NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا سالب ٢٩ س من الجيزه وعندى شقتى بطايه وجسمى ناعم مجربتش قبل كدا خالص بدور علي موجب راقي رياضى بس
نفسي احس بقا بكل المتعه ال فاتتني نفسي احس بكل حته بجسمي نفسي الاقي حد يعرف يقدر شهوتي ومحنتي ويعرف يتعامل معايا بحنية احس بخشونه جسمه عليا احس بلهفته وشهوته وهو بيشوف جسمي معرفش هلاقي حد كدا ولا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Meme 7lweat, نيك حريمك ياديوث, fares_100 و 4 آخرين
سالب شات

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79 و fares_100
عاوزة حد محترم ميكنش شهواني حد يكون فاهم يعني اية بنوتي ويقدر يتعامل معايا حد بيدور علي جواز وحب مش مجرد علاقة عابرة

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: مبادل زبه صغير, Meme 7lweat, نيك حريمك ياديوث و 5 آخرين
ممكن مووجب محترم راقي قريب من طنطا نبقي اصحاب و اخوات يحتويني بجد و يكون مسيطر ، انا لسه ممارستش اول مره 28 سنه
أنا من البحيره التوفيقيه ربع ساعه من طنطا

سالب شات وتعبانه اووي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: nio, monza, soska79 و 2 آخرين
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

انا تبادل زبي صغير و عاوز حد تبادل زبه صغير يكلمني

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79
انا سالب ٢٩ س من الجيزه وعندى شقتى بطايه وجسمى ناعم مجربتش قبل كدا خالص بدور علي موجب راقي رياضى بس
نفسي احس بقا بكل المتعه ال فاتتني نفسي احس بكل حته بجسمي نفسي الاقي حد يعرف يقدر شهوتي ومحنتي ويعرف يتعامل معايا بحنية احس بخشونه جسمه عليا احس بلهفته وشهوته وهو بيشوف جسمي معرفش هلاقي حد كدا ولا
انا بس مش من القاهرة ممكن اجيلك

توب هارد 28 سنة مين عايز يتناك خاص

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204 و Toommc
انا موجب من دمياط الجديدة وبدور علي حد نتقابل حتي لو سوفت ف العربية ونتبسط سوا بس لازم نتقابل مش شات

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204 و smlls
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز موجب من فيصل او تبادل بسرعه انا سالب

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79, Meme 7lweat, عايز خرم و شخص آخر
انا بودى ٣٨سنة سالب من العاشر من رمضان عاوز دكر اصيل وجدع
مش بحب الحريمى ولا الدياثة
مش اقل من ٣٥سنة ويكون قريب ونضيف ومحترم
نكون اصحاب عادي وممكن اى حاجة تانية بعد كدة سكس حب كله يبقي ليا وابقي ليه