NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

للدرجه فعلا مش عارف الاقى طلبى البسيط اوى
نفسى ف موجب يكون مثلى .. يكون بتاعى انا لوحدى
هكون ليه ويكون ليا نمتع بعض اوى ونتجوز وندخل ف علاقه طويله ومنخونش بعض ابدا
ليه كل ال هنا نفسهم ف خرم وخلاص اى خرم يمشو وراه وبس
ليه مفيش حد نفسه ف سالب يحبه ويكون ملهوش ف النسوان ولا الكس يكون بيحب السالب وطيز السالب ودلع وشرمطه السالب ال بتكون احلى من ١٠٠ شرموطه
ال فيه المواصفات دى يكلمنى واوعده مش هيندم
موجود

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79
طلبي صعب يكاد يكون مستحيل عشان كده انا مش مستعجلة عليه و مفيش اسهل من البلوك عندي و مش عارفة ده المكان الصح اللي ممكن الاقي عليه طلبي ولا لا
انا عاوزة حد سنه من 19 ل 23 سنة و يا سلام لو يكون قريب من الدقي او العجوزة او التجمع او مدينة نصر يكون ناعم و كيوت و نضيف و ابن ناس و هاي كلاس فشخ و فيرجين يكون حابب الخضوع لاقصى حد بيحب الكروس دريسينج و الرول بلاي و الدياثة و الخضوع يكون عايش مع مامته و اخته الكبيرة و يكون ديوث فشخ عليهم و مش يكون عنده حدود يكون عاوز يعيش تجربة كاملة بتحرر عمره ما يتخيله يكون عاوز شوجر مامي تحتويه ويجرب اي حاجة حاببها معاها هعرفه عليا شخصيا و هدخله حياتي بشكل كامل و انا عندي مكان عايشة فيه لوحدي خاص بيا انا و بس هنبقى اصحاب لكن بشروطي و بعد اختبارات لازم يعدي بيها عشان يثبت انه جاد و مش بتاع حوارات لاني عندي اللي اخاف عليه فانا مش هكلم اي حد و مش هوافق على اي حد يعني باختصار يبقى جاهز يسلم نفسه ليا حرفيا اكلمه الاول من اكونت فيك ليا على اكونت فيس و يكون معايا كل السوشيال بتاعته فيس واتس تليجرام انستا سناب و يكون جاهز يفتح كام لحد ما اتطمن له
و يطمن انا عندي كارير و ليا اسم اخاف عليه و عشان يبقى عارف انا في اواخر التلاتينات مدرسة انجليزي في مدرسة خاصة مطلقة و اوبن مايندد فشخ و ده يكفي انه هو يعرفه لحد ما انا اقرر و اشوف هينفع يبقى فيه بيننا ريليشن و لا لا
هوة انا من الاسكندريه وعايزيك شوجر مامي ومش ديوث وفحل مشعر عندي 20 سنة

محتاج موجب يكون علي اد حاله وطيب ومحترم ده اللي يهمني انا لا ببحث عن فلوس ولا حوارات الموجب يكون غير مقتدر ماديا للزواج ومحتاج سالب وانا هكون معاه انا بحب الفقراء جدا لانهم يستهلو كل خير
تعالي خاص ابعتلي

فيه موجب جاد لعلاقة جادة
مش شرط السن
المهم يكون نضيف وزبه مش كبير
ابعت وشوف نضافته واحكم

عاوز سالب سوفت اكبر من ٤٠ و نواحي شبرا الخيمه أو عنده مكان و

• عجبني
التفاعلات: Man40Egypt
عايز حد زي تبادل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Bny12, smlls, noor22 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: italianoraw
عايز حد تبادل نمتع بعض

• عجبني
التفاعلات: ahmedali011 و ms1234
عايز حد تبادل زوجات شات

• عجبني
التفاعلات: fantom0x0 و ahmedali011
عايز موجب اصغر من 23سنه يكون فحل ينكني شات ويريحني دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: فواد تبادل
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
تحب نتعرف

عايز حد تبادل

• عجبني
التفاعلات: ahmedali011
انا تبادل سوفت مولع وهايج اوي
عاوز حد زيي نهيج شات دلوقتي
نقلع بعض اللباس ونلعب لبعض في ازبارنا وطيازنا

• عجبني
التفاعلات: سحس69

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل