NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

انا بدور على علاقه مع حد من لبينى هرم او مجزر الى يبقى قريبين لبعض وعلاقه دايمه

• عجبني
التفاعلات: ahmaedhamdy
انا سالب من اليكس عايز موجب ويكون عندو مكان ومحترم

• عجبني
التفاعلات: SaMok
مفيش فمبوي خالص هنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد ولو حد يكون كبير في السن يبعتلي خاص
كلميني خاص

عايز تبادل سوفت من قاهره بمكان مليان

مافيش موجب اصغر من 25سنه ينكني شات دلوقتي يكون زبه حلو مش صغير مابحبش السن الكبير

• عجبني
التفاعلات: متحررين جاد
  • عجبني
التفاعلات: سحس69
عايز موجب ينكني شات دلوقتي يكون اصغر من 25سنه وزبه كبير مافيش حد ولا اي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79
موجب ٢١ سنة من دمياط الجديدة لو فيه سالب ف دمياط عموما يبعتلي حتا لو سوفت

• عجبني
التفاعلات: سحس69

انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد ولو حد يكون كبير في السن يبعتلي خاص
ابعتلي ضروري ♥️

فين الرجاله راحوا انا سالب مايص ودلوعه ذى البنات كدا احححح وصغيرة 22 سنه عايز تبادل موجب او سالب نتبسط سوا اهم حاجه يكون جدع ومحترم وابن ناس
ابعتلي ضروري ♥️❤️ مستنيكي

بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط
ياريت نتعرف ♥️ بدور علي علاقه طويله

• عجبني
التفاعلات: انكش
ميدو 22القاهره المعادي محتاج راجل فى المعادي كبير فى العمر فاهم محترم

• حبيته
التفاعلات: mestar memo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%