NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الموضوع الموحد للتعارف بين (المثليين)

موجب عاوز بنوتي او ناعم سوفت او هارد بسرعه عشان هايج فشخ

ممكن مووجب محترم راقي قريب من طنطا نبقي اصحاب و اخوات يحتويني بجد و يكون مسيطر ، انا لسه ممارستش اول مره 28 سنه
انا فارس من طنطا موجب

ممكن مووجب محترم راقي قريب من طنطا نبقي اصحاب و اخوات يحتويني بجد و يكون مسيطر ، انا لسه ممارستش اول مره 28 سنه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: soska79
بدور على حاجة مستحيلة عارف بس يلا مش فارقة
بدور على موجب محترم وكلمة محترم تحتها مليون خط يعنى مش ورينى صورك ودياثة وقرف من ده يعنى انسان فاهم يعنى ايه ان اللى ادامه جواه مشكلة وهو بس يقدر يحلها
مشكلتى انى جوايا حاسس انى بنت مجنونة وجسمى مدينى الاحساس ده جدا ونفسى احس احساس الانوثة مع راجل بيفهم ويحس ويقدر
عارف ان طلبى صعب ومستحيل خصوصا انى عايزه عنده مكان ويكون طويل 179 او اكتر ويكون بيحب ال crossdressing و ال hardcore sex ويكون من اسكندرية فقط

انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد ولو حد يكون كبير في السن يبعتلي خاص

انا جيجي سالب بنوتي 25سنة عمري مقابلت خد وفتحت نفسي وعملت كل حاجة ولكن مع نفسي تتخيلها او متتخيلهاش وصلت لمرحلة اني خلاص مش قادرة وعاوزة بأي شكل هتجنن بس بخاف جداااا من المقابلات بسبب البيحصل وقلة الثقة الشباب الزبالة الموضوع يخوف بجد ومش عارفة اعمل اي بجد زهقت وحياتي بقت صعبة عاوزة اتمتع بجد مع حد ومش عارفة اعمل اي تنصحوني بأي بجد ولو حد يكون كبير في السن يبعتلي خاص
ابعتلي

فين الرجاله راحوا انا سالب مايص ودلوعه ذى البنات كدا احححح وصغيرة 22 سنه عايز تبادل موجب او سالب نتبسط سوا اهم حاجه يكون جدع ومحترم وابن ناس
ابعتلي

مفيش سالب صاحي دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: Toommc
المشاغب 19 سنة موجب عايز سالب من نفس السن ابعت خاص

عاوزه دكر يعشرني اوووي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: fares_100 و soska79
عاوز سالب يكون حلو وجاد علاقه جاده مش كلام وخلاص وانا جاهز

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في حد صاحي نتكلم شويه