مكان نتعرف و انا منفتح لاي حاجه و ياريت اللي يكلمني يكون جاد
لو انت ناعم انا من اسكندريه سينجل وعايش لوحدي 37سنه عايز بوتوم ناعم او بنوتي ابعتلي

تعالي انا موجب

حد صاحي يجي نتكلم شويه ابعت خاص

• عجبني
التفاعلات: Toommc
جروب خرااااا.
بجد
بعت و قلت انا من سموحة اليكس و عاوز تبادل سوفت زيي فيرجين
كل اللى بيجي من محافظات تانية و عاوزين نلعب سكس فون .
محدش جاد من اللى بيتفق على ميعاد
خايفين كلكم.
طب اخرتها اييه و اللى مش عارف ينام مع واحدة و جاي يفك زنقته
و اللى بيكسف من جسمه انه ينام مع واحدة و عاوز اجي امص له
جتكم القرف متناكين ومرضى مفيش اي رقي يا اوساخ كلكم قرفتوني
انا منشنتك قبل كده انا جااادي ومن سموحه 36سنه لو انت ناعم او بنوتي ابعتلي ضروري نتقابل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%