NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

نفسي اتناك اوي وطيزي تتفشخ
نفسي احس اني مره
نفسي حد يرضع من بزازي
انا من اسكندريه 19 عايزه حد بردو من اسكندريه يلا متتاخروش عليا
انا موجب من الاسكندريه عندي 20 سنة تعالي كلمني خاص وشوف بايو وكلمني

عينك علي زبي وتعالا نتكلم عشان هحشرو في طيزك وورمهالك موجب 25 سنه بحب البنوتي

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204, Mokksj, magygege و شخص آخر
مودي من الهرم ٢٨ سنة هارد بوتوم ... بدور علي توب كبير من الهرم

• عجبني
التفاعلات: magygege
  • عجبني
التفاعلات: سالب جديد للفتح
مين صاحي نتعرف

• عجبني
التفاعلات: noor22، سالب دمنهور و Kokos
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
ازاي نتواصل

انا توب عندي 22 سنه من الجيزه اسمر عايز سالب bottom يبقي صاحبي و حبيبي قبل اي حاجه نخرج و نعمل كل حاجه و نمتع بعض يبقي نضيف و جسمو رفيع او متوسط

• عجبني
التفاعلات: Mokksj، magygege و afsha 19
  • عجبني
التفاعلات: afsha 19
حد يجي يفشخني صوت

• عجبني
التفاعلات: Kokos
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.
ممكن نتعرف أنا بحب الرومانسية

بنوتي 24 سنة أنسة بدور علي ارتباط وحب وجواز اسمي فريدة

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204، secret mekky و زOبـRــياR👑
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا امير موجب سوفت 30 سنة من اليكس عاوز سالب سوفت نكون صحاب و لو ارتحنا لبعض امتعه بوس و احضان و مص شفايف و تحسيس ومص البزاز و احك زبي في زبه و احنا حاضنين بعض و يمص زبي و احضنه من ضهره و احك زبي في فلقة طيزة و حاجات تانيه كتير يكون من اليكس و عنده مكان

اه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79
توب من اسكندريه عايز بنوتي او ترانس سينجل وعايش لوحدي

• عجبني
التفاعلات: aliyassen21 و مبادل زبه صغير
بنوتي 24 سنة أنسة بدور علي ارتباط وحب وجواز اسمي فريدة
تعالي خاص يا قلبي نتعرف انا ابحث عن عروسه ذيك للحب و الاهتمام و الزواج من فتره كبيره انا ثلاثيني

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير
موجب وتبادل سوفت

• عجبني
التفاعلات: نفسى اكون خول و alexbi50
لسه بحاول الاقي حد محترم ومختلف بس هكتب تاني على امل الاقي حد يكون فاهم انا بدور على اي ومهتم انه يلاقي حد محترم ويكون بيحب السكس شات

"
انا احمد ولد بناتي، بدور على توب محترم وفاهم مشاعر الولد البناتي كويس وانه ازاي يحول الشخص اللي معاه ويشكله لحد ما يتحول من راجل لبنت في مشاعره واحاسيسه قبل جسمه. الموضوع مش نيك ابدا، الموضوع نفسي وانك تخلي البوتوم يتعلق بيك الشخص المثالي هايكون هو اللي واخد الموضوع من غير استعجال. اساس علاقتنا هايكون الشات ويكون فاهم الroleplay.
انا معاك و اتمني اتعرف عليك و ابقي معاك لابد انا ثلاثيني و ليا حياتي الخاصه لاكني احتاج لبناتي يكون بينا مشاعر و حب و انا من عشاق السكس شات و مبدأيا حياتك الخاصه خط احمر الا اذا حبيت اني اساعدك و اقف جنبك في اي حاجه يا قلبي

• عجبني
التفاعلات: مبادل زبه صغير

"
ارسلي خاص من فضلك يا قلبي

انا تبادل سوفت اسكندريه لو حد عنده مكان ، بس محدش يصدعني و يقولي ابعت صور و نتقابل و نتعرف ، انا مش داخل اصاحب
انت ناعم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%